wrote:We will rock you.
Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)?Dit zit me al mijn hele leven dwars.

wrote:We will rock you.
Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)?Dit zit me al mijn hele leven dwars.

Sws 1 vd irritantste nummers ooitwrote:We will rock you.
Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.
Ter navolging hiervan: had ik het maar niet gedaan gvdwrote:Ter navolging hiervan: voor het eerst in m'n leven op fucking zaterdag aan de studie zitten. In 12 jaar middelbaar en hoger onderwijs nooit voorgekomen en letterlijk de allerlaatste zaterdag ever (hopelijk) van die 12 jaar gebeurt het toch. MAAR DENK MAAR NIET DAT IK VANAVOND GEEN BIER GA DRINKEN GVD.wrote:6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen
En nog steeds half dronken zijn
Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit
Ik mag hopen dat je het over het studeren hebt. Van bier op de zaterdagavond mag je geen spijt hebben.wrote:Ter navolging hiervan: had ik het maar niet gedaan gvdwrote:Ter navolging hiervan: voor het eerst in m'n leven op fucking zaterdag aan de studie zitten. In 12 jaar middelbaar en hoger onderwijs nooit voorgekomen en letterlijk de allerlaatste zaterdag ever (hopelijk) van die 12 jaar gebeurt het toch. MAAR DENK MAAR NIET DAT IK VANAVOND GEEN BIER GA DRINKEN GVD.wrote:6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen
En nog steeds half dronken zijn
Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit
Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.wrote:We will rock you.
Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.
View on YouTubewrote:Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.wrote:We will rock you.
De vraag is wat moet je gedurende de beide BOEMS doen met je handen wanneer je de laatste pas klapt ?wrote:We will rock you.
Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.wrote:Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt.
Haha precies. Ik half uurtje ook. En dan altijd, net voor er een druk punt komt en ik dus niet even mixcloud opnieuw kan aanklikken.wrote:Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.wrote:Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt.
Nou dan heb ik er ook even 1, een hardstyle gerelateerd ''klap'' frustratiewrote:wrote:Ik snap ook niet hoe die er andersom is ingekomen. Ook op Hardstyle feesten gaat dit altijd mis.
Dit heb ik dus ook. Fucking vervelend. Krijg dezelfde set amper meer aan daarna.wrote:Zo ja.. Mixcloud kapt er standaard na een minuutje of 15 mee vanaf mijn telefoon. Erg irritant, aangezien ik vaak een setje aan heb staan na mijn werk in de auto terug naar huis en die rit 20-25 minuten duurt.wrote:Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt.
Ik ben de hele zomer al aan het afstuderen en heb nu idd ook nog een vak dat ik moet halen, zowel de opdracht als het tentamen. Gvd kutste zomer ever. Ook echt zwaar toe aan wat vrije tijd.wrote:Studeren in m'n vakantie, komende woensdag een hertentamen![]()
Daarna wel gelukkig even 1,5 week ook vrij van werk, dus weer opladen voor een beladen studiejaar
Sterkte en succes iig man! Heb ervoor gekozen mijn afstudeerstage volgend jaar september te beginnen ipv komende april ofzo. Absoluut geen zin om in de zomer door te moeten met stage dan. Dan maar een half jaartje studievertragingwrote:Ik ben de hele zomer al aan het afstuderen en heb nu idd ook nog een vak dat ik moet halen, zowel de opdracht als het tentamen. Gvd kutste zomer ever. Ook echt zwaar toe aan wat vrije tijd.wrote:Studeren in m'n vakantie, komende woensdag een hertentamen![]()
Daarna wel gelukkig even 1,5 week ook vrij van werk, dus weer opladen voor een beladen studiejaar
Dacht dat ik genietmomentjes aan het bekijken was.wrote:Ajax die voor de verandering weer eens niet makkelijk kan scoren in de eredivisie