Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
immuunm schreef:
Ajax - PSV


Vanwaar is dit een irritatiemoment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Zwaar vrachtverkeer achter je woning om kwart voor zeven 's ochtends..


Hier ook ongelofelijk veel vrachtverkeer in de straat. Er ontbreekt hier een rechtstreekse verbinding met snelwegen ect. Dus alles gaat lekker door de woonstraten :lol:

Ik heb er zelf niet zo een last van maar ik begrijp dat mensen die hier al wat langer wonen er klaar mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Zwaar vrachtverkeer achter je woning om kwart voor zeven 's ochtends..

Ik woon aan een oprit van een dijk en geloof mij, brommertjes zijn veel erger. Helemaal om 05:45u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Pedaalemre schreef:
immuunm schreef:
Ajax - PSV


Vanwaar is dit een irritatiemoment?


Omdat Ajax geen 3 punten heeft gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha. Vandaar. Volgende keer beter, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa dat sowieso ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

in je POSTNL al zien dat je brief van CJIB binnen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...


Heb je wat geflikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...


Oh wtf.. das niet goed. Heb je een vermoeden omtrent wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
Een brief binnen krijgen van de rechtbank dat ze langs zijn geweest een gerechtelijke brief te bezorgen maar gaven aan dat er niemand thuis was, maar we waren thuis. Nu nog 2 weken wachten totdat ik weet waar en wanneer ik voor moet komen...


Oh wtf.. das niet goed. Heb je een vermoeden omtrent wat?

Bedreigingen aan het adres van een organisatie van Bootfeesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha nee het valt mee. Ik had een boete gekregen voor het niet opvolgen van politie instructies (€380,- + strafblad). Alleen de agent in kwestie was gewoon super onduidelijk of ik wel of niet mocht doorrijden. Vriendin zat er naast en snapte ook niets van wat de agent wilde dat we deden. Dus ik reed door waar de agent juist wilde dat we bleven staan.

Alleen dit bezwaar heb ik al een jaar geleden aangetekend. Dus ik verwacht dat het daarvan is. Anders zou ik niet weten waarvan wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hahaha nee het valt mee. Ik had een boete gekregen voor het niet opvolgen van politie instructies (€380,- + strafblad). Alleen de agent in kwestie was gewoon super onduidelijk of ik wel of niet mocht doorrijden. Vriendin zat er naast en snapte ook niets van wat de agent wilde dat we deden. Dus ik reed door waar de agent juist wilde dat we bleven staan.

Alleen dit bezwaar heb ik al een jaar geleden aangetekend. Dus ik verwacht dat het daarvan is. Anders zou ik niet weten waarvan wel. :lol:


Ah, naja, jij hebt nog een vermoeden.
Ik heb CJIB brief in de bus en weet bijgot niet hoeveel te hard en wanneer... dat is denk erger..
Hoop een lullige 5km/h te hard maar verwacht gezien mijn rijstijl dat een 20+ is.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan gewoon inloggen bij het CJIB en je boetes bekijken. Ook de foto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Je kan gewoon inloggen bij het CJIB en je boetes bekijken. Ook de foto's.



Thanks for the tip:
5 te hard, 41eu
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 19:22 
 
Hardtraxxer

Als je bijna klaar bent met afvegen en dan opnieuw aandrang voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KOZP die carnaval gaat aanpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
KOZP die carnaval gaat aanpakken


ze gaan wat?
Kijk met heel dat Zwarte Pieten verhaal heb je een hele grote groep voorstanders en ietwat kleinere groep tegenstanders.

Met Carnaval is dat ongeveer heel zuid Nederland die je dan tegen je krijgt :lol: .. en wat willen ze gaan doen? Als Zwarte Piet demonstreren tijdens een carnavalsoptocht? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze vinden het ook racistisch als je verkleed gaat als chinees, kanibaal, indiaan etc. Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden. Als jij als een paar middagen als over de top indiaan verkleed wil gaan moet dat toch gewoon kunnen? Deze racismepolitie snapt blijkbaar niet wat satire is, heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch te gek voor woorden :lol: Met zwarte piet kan ik mij nog voorstellen dat dat racistisch op mensen overkomt. Maar carnaval is JUIST bedoeld om af en toe de stereotypes eens even flink bloot te leggen. Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.

Wel iemand die verkleed was als IS-strijder met een bordje rond z'n nek: "We gaan we BOM-bejouren!" (de slogan van carnaval was dat jaar "Bonbejouren")

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.


Sorry Job maar dit is natuuurlijk niet een heel juiste zin, dat jij het niet ziet/vind wil niet zeggen dat het voor een ander ook niet zo is.

Zelf ben ik het helemaal met je eens dat dit veel te ver gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Het is toch te gek voor woorden :lol: Met zwarte piet kan ik mij nog voorstellen dat dat racistisch op mensen overkomt. Maar carnaval is JUIST bedoeld om af en toe de stereotypes eens even flink bloot te leggen. Ik heb nog nooit iets racistisch gezien tijdens carnaval.

Wel iemand die verkleed was als IS-strijder met een bordje rond z'n nek: "We gaan we BOM-bejouren!" (de slogan van carnaval was dat jaar "Bonbejouren")

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg...


Als ze ergens "racistisch" bezig zijn is het wel in de stad waar dat clubje vandaan komt. Zodra je daar in iets anders dan dat kiel gebeuren aankomt wordt je overal weggekeken en kom je op plekken niet eens binnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Pannenkoek schreef:
Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekers, zowat iedereen in het zuiden heeft een hekel aan KOZP, bijna niemand is nuchter met carnaval dus zaken relativeren zal dan ook niet meer zo makkelijk zijn.

Laat dit soort zaken lekker in de Randstad en ga in de provincies mensen niet lastig vallen met deze ongein. (Hetzelfde als dat carnaval zoveel mogelijk in de provincies blijft en niet uitwaaiert naar de Randstad, die KOZP mensen ook gewoon lekker daar laten)

Rowanyt1309 schreef:
corneelwr schreef:
Pannenkoek schreef:
Ik mis toch wel die tijd waarin mensen niet overal zo moeilijk om deden.

:yes:
Vorige  1 ... 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic