Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het woord pannenkoek is ook beledigend voor sommigen. Dan maar schijf van melk en eieren noemen? Maar melk is misschien weer racistisch omdat melk wit is en pannenkoeken dan enkel voor blanke mensen bestemd zijn. Fuck, ik weet het ook niet meer.

:lol:

Zeker eens met BB. Alleen weet ik niet of de racisme kaart op tafel is gelegd door de Hema en de bakker. Ze vinden gewoon het vernoemen van dingen naar bevolkingsgroepen op basis van uiterlijk niet van deze tijd. En dat klopt in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit 'probleem' was geen probleem tot de media ermee aan de haal ging. Puur voor het geld van alle kliks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dit 'probleem' was geen probleem tot de media ermee aan de haal ging. Puur voor het geld van alle kliks.


Er was ook helemaal geen probleem. Hema veranderde de naam van het gebakje niet omdat mensen erom zeuren maar gewoon omdat ze het niet zo passend vinden, echt meer niet. Heel twitter wereld maakt er wel een probleem van :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dit 'probleem' was geen probleem tot de media ermee aan de haal ging. Puur voor het geld van alle kliks.


Precies dit, maar verder kijken dan je neus lang is blijft moeilijk voor veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
First world problems dit. Lekker van een mug een olifant maken.


In mijn ogen vooral dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Heel twitter wereld maakt er wel een probleem van


En toch voelen jullie jezelf ook geroepen om deel te nemen aan de discussie.
Dan kan er wel geroepen worden 'ga iets zinnigs met je leven doen' of 'ik maak me er compleet niet druk om'.

Toch blijven de reacties maar komen.

Of ik me er dan wel druk om maak? Het zal aan m'n reet roesten of ik een roomkop of een suikerbom moet bestellen.
Ik verbaas me meer over het feit dat de gevoelswaarde van Moorkop nu dus een racistische lading krijgt, terwijl het naar mijn idee helemaal niet negatief gebruikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verbaas me vooral elke keer over de reacties van mensen die heel graag vast willen houden aan bepaalde termen en namen waar men nooit waarde aan hechte. Dat een bedrijf een naam veranderd omdat het niet meer van deze tijd is. Prima, laat gaan. Ik maak me er niet druk om. Ook niet als ze het lekker zo laten als dat het is. Ik maak me dus meer druk om de groep mensen die er zo boos om worden dat ze een bakker gaan bedreigen. Niveautje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Heel twitter wereld maakt er wel een probleem van


En toch voelen jullie jezelf ook geroepen om deel te nemen aan de discussie.
Dan kan er wel geroepen worden 'ga iets zinnigs met je leven doen' of 'ik maak me er compleet niet druk om'.

Toch blijven de reacties maar komen.

Of ik me er dan wel druk om maak? Het zal aan m'n reet roesten of ik een roomkop of een suikerbom moet bestellen.
Ik verbaas me meer over het feit dat de gevoelswaarde van Moorkop nu dus een racistische lading krijgt, terwijl het naar mijn idee helemaal niet negatief gebruikt wordt.


Met andere woorden, mensen die zeggen dat ze zich er niet druk om maken moeten dus ook gewoon geen aandacht schenken aan dit hele probleem. Zo blaas je dingen op.
.je mag een mening hebben maar als je die deelt neem je ook deel aan de discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik verbaas me vooral elke keer over de reacties van mensen die heel graag vast willen houden aan bepaalde termen en namen waar men nooit waarde aan hechte. Dat een bedrijf een naam veranderd omdat het niet meer van deze tijd is. Prima, laat gaan. Ik maak me er niet druk om. Ook niet als ze het lekker zo laten als dat het is. Ik maak me dus meer druk om de groep mensen die er zo boos om worden dat ze een bakker gaan bedreigen. Niveautje :lol:

nu mot je echt je smerige rotbek houwe anders kom ik je smoel verbouwuh mafkees
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha klopt, discussiƫren; ik bakker niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Met andere woorden, mensen die zeggen dat ze zich er niet druk om maken moeten dus ook gewoon geen aandacht schenken aan dit hele probleem. Zo blaas je dingen op.
.je mag een mening hebben maar als je die deelt neem je ook deel aan de discussie.

Precies.
Zeggen dat het de schuld van de media is dat ze het opblazen, maar dan wel zelf je mening er over geven op een internetforum, is best hypocriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Nuracore schreef:
Met andere woorden, mensen die zeggen dat ze zich er niet druk om maken moeten dus ook gewoon geen aandacht schenken aan dit hele probleem. Zo blaas je dingen op.
.je mag een mening hebben maar als je die deelt neem je ook deel aan de discussie.

Precies.
Zeggen dat het de schuld van de media is dat ze het opblazen, maar dan wel zelf je mening er over geven op een internetforum, is best hypocriet.


Hoe is dat hypocriet? Ik blaas niks op door media hiervan te beschuldigen hoor. Moeten we dan maar alles happen wat media doet onder het mom van niet hypocriet zijn? Ik kaart een heel ander probleem hier aan. De moorkopjes kan mij verrotten, maar de manier hoe de media hier mee omgaat en de reacties die hierop volgen, ja daar geef ik wel aandacht aan. Daar maak ik me wel druk om. Maak me al langer zorgen om de media. Je vergelijkt appels met peren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2020 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Nuracore schreef:
Met andere woorden, mensen die zeggen dat ze zich er niet druk om maken moeten dus ook gewoon geen aandacht schenken aan dit hele probleem. Zo blaas je dingen op.
.je mag een mening hebben maar als je die deelt neem je ook deel aan de discussie.

Precies.
Zeggen dat het de schuld van de media is dat ze het opblazen, maar dan wel zelf je mening er over geven op een internetforum, is best hypocriet.


Het zeggen hoe achterlijk de hele discussie en het volk dat er boos om wordt zijn is niet meedoen aan de discussie.

We zeggen niet ik vind dit wel/niet goed omdat dit en dat. We zeggen dat iedereen loopt te janken en overdrijven over een non-probleem. Dat is een discussie afkappen, niet meedoen.

Dit zijn weer van die typische "Nederland is mijn land" reacties, altijd de schuld op anderen afschuiven :lol:.
Zoals makrooy zegt, dat hele moorkop gedoe interesseert me niks. Dat het zo opgeblazen wordt en dat er dan van die mensen zonder breincellen er om gaan janken, dat is het probleem. Dat is waar ik aandacht aan geef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als zelfs BB (en ik) ons verwonderen over hoe druk mensen zich maken over allerlei kut-dingen heb je echt een probleem in je leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch schenken we nu direct dan wel indirect aandacht aan dit onderwerp. Misschien niet inhoudelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukkie van Joop slaat de spijker op zijn kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze wind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De waardeloze app van Mixcloud.
Doet vaak niet wat je wilt. Druk je op een mix om af te spelen, gaat ie gewoon een random andere mix afspelen.
En nu het onmogelijk is om nog terug te spoelen in 'n mix is 't helemaal 'n drama. Want een show opnieuw afspelen lukt ook vaak niet.

Om nog maar niet te beginnen over de zoekfunctie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
De waardeloze app van Mixcloud.
Doet vaak niet wat je wilt. Druk je op een mix om af te spelen, gaat ie gewoon een random andere mix afspelen.
En nu het onmogelijk is om nog terug te spoelen in 'n mix is 't helemaal 'n drama. Want een show opnieuw afspelen lukt ook vaak niet.

Om nog maar niet te beginnen over de zoekfunctie.

Eens, het is er echt niet beter op geworden... :/


Edit:

Hyper-V die de boel even corrupt maakt na reboot. Werken op zaterdag is al ansicht een irritatiepunt maar dat er tijdens de werkzaamheden ook nog iets kapot gaat :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al 7 dagen koorts hebben :sick:

Helemaal uitgeput. Leek eerst gewoon de griep maar twijfel er steeds meer aan of het wel de griep is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Al 7 dagen koorts hebben :sick:

Helemaal uitgeput. Leek eerst gewoon de griep maar twijfel er steeds meer aan of het wel de griep is

https://www.parool.nl/wereld/hoe-zit-het-precies-met-coronavirus-covid-19-alles-wat-je-moet-weten-in-11-vragen~b64c42f9/

Maar wel shit zeg.. Al een bezoekje aan de dokter gebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
RoyAPO schreef:
Al 7 dagen koorts hebben :sick:

Helemaal uitgeput. Leek eerst gewoon de griep maar twijfel er steeds meer aan of het wel de griep is

https://www.parool.nl/wereld/hoe-zit-het-precies-met-coronavirus-covid-19-alles-wat-je-moet-weten-in-11-vragen~b64c42f9/

Maar wel shit zeg.. Al een bezoekje aan de dokter gebracht?

Ik ga zo ff langs.. ben benieuwd. Mijn vriendin heb ik ook aangestoken en is ook al 5 dagen ziek

Edit: kuurtje meegekregen voor vermoeden van longontsteking
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Roy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Roy Apotheek

Maar je had mij nooit hoeven te bannen voor glitch text.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
RIP Roy Apotheek

Maar je had mij nooit hoeven te bannen voor glitch text.

Het zit je diep, ik lees de emoties
Vorige  1 ... 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic