Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha bij Italië was het nog leuk en onschuldig, dit is gewoon mega cringe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kansloze lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 20:51 
 
Hardtraxxer

Laat ze lekker zingen joh. Ik vind het ongemakkelijk om naar te luisteren maar wil hun daar niet de schuld van geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Dit, dit is mijn irritatiemomentje van vandaag. Amsterdamse yuppen die na een uurtje thuisquarantaine al Italiaanse filmpjes moeten nadoen. Gad ver damme.
https://twitter.com/parool/status/12395 ... 51809?s=12

Man man man, in Italië vond ik het wel iets moois hebben. Dit is gewoon kut. Morgen staan ze weer met elkaar in de rij om pleepapier te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corona.

Ik ben ook één van diegene geweest die dacht dat het maar een griepje was en dat ik dacht dat de media het voor het grootste gedeelte aan het opblazen was, maar daar heb ik me wel volledig in vergist. Het heeft echt een grote impact op ons land en dat is wel zorgelijk. Vooral als je ziet wat er allemaal kapot kan gaan door dit virus. Ik neem het zelf nu ook wel heel serieus. Naar om dit allemaal te zien en mensen bang zien worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedankt Mark
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tokkievolk op social media die Mark Rutte de schuld geven van deze ellende en alle keuzes die hij maakt afzeiken. Vind dat hij zich als een waar leider heeft getoond gisteravond op tv. Dat scenario 1 waar voor gekozen is de juiste is? Geen idee. Maar heb wel vertrouwen in de beste man dat hij er alles aan doet om zo goed mogelijk voor Nederland te zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb geen al te hoge pet op van Rutte, maar zijn leiderschap is in ieder geval al beter dan wat wij in België moeten slikken in de politiek. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zie je maar dat ieder land een echte grote leider nodig heeft zoals ene meneer A. H. dat vroeger voor zijn land was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zo zie je maar dat ieder land een echte grote leider nodig heeft zoals ene meneer A. H. dat vroeger voor zijn land was.


Albert Heijn is nog steeds marktleider in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 13:52 
 

Te horen krijgen dat je 3 weken geen school hebt en vervolgens te horen krijgen dat je gewoon toetsweek moet gaan maken :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Grim schreef:
Zo zie je maar dat ieder land een echte grote leider nodig heeft zoals ene meneer A. H. dat vroeger voor zijn land was.


Albert Heijn is nog steeds marktleider in Nederland.

Sterk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Te horen krijgen dat je 3 weken geen school hebt en vervolgens te horen krijgen dat je gewoon toetsweek moet gaan maken :nono:


Handig weer. Op school zijn ze ook niet altijd de slimste heb ik 't idee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
bierislekker schreef:
Te horen krijgen dat je 3 weken geen school hebt en vervolgens te horen krijgen dat je gewoon toetsweek moet gaan maken :nono:


Handig weer. Op school zijn ze ook niet altijd de slimste heb ik 't idee. :lol:

Makkelijk scoren dit weer hoor. Alsof de opleidingsmanagers dagelijks met dit soort situaties in aanraking komen. Als de overheid op een dag besluit om de scholen dicht te gooien, heb jij dan meteen een inzicht in hoe leerlingen toch hun schooljaar zo goed mogelijk kunnen afronden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dan toch lastig om toetsen te gaan maken wanneer de school eigenlijk dicht is en je dus helemaal geen vragen of iets meer beantwoord kan krijgen. Zo hebben ze bijvoorbeeld andere eindexamens toch wel gecanceld op het onderwijs? Snap wel dat het moeilijk is om dat soort dingen te regelen, maar om toetsen in te gaan plannen is toch wel bijzonder op dit moment? Ze zullen er overigens vast een goeie reden voor hebben, maar komt een beetje raar over. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Lijkt me dan toch lastig om toetsen te gaan maken wanneer de school eigenlijk dicht is en je dus helemaal geen vragen of iets meer beantwoord kan krijgen. Zo hebben ze bijvoorbeeld andere eindexamens toch wel gecanceld op het onderwijs? Snap wel dat het moeilijk is om dat soort dingen te regelen, maar om toetsen in te gaan plannen is toch wel bijzonder op dit moment? Ze zullen er overigens vast een goeie reden voor hebben, maar komt een beetje raar over. ^^

Nouja als de zalen waarin de toetsen gemaakt worden genoeg ruimte biedt om de tafeltjes ver genoeg (1,5m) uit elkaar te zetten, en je kunt alle fitte leerlingen op een verantwoorde wijze de ruimte laten betreden, waarom niet? Je bespaart de leerlingen en ook de school een hoop regelwerk richting een volgend schooljaar. Ik zou dan wel de leerlingen zelf de keuze te maken om te komen of niet, volkomen logisch als je het niet aan durft. Consequentie is dan wel dat je het op een ander moment moet gaan inhalen of komend schooljaar.


En wat betreft die vragen, scholen zijn enorm gedigitaliseerd dus ik verwacht dat dat eigenlijk het kleinste probleem vormt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja. Dat is wel een goeie inderdaad. Vooral is het slim om daar de leerlingen/studenten inderdaad zelf de keuze in te laten maken. Scheelt een hoop gezeur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook. Ik begon het eigenlijk al steeds meer beu te raken maar ben er nu wel klaar mee.

Sowieso wordt je helemaal overspoeld met corona gerelateerde shit, maar 't ergste is nog dat iedereen ineens expert is op medisch gebied en overheidsbeleid. Iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben en oh wat Rutte & co nu doet kan echt niet want we moeten dit en dat doen.

En als we af moeten gaan op reacties op sociaal media kent Nederland geen hamsteraars want iedereen schrijft er schande over. De werkelijkheid is dat de winkels nog steeds vrij leeg zijn, dus een hoop mensen die zogenaamd walgen van hamsteraars roven zelf de schappen ook leeg. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Facebook. Ik begon het eigenlijk al steeds meer beu te raken maar ben er nu wel klaar mee.

Sowieso wordt je helemaal overspoeld met corona gerelateerde shit, maar 't ergste is nog dat iedereen ineens expert is op medisch gebied en overheidsbeleid. Iedereen meent de wijsheid in pacht te hebben en oh wat Rutte & co nu doet kan echt niet want we moeten dit en dat doen.

En als we af moeten gaan op reacties op sociaal media kent Nederland geen hamsteraars want iedereen schrijft er schande over. De werkelijkheid is dat de winkels nog steeds vrij leeg zijn, dus een hoop mensen die zogenaamd walgen van hamsteraars roven zelf de schappen ook leeg. :x


Ben een beetje verbaasd dat hier nu pas achter komt xd Dit is al zo'n 2 jaar aan de gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar dan gaat het nog over zaken waar je zelf enigszins verstand van hebt. Dat er bezuinigd wordt op belangrijke sectoren zoals onderwijs of zorg. Ja, dan kun je er best een zinnig stukje over typen als leraar of arts. Maar nu met deze pandemie, er zal heus wel iemand tussen zitten met verstand van zaken, maar 99% van de galspuwers baseert zijn kennis op wat hij/zij heeft gelezen in opiniestukken op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://speld.nl/2020/03/18/aantal-viro ... 2-miljoen/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahaha, die weten het altijd zo mooi te brengen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

De Speld standaard +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah ja, pijnlijk accuraat.
Vorige  1 ... 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic