Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me nog herinneren dat ieders post count gewoon zichtbaar was. Tjongejonge dat waren nog eens tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds afgelopen maandag overgestapt van KPN naar Vodafone als provider voor de mobiel (i.vm. voordeel met Ziggo), maar wat een zeik bereik heeft Vodafone zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Postnl met al hun vertragingen, lijkt verdorie de ns wel... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gek he
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Sinds afgelopen maandag overgestapt van KPN naar Vodafone als provider voor de mobiel (i.vm. voordeel met Ziggo), maar wat een zeik bereik heeft Vodafone zeg.

Niet even gechecked? T-Mobile heeft de beste dekking, ook al claimt KPN dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
Sinds afgelopen maandag overgestapt van KPN naar Vodafone als provider voor de mobiel (i.vm. voordeel met Ziggo), maar wat een zeik bereik heeft Vodafone zeg.

Niet even gechecked? T-Mobile heeft de beste dekking, ook al claimt KPN dit.

Mwah, niet gekeken naar de dekking idd. Ging me vooral om het voordeel (5 euro korting op abbo en gratis Ziggo Sport pakket). Enfin, heb er vooral op 't werk last van en daar zijn we gelukkig bezig om WiFi te fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
Sinds afgelopen maandag overgestapt van KPN naar Vodafone als provider voor de mobiel (i.vm. voordeel met Ziggo), maar wat een zeik bereik heeft Vodafone zeg.

Niet even gechecked? T-Mobile heeft de beste dekking, ook al claimt KPN dit.


Volgens mij is dit ook per regio..

Ik heb alle 3 de providers gehad en kpn werkt bij mij het beste. T-Mobile & Vodafone vaak geen bereik onderweg naar werk of school en KPN wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de sneeuw in Duitsland
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 03:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er achter komen dat de accu van de OnePlus Nord N10 niet tegen kou kan. De huidige temperatuur buiten brengt de accu helemaal naar de kloten. :/ Nu in afwachting van reactie van provider en fabrikant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Er achter komen dat de accu van de OnePlus Nord N10 niet tegen kou kan. De huidige temperatuur buiten brengt de accu helemaal naar de kloten. :/ Nu in afwachting van reactie van provider en fabrikant.


Dat had ik eerder deze week ook aan de hand met mijn autosleutel. Ik kreeg de auto niet meer open met de knopjes, gelukkig wel nog met de uitklapbare sleutel. Echter heb ik keyless start en dus kwam er de foutmelding 'key not found' en startte de auto dus niet :x

Gelukkig was ik bij mijn moeder in de buurt die nog zo van die kleine platte batterijtjes had liggen. Het gekke was dan weer dat het wel werkte met een nieuw batterijtje maar de batterij die in mijn autosleutel zat hadden we dan in de keukenweegschaal gestoken om te testen en daar werkte de batterij wel :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JeftaElachouri schreef:
Er achter komen dat de accu van de OnePlus Nord N10 niet tegen kou kan. De huidige temperatuur buiten brengt de accu helemaal naar de kloten. :/ Nu in afwachting van reactie van provider en fabrikant.


Dat had ik eerder deze week ook aan de hand met mijn autosleutel. Ik kreeg de auto niet meer open met de knopjes, gelukkig wel nog met de uitklapbare sleutel. Echter heb ik keyless start en dus kwam er de foutmelding 'key not found' en startte de auto dus niet :x

Gelukkig was ik bij mijn moeder in de buurt die nog zo van die kleine platte batterijtjes had liggen. Het gekke was dan weer dat het wel werkte met een nieuw batterijtje maar de batterij die in mijn autosleutel zat hadden we dan in de keukenweegschaal gestoken om te testen en daar werkte de batterij wel :huh:

Tja die weegschaal doet t ook met minder volt wss.
Mijn keyless sleutel vreet ook een batterij per jaar, zo raar is dat niet.
In de zomer/met hoge temperaturen slijten accu's/batterijen snel maar in de winter met de kou komen de problemen pas naar boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Krijg je voor het eerst van je leven een anonieme valentijnskaart.. zou het? Een secret admirer?

Is ie van m'n werk en heeft elke collega er een. Ik ga weer terug m'n rukbunker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/winterweer/6116527/ij ... uffer.html

Wat een kut artikel flikker toch op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://www.nu.nl/winterweer/6116527/ijspret-sterkt-nederland-mentaal-in-coronatijd-we-hebben-een-nieuwe-buffer.html

Wat een kut artikel flikker toch op


Om van te kotsen. We kunnen er met z'n allen wel makkelijk weer een jaar tegen aan met deze corona-bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://www.nu.nl/winterweer/6116527/ijspret-sterkt-nederland-mentaal-in-coronatijd-we-hebben-een-nieuwe-buffer.html

Wat een kut artikel flikker toch op


Het klopt deel eigenlijk wel in mijn ogen, hoe vervelend ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://www.nu.nl/winterweer/6116527/ijspret-sterkt-nederland-mentaal-in-coronatijd-we-hebben-een-nieuwe-buffer.html

Wat een kut artikel flikker toch op


Amen.. Ik kan niet schaatsen en het zou carnaval zijn.
Dubbel gemis
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een negativiteit om het negativiteit hier joh. Is toch allemaal logisch wat er wordt gezegd, betekent niet meteen dat het voor letterlijk iedere Nederlander geldt en dat we nu wel weer jaartje langer kunnen volhouden.

Ik kan niet eens schaatsen, maar dit klinkt allemaal logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haattraxx gonna haattraxx natuurlijk.

Zelf de afgelopen vijf dagen een kilometer of 75 geschaatst en het was heerlijk om de kop leeg te maken op het ijs. De nostalgie en verbondenheid met medeschaatser herken ik dan ook zeker. Ik denk dat de meeste mensen die afgelopen weekend op het ijs hebben gestaan zich dan ook herkennen in het artikel. Voor een heleboel Nederlanders is kunnen schaatsen op natuurijs al een feest op zich, en in deze coronatijden is het een extra welkome afleiding en daarmee ook voor velen een extra groot hoogtepunt. Niet zo zuur doen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun iedereen de lichtpuntjes die ze hier uit kunnen halen (ookal schaats ik zelf niet). Geen idee waarom iemand daar moeilijk over zou doen. Ik vind het alleen jammer dat ik nog steeds niet fatsoenlijk mag trainen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij voelde het afgelopen weekend wel echt als een lichtpuntje. Voor het eerst in tijden weer eens wat sociaal contact gehad, buiten de vaste 3-4 mensen die ik buiten mijn eigen huishouden om nog wel eens zie. Er wonen krap aan 800 mensen bij ons in het dorp, maar afgelopen weekend leek het wel een wintersport oord, zo druk. Dat had ook wel iets bijzonders. Fantastisch ook om te zien hoeveel het bij de mensen los kan maken dat er eindelijk weer eens op natuurijs geschaatst kon worden. Daarnaast was het ook heerlijk om een stuk te schaatsen en de natuur te verkennen vanaf het ijs.

Overigens betekent dat niet dat ik nu weer vol frisse moed een aantal maanden lockdown kan verdragen. Ik ben het hele corona gedoe (ondanks dat ik het merendeel van de maatregelen goed kan begrijpen) inmiddels kotsbeu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Overigens betekent dat niet dat ik nu weer vol frisse moed een aantal maanden lockdown kan verdragen. Ik ben het hele corona gedoe (ondanks dat ik het merendeel van de maatregelen goed kan begrijpen) inmiddels kotsbeu.

Same helaas :’) Kan er wel even op teren, maar niet maanden of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig trouwens om andere sociale patronen waar te nemen met ijs en sneeuwval.
Mensen die elkaar gedag zeggen in de sneeuw en op ijs maar in 'warmere tijden' dat amper gebeurd (op het strand, in het park om maar wat te noemen) :P
Nederlanders zijn wel degelijk aardig, als er een aanleiding is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Mensen die elkaar gedag zeggen in de sneeuw en op ijs maar in 'warmere tijden' dat amper gebeurd


Hier in 't dorp zegt iedereen elkaar gewoon gedag hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs hier in de stad zeggen mensen elkaar gewoon gedag hoor. Dat soort dingen kan ook gewoon aan jezelf liggen als je zelf geen initiatief neemt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik in een veel kleiner dorp woonde zei wel iedereen gedag tegen elkaar, hier wat minder maar het ligt idd ook aan jezelf, of je oogcontact maakt, en zelf als eerste hoi zeggen.
Vorige  1 ... 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic