Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pedaalemre wrote:
immuunm wrote:Ajax - PSV
Vanwaar is dit een irritatiemoment?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Fantazoo wrote:Zwaar vrachtverkeer achter je woning om kwart voor zeven 's ochtends..
Hier ook ongelofelijk veel vrachtverkeer in de straat. Er ontbreekt hier een rechtstreekse verbinding met snelwegen ect. Dus alles gaat lekker door de woonstraten :lol:

Ik heb er zelf niet zo een last van maar ik begrijp dat mensen die hier al wat langer wonen er klaar mee zijn.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Fantazoo wrote:Zwaar vrachtverkeer achter je woning om kwart voor zeven 's ochtends..
Ik woon aan een oprit van een dijk en geloof mij, brommertjes zijn veel erger. Helemaal om 05:45u.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rowanyt1309 wrote:
Pedaalemre wrote:
immuunm wrote:Ajax - PSV
Vanwaar is dit een irritatiemoment?
Omdat Ajax geen 3 punten heeft gepakt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Aha. Vandaar. Volgende keer beter, toch?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Jaa dat sowieso ^^
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
in je POSTNL al zien dat je brief van CJIB binnen krijgt.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...
Heb je wat geflikt?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Hekzitter wrote:Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...
Oh wtf.. das niet goed. Heb je een vermoeden omtrent wat?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
rakkietakkie wrote:
Oh wtf.. das niet goed. Heb je een vermoeden omtrent wat?
Bedreigingen aan het adres van een organisatie van Bootfeesten.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Hahaha nee het valt mee. Ik had een boete gekregen voor het niet opvolgen van politie instructies (€380,- + strafblad). Alleen de agent in kwestie was gewoon super onduidelijk of ik wel of niet mocht doorrijden. Vriendin zat er naast en snapte ook niets van wat de agent wilde dat we deden. Dus ik reed door waar de agent juist wilde dat we bleven staan.

Alleen dit bezwaar heb ik al een jaar geleden aangetekend. Dus ik verwacht dat het daarvan is. Anders zou ik niet weten waarvan wel. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Hekzitter wrote:Hahaha nee het valt mee. Ik had een boete gekregen voor het niet opvolgen van politie instructies (€380,- + strafblad). Alleen de agent in kwestie was gewoon super onduidelijk of ik wel of niet mocht doorrijden. Vriendin zat er naast en snapte ook niets van wat de agent wilde dat we deden. Dus ik reed door waar de agent juist wilde dat we bleven staan.

Alleen dit bezwaar heb ik al een jaar geleden aangetekend. Dus ik verwacht dat het daarvan is. Anders zou ik niet weten waarvan wel. :lol:
Ah, naja, jij hebt nog een vermoeden.
Ik heb CJIB brief in de bus en weet bijgot niet hoeveel te hard en wanneer... dat is denk erger..
Hoop een lullige 5km/h te hard maar verwacht gezien mijn rijstijl dat een 20+ is.. >.<
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Je kan gewoon inloggen bij het CJIB en je boetes bekijken. Ook de foto's.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
patrickjeb wrote:Je kan gewoon inloggen bij het CJIB en je boetes bekijken. Ook de foto's.

Thanks for the tip:
5 te hard, 41eu
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Als je bijna klaar bent met afvegen en dan opnieuw aandrang voelt.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
KOZP die carnaval gaat aanpakken
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Martin Waus wrote:KOZP die carnaval gaat aanpakken
ze gaan wat?
Kijk met heel dat Zwarte Pieten verhaal heb je een hele grote groep voorstanders en ietwat kleinere groep tegenstanders.

Met Carnaval is dat ongeveer heel zuid Nederland die je dan tegen je krijgt :lol: .. en wat willen ze gaan doen? Als Zwarte Piet demonstreren tijdens een carnavalsoptocht? :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Ze vinden het ook racistisch als je verkleed gaat als chinees, kanibaal, indiaan etc. Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden. Als jij als een paar middagen als over de top indiaan verkleed wil gaan moet dat toch gewoon kunnen? Deze racismepolitie snapt blijkbaar niet wat satire is, heel jammer.
Last edited by Pannenkoek on 19 Jan 2021 09:44, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Het is toch te gek voor woorden :lol: Met zwarte piet kan ik mij nog voorstellen dat dat racistisch op mensen overkomt. Maar carnaval is JUIST bedoeld om af en toe de stereotypes eens even flink bloot te leggen. Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.

Wel iemand die verkleed was als IS-strijder met een bordje rond z'n nek: "We gaan we BOM-bejouren!" (de slogan van carnaval was dat jaar "Bonbejouren")

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg...
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Pannenkoek wrote:Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden.
:yes:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Hekzitter wrote:Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.
Sorry Job maar dit is natuuurlijk niet een heel juiste zin, dat jij het niet ziet/vind wil niet zeggen dat het voor een ander ook niet zo is.

Zelf ben ik het helemaal met je eens dat dit veel te ver gaat..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Hekzitter wrote:Het is toch te gek voor woorden :lol: Met zwarte piet kan ik mij nog voorstellen dat dat racistisch op mensen overkomt. Maar carnaval is JUIST bedoeld om af en toe de stereotypes eens even flink bloot te leggen. Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.

Wel iemand die verkleed was als IS-strijder met een bordje rond z'n nek: "We gaan we BOM-bejouren!" (de slogan van carnaval was dat jaar "Bonbejouren")

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg...
Als ze ergens "racistisch" bezig zijn is het wel in de stad waar dat clubje vandaan komt. Zodra je daar in iets anders dan dat kiel gebeuren aankomt wordt je overal weggekeken en kom je op plekken niet eens binnen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
corneelwr wrote:
Pannenkoek wrote:Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Zekers, zowat iedereen in het zuiden heeft een hekel aan KOZP, bijna niemand is nuchter met carnaval dus zaken relativeren zal dan ook niet meer zo makkelijk zijn.

Laat dit soort zaken lekker in de Randstad en ga in de provincies mensen niet lastig vallen met deze ongein. (Hetzelfde als dat carnaval zoveel mogelijk in de provincies blijft en niet uitwaaiert naar de Randstad, die KOZP mensen ook gewoon lekker daar laten)
Rowanyt1309 wrote:
corneelwr wrote: