Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Leids biercafé zou morgenmiddag per tapfiets langs de deuren komen om vers getapt speciaalbier te verkopen. In een gedesinfecteerd jampotje zetten ze het af op de stoep, of je kan je eigen glas / fles laten vullen. Geweldig idee! Maar nu heeft de gemeente besloten dat dit toch niet door kan gaan, want ja, alcohol. Verdomme :mad:
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Geniaal idee, lekker bekrompen van de gemeente
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
fflkkr wrote:Leids biercafé zou morgenmiddag per tapfiets langs de deuren komen om vers getapt speciaalbier te verkopen. In een gedesinfecteerd jampotje zetten ze het af op de stoep, of je kan je eigen glas / fles laten vullen. Geweldig idee! Maar nu heeft de gemeente besloten dat dit toch niet door kan gaan, want ja, alcohol. Verdomme :mad:
Haha dat is wel kut zeg.

Overigens heeft een café in mijn dorp ook iets leuks bedacht. Een online bierproeverij. Je kan een speciaalbier pakketje bestellen (4 stuks) welke dan thuis worden bezorgd. Morgenavond zetten ze dan een livestream via fb Youtube en Skype en die gaan ze dan proeven en dan kan je dus mee proeven en ervaringen delen. Ik heb morgenavond al afgesproken met maten helaas anders had ik hier zeker aan meegedaan :D
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Je de pleuris wakker schrikken door de nl-alert. De godver tering.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dat is de bedoeling van een alarm/alert.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Unknown wrote:Dat is de bedoeling van een alarm/alert.
Was niet bepaald fijn wakker worden.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Daarom heb ik dat allemaal uitgezet.
Hardtraxx Veteran
zeke wrote:Daarom heb ik dat allemaal uitgezet.
Jup ik ook, geen last van gehad.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Ja opzich allemaal leuk zo'n NL Alert maar ik heb 'm dus al meerdere keren gehad terwijl ik aan 't autorijden was.

Moet je tijdens 't rijden dat ding uit je broekzak gaan vissen en die klote melding wegklikken. Lekker veilig allemaal.

Daarnaast schrik je je de tiephus door dat geluid.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
GVD, geen kerk vandaag
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Corona
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Delt-A wrote:Corona
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen Apr 2026
Nou zeg dat. Soms voelt het heel onwerkelijk de situatie waar we ons nu in bevinden. Vooral t onbekende is killing. Hoe groot gaat t worden, hoe lang gaat het duren en weten we het uberhaupt op te lossen?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Scotty018 wrote:
Nou zeg dat. Soms voelt het heel onwerkelijk de situatie waar we ons nu in bevinden. Vooral t onbekende is killing. Hoe groot gaat t worden, hoe lang gaat het duren en weten we het uberhaupt op te lossen?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Had op m'n Insta gezet: "Doei Rebirth, doei Supersized, doei Reminder, doei lente 2020". Reageert zo'n mafklapper met "hallo gezond NL".

ha-ha flikker op

Heb die gast serieus nog nooit iets leuks zien doen qua feestje/vakantie. Spannendste in zijn leven is het kwartiertje fietsen naar de gym.
Dus hjb :mad:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 8 days ago
Haha! Herkenbaar, zo ken ik er ook wel een aantal indd..
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Sarabande wrote:Had op m'n Insta gezet: "Doei Rebirth, doei Supersized, doei Reminder, doei lente 2020". Reageert zo'n mafklapper met "hallo gezond NL".

ha-ha flikker op

Heb die gast serieus nog nooit iets leuks zien doen qua feestje/vakantie. Spannendste in zijn leven is het kwartiertje fietsen naar de gym.
Dus hjb :mad:
Je kan instellen dat hij je verhaal posts niet te zien krijgt. Probleem opgelost ;)
Hardtraxx Veteran
Mensen die zich als struisvogel gedragen mbt het coronavirus.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Unknown wrote:Mensen die zich als struisvogel gedragen mbt het coronavirus.
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Is dat juist niet verstandig?
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Melanoisia wrote:Is dat juist niet verstandig?
Feit of fabel? Struisvogels steken bij gevaar hun kop in het zand
Als er gevaar dreigt gaan struisvogels languit op de grond liggen. Ook hun lange nek ligt dan plat. Zo proberen zo minder op te vallen. Omdat hun kleur niet afsteekt in een zanderige omgeving, kan het van een afstand lijken alsof ze hun kop in het zand geduwd hebben. Een fabeltje dus.
1. de kop in het zand steken (=doen alsof er geen gevaar dreigt en er niets aan doen)
2. je kop in het zand steken (=doen alsof iets (een probleem) er niet is)
Maar het is inderdaad leuker om als post alleen een uitspraak te doen en verder niets uit te leggen
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Melanoisia wrote:Is dat juist niet verstandig?
"De struisvogel leeft over het algemeen in paren of kleine groepen van gemiddeld vijf volwassen dieren."

"In het paarseizoen vormt het mannetje vervolgens een harem van twee tot zeven (maximaal achttien) vrouwtjes."

bron: Wikipedia
Niet verstandig dus :nono:
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Jullie hebben gelijk. Vraag me wel af waar dan de irritatiegrens ligt van net wel of niet 'gedragen als een struisvogel'. Je kunt het ook zo uitleggen dat mensen zich terugtrekken en er voor zichzelf mee kunnen omgaan alsof er niks aan de hand is, wat volgens mij goed is.
Last edited by Melanoisia on 25 Mar 2020 14:22, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Dan kun je je gezicht tenminste niet aanraken en niet besmet raken