Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Valt mee dan gelukkig. Desalniettemin sterkte vent en toch maar in de gaten blijven houden.
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Broken Balance wrote:Huisarts geweest, het leek allemaal in orde. Mogelijk verloor ik mijn evenwicht en viel ik waardoor de schade minder hevig lijkt te zijn omdat ik wel balans probeerde te vinden.

Moet wel kalm en bedankt doen de komende weken.

in b4 broken balance pun.
hoop dat je straks weer om tieft
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
pfffff :lol: :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
pim__ wrote:
Broken Balance wrote:Huisarts geweest, het leek allemaal in orde. Mogelijk verloor ik mijn evenwicht en viel ik waardoor de schade minder hevig lijkt te zijn omdat ik wel balans probeerde te vinden.

:lol:

Alleen als je me net als je inboedel rond smijt door je huis met die psychose van je.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
pim__ wrote:hoop dat je straks weer om tieft
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 minutes ago
Buschauffeur die heel vaag aan het rijden was en op het station vergat te remmen en met 20-30 km/uur achterop een andere bus knalde. Resultaat: flinke bult op m'n kop want zag t niet aankomen dat ie niet remde en ik zat achter een raam >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Man man man het is weer ouderwets anti-Pommer avond op fifa. Elke tyfuspot in de laatste minuut zo'n gescripte graftakkengoal tegen. Wat een kutspel.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
pim__ wrote:

Hahahahhaha :lol:

Sterkte BB, gelukkig goed afgelopen :thumbup:
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Man man man het is weer ouderwets anti-Pommer avond op fifa. Elke tyfuspot in de laatste minuut zo'n gescripte graftakkengoal tegen. Wat een kutspel.
En gewoon blijven spelen :P

Heb precies hetzelfde. Kut spel.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
Pommer wrote:Man man man het is weer ouderwets anti-Pommer avond op fifa. Elke tyfuspot in de laatste minuut zo'n gescripte graftakkengoal tegen. Wat een kutspel.
Jij ook al? Vorige week prima week met 10-2-3 maar deze week gewoon ineens 5 potten achter elkaar met 2-1 verliezen waarin de tegenstander 3 schoten op goal heeft en ik er 15 op goal heb.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Hekzitter wrote:
Jij ook al? Vorige week prima week met 10-2-3 maar deze week gewoon ineens 5 potten achter elkaar met 2-1 verliezen waarin de tegenstander 3 schoten op goal heeft en ik er 15 op goal heb.
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 9 minutes ago
ErikZ wrote:
Hekzitter wrote:
Irritatiemomentjes
Hahaha ik had deze ook al naar mijn vriendin gestuurd, omdat ik dus werkelijk waar zo in de woonkamer zit te schreeuwen tegen mijn tv. De buren zullen denk ik alvast de instanties hebben gebeld, omdat ze denken dat ik huiselijk geweld pleeg. Vooral de zin "Hoerekutzooi" is kenmerkend.

Het meest frustrerende is als je tegenstander in de 92e minuut met een smerige Fifa goal (lees: afleggen op andere spits, terwijl keeper struikelt over eigen benen) en daarna heel de herhaling wilt zien en een dab doet. Dan wil ik het liefst IP adres achterhalen en diegene met een AR15 opzoeken en helemaal de Cholera inschieten.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Je kunt tegenwoordig dabben om te juichen bij fifa? De tering alleen het idee triggered me al :lol:
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 26 minutes ago
En daarom speel ik lekker op m'n gemakje Career Mode xd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
makrooy wrote:Je kunt tegenwoordig dabben om te juichen bij fifa? De tering alleen het idee triggered me al :lol:
Vanaf 17 al.. Altijd kindjes die dat doen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Deed het alleen bij mensen die sweaty en smerig gingen spelen, puur om ze te triggeren.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:Deed het alleen bij mensen die sweaty en smerig gingen spelen, puur om ze te triggeren.
Dit ja.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
How would AI color my hair?
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Poh heerlijk is dat, een dab gooien na de winnende goal wanneer je tegenstander al de hele wedstrijd iedere herhaling volledig uitgekijkt
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Verschrikkelijke eenzijdige belichting van Tim Hofman over het kinderpardon. Samen met zo'n jongetje talkshows afgaan. Hele verantwoording van de ouders is weggelaten. En meneer Hofman is de held :sick:

Zo dat moest er even uit.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
wolbie wrote:Verschrikkelijke eenzijdige belichting van Tim Hofman over het kinderpardon. Samen met zo'n jongetje talkshows afgaan. Hele verantwoording van de ouders is weggelaten. En meneer Hofman is de held :sick
Echt om te kotsen inderdaad! Ik kon die Tim prima verdragen maar dit is echt een keerpunt voor mij >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mwah. Als het werkt dan werkt het. Dat is uiteindelijk ook de strekking van Lili en Horwick verhaal. Sowieso is het wel cru dat die nu wel mogen blijven en het tekent de algehele bureaucratische molen in dat soort processen. Om je dood voor te schamen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
TiMOTHYb wrote:Mwah. Als het werkt dan werkt het. Dat is uiteindelijk ook de strekking van Lili en Horwick verhaal. Sowieso is het wel cru dat die nu wel mogen blijven en het tekent de algehele bureaucratische molen in dat soort processen. Om je dood voor te schamen.
Eens, heb de docu nog niet gezien, maar vind het alleen maar goed dat dit probleem wordt aangekaart. Of het de fout van de politiek, rechtstaat of de ouders is, een 8 jarig jochie dat in Nederland is geboren en hier zijn vriendjes heeft terugsturen naar zijn eigen land, vind ik echt te absurd.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Vind dat Dijkhof hier ook met een goede reactie over de tumult (op hem) komt.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2324250399
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
patrickjeb wrote:
makrooy wrote:Je kunt tegenwoordig dabben om te juichen bij fifa? De tering alleen het idee triggered me al :lol:
Vanaf 17 al.. Altijd kindjes die dat doen.
Elke goal is bij mij dabben.