Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Nuracore schreef:
2 weken voor je weg gaat bij een partij een project krijgen waar je een logische mapping architecture moet bedenken voor virtuele machines in VMware en je nog stressen of je het goed doet

Heb dit echt nog nooit gedaan :x


Wij hebben op werk in VMWare alleen Backend en Front end. Het enige dat ik me kan bedenken is dat je ze ook nog kan onderverdelen per catogorie? Applicaties, Webservers, Databases, etc?

Dit dus, maar moet op een logische manier vanwege wat automatische rapportages die per script worden geschopt.

Wilde zelf de applicaties gaan ' isoleren'. Zodat je per applicatie de app servers en zijn dependancies hebt (database server of webserver bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Project 1 @ Defqon 2018 op hebben staan op Youtube die 4 keer wordt onderbroken voor reclame >.< Is dat nieuw ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heil adblockers
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 22:07 
 
Hardtraxxer

Rijbewijs kwijt raken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 22:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Rijbewijs kwijt raken

Ik ben er een keer niet bij en het gaat gelijk helemaal fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wilde zelf de applicaties gaan ' isoleren'. Zodat je per applicatie de app servers en zijn dependancies hebt (database server of webserver bijvoorbeeld)


Mensen die nog met VMware werken en niet over zijn gestapt op Acropolis van Nutanix...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Wilde zelf de applicaties gaan ' isoleren'. Zodat je per applicatie de app servers en zijn dependancies hebt (database server of webserver bijvoorbeeld)


Mensen die nog met VMware werken en niet over zijn gestapt op Acropolis van Nutanix...


Nee bedankt, je haalt het performance-wise gewoon niet met wat je betaald voor Nutanix. Plus hun licentie model is gebasseerd op per feature wat het weer duur maakt. Ook is Acropolis niet helemaal 100 met Vsans

Ja het is beter in gebruiksgemak maar support ook veel minder type VM's en site-to-site replication oogt vele minder sterk en mag zeker wel verbeterd worden.

Weegt gewoon totaal niet af voor wat je betaald. Vooral als Vmware nog steeds gewoon koploper is en de meeste functionaliteiten bied (en stabiel ook).

Het is misschien leuk voor wat MKB's maar denk niet heel spannend voor grote organisaties (+500 VM's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Rijbewijs kwijt raken


Als in kwijtraken of afgepakt door politie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:21 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Appelsapman schreef:
Rijbewijs kwijt raken

Ik ben er een keer niet bij en het gaat gelijk helemaal fout.


Echt hoor, waar ben je als ik je nodig heb?

Broken Balance schreef:
Appelsapman schreef:
Rijbewijs kwijt raken


Als in kwijtraken of afgepakt door politie?


Verloren tijdens een avondje Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is altijd nog beter dan dat de politie 'm af pakt :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 09:41 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Dat is altijd nog beter dan dat de politie 'm af pakt :aww:


Ja inderdaad, ook al een keer meegemaakt. Gelukkig kost het nu maar 4 tientjes en klaar, ipv dat hele juridische gezeik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sound Rush met deze berichten... :sick: Op een gegeven moment wordt het wel een beetje te cringe hoor..

Citaat:
Writing this message with so much emotion.. can’t describe in words how much we love Hardstyle and how much this family means to us.. speechless :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

En dan ook nog automatisch met een 'Sound Rush Engels' in mijn hoofd dit te lezen...................
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Sound Rush met deze berichten... :sick: Op een gegeven moment wordt het wel een beetje te cringe hoor..

Citaat:
Writing this message with so much emotion.. can’t describe in words how much we love Hardstyle and how much this family means to us.. speechless :cry: :love:


Om te kotsen, alsof ze Hhz proberen te imiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Sound Rush met deze berichten... :sick: Op een gegeven moment wordt het wel een beetje te cringe hoor..

Citaat:
Writing this message with so much emotion.. can’t describe in words how much we love Hardstyle and how much this family means to us.. speechless :cry: :love:

HAhaha viel mij ook al op, verschrikkelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Sound Rush met deze berichten... :sick: Op een gegeven moment wordt het wel een beetje te cringe hoor..

Citaat:
Writing this message with so much emotion.. can’t describe in words how much we love Hardstyle and how much this family means to us.. speechless :cry: :love:

Nou ja, vanwaar deze afkeer? Het is echt oprecht van SR, het is toch heerlijk dat ze er zelf ook zo van kunnen genieten? :D Vooral niet laten blijken hoeveel je zelf van de muziek en fans houdt, dat lijkt de maatstaf van de nuchtere (Hardtraxx) Nederlander :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
DonnyD schreef:
Sound Rush met deze berichten... :sick: Op een gegeven moment wordt het wel een beetje te cringe hoor..

Citaat:
Writing this message with so much emotion.. can’t describe in words how much we love Hardstyle and how much this family means to us.. speechless :cry: :love:

Nou ja, vanwaar deze afkeer? Het is echt oprecht van SR, het is toch heerlijk dat ze er zelf ook zo van kunnen genieten? :D Vooral niet laten blijken hoeveel je zelf van de muziek en fans houdt, dat lijkt de maatstaf van de nuchtere (Hardtraxx) Nederlander :huh:


Omdat het niet oprecht lijkt. Lijkt meer een poging om zoveel mogelijk op ome Willen te lijken. Vind ze gewoon cringe met al hun hartjes constant en het geslijm. Bij ieder ander had ik er geen moeite mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holten -> Enschede, normaal 30 minuutjes max. Nu 2 uur onderweg geweest. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Holten -> Enschede, normaal 30 minuutjes max. Nu 2 uur onderweg geweest. :x

Was een mooie chaos hoorde ik op de A35?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep. Volgende keer ergens overnachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Holten -> Enschede, normaal 30 minuutjes max. Nu 2 uur onderweg geweest. :x

Was een mooie chaos hoorde ik op de A35?

Niet normaal. Lijkt deze week ook niet te gaan veranderen ivm werkzaamheden. Voordat ik vertrok keek ik op google maps stond er al een 1u25min vertraging :lol:
Dacht een weekie wat sneller te zijn ivm herfstvak :P .
Vanochtend A1 > Oldenzaal, Lonneker > Enschede ipv de A35 aangehouden, dat wil op zich ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 15:29 
 
Hardtraxxer

Dacht dat het vanmorgen ook lekker vlot ging. 75 minuten bij Barneveld vastgestaan. De A1 gaat nooit mijn vriend worden als ze die niet heel snel 3 banen gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Holten -> Enschede, normaal 30 minuutjes max. Nu 2 uur onderweg geweest. :x

Was een mooie chaos hoorde ik op de A35?



Gisteren daar ook lang vast gestaan, gebeuren zo vaak ongelukkig terwijl het een doodnormaal stuk asfalt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou gewoon lekker door binnenstad Hengelo gaan, scheelt je de moeite...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zou gewoon lekker door binnenstad Hengelo gaan, scheelt je de moeite...

Haha denk dat ik dan nooit meer terug kom. Kom daar zelden tot nooit.
Vandaag chill thuis gewerkt op advies van de anwb.
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic