Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb toch wel even mijn oren gekrabt bij sommige uitspraken van mensen waar ik het niet bij verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga meestal de confrontatie aan. 9 van de 10 keer volgen ze slechts de menigte maar zijn ze echt slecht geïnformeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik ga meestal de confrontatie aan. 9 van de 10 keer volgen ze slechts de menigte maar zijn ze echt slecht geïnformeerd


Dit. En gebruiken ze termen als 'roverheid' en in België wordt de naam van viroloog Marc van Ranst veranderd naar Marc van Ranzig. Een deftige discussie zonder dat de tegenpartij in de aanval gaat zit er helaas nooit in. Ervaringen die enkel gebaseerd zijn op die van hun eigen, geen goede onderbouwing van argumenten en weinig tot geen vertrouwen in de wetenschap. Natuurlijk ook niet vergeten dat de overheid en medische experten er enkel op uit zijn om de bevolking onder de duim te houden, en dit zelfs op globaal niveau.

Zucht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://twitter.com/_Frummel_/status/13 ... 1026203653


Oh en de avondklok, tyft maar weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ja die avondklok wordt ff 3 weken verlengd. Ben dat smerige liegen klotezat.

Oja en politici die boven de wet staan maar vooral lekker doorgaan met burgers laten bekeuren, die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daft Punk stopt er mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja die avondklok wordt ff 3 weken verlengd. Ben dat smerige liegen klotezat.

Oja en politici die boven de wet staan maar vooral lekker doorgaan met burgers laten bekeuren, die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.


Wie zegt dat die mensen een bekeuring kregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja die avondklok wordt ff 3 weken verlengd. Ben dat smerige liegen klotezat.

Oja en politici die boven de wet staan maar vooral lekker doorgaan met burgers laten bekeuren, die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.


Wie zegt dat die mensen een bekeuring kregen?


Kom op zeg. Die wouten staan er voor de lol bij of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Handhaving, goedzo... Je kent duidelijk de verschillen tussen een politie uniform en een uniform van handhaving. Ofja.. De dat jij die KK popo's alleen ziet en dan rent "wollah wil geen boete".. Hodee

Maar het kan ook zo zijn dat die jongeren op afgesloten terrein zijn (voetbalclub) en daar een artikel nog wat aan zit. Dat er (kunst) grasvelden liggen wil nog niet zeggen dat je er ook zomaar een potje op mag voetballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Handhaving, goedzo... Je kent duidelijk de verschillen tussen een politie uniform en een uniform van handhaving. Ofja.. De dat jij die KK popo's alleen ziet en dan rent "wollah wil geen boete".. Hodee

Maar het kan ook zo zijn dat die jongeren op afgesloten terrein zijn (voetbalclub) en daar een artikel nog wat aan zit. Dat er (kunst) grasvelden liggen wil nog niet zeggen dat je er ook zomaar een potje op mag voetballen


Handhaving, prima, nog 10x triester.

En leuke aanname, goedzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
En leuke aanname, goedzo...


Je doet zelf niet anders! Die jongens op de foto hebben namelijk laten weten dat ze geen boete hebben gehad, werden gecontroleerd op ID en gevraagd weg te gaan van het veldje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
En leuke aanname, goedzo...


Je doet zelf niet anders! Die jongens op de foto hebben namelijk laten weten dat ze geen boete hebben gehad, werden gecontroleerd op ID en gevraagd weg te gaan van het veldje

Kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
En leuke aanname, goedzo...


Je doet zelf niet anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:
En leuke aanname, goedzo...


Je doet zelf niet anders! Die jongens op de foto hebben namelijk laten weten dat ze geen boete hebben gehad, werden gecontroleerd op ID en gevraagd weg te gaan van het veldje

Kinderachtig.


Tis niet zo dat het niet verzocht is he, om weg te blijven van sportparken :whistle:
https://bit.ly/3ki2PeK
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.


Hij is gewoon irritant, wollah, je weet... maar dat ziet die zelf niet in.
Ik weet ook dat ik irritant ben, maar plaats dan af en toe nog iets zinnigs, verder excuses.. hou mij alweer afzijdig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.


Zoals ik op de vorige pagina al zei:
SL8492 schreef:
No offence verder, maar ik heb je wel eens dingen als "ik geloof er niet meer in!" horen roepen hier Emre. Dat je kritiek hebt op bepaalde maatregelen snap ik, want het aspect op basis van volksgezondheid, economie en psychische gezondheid gaat steeds een grotere rol spelen. Maar als je roept dat je er niet meer in gelooft ga je wat mij betreft wel meer richting de categorie wappie :$

Dit bevestigt het wel weer eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.


Hij is gewoon irritant, wollah, je weet... maar dat ziet die zelf niet in.
Ik weet ook dat ik irritant ben, maar plaats dan af en toe nog iets zinnigs, verder excuses.. hou mij alweer afzijdig

Dat "ge-wollah je weet" omdat Emre een Turkse naam is getuigd niet van bijster veel intelligentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik weet ook dat ik irritant ben

wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre en Rob, de Bassie en Adriaan van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is net alsof ik per ongeluk heb ingelogd op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.


N.a.v je woorden 'het minste'. Sinds maart 2020 worden er 17,5M mensen in lockdown gehouden op hier en daar wat 'lossere' periodes na. Duizenden bedrijven gaan failliet. Talloze duizenden mensen raken depressief, en helemaal de mensen die dat voor corona al waren, of er gevoelig voor zijn. Er is geen enkel uitzicht, want elke keer als er een lichtpuntje lijkt te zijn komt er wel weer een nieuwe mutatie. Al ongeveer een jaar is het 'nog even volhouden'.

Deze maatregelen zouden begrijpelijk zijn bij een virus waar 1 op de 10 aan overlijdt en de lijken in de straat zouden liggen. Voor covid19, waarbij het sterftecijfer t.o.v het aantal besmettingen miniscuul is (0.0nogwat%), leg je geen heel land plat. Klaar. 'mAaR rEgElS zIjN rEgElS!11'. 'HeT iS tOcH nIeT zO eRg oM bInNeN tE BlIjVeN?!1' - Nee. Bepaal je niet voor mij. Is voor iedereen anders namelijk. De meeste mensen die dit soort uitspraken doen hebben waarschijnlijk alles nog. Een kantoorbaan die gewoon vanuit huis beoefend kan worden, gezelschap zoals een partner. Het is heel triest hoe de miljoenen mensen die geen enkele vorm van levensvreugde of uitzicht op een beter leven hebben altijd maar worden weggezet met 'kom op zeg, er zijn wel ergere dingen etc'. Omdat er 15k mensen in NL overleden zijn aan corona. Lees die zin nog eens opnieuw trouwens.

En zolang er totaal niet naar de mentale/economische schade wordt gekeken (die vele male groter is dan dit virus ooit zal kunnen aanrichten) spreek ik me erover uit. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
die homo van een Jetten zal vast een bikkelhard satéprikkertje in z'n ballenknijper hebben na het zien van die tweet.

Jezus Emre. Als jij bij het minste een politicus uitscheld en te kijken zet met je vage uitspraken, dan ben je voor mij gewoon af en valt er geen discussie met jou te voeren. Verder schaar ik dat zwaar onder 'wappie', zeker in combinatie met je uitspraken over alles omtrent Corona sinds maart. Je bent geen 'wappie' omdat je het niet eens bent met een regel of meerdere regels. Je bent een 'wappie' omdat we je niets anders zien doen dan janken over alles omtrent Corona de afgelopen 11 maanden en aankomt met beledigingen.


Zoals ik op de vorige pagina al zei:
SL8492 schreef:
No offence verder, maar ik heb je wel eens dingen als "ik geloof er niet meer in!" horen roepen hier Emre. Dat je kritiek hebt op bepaalde maatregelen snap ik, want het aspect op basis van volksgezondheid, economie en psychische gezondheid gaat steeds een grotere rol spelen. Maar als je roept dat je er niet meer in gelooft ga je wat mij betreft wel meer richting de categorie wappie :$

Dit bevestigt het wel weer eens.


i.m.o is 5G/Great Reset/de politici drinken kinderbloed meer categorie wappie. En vinden dat er geen miljoenen mensen opgesloten moeten worden voor iets als corona gewoon realistisch/logisch nadenken. Maar jij mag mij een wappie vinden. Slaap ik niet minder om. Ik blijf bij mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre, je luistert niet. Je ergens over uitspreken is het probleem niet, het is de manier waarop. Als jij bij iedere maatregel, vanaf seconde 1, loopt te klagen, dan behoor jij tot
Pedaalemre schreef:
'het groepje'..


Je mag vinden wat je ervan vind en op sommige punten heb je natuurlijk gelijk, maar bij veel kijk je niet verder dan je eigen beeld. Daarnaast, onderbouw je cijfers of zorg dat je ze correct hebt. Als je naar Nederland kijkt, 1,06 miljoen besmettingen, 15.249 sterfgevallen. Rond de anderhalf procent dus en niet 0.0nogwat%. Dit doet FvD ook. Cijfers roepen die niet kloppen om hun eigen agenda aan te sterken.

Nee, ik neem je niet serieus als je zulke uitspraken doet.

Als jij vind dat er geen maatregelen hoeven te zijn, want alles is per definitie fout bij jou, bij een virus waar 1.5% van de mensen overlijden en daarnaast nog een groot deel maandenlang klachten heeft met de vraag of het ooit 100% goed komt, dan heb je het volle recht om dat te vinden, maar ga niet doen alsof jij gelijk hebt en alles kut is, omdat jij het moeilijker hebt dan gemiddeld. Hoe kut dat ook is, want ja, er zijn genoeg mensen die financieel of in hun privé situatie zijn getroffen door de maatregelen, er moeten keuzes gemaakt worden en in het geval van de maatregelen probeert de regering zoveel mogelijk te steunen. Dat kan echt wel beter op een goed aantal punten, maar alles afbranden, omdat je er mentaal doorheen zit, is niet redelijk.

Edit: En begin niet weer over het punt dat alles waar mensen aan overlijden onder Corona wordt geschaard. Het zal vast een (paar) keer gebeurd zijn, maar zelfs als het 1/3e is, wat het niet is, is het 1/100 gaat dood. Zulke zooi roepen maakt je een wappie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als je naar Nederland kijkt, 1,06 miljoen besmettingen, 15.249 sterfgevallen. Rond de anderhalf procent dus en niet 0.0nogwat%.


Goed, 1.5% dan. Verandert m'n punt niet, nog steeds veel te laag om (een veel groter aantal dan die 1.5%) mensen mentaal en financieel kapot te maken.

Citaat:
Als jij vind dat er geen maatregelen hoeven te zijn, want alles is per definitie fout bij jou, bij een virus waar 1.5% van de mensen overlijden en daarnaast nog een groot deel maandenlang klachten heeft met de vraag of het ooit 100% goed komt, dan heb je het volle recht om dat te vinden, maar ga niet doen alsof jij gelijk hebt en alles kut is, omdat jij het moeilijker hebt dan gemiddeld.


Jij vindt dat ik alles alleen van 1 kant bekijk, in principe doe jij precies hetzelfde. Jij kijkt namelijk enkel de coronaschade kant op. Want (en ik neem aan dat ik hier geen bronnen voor nodig heb) het aantal mensen dat nu mentaal/fininancieel kapot is is wel een stukje groter dan die 15k coronadoden + alle mensen die nog last ondervinden van de bijwerkingen. Vermeld er voor het gemak trouwens ook even bij dat het overgrote deel dat corona krijgt het niet eens merkt, dus je spreekt over percentages. En ik spreek nu over een net iets groter percentage, namelijk de mensen die schade hebben van de maatregelen zelf. Niemand luistert naar die mensen. Niemand kijkt er naar om. Dit was echter voor corona al een probleem, depressie wordt door mensen die het niet kennen nou eenmaal niet begrepen helaas.

Citaat:
maar alles afbranden, omdat je er mentaal doorheen zit, is niet redelijk.


Oh, als alleen ik er mentaal doorheen zat had ik m'n mond gehouden hoor. Maar ga maar uit van hondderdduizenden tot misschien een paar miljoen mensen in NL. Maar die moeten zich allemaal niet zo aanstellen joh. Right?

Verder ben ik niet van 'doe maar niks, gaat vanzelf weer weg'. Maar de ouderen/kwetsbaren beschermen en de rest van de maatschappij gewoon weer normaal laten leven lijkt me een goed begin.

En je kan me een wappie vinden of wat dan ook, maar gelukkig is er een steeds groter groeiend aantal hooggeleerden/virologen die zeker weten verstand van zaken hebben die er precies hetzelfde over denken als ik en vele anderen. Maar nope, die worden allemaal genegeerd. + de eenzijdigheid van de media. Allemaal pro-maatregelen. Kijk ook eens naar een debat van Van Haga vs. Rutte/De Jonge, en zie hoe een welbespraakt iemand met > feitelijke, niet op emotie gebaseerde < en goed onderbouwde argumenten niet eens aangekeken wordt terwijl hij aan het woord is.

Het is gewoon in en intriest, en zolang de mensen die schade ondervinden van de maatregelen niet gehoord worden, zal er nou eenmaal een steeds grotere groep mensen zijn die zich hiertegen uitspreken. Deal with it.
Vorige  1 ... 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic