Ik zou gewoon lekker in een fatsoenlijk stuk van Nederland gaan wonen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.
Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat verwrote:Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.
Dat is toch waar het in deze toppa om gaat? Jullie zijn geïrriteerd over de files, wegwerkzaamheden en alle andere ellende. Daarom reageer ik wat dat betreft: moet je in een fatsoenlijk stukje Nederland gaan wonen. Zoals Zeeland. Daar is het alleen in de zomer druk als er een Duitser met caravan een tunnel in rijdt. Ik had ook elke andere willekeurige provincie kunnen noemen waar nooit files ofzo zijn. Eigenlijk dus de stukken Nederland waar geen mens woont / wilt wonen. Kun je zelf wel invullen welke.wrote:Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat verwrote:Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.Nee gekheid, Zeeland is een mooie provincie, maar ik vind het veel en veel te ver rijden
Zoals Texel, nooit files daar.
Maar als je er dus gaat wonen, dan is het niet ver meer rijden want dan ben je er al.wrote:Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat verwrote:Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.Nee gekheid, Zeeland is een mooie provincie, maar ik vind het veel en veel te ver rijden

Pas maar op dat je niet op een Zeeland
Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft 
Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.wrote:Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft
En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991
https://www.bol.com/nl/p/fm-transmitter ... lsrc=aw.ds
Je kunt zelfs een soort casettebandje kopen waar een aux kabel aan zit, dus je kunt in principe in iedere auto wel een aux kabel fixenwrote:Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.wrote:Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft
En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991(maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).
https://www.bol.com/nl/p/fm-transmitter ... lsrc=aw.ds
Tering mooie dingen. Wel eens met twee auto's naar hetzelfde feestje gereden met dezelfde mix aan. 
Geinig ding.
Werkt de carkit functie ook goed qua verstaanbaarheid enzo?
Werkt de carkit functie ook goed qua verstaanbaarheid enzo?
Je kan ook afspreken om 'm tegelijkertijd aan te zetten. Of als ie dan niet tegelijk loopt de mixjes proberen te syncen met doorspoelen en pauzeren op je telefoon.wrote:Tering mooie dingen. Wel eens met twee auto's naar hetzelfde feestje gereden met dezelfde mix aan.
Haha dat is zo mogelijk nóg meer old school idd. 
Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.
Duin en Strand, liters bier + de Defqon 2009 CD. Best combi everwrote:Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.
Mijn auto heeft geen casette speler, geen aux, alleen CD haha, dus dit was de makkelijkste optie afaikwrote: Je kunt zelfs een soort casettebandje kopen waar een aux kabel aan zit, dus je kunt in principe in iedere auto wel een aux kabel fixen
Precieswrote:Duin en Strand, liters bier + de Defqon 2009 CD. Best combi everwrote:Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.
Heb zo'n ding nu al 2 jaar en ben er wel blij mee. Enig minpuntje is het zoeken naar een vrije frequentie, die ergens in een andere provincie weer voor een jan boerenlul radiozender gebruikt wordt, dus moet je weer een nieuwe zoeken. Maar gelukkig maak ik niet zo vaak zulke afstanden dat ik daar last van hebwrote:Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.wrote:Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft
En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991(maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Ideale dingen zijn dat ja, zou er niet op besparen qua kosten (lees een van 5 eu vanaf aliexpress) anders heb je er geen hol aan.