Vogels die al om 4u snachts beginnen met fluiten 
hurricane wrote:Vogels die al om 4u snachts beginnen met fluiten
Pfff hier al 2x wakker geworden rond 5u op die manier
hurricane wrote:Vogels die al om 4u snachts beginnen met fluiten
Oordopjes zijn mijn redding geweest tegen vogels.Grim wrote:hurricane wrote:Vogels die al om 4u snachts beginnen met fluiten
Dit, ik kan ook niet meer zonder oordoppen slapen.Pedaalemre wrote:Oordopjes zijn mijn redding geweest tegen vogels.Grim wrote:hurricane wrote:Vogels die al om 4u snachts beginnen met fluiten
Heb juist alleen last van vogels die me wakker houden als ik zelf terugkom van een after.Grim wrote:Sinds enkele weken word ik dus wel wakker door vogels die net terug komen van een feestje en beginnen te afteren in de buurt van mijn raam.
Irritant
precies dit!!RvD wrote:Heb juist alleen last van vogels die me wakker houden als ik zelf terugkom van een after.Grim wrote:Sinds enkele weken word ik dus wel wakker door vogels die net terug komen van een feestje en beginnen te afteren in de buurt van mijn raam.
Irritant
Herkenbaar. Heb een vogel in de buurt genesteld zitten die om de 30 seconde de zelfde geluid maakt. Klinkt alsof er steeds een auto van alarm word gehaald. Dit gaat van 0430 tot 0930 voordat die smerige stomkut denkt genoeg halve zielen lastig gevallen te hebben.Grim wrote:Godverdomme weer hetzelfde gezeik![]()
De hele tour wordt dus gecanceld, op 1 show in zwitserland naPommer wrote:Het concert wordt wel verplaatst geloof ik, maar heb er verder nog helemaal niks over gehoord of gelezen.
Gelukkig zijn er meerderen met mij..Grim wrote:De laatste weken word ik echt super vroeg wakker (7u of vroeger). Ik slaap lente -> herfst altijd met raam op een kier en mij krijg je anders niet wakker zonder wekker of veel langdurig geluid buiten. Sinds enkele weken word ik dus wel wakker door vogels die net terug komen van een feestje en beginnen te afteren in de buurt van mijn raam.
Irritant
Je trekt me de woorden uit de mond..Pommer wrote:Mijn concentratie niveau die sowieso al niet al te hoog/lang is, maar op vrijdagen is het zo erg dat ik me echt aan mezelf aan het storen ben. De dag gaat ook altijd zo gruwelijk langzaam dan.
mischien een setje uit de losse pols , ipv een voorgeprogameerd lijstje gebruiken ??Nuracore wrote:Door het weer geen motivatie krijgen om een set te doen terwijl de lijst al klaar is
Nouja, dit had de Release set van afgelopen maand moeten zijn. Die moet eigenlijk al af zijn.thunder wrote:mischien een setje uit de losse pols , ipv een voorgeprogameerd lijstje gebruiken ??Nuracore wrote:Door het weer geen motivatie krijgen om een set te doen terwijl de lijst al klaar is
ben benieuwd hoor hem graag terugNuracore wrote:Nouja, dit had de Release set van afgelopen maand moeten zijn. Die moet eigenlijk al af zijn.thunder wrote:mischien een setje uit de losse pols , ipv een voorgeprogameerd lijstje gebruiken ??Nuracore wrote:Door het weer geen motivatie krijgen om een set te doen terwijl de lijst al klaar is
Zal een los pols setje eens proberen idd
lekker bezig !