Kutzooi carnaval afgelast
Jurheinen wrote:Kutzooi carnaval afgelast
Jurheinen wrote:Hahahaha afgelast
Jurheinen wrote:Kutzooi carnaval afgelast
Jurheinen wrote:Hahahaha afgelast
Triest gedragJurheinen wrote:Kutzooi carnaval afgelast
Had waarschijnlijk deze opgezet in de partybus.Grim wrote:Jurheinen wrote:Kutzooi carnaval afgelastJurheinen wrote:Hahahaha afgelast
Remi wrote:Elk jaar lekker cashen die belastingaangifte omdat ik m'n hypotheekrenteaftrek per jaar heb staan.
Vooral dit inderdaad. Oké wat ze allemaal zo dramatiseren zijn ook allemaal wel werkelijke problemen, maar denken ze nou echt dat zij dit op kunnen gaan lossen?zeke wrote:En als we geld geven aan WNF dan komt het zeker allemaal wel goed.
Nuracore wrote:Je slaat de plank echt mis. Die reclame is niet alleen om geld voor WNF maar ook de huidige generatie bewustwording te creëeren zodat je mee kan helpen.
'Ben je voor of tegen de wereld'
'We zijn de laatste generatie die er nog iets aan kan doen'.
Dit is namelijk gewoon wat het is.
Er is gewoon veel plastic om maar een voorbeeld te noemen. Daarom word het tijd om hier verandering in te brengen en dat doe je niet door gewoon weer producten van plastic te kopen ook o.i.d.
De natuur gaat door ons naar de klote en we zitten nu op het randje om nog verschil te kunnen maken. WNF kan er bij helpen maar gaat echt niet alleen om geld in het laatje te brengen
zeke wrote: Wat een bangmakerij en zwaar overdreven gezwets.
Je wilt dus niet dat de wereld zich gaat verbeteren en dat wij werken aan een beter millieu?ULTIMO wrote:Hoe kun je nou tegen de wereld zijn.
Volgens WNF ben ik tegen de wereld als ik geen geld doneer dus.
Dan ben ik tegen de wereld.. ik heb namelijk echt geen trek in die recycle token op Defqon..Nuracore wrote:Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken...
Ik snap de gedachte gerust wel, maar daar gaat dit dure reclamespotje geen moer aan veranderen.Je bent tegen de wereld als je niet open staat voor de verandering die moet gaan plaatsvinden en je hier niet aan wilt meewerken..