Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Snap sowieso de meerwaarde van dat gelul op tv over voetbal niet zo, enige wat ik kijk is Veronica Inside en de momenten dat dat daadwerkelijk over voetbal gaat zijn meteen het minst boeiend :lol:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Kou
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
36 (zes-en-der-tig) centimeter fucking sneeuw voor de deur. Als ik gvd 12 was geweest was dit de hemel maar vind dit wel echt akelig onpraktisch worden :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Er ligt hier welgeteld 2 of 3 cm. Ik heb toch liever dat dikke pak dan.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
mensen die 'te' voorzichtig rijden.. terwijl de weg helemaal vrij en schoon is
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
rakkietakkie wrote:mensen die 'te' voorzichtig rijden.. terwijl de weg helemaal vrij en schoon is
Gister avond zat ik ook achter zo iemand, kwam niet boven de 25 uit en bij 3 rotondes onderweg geen knipperlichten gebruiken terwijl er tegenliggers de rotonde opkwamen..

Ook eerder op de dag iemand die met 5 km de bocht omgaat van een 30 weg op en 50 weg terwijl er veel verkeer aan kwam dat al rond de 30 reed..
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Leesbrillen haal je bij de apotheek voor een paar euro, maar voor een bril met negatieve glazen moet je al snel richting de honderd euro aftikken...?

Ik ben ooit op mijn €200+ bril gaan zitten en heb toen bij de Hema of Kruidvat in Wageningen voor 8 euro een -2.5 brilletje gehaald met op zich een prima montuurtje wat goed genoeg is voor als ik thuis een dagje geen lenzen wil dragen. Nu zijn ze nergens meer te bekennen in die price range. Ook op internet niet.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Je hebt brillen ook al vrij goedkoop bij de opticiens. Net snel even gekeken, maar kon een simpele bril met mijn waardes voor 29 euro kopen bij specsavers.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Koen wrote:
rakkietakkie wrote:mensen die 'te' voorzichtig rijden.. terwijl de weg helemaal vrij en schoon is
Gister avond zat ik ook achter zo iemand, kwam niet boven de 25 uit en bij 3 rotondes onderweg geen knipperlichten gebruiken terwijl er tegenliggers de rotonde opkwamen..

Ook eerder op de dag iemand die met 5 km de bocht omgaat van een 30 weg op en 50 weg terwijl er veel verkeer aan kwam dat al rond de 30 reed..
Ik kan hier echt niet harder dan 30 om het rechte stuk. Gekkehuus.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
makrooy wrote:Je hebt brillen ook al vrij goedkoop bij de opticiens. Net snel even gekeken, maar kon een simpele bril met mijn waardes voor 29 euro kopen bij specsavers.
Heb er nou eentje besteld voor 60 euro die ook kraswerende glazen heeft etc etc :thumbup:.

Maar vind het alsnog vrij apart dat er een hele markt is voor leesbrillen in het schap bij de apotheker maar niet voor bijziende brillen :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Alm1ghty wrote:
Koen wrote:

Ik kan hier echt niet harder dan 30 om het rechte stuk. Gekkehuus.
Was gisteravond rond 23.30, toen had het al 4 uur niet gesneeuwd ofso. De wegen waren grotendeels wel schoongeveegd... Kon makkelijk 50 rijden op sommige stukken, maar heenweg was drama toen sneeuwde het als zijn best.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Gewoon 80 kunnen rijden vanmorgen op de provinciale... en dan bij de rotonde's de 40-50 rijders tegen komen.
Dorpstraatjes waren wel dikke pongel qua schoonheid van het wegdek, maar ook daar makkelijk 30-35
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
makrooy wrote:Je hebt brillen ook al vrij goedkoop bij de opticiens. Net snel even gekeken, maar kon een simpele bril met mijn waardes voor 29 euro kopen bij specsavers.
Heb er nou eentje besteld voor 60 euro die ook kraswerende glazen heeft etc etc :thumbup:.

Maar vind het alsnog vrij apart dat er een hele markt is voor leesbrillen in het schap bij de apotheker maar niet voor bijziende brillen :P
Die kunnen massaal geproduceerd worden terwijl bijziende brillen specifiekere glazen nodig hebben misschien? Ik heb ene oog -2.50 terwijl het andere oog 3.00 is. Ik weet het ook niet precies, is maar een speculatie :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Kwam er vandaag een tegen op de snelweg die 80 reed op de linker rijstrook (rechts uiteraard vrij) en vervolgens voor een flauwe bocht ook nog eens ging remmen. Op een zo goed als lege snelweg. :lol: :lol:

Ik gooi m'n wagen niet snel er rechts voorbij maar nu ging dat zonder aarzeling.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Emre...Zijn E-penis proberen te vergroten door zijn postcount te verhogen door de meest domme bumps. Zijn Reddit gedrag begint hier ook weer vorm aan te nemen
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
ErikZ wrote:Emre...Zijn E-penis proberen te vergroten door zijn postcount te verhogen door de meest domme bumps. Zijn Reddit gedrag begint hier ook weer vorm aan te nemen
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt, maar je zal wel geslagen zijn door je ouders vroeger ofzo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Welkom bij 1 tegen 100!

Vandaag gaan we zien of onze deelnemer 100 mensen kan wijsmaken dat hij niet 80% inhoudsloze comments plaatst om zijn postcount op te krikken op een al halfdood forum waar postcounts nog minder waard zijn dan de 5 cent van ChrisTwo.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Zullen we allemaal maar stoppen met posten dan, omdat postcount toch niks waard is?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Pedaalemre wrote:omdat postcount toch niks waard is?
Is het toch ook niet?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Daarom, stop met posten dan, je hebt er toch niks aan.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:Welkom bij 1 tegen 100!

Vandaag gaan we zien of onze deelnemer 100 mensen kan wijsmaken dat hij niet 80% inhoudsloze comments plaatst om zijn postcount op te krikken op een al halfdood forum waar postcounts nog minder waard zijn dan de 5 cent van Rakkietakkie.
Fixed :whistle:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Gaat niet om het aantal post maar om de inhoud :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Er zijn wel meer leden waarbij zo goed als elke post inhoudsloos of sarcastisch is. Verder, neem het leven niet zo serieus jongens (L)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
simon10pont wrote:Gaat niet om het aantal post maar om de inhoud :D
Zoals elk normaal mens zou denken. Waar mensen geen reet om geven zijn

- Elke scheet van elke DJ
- 250 versies van de zelfde plaat
- 320 previews in 320 verschillende bitrates
- Wie als eerste iets post
- Elke plaat van elk c-label
- Wie de grootste bijdrage levert
Pedaalemre wrote:Er zijn wel meer leden waarbij zo goed als elke post inhoudsloos of sarcastisch is.
En toch krijg jij altijd commentaar er op, kan natuurlijk nooit aan jou liggen. Het is niet alsof je na meerdere verzoeken van leden en mods nog altijd het zelfde doet..
Last edited by Broken Balance on 09 Feb 2021 14:51, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Pedaalemre wrote:
ErikZ wrote:Emre...Zijn E-penis proberen te vergroten door zijn postcount te verhogen door de meest domme bumps. Zijn Reddit gedrag begint hier ook weer vorm aan te nemen
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt, maar je zal wel geslagen zijn door je ouders vroeger ofzo.
In onze cultuur doen ze dat niet. Hadden ze bij jou trouwens wel vaker mogen doen.