Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Grim schreef:
Dat dit soort 'artiesten' een podium krijgen

De post staat in RSU, dus niet toegankelijk voor degene die niet lid zijn. (je mist niets)
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 467963331/

Screenshot dan?


Het is een filmpje van van op fatality van xxx vs yyy. Een van de twee is een artiestenduo met van die gekke maskers. Hun muziek is grotendeels gemaakt uit geluidsfragmenten van het WK tafeltennis gecombineerd met elke 4 tellen à 8 tellen een pingpongroll.

Zoals ik dus al zei. Je mist niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Bullshit


Neem er nog 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst wat zooi bestellen op een darknet market (wat al een hoop gedoe was) en er na een hoop opzetwerk en gedoe achter komen dat je 50 cent aan bitcoins tekort komt om je order af te kunnen ronden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Voor het eerst wat zooi bestellen op een darknet market (wat al een hoop gedoe was) en er na een hoop opzetwerk en gedoe achter komen dat je 50 cent aan bitcoins tekort komt om je order af te kunnen ronden.

Wie wil je omleggen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 01:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Voor het eerst wat zooi bestellen op een darknet market (wat al een hoop gedoe was) en er na een hoop opzetwerk en gedoe achter komen dat je 50 cent aan bitcoins tekort komt om je order af te kunnen ronden.

Stuur je public key.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Pannenkoek schreef:
Voor het eerst wat zooi bestellen op een darknet market (wat al een hoop gedoe was) en er na een hoop opzetwerk en gedoe achter komen dat je 50 cent aan bitcoins tekort komt om je order af te kunnen ronden.

Stuur je public key.

Heb het inmiddels al geregeld, maar toch bedankt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ondergrondse duistere praktijken van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Villain :lol: :x
51:30

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 23:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Ik raad je aan om Cosmos te kijken,

Ik raad je aan om niet alles te geloven wat er op tv verteld wordt door zogenaamde wetenschappers.
We zijn allemaal afhankelijk van informatie die anderen ons vertellen. Maar feiten worden daarbij vaak overdreven en extremer verteld dan dat ze zijn. Plus dat er heel veel onzekerheden zijn in de wetenschap.

De zeespiegel stijgt al ruim 12.000 jaar, dat is niet iets nieuws. En metingen vanaf meerdere plekken over de wereld tonen aan dat er helemaal geen versnelling in de stijging wordt geconstateerd. Er is gewoon een constante stijging.

Citaat:
Als al het ijs op Groenland, Antarctica en de gletsjers over de wereld zou smelten stijgt de zeespiegel namelijk van 50 tot 80 meter, bij ruime berekeningen zelfs 120. Dan heb je zelfs aan onze dijken niet genoeg.


Als ja.... En dat soort berekeningen moeten we dan maar als waarheid aannemen. Want ja er heeft een wetenschapper naar gekeken. En over hoeveel jaar hebben we het eigenlijk? 120 meter.... ga je lekker.


Oke laat maar, dacht nog wel even normaal te kunnen informeren :lol:

Maar goed, lekker je aluhoedje weer op en je trumpposter weer aanbidden.

Lekker gevestigde betrouwbare en bewezen wetenschap in twijfel nemen. Luisteren naar mensen die het ontkennen en in twijfel nemen omdat ze weten dat er met ontkenning meer geld uit te halen valt. Zij verneuken deze planeet nog harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Villain :lol: :x
51:30



Ughh, vreselijk die moshpits :thumbdown: .
Villian stond de bij mij redelijk hoog in het vaandel laatste twee jaar, maar wat die nou de afgelopen tijd aan het doen is... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dat dit soort 'artiesten' een podium krijgen

De post staat in RSU, dus niet toegankelijk voor degene die niet lid zijn. (je mist niets)
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 467963331/


Ik zit niet in rsu dus kan er niet bij maar is het toevallig zelfde als deze? https://www.facebook.com/HaHaHardstyle/ ... 717765702/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep die clowns zijn het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jep die clowns zijn het.


Ik zie nu ook nog dat die met zijn zwart shirt niet eens weet hoe die een masker moet opzetten. Dat koordje zit onder zijn oren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Jep die clowns zijn het.


Ik zie nu ook nog dat die met zijn zwart shirt niet eens weet hoe die een masker moet opzetten. Dat koordje zit onder zijn oren :lol:

Misschien staan zijn oren zo abnormaal slecht aan zijn hoofd geplakt, dat de enige oplossing juist een masker dragen is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet wat ik erger vind, de muziek, de 5 euro maskers van de action of het publiek die constant OOHHH roept :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Triest dat het hier om 12.00 helemaal vol staat, en dat er midden op de dag bij High Voltage niet meer dan 10 man staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de fuck is dat? :lol: Zelden zo iets ongemakkelijks gezien. Die gast in het zwarte shirtje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een triest zooitje. Je ziet in dat filmpje ook gewoon mensen serieus genieten en echt verbaasd zijn bij elke kick of hoe je het ook mag noemen. Gelukkig lees ik op RSU ook veel negatieve reacties op deze set en 'muziek'. Snap niet dat dit volle zalen trekt om 12 uur. Als de raw deze kant op gaat, dan haak ik echt af. Dit kan je toch geen muziek noemen. Dacht dat Rebelion soms erg was, maar dit is vele malen slechter. Standje oortyfus :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik erger vind, de act van de 3 sjakies op het podium met hun maskers, of de muziek zelf.... de ene na de andere pandeksel kick vliegt om je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik weet niet wat ik erger vind, de act van de 3 sjakies op het podium met hun maskers, of de muziek zelf.... de ene na de andere pandeksel kick vliegt om je oren.

Het is ook allemaal hetzelfde hè. xd Mixen een plaat in, vliegen meteen allemaal voor de draaitafel om daar zo'n vooraf ingestudeerd kickroll-dansje te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
de ene na de andere pandeksel kick vliegt om je oren.

Ja serieus wtf is dit voor een herrie man. Als of ze afwisselend met een ijzeren pijp op random objecten aan het houwen zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verbaast me niks meer tegenwoordig als je ziet waar dit soort raw heen gaat naast waar sommige uptempo/frenchcore heen gaat.

Heb een beetje het idee dat het het zelfde volk is "kwantiteit over kwaliteit" en "zolang er maar een kick op xxx bpm is, meer boeit me niet".
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, want sneller is harder.... dus. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heeft in ieder geval niks meer met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet met klimaatverandering.
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic