Uitgesloten ook dat ik die tracks waar ik op reageer al (lang eerder en sommige zelfs meerdere malen) beluisterd had natuurlijk. Maar goed om dat te bedenken heb je misschien meer dan 3 hersencellen nodig.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ugg ik wordt echt zeke van jou.
Geintje natuurlijk
Geintje natuurlijk
Vanochtend gevallen met mn scooter en nu zit mn arm in het gipsb 
Dat is niet zo slim he!wrote:Vanochtend gevallen met mn scooter en nu zit mn arm in het gipsb
Op zich wel ja.wrote:Grappig.wrote:Geintje natuurlijk
Niet alle helden dragen een capewrote:Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie
Ik heb dit dus telkens met Magnetron. Het enige dat hij kan typen is ook Verplaatst. Draagt niet echt bij aan de variatie op het forum imo.wrote:wanneer je denkt dat je bent uitgelogd omdat alle topics open staan, maar het een eenmans spam is.
No shit Sherlock.wrote:Dat is een Mod
Like if you see itwrote:Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie
Ook goeiemorgen Erikwrote:Dat is een Mod
Tis maandag dameswrote:Ook goeiemorgen Erikwrote:Dat is een Mod
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Uitzendbureau dat te laat loon uitkeert waardoor ik tweemaal in een week loon kreeg wat weer afgetrokken wordt door de belasting. Daarom loon misgelopen wat in essentie de schuld is van het uitzendbureau.
Maar hopen dat ze het alsnog betalen anders lekker 7 maanden wachten totdat ik het loon krijg.
Maar hopen dat ze het alsnog betalen anders lekker 7 maanden wachten totdat ik het loon krijg.
Pre save gelul van nieuwe nummers tegenwoordig
Problemen op de zwarte cross ticketsite
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
ik ook niks kunnen bemachtigenwrote:Problemen op de zwarte cross ticketsite
edit: uiteindelijk toch nog een betaalmailtje gekregen voor camping tickets
Haha heel herkenbaar.
Ik heb vaak last van iemand die voor me staat, steeds meer naar achter gaat.
Dit ook ja. Dan 'duw' je die persoon een beetje naar voren om aan te geven dat die wel erg dichtbij komt. Draait zich om en excuseert zich, en 10 seconden later staat die weer op je tenen te trappen.wrote:Haha heel herkenbaar.