Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:26 

Hardtraxx Elite

Valt mee dan gelukkig. Desalniettemin sterkte vent en toch maar in de gaten blijven houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:10 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Huisarts geweest, het leek allemaal in orde. Mogelijk verloor ik mijn evenwicht en viel ik waardoor de schade minder hevig lijkt te zijn omdat ik wel balans probeerde te vinden.

Moet wel kalm en bedankt doen de komende weken.

in b4 broken balance pun.

hoop dat je straks weer om tieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:14 

Hardtraxx Veteran

pfffff :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:17 

Kraak... Piep...

pim__ schreef:
Broken Balance schreef:
Huisarts geweest, het leek allemaal in orde. Mogelijk verloor ik mijn evenwicht en viel ik waardoor de schade minder hevig lijkt te zijn omdat ik wel balans probeerde te vinden.

:lol:

Alleen als je me net als je inboedel rond smijt door je huis met die psychose van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:21 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:12 

Hardtraxx Veteran

Buschauffeur die heel vaag aan het rijden was en op het station vergat te remmen en met 20-30 km/uur achterop een andere bus knalde. Resultaat: flinke bult op m'n kop want zag t niet aankomen dat ie niet remde en ik zat achter een raam >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 22:51 

Bierkoning

Man man man het is weer ouderwets anti-Pommer avond op fifa. Elke tyfuspot in de laatste minuut zo'n gescripte graftakkengoal tegen. Wat een kutspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 23:10 

Hardtraxx Addict

pim__ schreef:
Broken Balance schreef:

Hahahahhaha :lol:

Sterkte BB, gelukkig goed afgelopen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:16 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Man man man het is weer ouderwets anti-Pommer avond op fifa. Elke tyfuspot in de laatste minuut zo'n gescripte graftakkengoal tegen. Wat een kutspel.

En gewoon blijven spelen :P

Heb precies hetzelfde. Kut spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Jij ook al? Vorige week prima week met 10-2-3 maar deze week gewoon ineens 5 potten achter elkaar met 2-1 verliezen waarin de tegenstander 3 schoten op goal heeft en ik er 15 op goal heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:28 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:

Jij ook al? Vorige week prima week met 10-2-3 maar deze week gewoon ineens 5 potten achter elkaar met 2-1 verliezen waarin de tegenstander 3 schoten op goal heeft en ik er 15 op goal heb.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:10 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Pommer schreef:

Afbeelding

Hahaha ik had deze ook al naar mijn vriendin gestuurd, omdat ik dus werkelijk waar zo in de woonkamer zit te schreeuwen tegen mijn tv. De buren zullen denk ik alvast de instanties hebben gebeld, omdat ze denken dat ik huiselijk geweld pleeg. Vooral de zin "Hoerekutzooi" is kenmerkend.

Het meest frustrerende is als je tegenstander in de 92e minuut met een smerige Fifa goal (lees: afleggen op andere spits, terwijl keeper struikelt over eigen benen) en daarna heel de herhaling wilt zien en een dab doet. Dan wil ik het liefst IP adres achterhalen en diegene met een AR15 opzoeken en helemaal de Cholera inschieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:13 

Hardtraxx Veteran

Je kunt tegenwoordig dabben om te juichen bij fifa? De tering alleen het idee triggered me al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:18 

Hardtraxx Veteran

En daarom speel ik lekker op m'n gemakje Career Mode xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:11 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Je kunt tegenwoordig dabben om te juichen bij fifa? De tering alleen het idee triggered me al :lol:

Vanaf 17 al.. Altijd kindjes die dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:12 

Kraak... Piep...

Deed het alleen bij mensen die sweaty en smerig gingen spelen, puur om ze te triggeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 17:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Deed het alleen bij mensen die sweaty en smerig gingen spelen, puur om ze te triggeren.

Dit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 19:10 

Hardtraxx Veteran

How would AI color my hair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:47 

Hardtraxxer

Poh heerlijk is dat, een dab gooien na de winnende goal wanneer je tegenstander al de hele wedstrijd iedere herhaling volledig uitgekijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 14:02 

Hardtraxxer

Verschrikkelijke eenzijdige belichting van Tim Hofman over het kinderpardon. Samen met zo'n jongetje talkshows afgaan. Hele verantwoording van de ouders is weggelaten. En meneer Hofman is de held :sick:

Zo dat moest er even uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 14:19 

Hardtraxx Elite

wolbie schreef:
Verschrikkelijke eenzijdige belichting van Tim Hofman over het kinderpardon. Samen met zo'n jongetje talkshows afgaan. Hele verantwoording van de ouders is weggelaten. En meneer Hofman is de held :sick

Echt om te kotsen inderdaad! Ik kon die Tim prima verdragen maar dit is echt een keerpunt voor mij >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 14:40 

Donateur

Mwah. Als het werkt dan werkt het. Dat is uiteindelijk ook de strekking van Lili en Horwick verhaal. Sowieso is het wel cru dat die nu wel mogen blijven en het tekent de algehele bureaucratische molen in dat soort processen. Om je dood voor te schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mwah. Als het werkt dan werkt het. Dat is uiteindelijk ook de strekking van Lili en Horwick verhaal. Sowieso is het wel cru dat die nu wel mogen blijven en het tekent de algehele bureaucratische molen in dat soort processen. Om je dood voor te schamen.

Eens, heb de docu nog niet gezien, maar vind het alleen maar goed dat dit probleem wordt aangekaart. Of het de fout van de politiek, rechtstaat of de ouders is, een 8 jarig jochie dat in Nederland is geboren en hier zijn vriendjes heeft terugsturen naar zijn eigen land, vind ik echt te absurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 23:37 

Hardtraxxer

Vind dat Dijkhof hier ook met een goede reactie over de tumult (op hem) komt.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2324250399
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:39 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
makrooy schreef:

Vanaf 17 al.. Altijd kindjes die dat doen.

Elke goal is bij mij dabben.
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic