Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Joey schreef:
Remi schreef:
Nederlanders die klagen over 't weer. Als het in de zomer 2 weken achter elkaar regent is 't ook niet goed.

Geef mij maar twee weken regen in plaats van dit. Hele makkelijke keuze.

Ah, dit klinkt precies als Miwer als die weer eens klaagt over hitte op een festival.

Mag je vinden. Ik kan ontzettend slecht tegen hitte, word er fysiek ziek van en dingen ondernemen is voor mij niet te doen als het zo heet is. Dus doe mij die regen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Klimaatverandering is ook een fabeltje van de overheid.

Bron: Lange Frans waarschijnlijk

volgens feesboek zit bill gates erachter met zn 2030 plan!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

losgeslagen pubers die het veel te goed hebben in NL en denken dat ze motherfucking King Von of Wooski zijn :/
Ga je naar scheveningen; NL-alert: neem een kogelvrijvest mee :x

Scheveningen vroegah:
Afbeelding

zomer 2020
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kansloos. Echt, gewoon kansloos. 'Ik ga naar het strand en ik neem mee: zonnebrand, zonnebril en een pistool.' :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idem voor die 24 jarige gozer die dood geschoten is omdat die wat zei over dat ze een zonnebril wilden jatten.

Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Grim schreef:
Maar goed ook. Als iemand het een heel jaar door warm wilt hebben moet die maar zand gaan happen in de Sahara of gaan raven in de rimboe.


Hoe is dit nog geen naam van een feest :huh: (Edit: Kut zatox had er natuurlijk al een plaat over)


Kompass Klub in Gent (BE) heeft wel een feest genaamd RIMBU.
https://www.facebook.com/events/330076917685276/
☶ Randomer
☵ VTSS b2b SPFDJ
☴ Tymon b2b TWAN
☳ Nico Moreno
☷ Waldorf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 14:47 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Idem voor die 24 jarige gozer die dood geschoten is omdat die wat zei over dat ze een zonnebril wilden jatten.

Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM



ja net #WLM :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nederlanders die klagen over 't weer. Als het in de zomer 2 weken achter elkaar regent is 't ook niet goed.

Jij werkt zeker in de airco? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM

Wat een kansloze reactie zeg.

Het is jarenlang andersom geweest en nu zijn de 'rollen' even omgedraaid en dan gaan onze racistenhartjes 'White Lives Matter' schreeuwen. Hoe in en in triest moet je zijn om alles maar te downplayen met 'Media geeft hier geen aandacht aan' terwijl het op genoeg plaatsen in het nieuws is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
rakkietakkie schreef:
Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM

Wat een kansloze reactie zeg.

Het is jarenlang andersom geweest en nu zijn de 'rollen' even omgedraaid en dan gaan onze racistenhartjes 'White Lives Matter' schreeuwen. Hoe in en in triest moet je zijn om alles maar te downplayen met 'Media geeft hier geen aandacht aan' terwijl het op genoeg plaatsen in het nieuws is.

Linkse media geven wel een vertekend beeld vind ik. Nederlandse jongeren die in Belgische kustplaatsen en NL-campings de 1,5m niet hanteerden kwamen vol in beeld op het NOS journaal, het was een schande!
Over de steek/schietpartij gister in Scheveningen tussen gekleurden onderling, amper een bericht. Niet groots in het journaal iig. Media als Telegraaf, geenstijl, AD etc pakken het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
rakkietakkie schreef:
Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM

Wat een kansloze reactie zeg.

Het is jarenlang andersom geweest en nu zijn de 'rollen' even omgedraaid en dan gaan onze racistenhartjes 'White Lives Matter' schreeuwen. Hoe in en in triest moet je zijn om alles maar te downplayen met 'Media geeft hier geen aandacht aan' terwijl het op genoeg plaatsen in het nieuws is.


Het WLM is vrij overdreven. Maar je kunt niet gaan ontkennen dat het allemaal wat weggeschoven wordt. Vooral dat incident van gisteren, alsof het elke dag gebeurd. En in dat geval gaat het volgens mij om gangster rappertjes en een "niet blank" persoon dat is doodgestoken. Maar goed, verder is het natuurlijk dood normaal dat er gasten met een wapen over de pier van Scheveningen rennen.

Het is gewoon achterlijk dat er dat soort toestanden gebeuren. Dus je mag op zich best de misstanden in je eigen land even flink in de spotlight zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk mag dat en dat moet ook zeker gebeuren, maar niet met de redenen die werden gegeven. Zeker niet als je #WLM gaat roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tuurlijk mag dat en dat moet ook zeker gebeuren, maar niet met de redenen die werden gegeven. Zeker niet als je #WLM gaat roepen.


Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke. Of vind je beiden stigmatiserend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke. Of vind je beiden stigmatiserend?

Het feit dat je die 2 opmerkingen onder hetzelfde scharrelt zegt al genoeg. Net als wanneer 1 groep om beter loon vraagt (Leraren of welke groep dan ook) en een andere groep roept 'Ja maar groep x verdient het ook!'. Leuk, maar dat constante wegnemen van de aandacht, omdat een andere groep misschien zich ook benadeeld voelt is wel vrij treurig.

Er is veel (systematische) racisme naar de zwarte gemeenschap en dat willen ze nu meer aan het licht brengen. Hoe moet je in elkaar zitten als je vind dat de 'witte' mensen meer gediscrimineerd worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
patrickjeb schreef:
Tuurlijk mag dat en dat moet ook zeker gebeuren, maar niet met de redenen die werden gegeven. Zeker niet als je #WLM gaat roepen.


Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke. Of vind je beiden stigmatiserend?


Simon kom op jongen je hebt toch geen klap van de molen gehad? Hoe kan je dit nou zeggen!
Jouw wereldbeeld over BLM en de huidige corona situatie kan ik echt niet volgen, nog even je hebt in je bio staan: WORDT WAKKER MENSEN

Patrick legt het goed uit, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 17:14 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
simon10pont schreef:
Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke. Of vind je beiden stigmatiserend?

Het feit dat je die 2 opmerkingen onder hetzelfde scharrelt zegt al genoeg. Net als wanneer 1 groep om beter loon vraagt (Leraren of welke groep dan ook) en een andere groep roept 'Ja maar groep x verdient het ook!'. Leuk, maar dat constante wegnemen van de aandacht, omdat een andere groep misschien zich ook benadeeld voelt is wel vrij treurig.

Er is veel (systematische) racisme naar de zwarte gemeenschap en dat willen ze nu meer aan het licht brengen. Hoe moet je in elkaar zitten als je vind dat de 'witte' mensen meer gediscrimineerd worden?


we moeten er samen uit komen blm en wlm wijzen allemaal een kant op en dat heeft nog nooit gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het blijven benoemen van Zwart en Wit. En dus automatisch altijd zelf al onderscheid maken, dat zal zeker nooit bijdragen aan het eindigen van racisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#ALM
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Simon kom op jongen je hebt toch geen klap van de molen gehad? Hoe kan je dit nou zeggen!
Jouw wereldbeeld over BLM en de huidige corona situatie kan ik echt niet volgen, nog even je hebt in je bio staan: WORDT WAKKER MENSEN


Ik wilde slechts de hypocrisie duidelijk maken in de selectieve verontwaardiging m.b.t. BLM. Met mijn vergelijking nam ik geen stelling in. Het zijn slechts termen, jammer dat er zo een negatieve ladingen aan hangen. En jammer dat mijn mening je doet denken dat ik een verstandsverbijstering heb gekregen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 19:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Patrick legt het goed uit, bedankt


Eens.

Dingen als stereotypering, geen gunfactor naar anderen hebben, een volk afrekenen op de rotte appels, gebrekkige justitie wegens onzinnige wetten en bezuinigingen, dat rechtse en linkse nutteloze gezever en nog veel meer kan je aanrekenen voor dit soort situaties.

Maar men lost niet op, men denkt niet na, men relativeert niet, men ziet geen context. Men zeurt en schreeuwt alleen of zoekt de confrontatie op, want dat is makkelijker en daar hoef je maar 2 breincellen voor te hebben.

rakkietakkie schreef:
Idem voor die 24 jarige gozer die dood geschoten is omdat die wat zei over dat ze een zonnebril wilden jatten.

Meteen een dubbel irritatie momentje.
Heel de media die los gaat op BLM. Maar nu er 2 doden zijn in paar dagen door geweld komt er geen poeha... Nou jongens #WLM


hurricane schreef:
Linkse media geven wel een vertekend beeld vind ik. Nederlandse jongeren die in Belgische kustplaatsen en NL-campings de 1,5m niet hanteerden kwamen vol in beeld op het NOS journaal, het was een schande!
Over de steek/schietpartij gister in Scheveningen tussen gekleurden onderling, amper een bericht. Niet groots in het journaal iig. Media als Telegraaf, geenstijl, AD etc pakken het op.


simon10pont schreef:

Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke. Of vind je beiden stigmatiserend?


Dit zijn weer schoolvoorbeelden daar van. Niet even nadenken, indenken hoe en wat, nee gewoon hersenloos janken als een of ander verwend kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit zijn weer schoolvoorbeelden daar van. Niet even nadenken, indenken hoe en wat, nee gewoon hersenloos janken als een of ander verwend kind.


Leuk man, dat je denkt dat ik zit te janken. xd Ga eens in op de inhoud i.p.v. op de persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 20:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zojuist een bak onweer die waarschijnlijk hier is ingeslagen. CV ketel en wasmachine zijn nu defect en stoppen zijn sinds het stoppen van het onweer nog eens 2x eruit geklapt. Goeie kans dat nog ergens een probleem zit dus.

Saillant detail is dat het huis van de overburen vorig jaar volledig is afgebrand na een blikseminslag. Dat is ons gelukkig bespaard gebleven voor nu, maar speelt toch onbewust in je achterhoofd als de stroom er opeens uit ligt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 21:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Broken Balance schreef:
Dit zijn weer schoolvoorbeelden daar van. Niet even nadenken, indenken hoe en wat, nee gewoon hersenloos janken als een of ander verwend kind.


Leuk man, dat je denkt dat ik zit te janken. xd Ga eens in op de inhoud i.p.v. op de persoon.


Patrick zet juist in zijn bericht alles waarom WLM onzinnig is t.o.v. BLM en dan kom jij met precies hetgeen wat Patrick juist relativeert:

Citaat:
Dus #BLM = Oke & #WLM = Niet Oke.


Is dit specifiek janken, nee. Is het een dom statement n.a.v. wat er gezegd is, ja. Dus het is best ironisch dat je zegt dat ik op inhoud moet ingaan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het niet eens met de post van Patrick. Dan mag ik toch alsnog mijn kritiek geven over BLM en dergelijke. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik ben het niet eens met de post van Patrick. Dan mag ik toch alsnog mijn kritiek geven over BLM en dergelijke. :huh:


Je mag het best niet eens zijn, maar of je gelijk hebt is wat anders. Beetje een 2020 kwaaltje is dat (niet specifiek naar jou), dat mensen denken dat een mening ook betekent dat het feitelijk juist en correct is.
Vorige  1 ... 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic