Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kutzooi carnaval afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kutzooi carnaval afgelast



Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kutzooi carnaval afgelast

Triest gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Jurheinen schreef:
Kutzooi carnaval afgelast


Jurheinen schreef:
Hahahaha afgelast


Had waarschijnlijk deze opgezet in de partybus.
hardstyle/jurheinen-1-pil-per-overgang-t66016.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belastingaangifte invullen en dan lezen dat je €850,- terug moet betalen, terwijl je niets raars of vreemds hebt gedaan. man man man, daar gaat je vakantiegeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, daarom ben ik dus blij dat ik nog een inkomstenbron heb waar ik de loonheffingskorting uit heb staan en dus veel belasting betaal. Moet nu uiteindelijk alsnog €250 terug betalen, maar dat had dus nog veel meer kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kwam op 0 EUR uit, wat ik nogal bijzonder vind. Ik klaag niet, maar betwijfel dat dit goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk jaar lekker cashen die belastingaangifte omdat ik m'n hypotheekrenteaftrek per jaar heb staan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Elk jaar lekker cashen die belastingaangifte omdat ik m'n hypotheekrenteaftrek per jaar heb staan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Coronavirus en alles daaromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 23:17 
 
Hardtraxx Elite

Heb je het te pakken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, ik ben er immuunm voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 20:54 
 
Hardtraxx Elite

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die belachelijke reclame van Wereld Natuur Fonds.

Wat een bangmakerij en zwaar overdreven gezwets.
'Ben je voor of tegen de wereld' :sick:
'We zijn de laatste generatie die er nog iets aan kan doen'.

Verpakt in een episch filmpje met dramatisch muziekje en beelden van willekeurige natuurrampen, een ijsbeer op een ijsschots, productie van plastic flessen. Oh oh oh wat erg allemaal.

En als we geld geven aan WNF dan komt het zeker allemaal wel goed. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En als we geld geven aan WNF dan komt het zeker allemaal wel goed. :x

Vooral dit inderdaad. Oké wat ze allemaal zo dramatiseren zijn ook allemaal wel werkelijke problemen, maar denken ze nou echt dat zij dit op kunnen gaan lossen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je slaat de plank echt mis. Die reclame is niet alleen om geld voor WNF maar ook de huidige generatie bewustwording te creëeren zodat je mee kan helpen.

'Ben je voor of tegen de wereld'
'We zijn de laatste generatie die er nog iets aan kan doen'.

Dit is namelijk gewoon wat het is.

Er is gewoon veel plastic om maar een voorbeeld te noemen. Daarom word het tijd om hier verandering in te brengen en dat doe je niet door gewoon weer producten van plastic te kopen ook o.i.d.

De natuur gaat door ons naar de klote en we zitten nu op het randje om nog verschil te kunnen maken. WNF kan er bij helpen maar gaat echt niet alleen om geld in het laatje te brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Je slaat de plank echt mis. Die reclame is niet alleen om geld voor WNF maar ook de huidige generatie bewustwording te creëeren zodat je mee kan helpen.

'Ben je voor of tegen de wereld'
'We zijn de laatste generatie die er nog iets aan kan doen'.

Dit is namelijk gewoon wat het is.

Er is gewoon veel plastic om maar een voorbeeld te noemen. Daarom word het tijd om hier verandering in te brengen en dat doe je niet door gewoon weer producten van plastic te kopen ook o.i.d.

De natuur gaat door ons naar de klote en we zitten nu op het randje om nog verschil te kunnen maken. WNF kan er bij helpen maar gaat echt niet alleen om geld in het laatje te brengen


zeke schreef:
Wat een bangmakerij en zwaar overdreven gezwets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon door je naïviteit je kop in het zand steken. Zou te gek zijn om te denken aan je mede mens, je na-zaad en de natuur.

Haal gewoon het WNF deel uit het verhaal. Het gaat om de onderliggende boodschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kun je nou tegen de wereld zijn.
Volgens WNF ben ik tegen de wereld als ik geen geld doneer dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dat spotje van WNF wel enigzins overdreven, maar dat betekent niet dat de problemen die ze aankaarten niet bestaan en dat er geen problemen zijn.

Maar gelukkig leven we in een wereld waar je iets realistisch kan aanpakken niet? Oh nee, we hebben alleen een we gaan alles naar de klote kamp en een compleet ontkennen kamp en alles er tussen wordt genegeerd. Want die schreeuwen het hardst.

TBH, ik heb liever zo'n overdreven spotje en dat er nog iets wordt gedaan dan dat niemand er wat aan doet en iedereen lekker zijn kop in het zand steekt zodat ze er financieel niet op achteruit gaan en niks aan hun al veel te moeilijke leven moeten veranderen.

Er zijn wel tekenen dat de wereld straks op een onomkeerbaar punt staat. Maar dat heeft meer met de ozonlaag en magnetosfeer van de aarde te maken. Eveneens vind ik het persoonlijk wel triest dat veel diersoorten compleet uitsterven jegens simpel persoonlijk comfort van de mens. Er zitten zeker waarheden in, maar het ene kamp wil er niks aan doen wegens persoonlijke winst en het andere kamp wil het compleet stoppen zonder eerst een beter alternatief te vinden en er goed over na te denken.

TL;DR Men is meer bezig tegen elkaar aan te schoppen en schreeuwen ipv een goede oplossing te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hoe kun je nou tegen de wereld zijn.
Volgens WNF ben ik tegen de wereld als ik geen geld doneer dus.


Je wilt dus niet dat de wereld zich gaat verbeteren en dat wij werken aan een beter millieu?
Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken..

Ze zeggen toch niet dat je lid moet zijn van WNF want anders ben je tegen de wereld?
Ze zeggen dat je mee kan werken aan een betere wereld. Dat dit via een campagne zoals WNF gaat is meegenomen.

WNF is slechts een middel die grotere corporaties kan aanvechten ipv dat je het gevecht in je eentje moet strijden tegen de grote jongens. Maar hiervoor is geld nodig, dus donaties.

Al zou je het via Greenpeace doen, lekker boeiend.
Je brengt zelf de verandering in beweging via welke organisatie dat dan ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken...

Dan ben ik tegen de wereld.. ik heb namelijk echt geen trek in die recycle token op Defqon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken..


Ik snap de gedachte gerust wel, maar daar gaat dit dure reclamespotje geen moer aan veranderen.
De mens is zelf de bron van alle problemen, maar er is geen organisatie of politieke partij die zal zeggen dat de wereldwijde bevolkingsgroei maar eens moet stoppen.
Alles is altijd maar gericht op groter, groeien en meer. Om vervolgens tegen allerlei problemen aan te lopen die weer opgelost moeten worden.

Waarom dan geen wereldwijde geboortebeperking? (max 2 kinderen p.p. ofzo)
Uiteindelijk zal dan de bevolking wellicht weer wat krimpen.
Minder mensen, minder uitstoot, minder files, minder plastic etc.
Vorige  1 ... 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic