Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albert Heijn reclame joch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Gisteren, iets voor het slapen gaan twee maal een bluescreen geserveerd krijgen met beide een ander bestand dat de fout veroorzaakt. Toen maar gaan slapen met de gedachte het deze ochtend op te lossen. Heel de voormiddag en een groot deel van de namiddag aan bezig geweest maar niet opgelost gekregen. Zojuist Windows opnieuw geïnstalleerd en de rest van de avond/weekend dus bezig met programma's opnieuw te installeren en configureren.

Ik had het begin van mijn verlof wel anders voorgesteld >.<


Dit zal ook weer voor een irritatiemomentje zorgen bij een aantal hier, maar dit is de reden dat ik een macbook heb gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je er vanuit gaat dat dat gebruikelijk is bij Windows, wat niet zo is, dan is het meer een excuus voor jezelf dan een daadwerkelijke reden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

(Alleen) moeten winkelen in Ikea voor mijn verhuis. Maar misschien zwijg ik beter aangezien winkelen geen evidentie meer is op dit moment. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkele weken misschien wel maanden nergens zin in hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Enkele weken misschien wel maanden nergens zin in hebben


Afgelopen weken of aanstaande?

Mocht je ooit ff gal willen spuien, ook al is het tegen een vreemde (kan misschien juist helpen), laat het vooral weten als dat misschien helpen kan!

Weet, zoals al eerder vertelt, dat je mensen onwijs blij maakt met de sets die je opneemt en post hier :thumbsup:


OT erge luxe irritatie sorry: Echt mega druk deze week nog op werk, had gehoopt na de afgelopen maanden van drukte dat het deze week wat minder zou zijn, zoals elk jaar, en zo met mijn vriendin dit kerstvakantie heeft wat films of series te kunnen kijken maar helaas.

(voor de mensen zonder baan die denken: je mag in je handen knijpen! Jullie hebben gelijk, is echt een luxe irritatie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 19:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beide bovenstaande irritaties zeer herkenbaar helaas. Probeer wel zin te maken voor nieuwe hobby's zoals gitaar spelen en tennissen, maar tis vaak met de nodige frisse tegenzin :P

Maar vooral de drukte op het werk is momenteel echt niet normaal, en dat ook nog eens met zware onderbezetting en een half kantoor dat thuis werkt. Ik log bijna elke doordeweekse avond gewoon nog in thuis en dan werk ik nog een paar uur (vrijwillig) door omdat het anders nooit af komt. Dat in combinatie met de stress op kantoor en het dood vermoeiende kut corona leven maakt de laatste paar weken echt helemaal kut gewoon.

Moet gvd zo snel mogelijk zo'n spuit in me krijgen en het normale leven weer enigszins kunnen oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Enkele weken misschien wel maanden nergens zin in hebben


Afgelopen weken of aanstaande?

Mocht je ooit ff gal willen spuien, ook al is het tegen een vreemde (kan misschien juist helpen), laat het vooral weten als dat misschien helpen kan!

Weet, zoals al eerder vertelt, dat je mensen onwijs blij maakt met de sets die je opneemt en post hier :thumbsup:



Thanks voor het compliment.

Ja het is echt de afgelopen tijd heel erg en dat komt gewoon omdat ik corona moe ben.
Alles waar ik juist de motivatie en inspiratie uit haal is gewoon weg waardoor ik mijzelf bijna moet forceren iets te doen. Als ik mij probeer te forceren dan gaat heel even goed en halverwege stop ik er gewoon mee. Voel ik mij energieloos, gaat alles mis of word ik te kritisch. Haal gewoon niet de energie er uit die ik altijd eerder kreeg.

Het is niet alleen het draaien maar ook de simpele dingen als even naar buiten gaan wandelen, sporten of gamen ofzo. Hierdoor zit ik gewoon helemaal in een spiraal.

Het helpt wel om zoals bij de quarantine sessions zoveel vette comments te krijgen maar was helaas maar voor korte duur om weer iets stevigs neer te zetten.

Heb zoveel projecten open staan die ik nog wil doen maar ja het werpt zijn vruchten eigenlijk amper af met het gevoel dat ik mij zelf niet kan onderscheiden van andere. En dat houd mij wat betreft muziek nu heel erg tegen.

Zeker sinds ik nu thuis werk leef ik praktisch op zolder. Mijn werkplek is hetzelfde als mijn hobby plek en dat drukt de energie gewoon weg omdat ik met best wel stressvolle situaties te maken heb. Het is nu onderdeel van de stress en kan ik mij eigenlijk niet ergens even ontladen. 16u lang (bij wijze van) op je zolder zitten voelt haast verplicht ipv de avond na je werk waar je even een paar uur helemaal los kan gaan. Heb er gewoon geen zin meer in eerlijk gezegd. Wat ik heel erg jammer vind doet het geen waar ik altijd plezier en liefde voor had en energie voor 3 van kreeg het tegenovergestelde.

Edit: moet er ook wel even bij zeggen dat ik weinig te klagen heb hoor, ik werk nog steeds in een gezonde sector met een vaste baan waar ik goed in ben, geen corona gevallen gehad in de familie of andere vreselijke dingen dit jaar. Er zijn er echt wel die het veel zwaarder hebben en ik applaudisseer voor de mensen die ondanks zo'n zware periode zich hard en staande weten te houden. Laat dat even duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Edit: moet er ook wel even bij zeggen dat ik weinig te klagen heb hoor, ik werk nog steeds in een gezonde sector met een vaste baan waar ik goed in ben, geen corona gevallen gehad in de familie of andere vreselijke dingen dit jaar. Er zijn er echt wel die het veel zwaarder hebben en ik applaudisseer voor de mensen die ondanks zo'n zware periode zich hard en staande weten te houden. Laat dat even duidelijk zijn.

Tuurlijk, is zo. Maar vind het argument 'ja maar anderen hebben het veel zwaarder' vaak een beetje scheef, zeker in deze tijd waarin iedereen anders met de pandemie om gaat. Beetje van 'jij mist maar 1 been, er zijn mensen die er 2 missen'. Dus dat je zelf die kanttekening plaatst is toch niet nodig denk ik. Ieder heeft z'n eigen problemen en gaat daar anders mee om.

Zo zit ik in een beetje negatieve spiraal in het vinden van een afstudeerstage die bij me past en ook nog leerzaam is in deze tijd (in plaats van 4 dagen per week thuis m'n stage af te werken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
Edit: moet er ook wel even bij zeggen dat ik weinig te klagen heb hoor, ik werk nog steeds in een gezonde sector met een vaste baan waar ik goed in ben, geen corona gevallen gehad in de familie of andere vreselijke dingen dit jaar. Er zijn er echt wel die het veel zwaarder hebben en ik applaudisseer voor de mensen die ondanks zo'n zware periode zich hard en staande weten te houden. Laat dat even duidelijk zijn.

Tuurlijk, is zo. Maar vind het argument 'ja maar anderen hebben het veel zwaarder' vaak een beetje scheef, zeker in deze tijd waarin iedereen anders met de pandemie om gaat. Beetje van 'jij mist maar 1 been, er zijn mensen die er 2 missen'. Dus dat je zelf die kanttekening plaatst is toch niet nodig denk ik. Ieder heeft z'n eigen problemen en gaat daar anders mee om.

Zo zit ik in een beetje negatieve spiraal in het vinden van een afstudeerstage die bij me past en ook nog leerzaam is in deze tijd (in plaats van 4 dagen per week thuis m'n stage af te werken).


Hij heeft het hier echter tegen zichzelf. Als het relativeren hem alleen helpt, vooral doen. Helemaal niks mis mee. Doe ik bij mezelf ook. Helpt mij enorm mentaal gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 00:29 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ik wil zelf bijv. graag een bepaald boek lezen maar als ik ga denken aan de 400 blz. die ik nog te gaan heb en die ik ook nog eens moet onthouden en het liefst ook nog kunnen navertellen of kunnen in- of toepassen in mijn leven, dan heb ik er al al geen zin meer in, en dat is logisch als het even teveel gevraagd is.


Hier had ik ook last van. Wou al een lange tijd boeken lezen, maar dan begin je aan verschillende boeken en lees je ze niet uit. Ik heb dit zelf opgelost door pas aan het volgende boek te beginnen als ik mn boek uit heb. Ook heb ik een ereader gehaald wat mn leeservaring een mega boost heeft gegeven. Ik lees standaard iedere avond vlak voor het slapen. Soms een half uur, soms een uur. Niet alleen is het leuk en interessant, mn slaap problemen zijn er ook van gefixt.

Zou me ook niet te druk maken over wat je onthoudt. Alles onthouden gaat gewoon niet lukken. Als je daar rust mee vindt, wordt het ook al makkelijker. Maar je steekt er altijd veel van op. Ook de denkprocessen binnen een boek zullen je aansteken. Altijd waardevol dus. Ook de voldoening die het geeft als je een boek uit hebt, geeft je brein ook een fijne boost. Dat is mentaal gezien ook een voordeel natuurlijk ^^

Dit zijn mijn ervaringen, dus kan voor jou anders zijn. Maar who knows :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
Edit: moet er ook wel even bij zeggen dat ik weinig te klagen heb hoor, ik werk nog steeds in een gezonde sector met een vaste baan waar ik goed in ben, geen corona gevallen gehad in de familie of andere vreselijke dingen dit jaar. Er zijn er echt wel die het veel zwaarder hebben en ik applaudisseer voor de mensen die ondanks zo'n zware periode zich hard en staande weten te houden. Laat dat even duidelijk zijn.

Tuurlijk, is zo. Maar vind het argument 'ja maar anderen hebben het veel zwaarder' vaak een beetje scheef, zeker in deze tijd waarin iedereen anders met de pandemie om gaat. Beetje van 'jij mist maar 1 been, er zijn mensen die er 2 missen'. Dus dat je zelf die kanttekening plaatst is toch niet nodig denk ik. Ieder heeft z'n eigen problemen en gaat daar anders mee om.

Zo zit ik in een beetje negatieve spiraal in het vinden van een afstudeerstage die bij me past en ook nog leerzaam is in deze tijd (in plaats van 4 dagen per week thuis m'n stage af te werken).


Hij heeft het hier echter tegen zichzelf. Als het relativeren hem alleen helpt, vooral doen. Helemaal niks mis mee. Doe ik bij mezelf ook. Helpt mij enorm mentaal gezien.

Tuurlijk helpt relativeren, maar het moet natuurlijk ook niet zo ver gaan dat je je eigen issues af doet met 'onbelangrijk'. Dat breekt je op den duur alleen maar op denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2020 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er achter komen dat ik mezelf niet zo goed kan entertainen zonder internet of TV. Dus maar gaan wandelen vanavond . -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapchat wat tegenwoordig om de haverklap problemen heeft met versturen van voornamlijk chats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Snapchat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
Tuurlijk, is zo. Maar vind het argument 'ja maar anderen hebben het veel zwaarder' vaak een beetje scheef, zeker in deze tijd waarin iedereen anders met de pandemie om gaat. Beetje van 'jij mist maar 1 been, er zijn mensen die er 2 missen'. Dus dat je zelf die kanttekening plaatst is toch niet nodig denk ik. Ieder heeft z'n eigen problemen en gaat daar anders mee om.

Zo zit ik in een beetje negatieve spiraal in het vinden van een afstudeerstage die bij me past en ook nog leerzaam is in deze tijd (in plaats van 4 dagen per week thuis m'n stage af te werken).


Hij heeft het hier echter tegen zichzelf. Als het relativeren hem alleen helpt, vooral doen. Helemaal niks mis mee. Doe ik bij mezelf ook. Helpt mij enorm mentaal gezien.

Tuurlijk helpt relativeren, maar het moet natuurlijk ook niet zo ver gaan dat je je eigen issues af doet met 'onbelangrijk'. Dat breekt je op den duur alleen maar op denk ik.

Kweenie. Ik ben net als Nura enorm (corona)moe en herken me best in zijn verhaal.
Ik heb eigenlijk sinds april t/m november qua werk ook niets uitdagends te doen gehad. Zat heel veel thuis (gelukkig wel betaald) en had nergens zin in. Tijd genoeg om iets te doen maar onderuit in de bank zitten voelde toch het fijnste.

Het enige wat mij op de been hield was het relativeren. Als je vanuit je omgeving (vrienden/familie/kennissen) verhalen hoort hoe zij de coronacrisis doormaken dan mag ik mezelf erg gelukkig prijzen. (nog) geen corona gehad, helaas wel veel familieleden die erdoor getroffen zijn maar die het allemaal goed doorstaan hebben. Ik heb nog werk, mijn vriendin heeft nog werk, ik ben niet overwerkt (mijn moeder en zus werken in het ziekenhuis en die zitten er echt flink doorheen inmiddels) dus als je alles zo eens op een rijtje zet voor jezelf... Tja, ik wordt daar wel weer gelukkig van. En dan is het jammer dat we geen feestjes hebben of wat dan ook, maar thuis zitten en niets doen is ook zo erg weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eetkamerstoelen besteld: 4 oktober
Eerste afgifte: 24/12 - Niet geleverd:
Tweede afgifte: 07/01 - Niet leverbaar
Derde afgifte: 22/02

:list: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan ze tijdreizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Eetkamerstoelen besteld: 4 oktober
Eerste afgifte: 24/12 - Niet geleverd:
Tweede afgifte: 07/01 - Niet leverbaar
Derde afgifte: 22/12

:list: :thumbdown:


Waar heb je ze besteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
rakkietakkie schreef:
Eetkamerstoelen besteld: 4 oktober
Eerste afgifte: 24/12 - Niet geleverd:
Tweede afgifte: 07/01 - Niet leverbaar
Derde afgifte: 22/02

:list: :thumbdown:


Waar heb je ze besteld?


D'n Leen Bakker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kweenie. Ik ben net als Nura enorm (corona)moe en herken me best in zijn verhaal.
Ik heb eigenlijk sinds april t/m november qua werk ook niets uitdagends te doen gehad. Zat heel veel thuis (gelukkig wel betaald) en had nergens zin in. Tijd genoeg om iets te doen maar onderuit in de bank zitten voelde toch het fijnste.

Het enige wat mij op de been hield was het relativeren. Als je vanuit je omgeving (vrienden/familie/kennissen) verhalen hoort hoe zij de coronacrisis doormaken dan mag ik mezelf erg gelukkig prijzen. (nog) geen corona gehad, helaas wel veel familieleden die erdoor getroffen zijn maar die het allemaal goed doorstaan hebben. Ik heb nog werk, mijn vriendin heeft nog werk, ik ben niet overwerkt (mijn moeder en zus werken in het ziekenhuis en die zitten er echt flink doorheen inmiddels) dus als je alles zo eens op een rijtje zet voor jezelf... Tja, ik wordt daar wel weer gelukkig van. En dan is het jammer dat we geen feestjes hebben of wat dan ook, maar thuis zitten en niets doen is ook zo erg weer niet.


:yes: dit inderdaad. Denk ook niet dat ik de energie heb om de jaarmix van Release of uberhaupt een nieuwe aflevering te maken. Ik had het er vandaag nog met mijn vrouw over, kan totaal nergens de energie uit halen dus heb ook nergens zin in behalve beetje bankhangen en wat dingen kijken.

Laten we hopen dat deze doffe periode snel voorbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Kweenie. Ik ben net als Nura enorm (corona)moe en herken me best in zijn verhaal.
Ik heb eigenlijk sinds april t/m november qua werk ook niets uitdagends te doen gehad. Zat heel veel thuis (gelukkig wel betaald) en had nergens zin in. Tijd genoeg om iets te doen maar onderuit in de bank zitten voelde toch het fijnste.

Het enige wat mij op de been hield was het relativeren. Als je vanuit je omgeving (vrienden/familie/kennissen) verhalen hoort hoe zij de coronacrisis doormaken dan mag ik mezelf erg gelukkig prijzen. (nog) geen corona gehad, helaas wel veel familieleden die erdoor getroffen zijn maar die het allemaal goed doorstaan hebben. Ik heb nog werk, mijn vriendin heeft nog werk, ik ben niet overwerkt (mijn moeder en zus werken in het ziekenhuis en die zitten er echt flink doorheen inmiddels) dus als je alles zo eens op een rijtje zet voor jezelf... Tja, ik wordt daar wel weer gelukkig van. En dan is het jammer dat we geen feestjes hebben of wat dan ook, maar thuis zitten en niets doen is ook zo erg weer niet.


:yes: dit inderdaad. Denk ook niet dat ik de energie heb om de jaarmix van Release of uberhaupt een nieuwe aflevering te maken. Ik had het er vandaag nog met mijn vrouw over, kan totaal nergens de energie uit halen dus heb ook nergens zin in behalve beetje bankhangen en wat dingen kijken.

Laten we hopen dat deze doffe periode snel voorbij is.

Jammer man, snap het wel.
Ik ben nog steeds een trouwe luisteraar van alle mixen die je uitbrengt. Mocht je dus een keer ergens motivatie vinden, weet dan dat je er in ieder geval 1 iemand blij mee maakt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Ajax - PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwaar vrachtverkeer achter je woning om kwart voor zeven 's ochtends..
Vorige  1 ... 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic