Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ook niet met klimaatverandering.

Wel, het huidige hardstyle-klimaat verandert door de mens. De rauwe soldaten zijn daar de oorzaak van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke tyfus act is dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Welke tyfus act is dat dan?


Psychop(eth)athics & Olero ofzoiets als ik het goed heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ook niet met klimaatverandering.

Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 09:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme zag ook al zo'n soort filmpje van GPF voorbij komen. Stond echt even op het punt om een van Goghje te doen, man man man wat een trieste bedoeling. Als dit onder hardstyle valt schaam ik me gewoon voor mijn favoriete muziekgenre.

Edit: Maar dat valt het dus voor mij niet. Dan maar hokjes godverdomme, thanks Rebelion, GPF, RawFuckerZzzZZ en consorten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Stond echt even op het punt om een van Goghje te doen


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat het nog lang duurt voordat de Eredivise & Premier League weer beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de tweede keer in maand tijd waarschijnlijk een kutkind wat met het fietsstuurtje vakkundig een lompe kras aan de zijkant van mijn auto heeft gemaakt. En toevallig stond mijn auto weer op dezelfde plek als toen. En toevallig wonen daar, laat ik het maar netjes zeggen, geen mensen met een al te hoge opleiding. Met allemaal kinderfietsjes voor de deur...

Vanavond maar even vriendelijk verzoeken of ze even komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Voor de tweede keer in maand tijd waarschijnlijk een kutkind wat met het fietsstuurtje vakkundig een lompe kras aan de zijkant van mijn auto heeft gemaakt. En toevallig stond mijn auto weer op dezelfde plek als toen. En toevallig wonen daar, laat ik het maar netjes zeggen, geen mensen met een al te hoge opleiding. Met allemaal kinderfietsjes voor de deur...

Vanavond maar even vriendelijk verzoeken of ze even komen kijken.

Kapodt slaan! Kut kinders
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Help je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:50 
 
Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag wel een irritatiemomentje gehad toen ik de helft van de set van PN heb gemist, omdat kaartje Ticketswap niet werkte. Het waren munten btw. Kaartje werkte niet en nu weer gezeik met swap hierdoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Afgelopen zaterdag wel een irritatiemomentje gehad toen ik de helft van de set van PN heb gemist, omdat kaartje Ticketswap niet werkte. Het waren munten btw. Kaartje werkte niet en nu weer gezeik met swap hierdoor >.<


Ik had op Intents dit jaar ook een E-Ticket voor munten gekocht (gewoon via Intents zelf), kom ik daar aan om te laten scannen, was die al een keer gescand blijkbaar :huh:. Heb je uiteindelijk wel de munten gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:31 
 
Hardtraxxer

Helaas niet. Ik moest TS maar mailen dat het niet gelukt was. Nu dus met TS en die gozer van het kaartje in gesprek om het op te lossen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Helaas niet. Ik moest TS maar mailen dat het niet gelukt was. Nu dus met TS en die gozer van het kaartje in gesprek om het op te lossen :slow:

Is in dit geval deels de schuld van ticketswap. Normaal heb je meerdere sub topics per event: Inkom, parking, tokens, shuttle bussen,... Bij Fatality moest dat dus allemaal op 1 ding worden gezet. De verkoper kan er dan natuurlijk wel netjes bijzetten dat het over tokens gaat (wat die waarschijnlijk niet gedaan had). Ik dacht trouwens dat je in het Fatality topic op voorhand al wist dat het tickets voor munten waren??? Staat normaal gewoon op het ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is nieuw voor mij.
Jullie kopen dus munten op ticketswap in de vorm van een e-ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Koever schreef:
Helaas niet. Ik moest TS maar mailen dat het niet gelukt was. Nu dus met TS en die gozer van het kaartje in gesprek om het op te lossen :slow:

Is in dit geval deels de schuld van ticketswap. Normaal heb je meerdere sub topics per event: Inkom, parking, tokens, shuttle bussen,... Bij Fatality moest dat dus allemaal op 1 ding worden gezet. De verkoper kan er dan natuurlijk wel netjes bijzetten dat het over tokens gaat (wat die waarschijnlijk niet gedaan had). Ik dacht trouwens dat je in het Fatality topic op voorhand al wist dat het tickets voor munten waren??? Staat normaal gewoon op het ticket.

Denk dat hij al binnen was, maar dat hij nog bij de tokensbalie stond tijdens de set omdat zijn ticket niet werkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:08 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Helicaze schreef:
Koever schreef:
Helaas niet. Ik moest TS maar mailen dat het niet gelukt was. Nu dus met TS en die gozer van het kaartje in gesprek om het op te lossen :slow:

Is in dit geval deels de schuld van ticketswap. Normaal heb je meerdere sub topics per event: Inkom, parking, tokens, shuttle bussen,... Bij Fatality moest dat dus allemaal op 1 ding worden gezet. De verkoper kan er dan natuurlijk wel netjes bijzetten dat het over tokens gaat (wat die waarschijnlijk niet gedaan had). Ik dacht trouwens dat je in het Fatality topic op voorhand al wist dat het tickets voor munten waren??? Staat normaal gewoon op het ticket.

Denk dat hij al binnen was, maar dat hij nog bij de tokensbalie stond tijdens de set omdat zijn ticket niet werkte.

Nee het zat zo. Ik had een melding open staan op Ticketswap voor 2 entreekaarten voor Fatality. Ik kreeg een melding dat er 1 kaart beschikbaar kwam voor €28,-. Deze kocht ik meteen, maar toen ik het kaartje opende stond er eticket voor 14 coins. Ticketswap mailde mij een paar dagen erna dat ze een fout hadden gemaakt en de vraag of ik mijn geld terug wilde. Ik zei dat ik de munten wel hield, had nu namelijk 14 munten a €2,-. Die tickets kwamen later wel dacht ik. Toen ik eenmaal binnen was en ik mijn eticket met muntjes gaf aan de balie, gaf de scanner “refunded” aan, en ik kreeg geen munten mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:09 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Dit is nieuw voor mij.
Jullie kopen dus munten op ticketswap in de vorm van een e-ticket?

Je kan inderdaad bij sommige festivals vooraf munten kopen. Vaak hoef je minder lang in de rij te staan en levert het een paar euro voordeel op. Je kunt die eticket voor munten dus ook te koop zetten op ticketswap mocht je niet meer gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt toch neer op wat ik zeg. Dat je ticket niet werkte/Je kreeg je munten niet waardoor je de set gemist hebt. Of heb ik ergens over heen gelezen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:18 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Dat komt toch neer op wat ik zeg. Dat je ticket niet werkte/Je kreeg je munten niet waardoor je de set gemist hebt. Of heb ik ergens over heen gelezen. :huh:

Uh ja klopt. Was tegen Helicaze bedoeld. Ik stond idd 20 a 25 minuten te wachten tot er iemand van de organisatie me kwam vertellen dat ik ticketswap moest contacten. Daardoor bijna heel PN’s set gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik maak zelf bijna nergens meer rijen mee bij de munten.. vind zo’n e ticket daarom ook vrij overbodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 18:22 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ik maak zelf bijna nergens meer rijen mee bij de munten.. vind zo’n e ticket daarom ook vrij overbodig

Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan hoor. Dit was meer toeval door de fout van swap
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik maak zelf bijna nergens meer rijen mee bij de munten.. vind zo’n e ticket daarom ook vrij overbodig


Ik sta ook nooit in een (lange) rij voor de munten.
Kwestie van blijven nadenken en niet bij het eerste verkooppunt in de rij gaan staan na de ingang, er zijn altijd meerdere kassa hokjes verderop. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperdure in-ears verliezen :( godver wat kut!
De broek die ik aan had heb ik ook gelijk de deur uit gegooid met die klote wijde zakken
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic