Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou gewoon lekker in een fatsoenlijk stuk van Nederland gaan wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja man, Zeeland of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Promo - Files
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.

Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat ver xd Nee gekheid, Zeeland is een mooie provincie, maar ik vind het veel en veel te ver rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Remi schreef:
Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.

Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat ver xd Nee gekheid, Zeeland is een mooie provincie, maar ik vind het veel en veel te ver rijden

Dat is toch waar het in deze toppa om gaat? Jullie zijn geïrriteerd over de files, wegwerkzaamheden en alle andere ellende. Daarom reageer ik wat dat betreft: moet je in een fatsoenlijk stukje Nederland gaan wonen. Zoals Zeeland. Daar is het alleen in de zomer druk als er een Duitser met caravan een tunnel in rijdt. Ik had ook elke andere willekeurige provincie kunnen noemen waar nooit files ofzo zijn. Eigenlijk dus de stukken Nederland waar geen mens woont / wilt wonen. Kun je zelf wel invullen welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Texel, nooit files daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Remi schreef:
Nooit files hier, dus je opmerking is onterecht.

Maar om het daarom gelijk als een fatsoenlijk stuk van Nederland te betitelen gaat me wat ver xd Nee gekheid, Zeeland is een mooie provincie, maar ik vind het veel en veel te ver rijden


Maar als je er dus gaat wonen, dan is het niet ver meer rijden want dan ben je er al.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy fuck :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pas maar op dat je niet op een Zeeland
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft >.<


Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.

En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991 :D (maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).

https://www.bol.com/nl/p/fm-transmitter ... lsrc=aw.ds
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
geert3ssen schreef:
Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft >.<


Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.

En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991 :D (maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).

https://www.bol.com/nl/p/fm-transmitter ... lsrc=aw.ds

Je kunt zelfs een soort casettebandje kopen waar een aux kabel aan zit, dus je kunt in principe in iedere auto wel een aux kabel fixen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering mooie dingen. Wel eens met twee auto's naar hetzelfde feestje gereden met dezelfde mix aan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geinig ding.
Werkt de carkit functie ook goed qua verstaanbaarheid enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tering mooie dingen. Wel eens met twee auto's naar hetzelfde feestje gereden met dezelfde mix aan. :yay:


Je kan ook afspreken om 'm tegelijkertijd aan te zetten. Of als ie dan niet tegelijk loopt de mixjes proberen te syncen met doorspoelen en pauzeren op je telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha dat is zo mogelijk nóg meer old school idd. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.

Duin en Strand, liters bier + de Defqon 2009 CD. Best combi ever (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Je kunt zelfs een soort casettebandje kopen waar een aux kabel aan zit, dus je kunt in principe in iedere auto wel een aux kabel fixen :innocent:


Mijn auto heeft geen casette speler, geen aux, alleen CD haha, dus dit was de makkelijkste optie afaik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
Keertje in Renesse op de camping gedaan met de CD speler toen ik hoorde dat de buren de defqon cd op hadden staan. Voelde me een echte DJ.

Duin en Strand, liters bier + de Defqon 2009 CD. Best combi ever (L)


Precies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
geert3ssen schreef:
Er na een jaar achter komen dat je auto wel gewoon een aux-aansluiting heeft >.<


Ik kwam achter het bestaan van dit ding, kan in je aansteker. Je kiest een frequentie uit waar dat ding op transmit, die kies je met je radio, en je telefon gaat met bluetooth naar dei transmitter.

En tadaa, dan kun je ook je eigen muziek mee afspelen in je auto uit 1991 :D (maargoed jij hebt dus AUX, en ik niet, wou het toch even delen).


Heb zo'n ding nu al 2 jaar en ben er wel blij mee. Enig minpuntje is het zoeken naar een vrije frequentie, die ergens in een andere provincie weer voor een jan boerenlul radiozender gebruikt wordt, dus moet je weer een nieuwe zoeken. Maar gelukkig maak ik niet zo vaak zulke afstanden dat ik daar last van heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 18:27 
 
Hardtraxxer

Ideale dingen zijn dat ja, zou er niet op besparen qua kosten (lees een van 5 eu vanaf aliexpress) anders heb je er geen hol aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afstuderen
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic