Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Justinhafc wrote:En daarom speel ik lekker op m'n gemakje Career Mode xd
Ook dit kan voor veel irritatiemomenten zorgen maadt. :$
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Dat gedoe tussen hhz en sound rush op insta over rhytm of the night begint echt zwaar cringy te worden
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Aristo wrote:Dat gedoe tussen hhz en sound rush op insta over rhytm of the night begint echt zwaar cringy te worden
Je bent me net voor! Het was al cringe en het wordt alsmaar gayer, mocht dat een woord zijn.. >.<
Hardtraxx Veteran
4811 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
welk gedoe? heb wat gemist geloof ik

zijn wel de beide artiesten die zo schijtvervelend doen om social media met al die diepe teksten
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
jeffrey2107 wrote:welk gedoe? heb wat gemist geloof ik

zijn wel de beide artiesten die zo schijtvervelend doen om social media met al die diepe teksten
Tuneboy heeft daar de afgelopen 2-3 weken ook goed last van
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Aristo wrote:Dat gedoe tussen hhz en sound rush op insta over rhytm of the night begint echt zwaar cringy te worden
Begin me hier ook wel aan te ergeren ja.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
Haha eens. Vind Sound Rush sws beetje tja...
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Parvuz wrote:
Zitten te veel in hhz z'n reet
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Royvn_ wrote:
Parvuz wrote:
Zitten te veel in hhz z'n reet
Zo dan, vuistdiep minstens.

Maarja als hun zo zijn en ze zijn goed bevriend geraakt met hhz, why not. Lekker jezelf zijn natuurlijk. Vind het ook wel respect hoe SR met hun fans omgaan.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik krijg ondertussen echt kanker (not sorry) van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen. Woon zelfs in een boerengat met nauwelijks 15k inwoners, wil niet eens weten hoe erg dit in het wilde westen is.
Last edited by Pedaalemre on , edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Pedaalemre wrote:Ik krijg ondertussen echt kanker van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen.
Zoveel kebap gegeten?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
immuunm wrote:
Pedaalemre wrote:Ik krijg ondertussen echt kanker van volbloed Nederlandsche jongeren die zo praten: A ik zeg tog kill!!111 Is fatoe kill! Doe rustig broer ik zweer strijder soldier herres zwerrie jonko osso barkie.

Ga eens dood plz. Mijn dna is voor de helft döner en ik peins er niet eens over zo achterlijk te praten, dan moeten Bas, Thijs en Roderik het al helemaal niet doen.
Zoveel kebap gegeten?
Nah, mien biologische vader komt uut tüüterland.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Tja jongeren die zich afzetten van de ouderen met straattaal is van alle tijden. Het klinkt inderdaad nergens naar maar het waait (hoop ik) vanzelf over als ze ouder worden.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
...Dat er 11 knakworsten in een blik verscheept worden in plaats van een logisch aantal. Welke droeftoeter heeft dit bedacht? Er passen 3 of 4 knakworsten op een bolletje, dus waarom godverdomme niet gewoon 12 in een blik? Ik hou er altijd een paar over of ik kom net tekort. Deze maatschappij zakt echt in elkaar....
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
makrooy wrote:Tja jongeren die zich afzetten van de ouderen met straattaal is van alle tijden. Het klinkt inderdaad nergens naar maar het waait (hoop ik) vanzelf over als ze ouder worden.
Hoe irritant het ook, maar toch wat makrooy zegt.
Ik loop inmiddels ook niet meer met mijn broek halverwege mijn gat xd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Japper28 wrote:...Dat er 11 knakworsten in een blik verscheept worden in plaats van een logisch aantal. Welke droeftoeter heeft dit bedacht? Er passen 3 of 4 knakworsten op een bolletje, dus waarom godverdomme niet gewoon 12 in een blik? Ik hou er altijd een paar over of ik kom net tekort. Deze maatschappij zakt echt in elkaar....
Is op gewicht verdeeld, maar vrij herkenbaar ja. :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Japper28 wrote:...Dat er 11 knakworsten in een blik verscheept worden in plaats van een logisch aantal. Welke droeftoeter heeft dit bedacht? Er passen 3 of 4 knakworsten op een bolletje, dus waarom godverdomme niet gewoon 12 in een blik? Ik hou er altijd een paar over of ik kom net tekort. Deze maatschappij zakt echt in elkaar....
Dan pak je 2 bolletjes met 4 knakworsten en 1 met 3 knakworsten :oh:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Is zodat je twee blikken moet kopen voor een gelijke verdeling, zo pakken ze je!!1!
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
wanneer je denkt dat je bent uitgelogd omdat alle topics open staan, maar het een eenmans spam is.
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Hahah dat is mijn wekelijkse postcount in 28 minuten
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Drie in dezelfde minuut ook echt. Man man man...
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie :cool:
Hardtraxx Veteran
4811 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Steffnov wrote:Drie in dezelfde minuut ook echt. Man man man...
dat lukt mij niet eens, als ik dat probeer begint het ht te zeuren dat ik niet te snel kan posten en ik moet nog de track luisteren enzo
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
SL8492 wrote:Ik heb dat rijtje mooi verpest voor jullie :cool:
Ha, dat viel nog geen eens op.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
makrooy wrote:wanneer je denkt dat je bent uitgelogd omdat alle topics open staan, maar het een eenmans spam is.
Irritatiemomentjes
Dit is wel weer ongekend trouwens :lol:
Dan zit er een minuut tussen, en dan heeft ie in die minuut 2 of 3 tracks van een EP geluisterd.

Nu hechten we nog meer waarde aan je mening SVB. :lol: