Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja pff, denk je even een set te luisteren inclusief beeld. Kom je wel even van een koude kermis thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ja pff, denk je even een set te luisteren inclusief beeld. Kom je wel even van een koude kermis thuis

psst Ad blocker werkt wel...
En die kun je voor Hardtraxx uitzetten natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Indy schreef:
Ja pff, denk je even een set te luisteren inclusief beeld. Kom je wel even van een koude kermis thuis

psst Ad blocker werkt wel...
En die kun je voor Hardtraxx uitzetten natuurlijk

Tot je een video/liveset op je telefoon of TV/console kijkt via de Youtube App.. die vallen niet te blokken want die zitten in de app gebakken.. laat dat nu net de plekken zijn waar ik de meeste video's op kijk.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
rakkietakkie schreef:
Indy schreef:
Ja pff, denk je even een set te luisteren inclusief beeld. Kom je wel even van een koude kermis thuis

psst Ad blocker werkt wel...
En die kun je voor Hardtraxx uitzetten natuurlijk

Tot je een video/liveset op je telefoon of TV/console kijkt via de Youtube App.. die vallen niet te blokken want die zitten in de app gebakken.. laat dat nu net de plekken zijn waar ik de meeste video's op kijk.. xd


Youtube Vanced is your friend. Een youtube app zonder reclames. Ziet er verder precies hetzelfde uit als youtube. Niet in de playstore te downloaden (om obvious redenen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

↑↑↑↑↑

Youtube Vanced werkt heel goed inderdaad.
Je behoud in principe alle functionaliteiten van de Youtube App maar dan zonder reclame + dat je muziek op de achtergrond kan blijven afspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
↑↑↑↑↑

Youtube Vanced werkt heel goed inderdaad.
Je behoud in principe alle functionaliteiten van de Youtube App maar dan zonder reclame + dat je muziek op de achtergrond kan blijven afspelen.

En de app Musi voor als je Iphone hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 21:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Constant vuurwerk verderop, al 1,5 uur bezig.

Ik wens de handhavers alvast succes op 31 december, als het ze midden op de dag al niet lukt om er iets aan te doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AZ. Zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel het Nederlands voetbal op Europees niveau...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Heel het Nederlands voetbal op Europees niveau...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Chroman schreef:
Heel het Nederlands voetbal op Europees niveau...

Te typisch ook weer. 3/4 NL teams moeten winnen voor plaatsing, 1/4 niet. Uiteraard verliezen dan ook precies die 3 zelfde teams. Schrijnend gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heel het Nederlands voetbal op Europees niveau...

Vooral AZ en Feyenoord.

AJAX was serieus leuk voetbal, hadden echt meer verdiend. En PSV heeft gedaan wat verwacht werd. Alsnog 4x winnen klaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Chroman schreef:
Heel het Nederlands voetbal op Europees niveau...

Vooral AZ en Feyenoord.

AJAX was serieus leuk voetbal, hadden echt meer verdiend. En PSV heeft gedaan wat verwacht werd. Alsnog 4x winnen klaar..


Ajax was leuk tegen Liverpool, maar onder aan de streep win je alleen van Midtjylland, samen met Ferencvaros de zwakste ploeg van de CL. Dan mag je eerlijk gezegd jezelf Europa League niveau noemen, maximaal. Zeg ik dan als Ajaxsupporter. Wel frustrerend dat je toch zo dichtbij komt, maar uiteindelijk toch weer choken als het erop aan komt. AZ zou je vooraf wel als nummer 3 van de groep zien, maar als je het dan alles in eigen hand hebt en het zo makkelijk weggeeft tegen de hekkensluiter die nergens meer voor speelt, is wel heel triest. PSV gedaan wat het moest doen (als je die groep ziet horen ze gewoon bovenaan te eindigen, toch knap gedaan) en Feyenoord tegenvallend. Die hadden, ondanks de pech met blessures en ongelukkige arbitrage, gewoon door moeten gaan, zeker als je het tot op het laatst in eigen hand hebt.

2018/2019 was een uitzondering voor Ajax dat er zoveel spelers tegelijk doorbraken en niemand geblesseerd raakte, waardoor ze boven zichzelf uit konden stijgen. Verder wordt elke speler die een bal naar de goede kleur kan passen meteen verkocht aan het buitenland, waardoor we als Nederlands clubs nooit die aansluiting naar de top kunnen maken.

Elk jaar weer zonder enige verwachting gaan kijken, en alsnog teleurgesteld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit bericht vanmorgen in je postvak vinden:

Citaat:
Testuitslag
Je bent op 10 december 2020 getest. De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat je het coronavirus hebt.

We begrijpen dat dit geen fijn bericht is. Neem even de tijd om dit nieuws rustig te verwerken en lees onderstaande informatie goed door. De GGD belt je binnen 1-2 dagen.


Gelukkig nergens last van, maarja.. het binnen moeten blijven he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet zo goed wat het aandeel van Timmy Trumpet nu is? Proberen viral te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Snap niet zo goed wat het aandeel van Timmy Trumpet nu is? Proberen viral te gaan?

Er zit tegen het einde aan wel een duidelijke trompet.
Verder is dit overduidelijk alleen maar bedoeld om het in het buitenland ook te laten slagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of laden de pagina's van Hardtraxx ontzettend traag vandaag?
Mijn internet snelheid is dik in orde, caching van de browser is geleegd en heb het eigenlijk alleen op Hardtraxx pagina's. Iemand anders hier ook last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ligt het aan mij of laden de pagina's van Hardtraxx ontzettend traag vandaag?
Mijn internet snelheid is dik in orde, caching van de browser is geleegd en heb het eigenlijk alleen op Hardtraxx pagina's. Iemand anders hier ook last van?

Ik weet niet op welke pagina's je last hebt.. maar volgens mij ligt Mixcloud eruit.. en als er in een pagina hier een mixcloud link embed is, dan blijft ie indd laden.....
Pagina's zonder een mixcloud link oid laden bij mij meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Nuracore schreef:
Ligt het aan mij of laden de pagina's van Hardtraxx ontzettend traag vandaag?
Mijn internet snelheid is dik in orde, caching van de browser is geleegd en heb het eigenlijk alleen op Hardtraxx pagina's. Iemand anders hier ook last van?

Ik weet niet op welke pagina's je last hebt.. maar volgens mij ligt Mixcloud eruit.. en als er in een pagina hier een mixcloud link embed is, dan blijft ie indd laden.....
Pagina's zonder een mixcloud link oid laden bij mij meteen.


Inderdaad, dit was het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 20:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sukkels die tijdens de toespraak gaan demonstreren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zouden pas sukkels zijn mochten ze willen demonstreren na de toespraak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn nu ook al sukkels, Simon. Je moet echt een idioot zijn als je zoveel kabaal gaat maken bij iets waar je het niet mee eens ben.
Vorige  1 ... 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic