Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 18:32 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
me meissie

Vreemdgegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja nooit verwacht van d’r
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterkte Indy! Hopelijk kom je dr boven op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij bovenop een ander ja!1!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zij bovenop een ander ja!1!1!1


:D :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Mensen die 'me' in plaats van 'mijn' of 'm'n' schrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Fantazoo schreef:
Mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Fantazoo schreef:
Mensen

KORTER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Fantazoo schreef:
Mens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
me meissie


Rick ter Maat was here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zij bovenop een ander ja!1!1!1


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mixcloud die het niet doet :thumbdown:

Edit: werkt weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Windows 10 2004 update waarvan de credential api je masterkey niet meer onthoud en na elke reboot je Chrome profiel uitlogt en je site accounts uit logt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 14:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Windows 10 2004 update waarvan de credential api je masterkey niet meer onthoud en na elke reboot je Chrome profiel uitlogt en je site accounts uit logt.

Pff mooi dat ik dat zie, heb hem nog niet geinstalleerd, maar als 100% Chrome gebruiker moet ik dat NIET hebben! Het feit dat ik thuis werk is ook wel een ding dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afstuderen in coronatijd. Zou eerste instantie in juni al klaar zijn maar dat werd al snel augustus. 2,5 maand thuisgezeten en niks anders kunnen dan tot in den treuren literatuurstudie uitvoeren. Groot deel van de zomer door moeten werken om het afstudeerverslag optijd af te krijgen en optimaal te krijgen. Om vervolgens een week voor de verdediging te horen dat je verslag afgekeurd is terwijl ik amper feedback heb kunnen ontvangen omdat je docent precies in de laatste maand voor de deadline met vakantie was. Ik ga het nog aanvechten, maar schat de kans erg klein in. Nu kan ik pas verdedigen in november :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Afstuderen in coronatijd. Zou eerste instantie in juni al klaar zijn maar dat werd al snel augustus. 2,5 maand thuisgezeten en niks anders kunnen dan tot in den treuren literatuurstudie uitvoeren. Groot deel van de zomer door moeten werken om het afstudeerverslag optijd af te krijgen en optimaal te krijgen. Om vervolgens een week voor de verdediging te horen dat je verslag afgekeurd is terwijl ik amper feedback heb kunnen ontvangen omdat je docent precies in de laatste maand voor de deadline met vakantie was. Ik ga het nog aanvechten, maar schat de kans erg klein in. Nu kan ik pas verdedigen in november :cry:

Dat is wel heel erg zuur man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Afstuderen in coronatijd. Zou eerste instantie in juni al klaar zijn maar dat werd al snel augustus. 2,5 maand thuisgezeten en niks anders kunnen dan tot in den treuren literatuurstudie uitvoeren. Groot deel van de zomer door moeten werken om het afstudeerverslag optijd af te krijgen en optimaal te krijgen. Om vervolgens een week voor de verdediging te horen dat je verslag afgekeurd is terwijl ik amper feedback heb kunnen ontvangen omdat je docent precies in de laatste maand voor de deadline met vakantie was. Ik ga het nog aanvechten, maar schat de kans erg klein in. Nu kan ik pas verdedigen in november :cry:

Zonde van je tijd, moeite en de centen die je gewoon door moet betalen aan school. Ik zelf moest deze zomer nog een onderzoek afronden voordat ik aan mijn afstudeerstage mag beginnen. Maar door corona en thuiswerken heb ik niet het gevoel dat een stage heel leerzaam gaat zijn in deze tijd, dus echt haast met die opdracht maak ik ook niet. Kan natuurlijk niet gaan zitten afwachten tot corona voorbij is, maar vind het wel verdomd lastig er vaart achter te gaan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/item/7973863_31c48c92
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
https://www.dumpert.nl/item/7973863_31c48c92


Man man, wat een kansenparels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En toch roept het vragen op.

Die voorbijganger aan het begin lijkt wel recht de lens in te kijken, zit er zo opvallend een camera gemonteerd aan de voorkant ofzo, plus een goede microfoon?
Zit er een cameraman op de achterbank met een losse camera? Als de auto snelheid gaat maken 'beweegt' het beeld, dat zou niet moeten als de camera (dashcam) gefixeerd in de auto hangt.

Er zit een knip op 00:15 ?
Het lijkt alsof waar de auto stopt op 00:14 vanaf de 'bumper camera' gezien, niet dezelfde plek is als van binnenuit de auto gezien vanaf 00:15.

En dan heb je dus 2 goeie camera's op/in je auto, en dan probeer je (in de paniek?) de camera op je telefoon ook nog te openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat wil je nu zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Wat wil je nu zeggen?

FAAAAAKE
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad wel ontzettend raar hoe het gefilmd is.

Buiten dat. Het is ontzettend zielig natuurlijk. Die jongeren hebben 0 kansen in de maatschappij en hebben een kansloos leven voor zich in deze white privilege maatschappij. Dan gaan ze dit soort dingen doen. Kunnen ze toch niks aan doen, we moeten ze een knuffel geven en niet haten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Buiten dat. Het is ontzettend zielig natuurlijk. Die jongeren hebben 0 kansen in de maatschappij en hebben een kansloos leven voor zich in deze white privilege maatschappij. Dan gaan ze dit soort dingen doen. Kunnen ze toch niks aan doen, we moeten ze een knuffel geven en niet haten.

Hier volkomen mee eens, mensen lijken niet te kunnen begrijpen hoe erg deze mensen daar onder te lijden hebben!!
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic