Ja deze deed mij ook wel pijn ja...
wrote:Dacht dat ik genietmomentjes aan het bekijken was.wrote:Ajax die voor de verandering weer eens niet makkelijk kan scoren in de eredivisie
wrote:Dacht dat ik genietmomentjes aan het bekijken was.wrote:Ajax die voor de verandering weer eens niet makkelijk kan scoren in de eredivisie
wrote:RSU.
Reacties lezen en gewoon niet kunnen bevatten wat een ongelooflijke debielen er rondlopen in Nederland.
Uitzonderingen achterwege gelatenwrote:wrote:RSU.
ongelooflijke debielen.
Dit duswrote:Oh precies dit ja. Moet er niet aan denken om energie in al die nutteloze discussies te stekenwrote: omdat ik gewoon geen zin heb om energie in zoiets te steken
Zit daar al heel lang in en heb het volgen uit gezet (dus niets meer op mijn tijdlijn). In mijn Decibel dip er weer even doorheen gebladerd. Staan heel zeldzaam best leuke dingen op, maar dat volkwrote:Waarom zit je dan op zo'n forum
Mensen die zeiken op mensen die zeiken die zeiken op mensenwrote:Mensen die zeiken om het zeiken op iemand, zonder na te denken wat iemand daadwerkelijk gepresteerd heeft..
Dit dus. En vanavond nog oefening ook pffwrote:De fucking mega spierpijn na de eerste voetbalwedstrijd (en überhaupt de eerste meters op een voetbalveld) sinds mei
Het is maar waar je je aan ergertwrote:Dat goede tracks van de wat kleinere artiesten op dit forum steevast door het overgrote gedeelte altijd maar genegeerd worden. Z'n plaat als dit ook weer: Refuserz - Rainbow (GBE066). Gewoon tenenkrommend dat dit maar op 2 rea's blijft staan
Sow anders ik wel, wat een drama.wrote:De fucking mega spierpijn na de eerste voetbalwedstrijd (en überhaupt de eerste meters op een voetbalveld) sinds mei
Tering, hier nog 1. Dacht dat ik wel redelijk getraind was voor 90 minuutjes, lopen is echt een helwrote:Sow anders ik wel, wat een drama.wrote:De fucking mega spierpijn na de eerste voetbalwedstrijd (en überhaupt de eerste meters op een voetbalveld) sinds mei