Active topics in Off-Topic
Moderators
Zal ook eens niet met hunRemi wrote:Was DHL.Pommer wrote:Post NL .Remi wrote:Een maat van mij moest een fles bier ontvangen t.w.v. +- 80 euro. Die fles raakte kwijt. Kreeg de verzender een 'vergoeding' uitgekeerd van een paar Euro per kilo. Aangezien een fles niet zoveel weegt kreeg hij er zo'n 3 Euro voor.
Zijn hier nog te beroerd om een bel in te drukken, gooien meestal meteen dat briefje van je was er niet in de brievenbus.
Haha, Heel herkenbaar dit... fuckersBroken Balance wrote: Zijn hier nog te beroerd om een bel in te drukken, gooien meestal meteen dat briefje van je was er niet in de brievenbus.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
^ Ja echt precies dat dus. Flikkers.
The Venator kom er maar in.Remi wrote:Was DHL.Pommer wrote:Post NL .Remi wrote:Een maat van mij moest een fles bier ontvangen t.w.v. +- 80 euro. Die fles raakte kwijt. Kreeg de verzender een 'vergoeding' uitgekeerd van een paar Euro per kilo. Aangezien een fles niet zoveel weegt kreeg hij er zo'n 3 Euro voor.
Ik mis denk ik de context?Martin Waus wrote:Sneu
Context is dat SR beschuldigd werd van het worden geghost van HHZ, HHZ maakt hier gewoon een grapje.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Martin snapt het eventjes niet helemaal.
Haha jawel. Zo waus ben ik nog niet. Irritatie dat wekelijks dit geintje gemaakt moet worden.
Inderdaad grappig want het is gewoon Wildstylez die voor ze 'ghost'.
Mark With A Tarrel wrote:Inderdaad grappig want het is gewoon Wildstylez die voor ze 'ghost'.
De nieuwe fotochallenges op facebook 
Mensen die een leesbevestiging vragen voor e-mails.
Hier ga ik automatisch langzamer door reagerenTHArdstyler wrote:Mensen die een leesbevestiging vragen voor e-mails.
Heel irritant ja. Klik ook gewoon standaard op nee.
Kan je uitschakelen:
Ga naar bestand > Opties > email en scroll naar Controleren.

Nuracore wrote:Kan je uitschakelen:
Zondag 'n TV besteld bij een webshop.
"Voor 22:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden".
3 dagen later nog niks gehoord. Klantenservice gebeld. 'Als er stond dat ie op voorraad is dan is ie al onderweg naar je. Door de drukte kan het zijn dat je geen mail hebt ontvangen'.
2 dagen later nog steeds niks. Net weer gebeld. 'Oh, dat type is inderdaad niet op voorraad, ik verwacht 'm volgende week ergens, maar je krijgt vanzelf mail hoor, je hoeft niet te bellen'.
Ballentent. 't Is dat dit type verder overal uitverkocht is...
"Voor 22:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden".
3 dagen later nog niks gehoord. Klantenservice gebeld. 'Als er stond dat ie op voorraad is dan is ie al onderweg naar je. Door de drukte kan het zijn dat je geen mail hebt ontvangen'.
2 dagen later nog steeds niks. Net weer gebeld. 'Oh, dat type is inderdaad niet op voorraad, ik verwacht 'm volgende week ergens, maar je krijgt vanzelf mail hoor, je hoeft niet te bellen'.
Ballentent. 't Is dat dit type verder overal uitverkocht is...
Klinkt als een sketchy klantenservice 
Last edited by Nuracore on 26 Nov 2020 19:52, edited 1 time in total.
Ja joh, eerste keer dat ik belde zat die man ook in de auto. Wat is dat voor klantenservice idd. 
mavo 2 leerlingen die niet eens cm naar m kunnen omrekenen 
Vriendin van mij geeft les aan Kader 1 tot 4. Die weten niet eens hoe ze een URL moeten invoeren, laat staan wat een URL isHekzitter wrote:mavo 2 leerlingen die niet eens cm naar m kunnen omrekenen
Ben heel blij dat ik nooit op een kader/basis opleiding terecht ben gekomen. Heb daar echt het geduld niet voor.rakkietakkie wrote:Vriendin van mij geeft les aan Kader 1 tot 4. Die weten niet eens hoe ze een URL moeten invoeren, laat staan wat een URL isHekzitter wrote:mavo 2 leerlingen die niet eens cm naar m kunnen omrekenen
Op een geo-driehoek is ook maar 14cm te zien en op een liniaal 30cm.Hekzitter wrote:mavo 2 leerlingen die niet eens cm naar m kunnen omrekenen
Ook wel lastig als je dan moet gaan omrekenen naar meters.
Last edited by Jordy on 27 Nov 2020 22:05, edited 1 time in total.