Internet van Ziggo.
Active topics in Off-Topic
Moderators
PH die bijna 10 miljoen video's afgeschermd/verwijderd heeft. 
Ziggo is echt intens kut.Denkeleda wrote:Internet van Ziggo.
Zo bijzonder hoe ik een geweldige ervaring heb met Ziggo, terwijl ze schijnbaar bekend staan als kut. In 5 jaar tijd misschien drie keer dat mn internet eruit lag. Wat ook nog onderhoud was. Internet is altijd stabiel snel(500mbs). Heb een wifi box kunnen krijgen ter waarde van 100 euro en daarnaast een ziggo sport abbo jaar lang gratis als cadeau zomaar erbijSarabande wrote:Ziggo is echt intens kut.Denkeleda wrote:Internet van Ziggo.
Last edited by makrooy on 16 Dec 2020 09:34, edited 1 time in total.
@makrooy: Heb hetzelfde hoor
heb veel nieuwe buren de laatste tijd (appartementencomplex) die ook Ziggo hebben waardoor WiFi wat lastig werd door het wisselen van kanalen erg ver gekomen
De hoeveelheid kerstbrood, gebak en andere zoete zooi die er door leveranciers binnen wordt gedragen.
ik zie de kilo's al om de hoek staan en zwaaien. En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
ik zie de kilo's al om de hoek staan en zwaaien. En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Grammatica ook.rakkietakkie wrote: En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Heb je goed gezien... En dat klopt ookRemi wrote:Grammatica ook.rakkietakkie wrote: En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Klopdrakkietakkie wrote:Heb je goed gezien... En dat klopt ookRemi wrote:Grammatica ook.rakkietakkie wrote: En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Ja verschrikkelijk, al staan er zat voorbeelden op google hoe je die lui zelf aan het lijntje kunt houden. Gewoon terugdoenJeroenB93 wrote:Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Ik kom toevallig net een site tegen waar ze een bot gemaakt hebben waar je emails naar kan doorsturen: https://www.rescam.org/Unknown wrote:Ja verschrikkelijk, al staan er zat voorbeelden op google hoe je die lui zelf aan het lijntje kunt houden. Gewoon terugdoenJeroenB93 wrote:Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Deze houdt de scammers zo lang mogelijk aan het lijntje.
Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken
Aanradertje: View on YouTube
Hij en Kitboga zijn echt zo goed. Zeker bij Kitboga al paar keer plat gelegen van het lachen.Chroman wrote: Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken![]()
+ Mark Rober (zie genietmomentjes)Grim wrote:Hij en Kitboga zijn echt zo goed. Zeker bij Kitboga al paar keer plat gelegen van het lachen.Chroman wrote: Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken![]()
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Voor de 2e keer in korte tijd in thuisquarantaine na contact met een besmet persoon.
Mooie timing ook. Vakantie voor de deur, en zou m'n neef gaan helpen met klussen
Anderzijds komt het altijd ongelegen natuurlijk en ga ik liever nu in quarantaine dan in hartje zomer.
Mooie timing ook. Vakantie voor de deur, en zou m'n neef gaan helpen met klussen
Anderzijds komt het altijd ongelegen natuurlijk en ga ik liever nu in quarantaine dan in hartje zomer.
ING die zegt dat in 2021 500 tot 600 horeca bedrijven zullen omvallen... Heel tokkie Nederland er als de wiedeweerga bij om de regering digitaal kapot te maken... Terwijl we in nederland bijna 70.000 horeca bedrijven hebben. Dus dan hebben ze het juist als overheid prima gedaan denk ik 
Tokkie's going to tok...Hekzitter wrote:ING die zegt dat in 2021 500 tot 600 horeca bedrijven zullen omvallen... Heel tokkie Nederland er als de wiedeweerga bij om de regering digitaal kapot te maken... Terwijl we in nederland bijna 70.000 horeca bedrijven hebben. Dus dan hebben ze het juist als overheid prima gedaan denk ik

Nee heb je de vinger kun je krijgen.
Pff.. je ziet de 2e en 3e onderkin nog van dat mens...rakkietakkie wrote:
Nattehond wrote:Pff.. je ziet de 2e en 3e onderkin nog van dat mens...
hurricane wrote:RIP Sinterklaas
Ongetwijfeld de beste!
Last edited by simon10pont on 19 Dec 2020 22:29, edited 1 time in total.
Gisteren, iets voor het slapen gaan twee maal een bluescreen geserveerd krijgen met beide een ander bestand dat de fout veroorzaakt. Toen maar gaan slapen met de gedachte het deze ochtend op te lossen. Heel de voormiddag en een groot deel van de namiddag aan bezig geweest maar niet opgelost gekregen. Zojuist Windows opnieuw geïnstalleerd en de rest van de avond/weekend dus bezig met programma's opnieuw te installeren en configureren.
Ik had het begin van mijn verlof wel anders voorgesteld
Ik had het begin van mijn verlof wel anders voorgesteld