Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Rickzel schreef:
geert3ssen schreef:
Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft >.<


Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.

En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991 :D (maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).


Heb zo'n ding nu al 2 jaar en ben er wel blij mee. Enig minpuntje is het zoeken naar een vrije frequentie, die ergens in een andere provincie weer voor een jan boerenlul radiozender gebruikt wordt, dus moet je weer een nieuwe zoeken. Maar gelukkig maak ik niet zo vaak zulke afstanden dat ik daar last van heb


Voordeel als je al in een janboerenlul provincie woont :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mc DV8 tijdens Ace of spades man man man..... wat een aanfluiting.

Als hij op die dag al iets door die microfoon riep was het of.:

- Schijndel!!!
- Ace of Spades!
- put your hands up!
of random een keer of 4 op de dag het inzetten van een jalalalalala.... hee hee hee jalala....

verder was hij op het eind van het feest ook zo zat als een kanon... althans zo kwam het over....

echt >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Mc DV8 op tijdens Ace of spades man man man..... wat een aanfluiting.

verder was hij op het eind van het feest ook zo zat als een kanon... althans zo kwam het over....


Dit overkomt hem inderdaad nog wel eens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik erger me altijd aan DV8. Donkey Rollers Live is bijvoorbeeld altijd maar 15 minuten DR plaatjes en 15 minuten DV8 die door die microfoon aan het tetteren is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die hele dv8 is z'n relevantie met de eeuwwisseling al kwijtgeraakt wmb. Zelden zo'n vervelende vent op een stage meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit weekend bij een feest (PRSPCT) blijkbaar out gegaan waardoor ik op mn achterhoofd viel (Ik was niet dronken/had niet veel op en zat niet aan de drugs).

Flinke wond, hersenschudding en geheugenverlies vanaf een bepaalde tijd tot aan de ochtend dat ik wakker werd. Ik wist blijkbaar volgens mijn vriendin na mijn val niet met wie ik was, welke datum het was, of ik een auto had en hoe oud zij en andere vrienden waren.

Eveneens ben ik blijkbaar langer door gegaan en verder gewoon normaal naar huis gegaan e.d. maar ik kan me echt 0,0 herinneren tot ik de volgende ochtend half overgevend wakker werd met knallende koppijn. Wond op mijn hoofd en elleboog, enorme spierpijn in mijn schouder en nek door de knal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fack man wat heftig :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit weekend bij een feest (PRSPCT) blijkbaar out gegaan waardoor ik op mn achterhoofd viel (Ik was niet dronken/had niet veel op en zat niet aan de drugs).

Flinke wond, hersenschudding en geheugenverlies vanaf een bepaalde tijd tot aan de ochtend dat ik wakker werd. Ik wist blijkbaar volgens mijn vriendin na mijn val niet met wie ik was, welke datum het was, of ik een auto had en hoe oud zij en andere vrienden waren.

Eveneens ben ik blijkbaar langer door gegaan en verder gewoon normaal naar huis gegaan e.d. maar ik kan me echt 0,0 herinneren tot ik de volgende ochtend half overgevend wakker werd met knallende koppijn. Wond op mijn hoofd en elleboog, enorme spierpijn in mijn schouder en nek door de knal.


Ik mag hopen dat je al bij de dokter geweest bent of dat de afspraak met de dokter al gemaakt is, als je hier mee blijft door sukkelen kun je weken of maanden zoet zijn.

Beterschap man! Enig idee hoe dat kon? Door de stroboscopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er waren niet echt stroboscopen geloof ik, het kan een ballon zijn geweest, die heb ik wel gehad maar ik weet niet of ik hem had terwijl ik viel.

Zoals ik zei, ik weet eigenlijk niks meer van 10 minuten voor de val en alles tot de volgende dag 9 uur s'ochtends. Een maat van me zag me vallen maar toen lag ik al zo goed als. Alles wat ik weet hoor ik van anderen, en ik kan me echt in de verste verte en zelfs niet vaag herinneren dat ik die dingen deed of zei.

Sinds ik wakker werd in de ochtend weet ik wel gewoon weer alles wat ik op dat moment kwijt was (datum, leeftijd e.d.). Ik weet alleen niks van de val en alles er na tot de volgende ochtend.

En mijn dokter zit helaas een stuk verderop van waar ik woon, moet dat nog steeds wijzigen. Maar het gaat ATM op wat spierpijn en zere plekken na wel prima, beetje wazig alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het in de gaten kerel, kan meer aan de hand zijn dan je zou denken.
Als je continue druk op de hersenpan hebt of alleen maar koppijn dan zou ik toch langs gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En mijn dokter zit helaas een stuk verderop van waar ik woon, moet dat nog steeds wijzigen. Maar het gaat ATM op wat spierpijn en zere plekken na wel prima, beetje wazig alleen.


For real, ga naar een dokter... ik ken een jongen die met waterskiƫn een ski tegen z'n klep aan kreeg, weinig klachten, paar weken door gegaan. En toch daarna ineenkeer constant duizelig, misselijk, en extreme hoofdpijn. Was uberhaupt al weer vergeten waar het door zou kunnen komen.

Enige wat hij er volgens de dokter nog aan kon doen: Rusten, dwz niet werken en een maand(!) lang op bed liggen, zonder beeldschermen. Nou is dat voor SVB misschien een uitkomst, maar lijkt me geen pretje.

Wil niet zeggen dat het voor iedereen automatisch zo erg moet zijn, maar geloof mij, als het met je hoofd te maken heeft kun je niet voorzichtig genoeg zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
een maand(!) lang op bed liggen, zonder beeldschermen.


Zal zijn vriendin leuk vinden als BB zijn rants niet kwijt kan.

On a serious note: take care. En inderdaad: oppassen. Als het niet door een ballon is gekomen is zoiets best serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
een maand(!) lang op bed liggen, zonder beeldschermen.


Zal zijn vriendin leuk vinden als BB zijn rants niet kwijt kan.

On a serious note: take care. En inderdaad: oppassen. Als het niet door een ballon is gekomen is zoiets best serieus.


Ik ben in het echt veel liever natuurlijk.

En ik zie deze week even aan hoe het gaat. Als de wazigheid blijft zoek ik inderdaad wel een dokter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ben in het echt veel liever natuurlijk.

En ik zie deze week even aan hoe het gaat. Als de wazigheid blijft zoek ik inderdaad wel een dokter op.

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen of angst inboezemen en ik snap dat een dokter wat verder weg is (bij je ouders in de buurt vermoed ik), maar zou je toch aan willen sporen naar een dokter te gaan, desnoods een dokterspost. Mijn vader heeft iets vergelijksbaars gehad na een saunabezoek na fitness en daar bleek medische hulp ook noodzakelijk (het overkwam hem later weer, bleek een hartritmestoornis). Zoals anderen ook al zeiden: als je hier niet naar laat kijken is de kans groter dat je er langer mee rondloopt en dat dit misschien terug komt. Dat lijkt me zeker niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koppig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso met hoofd/nek klachten zou ik een bezoek aan de huisarts/dokter niet uitstellen, mogelijk een whiplash?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je doelt op dat ik plots omviel, ik denk dat het door een ballon komt die ik op dat moment had, heb zelf nog geen bevestiging gehad dat dat het was maar ik gok dat dat het was. Het is mogelijk dat dat gebeurt daarbij, al is me dat en uberhaupt flauwvallen (als dat het was), nog nooit gebeurd.

@Koen Een whiplash zou wel constant heviger aanvoelen, ik heb alleen last als mn hoofd naar rechts kantel. Dat is echt meer spierpijn van de klap, zeker omdat mijn hoofd en elleboog/schouder de klap hebben opgevangen. Hoe ik neerkwam en zodoende hoe ik viel kan ik nog afleiden van waar ik wonden heb en waar ik spierpijn heb.

Het is niet dat ik er compleet radeloos over ben, we hebben goed uitgezocht hoe en wat met mensen die dit krijgen bij hun studie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is mij ook overkomen door een ballon op unpolished begin dit jaar. Het was voor mij alleen lang niet zo erg als voor jou nu, ik was blijkbaar maar een minuutje ofzo echt out, en ik kan me alles herinneren vanaf het moment dat ik weer bij bewustzijn kwam.

Op het feest zelf merkte ik er eigenlijk weinig van, eenmaal op weg naar huis nam de hoofdpijn wel toe. Meteen naar de huisartsenpost geweest. Daar werd me verteld dat ik rust moest pakken (ja, logisch :P), maar als ik wilde slapen wel om de paar uur gewekt moest worden, vanwege de (kleine) kans op hersenbloeding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Dit is mij ook overkomen door een ballon op unpolished begin dit jaar. Het was voor mij alleen lang niet zo erg als voor jou nu, ik was blijkbaar maar een minuutje ofzo echt out, en ik kan me alles herinneren vanaf het moment dat ik weer bij bewustzijn kwam.

Op het feest zelf merkte ik er eigenlijk weinig van, eenmaal op weg naar huis nam de hoofdpijn wel toe. Meteen naar de huisartsenpost geweest. Daar werd me verteld dat ik rust moest pakken (ja, logisch :P), maar als ik wilde slapen wel om de paar uur gewekt moest worden, vanwege de (kleine) kans op hersenbloeding.


Heb je wel een punt. Heb schijnbaar wel een stuk geslapen van 3 tot 9 uur s'ochtends en vervolgens daarna nog een paar keer een paar uurtjes.

Ik zal op aandringen van mijn bezorgde medeforum-leden even langsgaan. Bedankt voor de info mensen :)

En het klopt dat de huisarts bij mn ouders in de buurt zit, denk dat het makkelijker voor mij is om hier gelijk bij een nieuwe in te schrijven dan te plannen om daar heen te gaan, gaat vrij lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus.. kut man! Kan mij totaal niet inbeelden hoe het is om het enen moment plotseling wakker te worden in bed terwijl je het andere moment nog lekker aan het feesten was. Beterschap kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die hele dv8 is z'n relevantie met de eeuwwisseling al kwijtgeraakt wmb. Zelden zo'n vervelende vent op een stage meegemaakt


DV8 is vanaf dag 1 al heel vervelend als MC.

@BB
Sterkte pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
het enen moment plotseling wakker te worden in bed terwijl je het andere moment nog lekker aan het feesten was.

Dit heb ik regelmatig op de zondagochtend/middag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
paperclip schreef:
het enen moment plotseling wakker te worden in bed terwijl je het andere moment nog lekker aan het feesten was.

Dit heb ik regelmatig op de zondagochtend/middag :lol:


Hehe, dit wou ik ook net posten :lol:

Sterkte BB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
paperclip schreef:
het enen moment plotseling wakker te worden in bed terwijl je het andere moment nog lekker aan het feesten was.

Dit heb ik regelmatig op de zondagochtend/middag :lol:

Het moment dat ik bij de kroeg naar naar buiten stap tot mijn bed teleporteer ik ook altijd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Huisarts geweest, het leek allemaal in orde. Mogelijk verloor ik mijn evenwicht en viel ik waardoor de schade minder hevig lijkt te zijn omdat ik wel balans probeerde te vinden.

Moet wel kalm en bedankt doen de komende weken.

in b4 broken balance pun.
Vorige  1 ... 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic