Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 06:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Voor het eerst wat zooi bestellen op een darknet market (wat al een hoop gedoe was) en er na een hoop opzetwerk en gedoe achter komen dat je 50 cent aan bitcoins tekort komt om je order af te kunnen ronden.


'Foto's Nederlandse tieners met rijbewijs verkocht op dark web' https://nu.nl/internet/5401145/fotos-ne ... k-web.html (via @NUnl)

:whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 07:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Grim schreef:
Dat dit soort 'artiesten' een podium krijgen

De post staat in RSU, dus niet toegankelijk voor degene die niet lid zijn. (je mist niets)
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 467963331/


Ik zit niet in rsu dus kan er niet bij maar is het toevallig zelfde als deze? https://www.facebook.com/HaHaHardstyle/ ... 717765702/






Kreeg deze gisteren toegestuurd, weet niet wie dit meesterwerk heeft gemaakt maar moest er erg om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontstoken kliertje in mn ooglid. Op zich valt die irritatie nog wel mee. Maar alle collega’s en andere mensen die dan zeggen: “Wat heb jij dan?” >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ontstoken kliertje in mn ooglid. Op zich valt die irritatie nog wel mee. Maar alle collega’s en andere mensen die dan zeggen: “Wat heb jij dan?” >.<

Als je zegt dat je een seizoenskaart hebt bij een Eredivisionist zijn ze direct stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Temperatuur op dit moment terwijl je zo wil gaan slapen. Niet te doen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ontstoken kliertje in mn ooglid. Op zich valt die irritatie nog wel mee. Maar alle collega’s en andere mensen die dan zeggen: “Wat heb jij dan?” >.<


Pink eye? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed schoonmaken met kokend water, haha grapje, gekookt water. Doet wonderen. Zakt alweer helemaal af. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud die moeilijk doet met uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen

En nog steeds half dronken zijn

Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je die zieke kater van je weer meegenomen naar werk Pommer? Laat dat beest nou eens thuis man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 12:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Heb je die zieke kater van je weer meegenomen naar werk Pommer? Laat dat beest nou eens thuis man

Ja ik kon hem niet laten inslapen helaas, zit er nog wel even mee opgescheept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pech met de auto gehad terwijl ik onderweg naar Cochem was voor een week vakantie. Zijn om 8 uur weg gereden zodat we er sowieso 12 uur waren, achteraf is dit 5 uur geworden. Drama.. Gelukkig hebben mijn ouders een leenauto van mijn oom en tante meegenomen en hebben mijn ouders mijn auto weer mee terug genomen. Wat een kut begin van de vakantie is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook en Youtube die continue de halve set blokkeren vanwege mogelijke copyrights :(
Kan beter geen tijd meer steken in videos
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sound- en mixcloud die in de app op mijn telefoon (One Plus 2) om de haverklap stoppen terwijl ik gewoon 4g heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Sound- en mixcloud die in de app op mijn telefoon (One Plus 2) om de haverklap stoppen terwijl ik gewoon 4g heb..

Heb ik op de One Plus 6 ook last van. Of de app crasht willekeurig of als ik de oortjes eruit plug blijft het doorspelen ipv dat het stopt zoals eerder.

Ik vermoedde dat het een update is van Mixcloud maar OPO heeft laatst ook een update uitgebracht voor de netwerkkaart. Wellicht ligt het hier aan? Weet niet op OPO2 nog updates gekregen heeft recent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Patjee410 schreef:
Sound- en mixcloud die in de app op mijn telefoon (One Plus 2) om de haverklap stoppen terwijl ik gewoon 4g heb..

Heb ik op de One Plus 6 ook last van. Of de app crasht willekeurig of als ik de oortjes eruit plug blijft het doorspelen ipv dat het stopt zoals eerder.

Ik vermoedde dat het een update is van Mixcloud maar OPO heeft laatst ook een update uitgebracht voor de netwerkkaart. Wellicht ligt het hier aan? Weet niet op OPO2 nog updates gekregen heeft recent?


Nope, geen recente update. De meest recente update die ik erop heb staan is OxygenOS 3.6.1

Een vraagje mbt OP6, als jij een filmpje maakt in een luide omgeving (festival, indoorevent of kroeg) is het geluid dan helder? Zoals gezegd heb ik een OP2 en de beeldkwaliteit is prima, maar het geluid is werkelijk dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heb de OP5 en precies dezelfde problemen met mixcloud app :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud kapt er op mn iPhone ook af en toe mee. Gewoon bereik. Niets aan de hand. Vooral lekker als je dat in de auto hebt. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wordt schijtziek van die zoetsappige KPN reclame die je werkelijk in elk reclame blok tegenkomt

Dag lieve Marietje

Kots :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha eens. “Ik sta voor een hele zaal met mensen”. Inderdaad zorg dan dat je goed voorbereid bent en zet je telefoon uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
zet je telefoon uit.


Kan natuurlijk niet als je zwaar professioneel daarmee je presentatie bedient... >.< je kunt uiteraard ook niet je bereik uitzetten ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 16:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
6 paracetamol op hebben en nog steeds zieke koppijn hebben en geen reet uit kunnen voeren voor m'n scriptie die ik maandag moet inleveren omdat ik gister weer zo nodig moest zuipen

En nog steeds half dronken zijn

Edit: Normaal zou dat een genietmomentje zijn, maar het komt nu niet zo goed uit


Ter navolging hiervan: voor het eerst in m'n leven op fucking zaterdag aan de studie zitten. In 12 jaar middelbaar en hoger onderwijs nooit voorgekomen en letterlijk de allerlaatste zaterdag ever (hopelijk) van die 12 jaar gebeurt het toch. MAAR DENK MAAR NIET DAT IK VANAVOND GEEN BIER GA DRINKEN GVD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We will rock you.

Het is toch gewoon BOEM BOEM KLAP, waarom is dat dansje dan precies andersom??? (KLAP KLAP HANDJES WIJD)? Dit zit me al mijn hele leven dwars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vraag heb ik mij ook al vaak gesteld :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic