Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Toen ik in een veel kleiner dorp woonde zei wel iedereen gedag tegen elkaar, hier wat minder maar het ligt idd ook aan jezelf, of je oogcontact maakt, en zelf als eerste hoi zeggen.


Vooral dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was laatst voor mijn werk in Amsterdam waarbij we onze auto even ergens op een drukke stoep moesten parkeren.
Het verbaasde me dat niemand ook maar een (vriendelijk) woord zei tegen ons toen we daar stonden, zelfs als ik of mijn collega's die mensen wel gedag zei.

Voor mij was dat echt nieuw, zo raar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

150 euro naar de verkeerde persoon overmaken... :/
Gelukkig een goed te bereiken bedrijf.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Toen ik in een veel kleiner dorp woonde zei wel iedereen gedag tegen elkaar, hier wat minder maar het ligt idd ook aan jezelf, of je oogcontact maakt, en zelf als eerste hoi zeggen.

Klopt ook wel hoor, maar heb het idee dat het sneller gaat bij de 'bijzondere gebeurtenis' zoals sneeuw en ijs.
In een dorp is het ook meer ons-kent-ons.
Als je in een drukkere stad tegen iedereen gedag zegt, ben je wel ff bezig. En waarschijnlijk zijn er sommigen die zullen denken 'wat moet je van me' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
150 euro naar de verkeerde persoon overmaken... :/
Gelukkig een goed te bereiken bedrijf.. ^^

Heb je geen naam-nummer controle in je bank-app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
rakkietakkie schreef:
150 euro naar de verkeerde persoon overmaken... :/
Gelukkig een goed te bereiken bedrijf.. ^^

Heb je geen naam-nummer controle in je bank-app?


Jawel, vanuit adresboek.

Alleen als je Leen Bakker geldt stuurt, terwijl het mijn pa moest zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
hurricane schreef:
rakkietakkie schreef:
150 euro naar de verkeerde persoon overmaken... :/
Gelukkig een goed te bereiken bedrijf.. ^^

Heb je geen naam-nummer controle in je bank-app?


Jawel, vanuit adresboek.

Alleen als je Leen Bakker geldt stuurt, terwijl het mijn pa moest zijn :x

Najah tenzij je vader ook Leen Bakker heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Najah tenzij je vader ook Leen Bakker heet :P


Liever Leen dan Keith :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.1limburg.nl/complotdenkers- ... =section-1

Ik word zo moedeloos van deze wappies. Ook vandaag tijdens het wandelen onder een viaduct meerdere keren in grote rode letters 'WE WORDEN GEREGEERD DOOR SATANISCHE PEDOFIELEN' in graffiti gelezen. En de meerdere NOS = FAKENEWS en dergelijke stickers op lantaarnpalen zien.

Echt fucking bizar, en mensen maar boos worden om het woord wappie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
https://www.1limburg.nl/complotdenkers-demonstreren-bij-monument-nicky?context=section-1

Ik word zo moedeloos van deze wappies. Ook vandaag tijdens het wandelen onder een viaduct meerdere keren in grote rode letters 'WE WORDEN GEREGEERD DOOR SATANISCHE PEDOFIELEN' in graffiti gelezen. En de meerdere NOS = FAKENEWS en dergelijke stickers op lantaarnpalen zien.

Echt fucking bizar, en mensen maar boos worden om het woord wappie.


Dit komt omdat het woord wappie allang z'n waarde heeft verloren, iedereen z'n mening uitspreekt over dit hele gebeuren en niet buigt voor de disproportionele regels is een 'wappie' voor veel mensen. Mensen die qua visie ver van de 'echte wappies' staan. En toch wordt hetzelfde woord ervoor gebruikt. Dus gewoon terecht dat mensen boos worden om het woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
https://www.1limburg.nl/complotdenkers-demonstreren-bij-monument-nicky?context=section-1

Ik word zo moedeloos van deze wappies. Ook vandaag tijdens het wandelen onder een viaduct meerdere keren in grote rode letters 'WE WORDEN GEREGEERD DOOR SATANISCHE PEDOFIELEN' in graffiti gelezen. En de meerdere NOS = FAKENEWS en dergelijke stickers op lantaarnpalen zien.

Echt fucking bizar, en mensen maar boos worden om het woord wappie.


Dit komt omdat het woord wappie allang z'n waarde heeft verloren, iedereen z'n mening uitspreekt over dit hele gebeuren en niet buigt voor de disproportionele regels is een 'wappie' voor veel mensen. Mensen die qua visie ver van de 'echte wappies' staan. En toch wordt hetzelfde woord ervoor gebruikt. Dus gewoon terecht dat mensen boos worden om het woord.


Ja, omdat er in het groepje mensen dat tegen de lockdown zijn, gewoon echt heel veel mensen met complot theorieen flirten of al vuist diep er in zijn. Tough luck.

Ik probeer echter wel op te passen wie ik wappies noem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

'het groepje'.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
'het groepje'.. :lol:


Gelukkig nog altijd de minderheid. Maar tbh had ik geen intentie met dat woord.


Even uit nieuwsgierigheid opgezocht. Maar 9% wil helemaal uit de lockdown. Ja, het groepje dus.
https://www.ioresearch.nl/actueel/roep- ... neemt-toe/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Tegen de lockdown zijn / de kuur erger dan de kwaal vinden staat niet gelijk aan niet aan de regels houden of expres ertegenaan schoppen. Denk dat eerstgenoemde een vrij groot 'groepje' is. Sowieso is er een aanzienlijk deel dat niet durft uit te spreken wat men echt van de maatregelen vindt, omdat mensen dan wappie gaan roepen. Mensen zoals Hennie, 76 jaar, 147kg, die coroon hep gehad.

Citaat:
Even uit nieuwsgierigheid opgezocht. Maar 9% wil helemaal uit de lockdown. Ja, het groepje dus.
https://www.ioresearch.nl/actueel/roep- ... neemt-toe/


Ik geloof dus dat er een aanzienlijke hoeveelheid mensen is die zich niet uitspreken over hun mening omtrent de maatregelen. Is maar een gevoel hoor. Ik hoor bvb in mijn kringen op een paar uitzonderingen na alleen maar mensen die de maatregelen disproportioneel vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Tegen de lockdown zijn / de kuur erger dan de kwaal vinden staat niet gelijk aan niet aan de regels houden of expres ertegenaan schoppen. Denk dat eerstgenoemde een vrij groot 'groepje' is. Sowieso is er een aanzienlijk deel dat niet durft uit te spreken wat men echt van de maatregelen vindt, omdat mensen dan wappie gaan roepen. Mensen zoals Hennie, 76 jaar, 147kg, die coroon hep gehad.


Denk dat we dan andere definities hebben. Want ik schaar mensen die begrip hebben voor de lockdown, maar liever wat versoepelingen willen, niet onder het groepje mensen die helemaal van de lockdown af willen en schijt hebben aan corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Tegen de lockdown zijn / de kuur erger dan de kwaal vinden staat niet gelijk aan niet aan de regels houden of expres ertegenaan schoppen. Denk dat eerstgenoemde een vrij groot 'groepje' is. Sowieso is er een aanzienlijk deel dat niet durft uit te spreken wat men echt van de maatregelen vindt, omdat mensen dan wappie gaan roepen. Mensen zoals Hennie, 76 jaar, 147kg, die coroon hep gehad.


Denk dat we dan andere definities hebben. Want ik schaar mensen die begrip hebben voor de lockdown, maar liever wat versoepelingen willen, niet onder het groepje mensen die helemaal van de lockdown af willen en schijt hebben aan corona.


Nja, je kan ook geen begrip hebben voor de lockdown, maar je toch aan de regels houden. Omdat boetes. Denk je echt dat mensen na 21u binnen blijven omdat ze denken dat shit helemaal fout gaat (waar overigens geen enkel bewijs voor is)? Dat gaat puur om boetes vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik geloof dus dat er een aanzienlijke hoeveelheid mensen is die zich niet uitspreken over hun mening omtrent de maatregelen. Is maar een gevoel hoor. Ik hoor bvb in mijn kringen op een paar uitzonderingen na alleen maar mensen die de maatregelen disproportioneel vinden.


Ja, en in mijn sociale kring heb ik dus oprecht niemand die het verstandig lijkt om uit de lockdown te gaan. Wel aantal mensen die tegen de avondklok zijn. Dat zegt helemaal niks dus. Ik vertrouw zo'n onderzoeksbureau die dit soort peilingen serieus nemen en een uitgebreid verantwoording hebben meer dan mijn of jouw anekdotisch bewijs. Maar zoals je zelf al zegt, is inderdaad maar een gevoel dan.


Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Tegen de lockdown zijn / de kuur erger dan de kwaal vinden staat niet gelijk aan niet aan de regels houden of expres ertegenaan schoppen. Denk dat eerstgenoemde een vrij groot 'groepje' is. Sowieso is er een aanzienlijk deel dat niet durft uit te spreken wat men echt van de maatregelen vindt, omdat mensen dan wappie gaan roepen. Mensen zoals Hennie, 76 jaar, 147kg, die coroon hep gehad.


Denk dat we dan andere definities hebben. Want ik schaar mensen die begrip hebben voor de lockdown, maar liever wat versoepelingen willen, niet onder het groepje mensen die helemaal van de lockdown af willen en schijt hebben aan corona.


Nja, je kan ook geen begrip hebben voor de lockdown, maar je toch aan de regels houden. Omdat boetes. Denk je echt dat mensen na 21u binnen blijven omdat ze denken dat shit helemaal fout gaat? Dat gaat puur om boetes vermijden.


Natuurlijk, dat snap ik ook wel. Weet ook niet precies waar het nu heen gaat in de discussie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maatregelen disproportioneel vinden is iets anders dan uit de lockdown willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
https://www.1limburg.nl/complotdenkers-demonstreren-bij-monument-nicky?context=section-1

Ik word zo moedeloos van deze wappies. Ook vandaag tijdens het wandelen onder een viaduct meerdere keren in grote rode letters 'WE WORDEN GEREGEERD DOOR SATANISCHE PEDOFIELEN' in graffiti gelezen. En de meerdere NOS = FAKENEWS en dergelijke stickers op lantaarnpalen zien.

Echt fucking bizar, en mensen maar boos worden om het woord wappie.


Zag vandaag een busje rijden met achterop "Laat je niet inspuiten met een vaccin en een microchip" en nog iets over god die alles geneest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
makrooy schreef:
https://www.1limburg.nl/complotdenkers-demonstreren-bij-monument-nicky?context=section-1

Ik word zo moedeloos van deze wappies. Ook vandaag tijdens het wandelen onder een viaduct meerdere keren in grote rode letters 'WE WORDEN GEREGEERD DOOR SATANISCHE PEDOFIELEN' in graffiti gelezen. En de meerdere NOS = FAKENEWS en dergelijke stickers op lantaarnpalen zien.

Echt fucking bizar, en mensen maar boos worden om het woord wappie.


Zag vandaag een busje rijden met achterop "Laat je niet inspuiten met een vaccin en een microchip" en nog iets over god die alles geneest :lol:

pray the gay away taferelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 06:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier staat al enkele maanden "vaccinazi is gentherapie" op de route richting werk.
De andere leus "Qanon is coming" was wel snel verwijderd.

Weet je, ergens is die corona wel goed om erachter te komen wie echt echt echt niet spoort en wie nog gewoon een redelijk denkend mens is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Tegen de lockdown zijn / de kuur erger dan de kwaal vinden staat niet gelijk aan niet aan de regels houden of expres ertegenaan schoppen. Denk dat eerstgenoemde een vrij groot 'groepje' is. Sowieso is er een aanzienlijk deel dat niet durft uit te spreken wat men echt van de maatregelen vindt, omdat mensen dan wappie gaan roepen. Mensen zoals Hennie, 76 jaar, 147kg, die coroon hep gehad.

Citaat:
Even uit nieuwsgierigheid opgezocht. Maar 9% wil helemaal uit de lockdown. Ja, het groepje dus.
https://www.ioresearch.nl/actueel/roep- ... neemt-toe/


Ik geloof dus dat er een aanzienlijke hoeveelheid mensen is die zich niet uitspreken over hun mening omtrent de maatregelen. Is maar een gevoel hoor. Ik hoor bvb in mijn kringen op een paar uitzonderingen na alleen maar mensen die de maatregelen disproportioneel vinden.


No offence verder, maar ik heb je wel eens dingen als "ik geloof er niet meer in!" horen roepen hier Emre. Dat je kritiek hebt op bepaalde maatregelen snap ik, want het aspect op basis van volksgezondheid, economie en psychische gezondheid gaat steeds een grotere rol spelen. Maar als je roept dat je er niet meer in gelooft ga je wat mij betreft wel meer richting de categorie wappie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Weet je, ergens is die corona wel goed om erachter te komen wie echt echt echt niet spoort en wie nog gewoon een redelijk denkend mens is.


Helemaal correct. Alhoewel ik bij de meeste er niet van verschiet dat ze voor/tegen zijn en in welke mate.
Vorige  1 ... 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic