Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Internet van Ziggo.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
PH die bijna 10 miljoen video's afgeschermd/verwijderd heeft. :mad:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Denkeleda wrote:Internet van Ziggo.
Ziggo is echt intens kut.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Sarabande wrote:
Denkeleda wrote:Internet van Ziggo.
Ziggo is echt intens kut.
Zo bijzonder hoe ik een geweldige ervaring heb met Ziggo, terwijl ze schijnbaar bekend staan als kut. In 5 jaar tijd misschien drie keer dat mn internet eruit lag. Wat ook nog onderhoud was. Internet is altijd stabiel snel(500mbs). Heb een wifi box kunnen krijgen ter waarde van 100 euro en daarnaast een ziggo sport abbo jaar lang gratis als cadeau zomaar erbij :P
Last edited by makrooy on 16 Dec 2020 09:34, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
@makrooy: Heb hetzelfde hoor :) heb veel nieuwe buren de laatste tijd (appartementencomplex) die ook Ziggo hebben waardoor WiFi wat lastig werd door het wisselen van kanalen erg ver gekomen
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
De hoeveelheid kerstbrood, gebak en andere zoete zooi die er door leveranciers binnen wordt gedragen.

ik zie de kilo's al om de hoek staan en zwaaien. En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ook weinig tot geen problemen met Ziggo.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
rakkietakkie wrote: En ja, ik vindt nee zeggen moeilijk..
Grammatica ook. :whistle:
Hardtraxx Veteran
:lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Remi wrote:
Heb je goed gezien... En dat klopt ook
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
rakkietakkie wrote:
Remi wrote:
Heb je goed gezien... En dat klopt ook
Klopd
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Hardtraxx Veteran
JeroenB93 wrote:Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Ja verschrikkelijk, al staan er zat voorbeelden op google hoe je die lui zelf aan het lijntje kunt houden. Gewoon terugdoen xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Unknown wrote:
JeroenB93 wrote:Van die fishing whatsapp berichtjes. M'n moeder kreeg er net eentje. Kan daar zo link om worden he.. wat een zielige personen zijn dat zeg
Ja verschrikkelijk, al staan er zat voorbeelden op google hoe je die lui zelf aan het lijntje kunt houden. Gewoon terugdoen xd
Ik kom toevallig net een site tegen waar ze een bot gemaakt hebben waar je emails naar kan doorsturen: https://www.rescam.org/
Deze houdt de scammers zo lang mogelijk aan het lijntje.

Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken xd
Aanradertje: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Chroman wrote: Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken xd
Hij en Kitboga zijn echt zo goed. Zeker bij Kitboga al paar keer plat gelegen van het lachen.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Grim wrote:
Chroman wrote: Ik kwam erop via een youtube serie, waarin 1 man een compleet Indisch oplichtkantoor ontmaskert vanaf zijn eigen pc. In hun systeem hacken, hij kan zelfs de security camera's bekijken xd
Hij en Kitboga zijn echt zo goed. Zeker bij Kitboga al paar keer plat gelegen van het lachen.
+ Mark Rober (zie genietmomentjes)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Voor de 2e keer in korte tijd in thuisquarantaine na contact met een besmet persoon.
Mooie timing ook. Vakantie voor de deur, en zou m'n neef gaan helpen met klussen :x
Anderzijds komt het altijd ongelegen natuurlijk en ga ik liever nu in quarantaine dan in hartje zomer.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
ING die zegt dat in 2021 500 tot 600 horeca bedrijven zullen omvallen... Heel tokkie Nederland er als de wiedeweerga bij om de regering digitaal kapot te maken... Terwijl we in nederland bijna 70.000 horeca bedrijven hebben. Dus dan hebben ze het juist als overheid prima gedaan denk ik :/
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Hekzitter wrote:ING die zegt dat in 2021 500 tot 600 horeca bedrijven zullen omvallen... Heel tokkie Nederland er als de wiedeweerga bij om de regering digitaal kapot te maken... Terwijl we in nederland bijna 70.000 horeca bedrijven hebben. Dus dan hebben ze het juist als overheid prima gedaan denk ik :/
Tokkie's going to tok...

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Nee heb je de vinger kun je krijgen.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 4 hours ago
rakkietakkie wrote: Image
Pff.. je ziet de 2e en 3e onderkin nog van dat mens...
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Nattehond wrote:Pff.. je ziet de 2e en 3e onderkin nog van dat mens...
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
RIP Sinterklaas :cry:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
hurricane wrote:RIP Sinterklaas :cry:
:surrender:

Ongetwijfeld de beste!
Last edited by simon10pont on 19 Dec 2020 22:29, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Gisteren, iets voor het slapen gaan twee maal een bluescreen geserveerd krijgen met beide een ander bestand dat de fout veroorzaakt. Toen maar gaan slapen met de gedachte het deze ochtend op te lossen. Heel de voormiddag en een groot deel van de namiddag aan bezig geweest maar niet opgelost gekregen. Zojuist Windows opnieuw geïnstalleerd en de rest van de avond/weekend dus bezig met programma's opnieuw te installeren en configureren.

Ik had het begin van mijn verlof wel anders voorgesteld >.<