Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)?Dit zit me al mijn hele leven dwars.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leren bandje van horloge was stuk dus ik naar een juwelier in hoog Catharijne. Moest ik 15 euro aanbetalen (waarom eigenlijk, maar dacht er verder niet over na), duurt het nu al een week voordat ik iets te horen krijg over de kosten van het bandje. Google recensies staat ook vol met slechte recensies. Moet je dan tegenwoordig alles opzoeken voor zoiets simpels :lol:. Krijgen ze dr wss weer een slechte recensie bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 13:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.

Sws 1 vd irritantste nummers ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pommer schreef:
6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen

En nog steeds half dronken zijn

Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit


Ter navolging hiervan: voor het eerst in m'n leven op fucking zaterdag aan de studie zitten. In 12 jaar middelbaar en hoger onderwijs nooit voorgekomen en letterlijk de allerlaatste zaterdag ever (hopelijk) van die 12 jaar gebeurt het toch. MAAR DENK MAAR NIET DAT IK VANAVOND GEEN BIER GA DRINKEN GVD.

Ter navolging hiervan: had ik het maar niet gedaan gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Pommer schreef:
Pommer schreef:
6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen

En nog steeds half dronken zijn

Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit


Ter navolging hiervan: voor het eerst in m'n leven op fucking zaterdag aan de studie zitten. In 12 jaar middelbaar en hoger onderwijs nooit voorgekomen en letterlijk de allerlaatste zaterdag ever (hopelijk) van die 12 jaar gebeurt het toch. MAAR DENK MAAR NIET DAT IK VANAVOND GEEN BIER GA DRINKEN GVD.

Ter navolging hiervan: had ik het maar niet gedaan gvd


Ik mag hopen dat je het over het studeren hebt. Van bier op de zaterdagavond mag je geen spijt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daar heb ik idd dagelijks spijt van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijwerkingen van m'n medicijnen. Hevige vermoeidheid en om de zoveel tijd periodes van enorm toegenomen spierspanning, waardoor het echt enorm veel moeite kost om zelfs maar m'n vingers te bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.

Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Chroman schreef:
We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.

Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.




In de clips destijds ging het nog wel goed...dus nee, geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.

De vraag is wat moet je gedurende de beide BOEMS doen met je handen wanneer je de laatste pas klapt ?
Daarom is dit het meest praktische denk ik zoals het nu is :P
Probeer thuis maar eens wat anders te verzinnen wat iedereen kan doen zonder instrumenten oid in de hand te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2x stampen en dan een klap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt. :x


Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Parvuz schreef:
Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt. :x


Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.

Haha precies. Ik half uurtje ook. En dan altijd, net voor er een druk punt komt en ik dus niet even mixcloud opnieuw kan aanklikken. :x Ben best wel tegen klooien met je telefoon in de auto. Dus best behoorlijk kut altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Chroman schreef:
Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.


Nou dan heb ik er ook even 1, een hardstyle gerelateerd ''klap'' frustratie :list:

Brennan Heart - Just as Easy!! Het is A, publiek A, B, publiek B

Wat doet iedereen!! Publiek A, niks..Publiek B, niks. Dus meteen meebleren met de plaat

Idioten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het niet A, B, C..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Kut xd

post ge-edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Parvuz schreef:
Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt. :x


Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.

Dit heb ik dus ook. Fucking vervelend. Krijg dezelfde set amper meer aan daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond tijdens opening van de keiweek in Groningen werd het laatste half uur hardstyle gedraaid, meerdere mosh pits ontstonden als gevolg. Waarom wordt deze muziek altijd gekoppeld met mosh pits door mensen..
Moshpits -10000 :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Studeren in m'n vakantie, komende woensdag een hertentamen :thumbdown:
Daarna wel gelukkig even 1,5 week ook vrij van werk, dus weer opladen voor een beladen studiejaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Studeren in m'n vakantie, komende woensdag een hertentamen :thumbdown:
Daarna wel gelukkig even 1,5 week ook vrij van werk, dus weer opladen voor een beladen studiejaar :thumbsup:

Ik ben de hele zomer al aan het afstuderen en heb nu idd ook nog een vak dat ik moet halen, zowel de opdracht als het tentamen. Gvd kutste zomer ever. Ook echt zwaar toe aan wat vrije tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
JeroenB93 schreef:
Studeren in m'n vakantie, komende woensdag een hertentamen :thumbdown:
Daarna wel gelukkig even 1,5 week ook vrij van werk, dus weer opladen voor een beladen studiejaar :thumbsup:

Ik ben de hele zomer al aan het afstuderen en heb nu idd ook nog een vak dat ik moet halen, zowel de opdracht als het tentamen. Gvd kutste zomer ever. Ook echt zwaar toe aan wat vrije tijd.

Sterkte en succes iig man! Heb ervoor gekozen mijn afstudeerstage volgend jaar september te beginnen ipv komende april ofzo. Absoluut geen zin om in de zomer door te moeten met stage dan. Dan maar een half jaartje studievertraging :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2018 10:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raad ik je ook ten zeerste aan idd :P Al is afstuderen in elke periode kut. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax die voor de verandering weer eens niet makkelijk kan scoren in de eredivisie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2018 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Ajax die voor de verandering weer eens niet makkelijk kan scoren in de eredivisie


Dacht dat ik genietmomentjes aan het bekijken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 08:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Ronnie Flex die één van de mooiste Nederlandse liedjes ooit vakkundig om zeep weet te helpen met die geautotunede beroerte stem van em. En Blof die er mee instemt vind ik ook vrij teleurstellend.
Vorige  1 ... 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic