Leids biercafé zou morgenmiddag per tapfiets langs de deuren komen om vers getapt speciaalbier te verkopen. In een gedesinfecteerd jampotje zetten ze het af op de stoep, of je kan je eigen glas / fles laten vullen. Geweldig idee! Maar nu heeft de gemeente besloten dat dit toch niet door kan gaan, want ja, alcohol. Verdomme 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geniaal idee, lekker bekrompen van de gemeente
Haha dat is wel kut zeg.fflkkr wrote:Leids biercafé zou morgenmiddag per tapfiets langs de deuren komen om vers getapt speciaalbier te verkopen. In een gedesinfecteerd jampotje zetten ze het af op de stoep, of je kan je eigen glas / fles laten vullen. Geweldig idee! Maar nu heeft de gemeente besloten dat dit toch niet door kan gaan, want ja, alcohol. Verdomme
Overigens heeft een café in mijn dorp ook iets leuks bedacht. Een online bierproeverij. Je kan een speciaalbier pakketje bestellen (4 stuks) welke dan thuis worden bezorgd. Morgenavond zetten ze dan een livestream via fb Youtube en Skype en die gaan ze dan proeven en dan kan je dus mee proeven en ervaringen delen. Ik heb morgenavond al afgesproken met maten helaas anders had ik hier zeker aan meegedaan
Je de pleuris wakker schrikken door de nl-alert. De godver tering.
Was niet bepaald fijn wakker worden.Unknown wrote:Dat is de bedoeling van een alarm/alert.
Daarom heb ik dat allemaal uitgezet.
Jup ik ook, geen last van gehad.zeke wrote:Daarom heb ik dat allemaal uitgezet.
Ja opzich allemaal leuk zo'n NL Alert maar ik heb 'm dus al meerdere keren gehad terwijl ik aan 't autorijden was.
Moet je tijdens 't rijden dat ding uit je broekzak gaan vissen en die klote melding wegklikken. Lekker veilig allemaal.
Daarnaast schrik je je de tiephus door dat geluid.
Moet je tijdens 't rijden dat ding uit je broekzak gaan vissen en die klote melding wegklikken. Lekker veilig allemaal.
Daarnaast schrik je je de tiephus door dat geluid.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Delt-A wrote:Corona
Nou zeg dat. Soms voelt het heel onwerkelijk de situatie waar we ons nu in bevinden. Vooral t onbekende is killing. Hoe groot gaat t worden, hoe lang gaat het duren en weten we het uberhaupt op te lossen?Delt-A wrote:Corona
View on YouTubeScotty018 wrote:Nou zeg dat. Soms voelt het heel onwerkelijk de situatie waar we ons nu in bevinden. Vooral t onbekende is killing. Hoe groot gaat t worden, hoe lang gaat het duren en weten we het uberhaupt op te lossen?Delt-A wrote:Corona
Had op m'n Insta gezet: "Doei Rebirth, doei Supersized, doei Reminder, doei lente 2020". Reageert zo'n mafklapper met "hallo gezond NL".
ha-ha flikker op
Heb die gast serieus nog nooit iets leuks zien doen qua feestje/vakantie. Spannendste in zijn leven is het kwartiertje fietsen naar de gym.
Dus hjb
ha-ha flikker op
Heb die gast serieus nog nooit iets leuks zien doen qua feestje/vakantie. Spannendste in zijn leven is het kwartiertje fietsen naar de gym.
Dus hjb
Haha! Herkenbaar, zo ken ik er ook wel een aantal indd..
Je kan instellen dat hij je verhaal posts niet te zien krijgt. Probleem opgelostSarabande wrote:Had op m'n Insta gezet: "Doei Rebirth, doei Supersized, doei Reminder, doei lente 2020". Reageert zo'n mafklapper met "hallo gezond NL".
ha-ha flikker op
Dus hjb
Mensen die zich als struisvogel gedragen mbt het coronavirus.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Unknown wrote:Mensen die zich als struisvogel gedragen mbt het coronavirus.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Is dat juist niet verstandig?
Melanoisia wrote:Is dat juist niet verstandig?
Feit of fabel? Struisvogels steken bij gevaar hun kop in het zand
Als er gevaar dreigt gaan struisvogels languit op de grond liggen. Ook hun lange nek ligt dan plat. Zo proberen zo minder op te vallen. Omdat hun kleur niet afsteekt in een zanderige omgeving, kan het van een afstand lijken alsof ze hun kop in het zand geduwd hebben. Een fabeltje dus.
Maar het is inderdaad leuker om als post alleen een uitspraak te doen en verder niets uit te leggen1. de kop in het zand steken (=doen alsof er geen gevaar dreigt en er niets aan doen)
2. je kop in het zand steken (=doen alsof iets (een probleem) er niet is)
Melanoisia wrote:Is dat juist niet verstandig?
Niet verstandig dus"De struisvogel leeft over het algemeen in paren of kleine groepen van gemiddeld vijf volwassen dieren."
"In het paarseizoen vormt het mannetje vervolgens een harem van twee tot zeven (maximaal achttien) vrouwtjes."
bron: Wikipedia
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Jullie hebben gelijk. Vraag me wel af waar dan de irritatiegrens ligt van net wel of niet 'gedragen als een struisvogel'. Je kunt het ook zo uitleggen dat mensen zich terugtrekken en er voor zichzelf mee kunnen omgaan alsof er niks aan de hand is, wat volgens mij goed is.
Last edited by Melanoisia on 25 Mar 2020 14:22, edited 3 times in total.