Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 17:30 
 
Hardtraxx Elite

Je boxen opblazen tijdens je muziek aan het luisteren bent :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn auto die al vanaf 3 mei bij de garage staat en de monteur elke keer fucking vaag is over wanneer de auto eindelijk weer kan rijden. Hij zij vorige week dat die over een paar dagen klaar is, maar dat is weer een week geleden en kan elke keer zelf naar die gozert bellen om informatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mijn auto die al vanaf 3 mei bij de garage staat en de monteur elke keer fucking vaag is over wanneer de auto eindelijk weer kan rijden. Hij zij vorige week dat die over een paar dagen klaar is, maar dat is weer een week geleden en kan elke keer zelf naar die gozert bellen om informatie...

Uberhaupt een gebrek aan communiceren is al irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oncollegiale collega's die een dag moeten werken en niet langer kunnen blijven, waardoor ik en nog een collega morgen voor een paar uurtjes terug kunnen komen. Moet zelf gvd 16 km fietsen voor 2 uurtjes...... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Oncollegiale collega's die een dag moeten werken en niet langer kunnen blijven, waardoor ik en nog een collega morgen voor een paar uurtjes terug kunnen komen. Moet zelf gvd 16 km fietsen voor 2 uurtjes...... :mad:


Pak je het ov
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ben ik langer onderweg. Het gaat mij ook helemaal niet om het naar het werk, gaan, maar om die collega die geen zin heeft en dan de anderen er voor moeten opdraven.

Probleem opgelost :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Puur persoonlijk, maar misschien zijn er meerdere die zich hieraan irriteren:

Mensen die chocola zeggen in plaats van chocolade. Ik vraag dit voor een vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die zeggen dat ze iets vragen zonder een vraagteken te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die een vraag stellen zonder vraagteken maar als die vraagteken er had gestaan nog steeds geen vraag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die

Op deze manier

Berichten op

Whatsapp versturen ipv

gewoon één bericht, echt

Super irritant!

!!!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 15:46 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:
Mensen die

Op deze manier

Berichten op

Whatsapp versturen ipv

gewoon één bericht, echt

Super irritant!

!!!

:woot:

En wat vind je daar irritant aan? Dat je moet wachten om het bericht in een keer te kunnen lezen of dat de regels uit elkaar staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Nattehond schreef:
Mensen die

Op deze manier

Berichten op

Whatsapp versturen ipv

gewoon één bericht, echt

Super irritant!

!!!

:woot:

En wat vind je daar irritant aan? Dat je moet wachten om het bericht in een keer te kunnen lezen of dat de regels uit elkaar staan?


Het aantal meldingen.. Ik ontvang er liever 1 ipv 9 als ik hem bijvoorbeeld in mijn broekzak heb zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Nattehond schreef:
Mensen die

Op deze manier

Berichten op

Whatsapp versturen ipv

gewoon één bericht, echt

Super irritant!

!!!

:woot:

En wat vind je daar irritant aan? Dat je moet wachten om het bericht in een keer te kunnen lezen of dat de regels uit elkaar staan?


Helemaal eens, het irritantste is dat ik vaak al weer antwoord op een van de apps die gestuurd zijn terwijl het antwoord onderweg is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 18:28 
 

mezelf snijden aan een nieuwe ramstick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste en tweede dans nummers kiezen voor onze bruiloft... :x wat een hell
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:46 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:
Het aantal meldingen.. Ik ontvang er liever 1 ipv 9 als ik hem bijvoorbeeld in mijn broekzak heb zitten..

Ah ja dat is om schijtziek van te worden. Heb meldingen altijd uit staan. Ik kijk wel wanneer ik tijd/zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Twitter account van Caine, wat een druif zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Het Twitter account van Caine, wat een druif zeg.


Toch heeft hij een punt hier :lol:

Citaat:
TIP FOR PRODUCERS WHO MAKE QUALITY MUSIC AND WANT TO DJ EVERYWHERE: STOP MAKING QUALITY MUSIC
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He's not wrong.. helaas.

Al gaat dat wel meer op voor hardcore dan hardstyle. Hardcore maakt echt letterlijk hetzelfde door als house in de Big Room periode (met Tsunami e.d.). Zelfde truukje met kleine verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die op lange berichten reageren met 'mand'. Haha fucking grappig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Mensen die op lange berichten reageren met 'mand'. Haha fucking grappig hoor.


Mand!

OT: Heel erg mee eens. Maar veel van die mensen hebben gewoon te weinig inhoud dus een lang verhaal met vaak veel inhoudelijke en goed beargumenteerde meningen en/of feiten gaan ze liever uit de weg dan erop te reageren, dus zeggen ze maar mand zodat het lijkt alsof de ander moeilijk doet/een te lang verhaal typt. En dan lacht iedereen van hahaha ja en wordt degene die wel zijn best doet een volwassen gesprek te voeren weggezet als mierenneuker.

ja het zit diep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij beschrijft het perfect xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
ULTIMO schreef:
Mensen die op lange berichten reageren met 'mand'. Haha fucking grappig hoor.


Mand!

OT: Heel erg mee eens. Maar veel van die mensen hebben gewoon te weinig inhoud dus een lang verhaal met vaak veel inhoudelijke en goed beargumenteerde meningen en/of feiten gaan ze liever uit de weg dan erop te reageren, dus zeggen ze maar mand zodat het lijkt alsof de ander moeilijk doet/een te lang verhaal typt. En dan lacht iedereen van hahaha ja en wordt degene die wel zijn best doet een volwassen gesprek te voeren weggezet als mierenneuker.

ja het zit diep :lol:


Mand wordt hier niet echt gebruikt, maar wel dat mensen je afzetten of niet serieus nemen als je al semi serieus op iets ingaat. Je weet dan ook gewoon dat ze niks meer te zeggen hebben en dan doen ze opeens alsof alles fa2 was toch neef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketswap... >.<

Prima site hoor, service bij vragen of problemen ook erg goed, maar het wordt tegenwoordig wel erg duur allemaal.
Leuk dat ze op de voorpagina adverteren met max 20% verhoging, maar dat geldt alleen voor de verkopende partij. Als koper moet je op die 20% extra ook nog eens 8% servicekosten betalen aan Ticketswap (Die ook al 12% inhouden bij de verkopende partij).

Voor een Defqon zaterdagticket betekent dit dus 31 euro bovenop de orginele prijs van 85 euro = 36% :thumbdown:
Dit percentage is nog groter als je het verschil berekent wat de verkoper krijgt en de koper moet betalen.

Leuk dat de overheid nu zelfs TS promoot, maar het worden meer en meer graaiers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2019 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik meen dat ticketswap zwaardere concurrentie gaat krijgen van nieuw initiatief.. waarvan mij op dit moment even de naam is ontschoten.
Vorige  1 ... 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic