Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 18:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.


Wellicht beetje voorbarig om het aan far right te koppelen eigenlijk, hoop iig dat het niet zo is en dat het vooral allochtone relschoppers zijn die niets te doen hebben.


Hahaha, nieuwe baan als propagandaminister van de PVV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.


Wellicht beetje voorbarig om het aan far right te koppelen eigenlijk, hoop iig dat het niet zo is en dat het vooral allochtone relschoppers zijn die niets te doen hebben.


Hahaha, nieuwe baan als propagandaminister van de PVV?


Heb een familie, een hond en 2 kamelen, moet ergens mijn geld vandaan halen...

Nee het is eerder dat ik extreem rechts meer als een structurele bedreiging zie dan demografische groepen die slecht geïntegreerd zijn en rellen omdat ze zich vervelen.

Ik heb containerladingen aan screenshots voorbij zien komen waar opgeroepen werd om te gaan rellen vanavond (vooral mbt Tilburg). Die namen die daar voorbij kwamen waren geen Piet, Jan en Kees. Het taalgebruik was makkelijk te herleiden tot mensen met een migratieachtergrond. Moest ook nog even uitzoeken wat rwinaa betekent (leuke, gezellig mensen, lol) want dat kwam ook om de haverklap voorbij in die oproepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 18:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb het van de andere kant juist meer gezien. Maar laten we door eigen perceptie de boel niet nog erger maken dan dat het al is. Beide kampen zitten fout en moeten bestraft worden. Beide kampen hebben ook mensen er tussen die fel tegen wat nu gebeurd zijn. Over een kam scheren door eigen speculatie gaat het niet oplossen.

Je kan een veel grotere en betere massa achter je hebben staan tegen iets als de avondklok als je het via de normale manier doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De beelden checkende was het afgelopen weekend inderdaad wat blanker dan ik me voorhield.

Dat doet me er toe denken dat die rellen aanzet geven aan mensen met een migratie achtergrond om er ook maar eens lekker op los te gaan rellen.

Ik citeer:

Citaat:
HEEL FOCKING TILBURG WEES PARAAT WE GAAN DE KANKER OVERHEID EN AL DIE ANDERE KAOLO STADJES IS LATEN ZIEN HOE HET MOET!!!!!!!!

Fix zoveel mogelijk matties niffos mnu
het is jammer dat vndg nii vl rwinaa was mnu vandaag niewue rond nieuwe kansen bro's



"Die andere koala stadjes laten zien hoe het moet", alsof het een wedstrijd is. Heeft weinig met demonstreren te maken natuurlijk.


Broken Balance schreef:
Beide kampen hebben ook mensen er tussen die fel tegen wat nu gebeurd zijn. Over een kam scheren door eigen speculatie gaat het niet oplossen..


Ja die demonstratie in EHV was eigk toch gewoon een koffie kringetje? Toen kwamen er opeens herrieschoppers met bakstenen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wat nu de straat op gaat demonstreert niet, wat nu de straat opgaat grijpt alles aan om dingen te kunnen slopen zodat ze hun eigen miezerige leventje ergens op af kunnen reageren. Dus laten we dat stel amoeben geen demonstranten meer noemen.

Het is namelijk heel sneu voor de mensen die wel met een echt doel (zaak die kapot gaat noem maar op) wil demonstreren, die worden nu ook al geframed als relschopper/kut wappie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Verhaal


Dat hele afkomstgedoe moet je links laten liggen. Dit gaat om mensen met een anarchistische instelling, die zijn vaak hoe dan ook anti-overheid, en dat kan elke bevolkingsgroep zijn in de lage en middenklasse, jong en oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat hele afkomstgedoe moet je links laten liggen.


Absoluut niet.

https://speld.nl/2021/01/25/wilders-ana ... sdadigers/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Dat hele afkomstgedoe moet je links laten liggen.


Absoluut niet.

https://speld.nl/2021/01/25/wilders-ana ... sdadigers/

Hahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
Dat hele afkomstgedoe moet je links laten liggen.


Absoluut niet.

https://speld.nl/2021/01/25/wilders-ana ... sdadigers/


We kunnen het dan beter rechts laten liggen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijke prijzen voor nieuwbouwwoningen (515k VON voor een 2-1 kapper met 156m2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe PC hardware + SSDs en systeem herinstalleren. Wat een hoeveelheid shit ik wel niet moet her-inrichten :lol:
Data verschuivingen, applicaties herinstalleren en configureren, dingen restoren die ik mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 22:19 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Nieuwe PC hardware + SSDs en systeem herinstalleren. Wat een hoeveelheid shit ik wel niet moet her-inrichten :lol:
Data verschuivingen, applicaties herinstalleren en configureren, dingen restoren die ik mis


Haha en dan altijd aan jezelf beloven dat je er ooit een image van maakt, diep van binnen wetend dat je dat toch nooit gaat doen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2021 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Nuracore schreef:
Nieuwe PC hardware + SSDs en systeem herinstalleren. Wat een hoeveelheid shit ik wel niet moet her-inrichten :lol:
Data verschuivingen, applicaties herinstalleren en configureren, dingen restoren die ik mis


Haha en dan altijd aan jezelf beloven dat je er ooit een image van maakt, diep van binnen wetend dat je dat toch nooit gaat doen. :lol:

Oh ik heb wekelijks een full backup dus restoren is prima alleen van alle shit die ik had, heb ik meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kenneth Perez als analist bij ESPN, narcistisch mannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudergesprek hebben met een ouder die ook docent is. Man man man

Zoon had een onvoldoende voor een project. Moeder heeft opdracht ook gelezen en vond de opdracht erg onduidelijk.
Overigens waren er in die klas 3 groepjes met een 8 en een 9. Opdracht was erg onduidelijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet gewoon heel gauw normaal doen man!
met je kut opdrachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kenneth Perez als analist bij ESPN, narcistisch mannetje.


Heel eng mannetje dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Kenneth Perez als analist bij ESPN, narcistisch mannetje.


Heel eng mannetje dat.


In tegenstelling tot jullie vind ik het persoonlijk één van de beste analisten die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Goldenstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Kenneth Perez als analist bij ESPN, narcistisch mannetje.


Heel eng mannetje dat.


In tegenstelling tot jullie vind ik het persoonlijk één van de beste analisten die ik ken.


Ben het ook mee eens... Vind Perez altijd wel sterk en duidelijke beargumentatie waarom hij iets vind. Zeker ten opzichte van bijvoorbeeld een Waterreus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat en ik vind hem heel vaak gelijk hebben in wat hij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
In tegenstelling tot jullie vind ik het persoonlijk één van de beste analisten die ik ken.


Hier mee eens idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook goed. Was het ook helemaal eens met hem over Bizot toen ie daar even over los ging, wat een drama keeper is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Rowanyt1309 schreef:
In tegenstelling tot jullie vind ik het persoonlijk één van de beste analisten die ik ken.


Hier mee eens idd

Ook mee eens. Mario Been vind ik, met alle respect, toch een van de mindere analisten. Kees Kwakman daar in tegen vind ik echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Rowanyt1309 schreef:
In tegenstelling tot jullie vind ik het persoonlijk één van de beste analisten die ik ken.


Hier mee eens idd

Ook mee eens. Mario Been vind ik, met alle respect, toch een van de mindere analisten. Kees Kwakman daar in tegen vind ik echt heel goed.


Deze video zorgt er voor dat ik Mario Been altijd een warm hart blijf toedragen, zeldzaam droog :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke, moet zeggen dat zijn grapjes altijd wel goed zijn. Maar ik vind inhoudelijk over het spelletje voetbal matig. Komt misschien ook omdat ik het gek vind dat hij wat moet zeggen over hoe Feyenoord het beter kan doen terwijl hij trainer was toen ze met 10-0 van PSV verloren haha
Vorige  1 ... 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic