Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 20:07 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
En daarom speel ik lekker op m'n gemakje Career Mode xd

Ook dit kan voor veel irritatiemomenten zorgen maadt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:08 

Hardtraxx Addict

Dat gedoe tussen hhz en sound rush op insta over rhytm of the night begint echt zwaar cringy te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:51 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Dat gedoe tussen hhz en sound rush op insta over rhytm of the night begint echt zwaar cringy te worden

Je bent me net voor! Het was al cringe en het wordt alsmaar gayer, mocht dat een woord zijn.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:19 

welk gedoe? heb wat gemist geloof ik

zijn wel de beide artiesten die zo schijtvervelend doen om social media met al die diepe teksten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:09 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
welk gedoe? heb wat gemist geloof ik

zijn wel de beide artiesten die zo schijtvervelend doen om social media met al die diepe teksten

Tuneboy heeft daar de afgelopen 2-3 weken ook goed last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 17:28 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Begin me hier ook wel aan te ergeren ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 00:08 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Haha eens. Vind Sound Rush sws beetje tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:55 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Aristo schreef:

Zitten te veel in hhz z'n reet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:50 

Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
Parvuz schreef:
Aristo schreef:

Zitten te veel in hhz z'n reet

Zo dan, vuistdiep minstens.

Maarja als hun zo zijn en ze zijn goed bevriend geraakt met hhz, why not. Lekker jezelf zijn natuurlijk. Vind het ook wel respect hoe SR met hun fans omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 00:30 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg ondertussen echt kanker (not sorry) van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen. Woon zelfs in een boerengat met nauwelijks 15k inwoners, wil niet eens weten hoe erg dit in het wilde westen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 00:33 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Ik krijg ondertussen echt kanker van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen.

Zoveel kebap gegeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 00:34 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Pedaalemre schreef:
Ik krijg ondertussen echt kanker van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen.

Zoveel kebap gegeten?

Nah, mien biologische vader komt uut tüüterland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 01:00 

Hardtraxx Veteran

Tja jongeren die zich afzetten van de ouderen met straattaal is van alle tijden. Het klinkt inderdaad nergens naar maar het waait (hoop ik) vanzelf over als ze ouder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 13:51 

Hardtraxxer

...Dat er 11 knakworsten in een blik verscheept worden in plaats van een logisch aantal. Welke droeftoeter heeft dit bedacht? Er passen 3 of 4 knakworsten op een bolletje, dus waarom godverdomme niet gewoon 12 in een blik? Ik hou er altijd een paar over of ik kom net tekort. Deze maatschappij zakt echt in elkaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 13:53 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Tja jongeren die zich afzetten van de ouderen met straattaal is van alle tijden. Het klinkt inderdaad nergens naar maar het waait (hoop ik) vanzelf over als ze ouder worden.

Hoe irritant het ook, maar toch wat makrooy zegt.
Ik loop inmiddels ook niet meer met mijn broek halverwege mijn gat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:15 

Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
...Dat er 11 knakworsten in een blik verscheept worden in plaats van een logisch aantal. Welke droeftoeter heeft dit bedacht? Er passen 3 of 4 knakworsten op een bolletje, dus waarom godverdomme niet gewoon 12 in een blik? Ik hou er altijd een paar over of ik kom net tekort. Deze maatschappij zakt echt in elkaar....

Is op gewicht verdeeld, maar vrij herkenbaar ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:20 

Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:

Dan pak je 2 bolletjes met 4 knakworsten en 1 met 3 knakworsten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:25 

Hardtraxxer

Japper28 schreef:

Is zodat je twee blikken moet kopen voor een gelijke verdeling, zo pakken ze je!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 19:27 

Hardtraxx Veteran

wanneer je denkt dat je bent uitgelogd omdat alle topics open staan, maar het een eenmans spam is.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 19:40 

Hardtraxx Addict

Hahah dat is mijn wekelijkse postcount in 28 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 19:45 

Hardtraxx Veteran

Drie in dezelfde minuut ook echt. Man man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 19:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 20:10 

Steffnov schreef:
Drie in dezelfde minuut ook echt. Man man man...

dat lukt mij niet eens, als ik dat probeer begint het ht te zeuren dat ik niet te snel kan posten en ik moet nog de track luisteren enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 22:10 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie :cool:

Ha, dat viel nog geen eens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 15:27 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
wanneer je denkt dat je bent uitgelogd omdat alle topics open staan, maar het een eenmans spam is.
Afbeelding

Dit is wel weer ongekend trouwens :lol:
Dan zit er een minuut tussen, en dan heeft ie in die minuut 2 of 3 tracks van een EP geluisterd.

Nu hechten we nog meer waarde aan je mening SVB. :lol:
Vorige  1 ... 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic