Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 20:27 

Hardtraxx Veteran

Snap sowieso de meerwaarde van dat gelul op tv over voetbal niet zo, enige wat ik kijk is Veronica Inside en de momenten dat dat daadwerkelijk over voetbal gaat zijn meteen het minst boeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2021 20:47 

Hardtraxx Veteran

Kou
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2021 10:06 

Hardtraxx Veteran

36 (zes-en-der-tig) centimeter fucking sneeuw voor de deur. Als ik gvd 12 was geweest was dit de hemel maar vind dit wel echt akelig onpraktisch worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2021 10:54 

Kraak... Piep...

Er ligt hier welgeteld 2 of 3 cm. Ik heb toch liever dat dikke pak dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 09:45 

Hardtraxx Elite

mensen die 'te' voorzichtig rijden.. terwijl de weg helemaal vrij en schoon is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 12:35 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Gister avond zat ik ook achter zo iemand, kwam niet boven de 25 uit en bij 3 rotondes onderweg geen knipperlichten gebruiken terwijl er tegenliggers de rotonde opkwamen..

Ook eerder op de dag iemand die met 5 km de bocht omgaat van een 30 weg op en 50 weg terwijl er veel verkeer aan kwam dat al rond de 30 reed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 12:50 

Hardtraxx Veteran

Leesbrillen haal je bij de apotheek voor een paar euro, maar voor een bril met negatieve glazen moet je al snel richting de honderd euro aftikken...?

Ik ben ooit op mijn €200+ bril gaan zitten en heb toen bij de Hema of Kruidvat in Wageningen voor 8 euro een -2.5 brilletje gehaald met op zich een prima montuurtje wat goed genoeg is voor als ik thuis een dagje geen lenzen wil dragen. Nu zijn ze nergens meer te bekennen in die price range. Ook op internet niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 13:35 

Hardtraxx Veteran

Je hebt brillen ook al vrij goedkoop bij de opticiens. Net snel even gekeken, maar kon een simpele bril met mijn waardes voor 29 euro kopen bij specsavers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 13:41 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
rakkietakkie schreef:

Gister avond zat ik ook achter zo iemand, kwam niet boven de 25 uit en bij 3 rotondes onderweg geen knipperlichten gebruiken terwijl er tegenliggers de rotonde opkwamen..

Ook eerder op de dag iemand die met 5 km de bocht omgaat van een 30 weg op en 50 weg terwijl er veel verkeer aan kwam dat al rond de 30 reed..

Ik kan hier echt niet harder dan 30 om het rechte stuk. Gekkehuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 13:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Je hebt brillen ook al vrij goedkoop bij de opticiens. Net snel even gekeken, maar kon een simpele bril met mijn waardes voor 29 euro kopen bij specsavers.

Heb er nou eentje besteld voor 60 euro die ook kraswerende glazen heeft etc etc :thumbup:.

Maar vind het alsnog vrij apart dat er een hele markt is voor leesbrillen in het schap bij de apotheker maar niet voor bijziende brillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 14:51 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Koen schreef:
rakkietakkie schreef:

Ik kan hier echt niet harder dan 30 om het rechte stuk. Gekkehuus.

Was gisteravond rond 23.30, toen had het al 4 uur niet gesneeuwd ofso. De wegen waren grotendeels wel schoongeveegd... Kon makkelijk 50 rijden op sommige stukken, maar heenweg was drama toen sneeuwde het als zijn best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 15:08 

Hardtraxx Elite

Gewoon 80 kunnen rijden vanmorgen op de provinciale... en dan bij de rotonde's de 40-50 rijders tegen komen.
Dorpstraatjes waren wel dikke pongel qua schoonheid van het wegdek, maar ook daar makkelijk 30-35
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 19:04 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
makrooy schreef:

Heb er nou eentje besteld voor 60 euro die ook kraswerende glazen heeft etc etc :thumbup:.

Maar vind het alsnog vrij apart dat er een hele markt is voor leesbrillen in het schap bij de apotheker maar niet voor bijziende brillen :P

Die kunnen massaal geproduceerd worden terwijl bijziende brillen specifiekere glazen nodig hebben misschien? Ik heb ene oog -2.50 terwijl het andere oog 3.00 is. Ik weet het ook niet precies, is maar een speculatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2021 20:10 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Kwam er vandaag een tegen op de snelweg die 80 reed op de linker rijstrook (rechts uiteraard vrij) en vervolgens voor een flauwe bocht ook nog eens ging remmen. Op een zo goed als lege snelweg. :lol: :lol:

Ik gooi m'n wagen niet snel er rechts voorbij maar nu ging dat zonder aarzeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 14:58 

Hardtraxx Veteran

Emre...Zijn E-penis proberen te vergroten door zijn postcount te verhogen door de meest domme bumps. Zijn Reddit gedrag begint hier ook weer vorm aan te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:08 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Emre...Zijn E-penis proberen te vergroten door zijn postcount te verhogen door de meest domme bumps. Zijn Reddit gedrag begint hier ook weer vorm aan te nemen

Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt, maar je zal wel geslagen zijn door je ouders vroeger ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:16 

Kraak... Piep...

Welkom bij 1 tegen 100!

Vandaag gaan we zien of onze deelnemer 100 mensen kan wijsmaken dat hij niet 80% inhoudsloze comments plaatst om zijn postcount op te krikken op een al halfdood forum waar postcounts nog minder waard zijn dan de 5 cent van ChrisTwo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:19 

Hardtraxx Veteran

Zullen we allemaal maar stoppen met posten dan, omdat postcount toch niks waard is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:25 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
omdat postcount toch niks waard is?

Is het toch ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:37 

Hardtraxx Veteran

Daarom, stop met posten dan, je hebt er toch niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:38 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Welkom bij 1 tegen 100!

Vandaag gaan we zien of onze deelnemer 100 mensen kan wijsmaken dat hij niet 80% inhoudsloze comments plaatst om zijn postcount op te krikken op een al halfdood forum waar postcounts nog minder waard zijn dan de 5 cent van Rakkietakkie.

Fixed :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:38 

Hardtraxx Elite

Gaat niet om het aantal post maar om de inhoud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:40 

Hardtraxx Veteran

Er zijn wel meer leden waarbij zo goed als elke post inhoudsloos of sarcastisch is. Verder, neem het leven niet zo serieus jongens (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:45 

Kraak... Piep...

simon10pont schreef:
Gaat niet om het aantal post maar om de inhoud :D

Zoals elk normaal mens zou denken. Waar mensen geen reet om geven zijn

- Elke scheet van elke DJ
- 250 versies van de zelfde plaat
- 320 previews in 320 verschillende bitrates
- Wie als eerste iets post
- Elke plaat van elk c-label
- Wie de grootste bijdrage levert

Pedaalemre schreef:
Er zijn wel meer leden waarbij zo goed als elke post inhoudsloos of sarcastisch is.

En toch krijg jij altijd commentaar er op, kan natuurlijk nooit aan jou liggen. Het is niet alsof je na meerdere verzoeken van leden en mods nog altijd het zelfde doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2021 15:47 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
ErikZ schreef:

Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt, maar je zal wel geslagen zijn door je ouders vroeger ofzo.

In onze cultuur doen ze dat niet. Hadden ze bij jou trouwens wel vaker mogen doen.
Vorige  1 ... 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic