Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken..


Ik snap de gedachte gerust wel, maar daar gaat dit dure reclamespotje geen moer aan veranderen.
De mens is zelf de bron van alle problemen, maar er is geen organisatie of politieke partij die zal zeggen dat de wereldwijde bevolkingsgroei maar eens moet stoppen.
Alles is altijd maar gericht op groter, groeien en meer. Om vervolgens tegen allerlei problemen aan te lopen die weer opgelost moeten worden.

Waarom dan geen wereldwijde geboortebeperking? (max 2 kinderen p.p. ofzo)
Uiteindelijk zal dan de bevolking wellicht weer wat krimpen.
Minder mensen, minder uitstoot, minder files, minder plastic etc.


Hierdoor gaat het niet minder worden. Voor elk sterfgeval zal er dan alsnog 2 personen in de plaats komen. Het blijft eigenlijk eerder op een zelfde niveau of stijgt langzaam.

Ik snap je verder wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stijgen zal het dan niet meer.
Aangezien je altijd 2 personen nodig om 1 kind te maken ;)
Dus voor elke 2 sterfgevallen, blijven er 2 over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig eens met een geboortebeperking, maar niemand die zich daar hard voor zal maken, want 'vrij leven' enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je wil dat bevolking wereldwijd niet toeneemt moet je het sowieso niet bij het westen gaan zoeken. En ik denk ook niet dat een geboortebeperking gaat helpen, misschien werkt het zelfs averechts (zoals in china waar ze nu teveel mannen hebben). Wat bevolking echt minder doet groeien is welvaart. Stijgt de welvaart? Maken mensen ook minder kindjes aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De (super vette) Q&A van Wildstylez lezen en je dan ineens herinneren dat je toch een goede vraag voor hem had gehad:
Wat is er ooit met deze fantastische edit gebeurd?



Nu zal ik het nooit weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
De (super vette) Q&A van Wildstylez lezen en je dan ineens herinneren dat je toch een goede vraag voor hem had gehad:
Wat is er ooit met deze fantastische edit gebeurd?


Nu zal ik het nooit weten.


Dit is ermee gebeurd:
https://www.lololyrics.com/free-2802
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wenzel schreef:
De (super vette) Q&A van Wildstylez lezen en je dan ineens herinneren dat je toch een goede vraag voor hem had gehad:
Wat is er ooit met deze fantastische edit gebeurd?


Nu zal ik het nooit weten.


Dit is ermee gebeurd:
https://www.lololyrics.com/free-2802


haha, kom er dus nu pas achter wat die lyrics zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wenzel schreef:
De (super vette) Q&A van Wildstylez lezen en je dan ineens herinneren dat je toch een goede vraag voor hem had gehad:
Wat is er ooit met deze fantastische edit gebeurd?


Nu zal ik het nooit weten.


Dit is ermee gebeurd:
https://www.lololyrics.com/free-2802


Helaas is dit niet dezelfde, hier zit dat stuk (vanaf 1.18 in de video) dat klinkt als een super nintendo niet in :cry: Er is alleen een LQ versie van online welke gedraaid is op Q-dance presents Scantraxx en een andere opname op Qlimax 2008 waar Ruffian non-stop doorheen wauwelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Delt-A schreef:
Wenzel schreef:
De (super vette) Q&A van Wildstylez lezen en je dan ineens herinneren dat je toch een goede vraag voor hem had gehad:
Wat is er ooit met deze fantastische edit gebeurd?


Nu zal ik het nooit weten.


Dit is ermee gebeurd:
https://www.lololyrics.com/free-2802


haha, kom er dus nu pas achter wat die lyrics zijn.

Hahaha wtf :lol: nooit geweten dat ie plaat lyrics had, dacht altijd dat zomaar wat random geluidjes van een vrouwenstem waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
haha, kom er dus nu pas achter wat die lyrics zijn.

Citaat:
Hahaha wtf :lol: nooit geweten dat ie plaat lyrics had, dacht altijd dat zomaar wat random geluidjes van een vrouwenstem waren :lol:


Yep, is van een plaat van Beyonce
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben waarschijnlijk flink in de minderheid hier, maar ik ben die saaie mid-intro's (waarin het alleen om de kick draait) van de laatste tijd zo ontiegelijk beu. De gated kicks die veelal gebruikt worden zijn in principe dikke prima, maar het 'minimalistische' er omheen vind ik zo slaapverwekkend. Het is vaak niet meer dan een sound effectje of een korte screech erbij.
Ik merk om me heen op de dansvloer dat het vaak dood valt als er te veel van zulke platen in een set zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat paniekerige gedrag omtrent Corona virussen.
Mijn schoon moeder werkt op de huisartsen post. Mensen bellen om de kleinste dingen omdat ze denken dat ze corona hebben. Koortslip, schimmeltjes en al die zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik mijn vakantie later deze maand naar de VS nu kan vergeten. Begrijpelijk, maar baal er wel stevig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 21:08 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Ik ben waarschijnlijk flink in de minderheid hier, maar ik ben die saaie mid-intro's (waarin het alleen om de kick draait) van de laatste tijd zo ontiegelijk beu. De gated kicks die veelal gebruikt worden zijn in principe dikke prima, maar het 'minimalistische' er omheen vind ik zo slaapverwekkend. Het is vaak niet meer dan een sound effectje of een korte screech erbij.
Ik merk om me heen op de dansvloer dat het vaak dood valt als er te veel van zulke platen in een set zitten.

hier kan ik me helemaal in vinden en dan roepen ze ook nog oooohhhhhhh dat snap ik nog minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dat ik mijn vakantie in mei naar Italië nu kan vergeten. Begrijpelijk, maar baal er wel stevig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 22:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik ben waarschijnlijk flink in de minderheid hier, maar ik ben die saaie mid-intro's (waarin het alleen om de kick draait) van de laatste tijd zo ontiegelijk beu. De gated kicks die veelal gebruikt worden zijn in principe dikke prima, maar het 'minimalistische' er omheen vind ik zo slaapverwekkend. Het is vaak niet meer dan een sound effectje of een korte screech erbij.
Ik merk om me heen op de dansvloer dat het vaak dood valt als er te veel van zulke platen in een set zitten.


Heb dat al sinds het begin van de nieuwe vorm van hardstyle (nu-style). Zijn zo veel mid-intro's waar niet zo veel in gebeurt en wat eigenlijk ook niks toevoegt. Imo zou je een mid ook zo moeten behandelen als een climax. Het moet energiek zijn en een flinke opbouw hebben e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 22:57 
 
Hardtraxxer

Wat is een mid-intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 00:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Uberhout schreef:
Ik ben waarschijnlijk flink in de minderheid hier, maar ik ben die saaie mid-intro's (waarin het alleen om de kick draait) van de laatste tijd zo ontiegelijk beu. De gated kicks die veelal gebruikt worden zijn in principe dikke prima, maar het 'minimalistische' er omheen vind ik zo slaapverwekkend. Het is vaak niet meer dan een sound effectje of een korte screech erbij.
Ik merk om me heen op de dansvloer dat het vaak dood valt als er te veel van zulke platen in een set zitten.


Heb dat al sinds het begin van de nieuwe vorm van hardstyle (nu-style). Zijn zo veel mid-intro's waar niet zo veel in gebeurt en wat eigenlijk ook niks toevoegt. Imo zou je een mid ook zo moeten behandelen als een climax. Het moet energiek zijn en een flinke opbouw hebben e.d.

Eens met beide. Vroegah had een mid intro vaak ook nog een soort van melodie/opbouw, zat er vandaag toevallig nog een paar te luisteren (Rock Ya Attitude, Seiv Mai Nait, Million Miles Away Remix). Maakt een track gelijk zo veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De media die zich zo druk maakt om het coronavirus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
De media die zich zo druk maakt om het coronavirus.

Komkommertijd he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Uberhout schreef:
Ik ben waarschijnlijk flink in de minderheid hier, maar ik ben die saaie mid-intro's (waarin het alleen om de kick draait) van de laatste tijd zo ontiegelijk beu. De gated kicks die veelal gebruikt worden zijn in principe dikke prima, maar het 'minimalistische' er omheen vind ik zo slaapverwekkend. Het is vaak niet meer dan een sound effectje of een korte screech erbij.
Ik merk om me heen op de dansvloer dat het vaak dood valt als er te veel van zulke platen in een set zitten.


Heb dat al sinds het begin van de nieuwe vorm van hardstyle (nu-style). Zijn zo veel mid-intro's waar niet zo veel in gebeurt en wat eigenlijk ook niks toevoegt. Imo zou je een mid ook zo moeten behandelen als een climax. Het moet energiek zijn en een flinke opbouw hebben e.d.

Eens met beide. Vroegah had een mid intro vaak ook nog een soort van melodie/opbouw, zat er vandaag toevallig nog een paar te luisteren (Rock Ya Attitude, Seiv Mai Nait, Million Miles Away Remix). Maakt een track gelijk zo veel vetter.


Zatox & Activator - Oxygen ook het schoolvoorbeeld van hoe het wel moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die juffen/meesters/leraren/leerkrachten die weer eens de zieligste groep moet spelen i.v.m. corona virus, jeetje zeg. Heel Feestboek staat er vol mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Al die juffen/meesters/leraren/leerkrachten die weer eens de zieligste groep moet spelen i.v.m. corona virus, jeetje zeg. Heel Feestboek staat er vol mee.

Ik snap het wel. Omdat te voorkomen dat ouders massaal thuis moet en blijven voor de kinderen zodat ze hun functie kunnen blijven doen worden zij nu alsnog verplicht door het kabinet te werken.
Ze worden nu ingezet als oppas ipv docenten terwijl zij ook het grote risico lopen om de virus te krijgen. Met kinderen meer dan andere beroepen. (Zorg niet meegerekend)

Nederland is het enige land die afwijkt van het sluiten van scholen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nederland is het enige land die afwijkt van het sluiten van scholen.


In België zijn ook alle lessen opgeschort, maar zijn de scholen zelf wel verplicht open om als opvang te kunnen dienen voor kinderen met werkende ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 16:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nuracore schreef:
Nederland is het enige land die afwijkt van het sluiten van scholen.


In België zijn ook alle lessen opgeschort, maar zijn de scholen zelf wel verplicht open om als opvang te kunnen dienen voor kinderen met werkende ouders.

Klinkt logisch
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic