Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat van mij betreft ook mag: iedere gewonde relschoppende idioot, gewoon niet behandelen bij het ziekenhuis of dokterspost. Gewoon lekker opzouten, zoek het lekker zelf uit met je politiehondenbeet of wapenstok wond/ botbreuk.

Als je zo stoer bent om te komen rellen omdat je het niet kunt hebben dat er maatregelen worden genomen, dan moet je ook maar zo stoer zijn niet bij de gezondheidszorg aan te kloppen die door corona uit hun voegen barst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Wat van mij betreft ook mag: iedere gewonde relschoppende idioot, gewoon niet behandelen bij het ziekenhuis of dokterspost. Gewoon lekker opzouten, zoek het lekker zelf uit met je politiehondenbeet of wapenstok wond/ botbreuk.

Als je zo stoer bent om te komen rellen omdat je het niet kunt hebben dat er maatregelen worden genomen, dan moet je ook maar zo stoer zijn niet bij de gezondheidszorg aan te kloppen die door corona uit hun voegen barst.


Laat je niet leiden door emotie. Terroristen krijgen tenslotte ook medische hulp... Ik keur dit geweld ook zwaar af. Dit lijdt weer tot verdere beperking van onze rechten. Vreedzaam protest moet nog steeds kunnen en los gezien worden van rellen en vandalisme. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
hurricane schreef:
Wat van mij betreft ook mag: iedere gewonde relschoppende idioot, gewoon niet behandelen bij het ziekenhuis of dokterspost. Gewoon lekker opzouten, zoek het lekker zelf uit met je politiehondenbeet of wapenstok wond/ botbreuk.

Als je zo stoer bent om te komen rellen omdat je het niet kunt hebben dat er maatregelen worden genomen, dan moet je ook maar zo stoer zijn niet bij de gezondheidszorg aan te kloppen die door corona uit hun voegen barst.


Laat je niet leiden door emotie. Terroristen krijgen tenslotte ook medische hulp... Ik keur dit geweld ook zwaar af. Dit lijdt weer tot verdere beperking van onze rechten. Vreedzaam protest moet nog steeds kunnen en los gezien worden van rellen en vandalisme. :surrender:


Is Mao Zedong de nieuwe president van de Benelux dan? Deze mensen zijn en worden gewoon opgepakt en worden berecht, zoals altijd zo met rellen is. We doen niet aan collective punishment hier, het is niet het derde rijk. Jouw rechten hebben er niks mee te maken, doe niet zo paranoia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stel debielen dat hier in de stad het ziekenhuis loopt te slopen. Vooral toevoegen aan het patiëntenbestand, en dan lekker laten liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dat stel debielen dat hier in de stad het ziekenhuis loopt te slopen. Vooral toevoegen aan het patiëntenbestand, en dan lekker laten liggen...


Zat echt te koken toen ik dit langs zag komen. Hoe haal je t ook in je bolle harses,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
hurricane schreef:
Wat van mij betreft ook mag: iedere gewonde relschoppende idioot, gewoon niet behandelen bij het ziekenhuis of dokterspost. Gewoon lekker opzouten, zoek het lekker zelf uit met je politiehondenbeet of wapenstok wond/ botbreuk.

Als je zo stoer bent om te komen rellen omdat je het niet kunt hebben dat er maatregelen worden genomen, dan moet je ook maar zo stoer zijn niet bij de gezondheidszorg aan te kloppen die door corona uit hun voegen barst.


Laat je niet leiden door emotie. Terroristen krijgen tenslotte ook medische hulp... Ik keur dit geweld ook zwaar af. Dit lijdt weer tot verdere beperking van onze rechten. Vreedzaam protest moet nog steeds kunnen en los gezien worden van rellen en vandalisme. :surrender:
Je kunt hier vreedzaam protest en rellen nu niet los zien omdat protesten (al dan niet toegestaan of verboden) gebruikt worden als aanjager om rotzooi te schoppen. Voor een groot deel aangevoerd door viruswappies en social media complotdenkers. Mensen denken hun gelijk te kunnen opeisen door het kort en klein slaan van de stad of zelfs een ziekenhuis. Als je dan een klap krijgt van de politie, dan ben je wat mij betreft niet aan de beurt voor een medische behandeling. Je hebt de keus om hier niet aan mee te doen, doe je het wel, dan niet zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Massaal neerknuppelen en schieten met scherp aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

deze vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Engel is de grootste engnek die in Nederland rondloopt zo'n beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Social media is de grootste fout van deze tijd. Niets is gevaarlijker dan idioten een platform geven om elkaar te vinden, en ook nog eens continu gepersonaliseerde rotzooi laten zien die hun manier van denken valideert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die op een e-mail naar een groep reageren met reply all. Boomers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Social media is de grootste fout van deze tijd. Niets is gevaarlijker dan idioten een platform geven om elkaar te vinden, en ook nog eens continu gepersonaliseerde rotzooi laten zien die hun manier van denken valideert.
Het wordt extra gevaarlijk als die mensen de reguliere media (kranten, radio, tv journaals) uit hun leven bannen. Ze versterken elkaars mening en het wordt een soort kokende pan waar de deksel een keer af springt.
Een paar weken geleden hebben we in de USA gezien hoe fout dat kan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tuurlijk is dit het gevolg van social media, maar ik denk ook niet dat er iemand in de wereld was die dit verwacht had toen we net Facebook en Twitter etc kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Facebook is echt de kwaadaardige kankertumor van de samenleving
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou mijn hart vast voor vanavond. Schijnen al dingen aangekondigd te zijn voor Nijmegen, Tilburg, Deventer en Oss :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer zou je als overheid zijnde het leger kunnen inzetten hiervoor? Onder die relschoppers heerst kennelijk het idee dat de politie en ME 'toch niks doet'. Dikke kans dat ze wat respect tonen voor het Nederlandse leger
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Duitsland nu ineens binnenvalt en ons komt bevrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is eigenlijk maar één oplossing voor en dat is die lui gewoon mors kapot rijden met bijvoorbeeld de bapwagen ofzo. Niemand die ze toch mist en wij weer wat problemen minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
respect

Het probleem bij deze groep mensen, is het ontbreken hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.

Als ik ook al die screenshotjes zie. Laaggeletterd volk. Veel mensen met een migratie achtergrond. Veel antisemitisme.

Het Nederlandse leger inzetten lijkt me niet juist, deze is niet getraind voor dit soort situaties. Wel zouden ze kunnen ondersteunen, maar zet ze niet recht tegenover de relschoppers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.

Als ik ook al die screenshotjes zie. Laaggeletterd volk. Veel mensen met een migratie achtergrond. Veel antisemitisme.

Het Nederlandse leger inzetten lijkt me niet juist, deze is niet getraind voor dit soort situaties. Wel zouden ze kunnen ondersteunen, maar zet ze niet recht tegenover de relschoppers.



nee klopt, die moeten pang pang roepen bij schietoefeningen, dan weet je echt niet wat de terugslag is van zo'n wapen inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De marechaussee is formeel gezien ook een onderdeel van het leger en die wordt al ingezet en staat ook vanavond weer met meerdere pelotons paraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.


Wellicht beetje voorbarig om het aan far right te koppelen eigenlijk, hoop iig dat het niet zo is en dat het vooral allochtone relschoppers zijn die niets te doen hebben.

rakkietakkie schreef:
nee klopt, die moeten pang pang roepen bij schietoefeningen, dan weet je echt niet wat de terugslag is van zo'n wapen inderdaad :lol:


Nouja, ik denk dat je wel begrijpt dat je als oproer politie of marachaussee wel een andere lading meekrijgt mbt crowd control. Het leger inzetten is ook wel erg extreem voor Nederlandse begrippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:

Nouja, ik denk dat je wel begrijpt dat je als oproer politie of marachaussee wel een andere lading meekrijgt mbt crowd control. Het leger inzetten is ook wel erg extreem voor Nederlandse begrippen.

Maar ik vond de situatie van gisteren vooral in Eindhoven, Urk & Enschede (ziekenhuis) ook extreem voor Nederlandse begrippen. Overigens ben ik niet bekend met wat er nog meer ingezet kan worden (zoals marrechaussee), voordat het leger er aan te pas komt. Dus vandaar mijn suggestie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Ik hoop dat dit laat zien dat ultra rechts ook in NL voet aan de grond krijgt. Erg zorgwekkend.


Wellicht beetje voorbarig om het aan far right te koppelen eigenlijk, hoop iig dat het niet zo is en dat het vooral allochtone relschoppers zijn die niets te doen hebben.

Op de foto's te zien waren het zeker niet alleen allochtonen. Genoeg 'witten' gezien die de stad aan t slopen waren
Vorige  1 ... 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic