Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Oja en ook tegelijkertijd met VWAB zie ik nu xd

Geneigd om hier nu een screenshot te plaatsen, liegbeest :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Agressieve mailings van bedrijven.
Je kan toch tegenwoordig geen bestelling meer plaatsen of je wordt daarna direct bestookt met allerlei reclamemails.
Zelfs wanneer ik fysiek een product bij de BCC heb gekocht, krijg ik daarna meerdere e-mails met winacties, en dat ik me nog niet heb ingeschreven voor de nieuwsbrief: NEE, DAT HEEFT EEN REDE!

Zo'n e-mail begint dan ook met: Beste meneer, mevrouw 'Achternaam'
Want ondanks dat ik net in de winkel ben geweest weten ze niet of ik een meneer of mevrouw ben.
En dan onderaan de mail in een bijna onzichtbare letterkleur: Je ontvangt deze e-mail omdat je recent een aankoop hebt gedaan bij BCC. Je kunt je hiervoor niet afmelden.

Fijn.
Dan verander ik m'n e-mailadres wel naar [email protected]. Optiefen met je onzin.


Zulke mailings zijn volgens mij verboden sinds de nieuwe privacywet. Je moet je altijd kunnen afmelden en anders even terugmailen en zeggen dat je geen deel meer wilt uitmaken van hun klantenbestand. Zijn ze verplicht om je te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Elke donderdag met een zieke kater op m'n werk zitten en daarom geen reet uitvoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Elke donderdag met een zieke kater op m'n werk zitten en daarom geen reet uitvoeren.

Je kan 'm opzich ook naar de dierenarts brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha netjes Justin netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 14:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry mensen, ik heb mijzelf al een rode kaart toegekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Elke donderdag met een zieke kater op m'n werk zitten en daarom geen reet uitvoeren.

Je kan 'm opzich ook naar de dierenarts brengen


Gvd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Elke donderdag met een zieke kater op m'n werk zitten en daarom geen reet uitvoeren.

Je kan 'm opzich ook naar de dierenarts brengen


Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 19:45 
 
Hardtraxx Crew

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Heel Nederland die doet alsof de wereld vergaat als het een aantal weken warm is.

Als het straks december is en ik weer een keer m'n handschoenen vergeet en 5 minuten buiten ben en m'n handen blauw, verrot en afgestorven zijn denk ik fijn terug aan dit zonnetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mij hoor je ook niet klagen, zit prima op kantoor met airco of op terras met bier. Maar snap wel dat het voor mensen die buiten werken (bouwvakkers ofzo) echt niet te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mij hoor je ook niet klagen, zit prima op kantoor met airco of op terras met bier. Maar snap wel dat het voor mensen die buiten werken (bouwvakkers ofzo) echt niet te doen is.


Ja, het is ook wel echt pittig warm. Ik snap alleen niet waarom niemand klaagt wanneer 75% van het jaar hier bestaat uit een grijze, depressieve lucht en temperaturen ondergemiddeld aan het merendeel van de rest van de wereld, maar als we dan een keer een echt fatsoenlijke zomer hebben, zoals die in zowat elk land is als je ook maar een klein stukje naar het zuiden gaat, is het allemaal klagen. Dit is toch mooi man. Ja qua werkomstandigheden onpraktisch vooral als je de hele dag buiten werkt, maar niemand schijnt problemen te hebben als het in de winter -10 of lager is. Dan kan je mij juist begraven :lol:

En dat gedoe met hitteplan, drink genoeg water, enz enz. Ja snapt toch iedereen wel. Maar in Australië is het het halve jaar 40 graden, die doen er ook veel minder dramatisch over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft dat we nu eens eindelijk van begin tot einde van de officiële ook echt zomer hebben, vind ik echt een pluspunt, hebben we toch jaren op moeten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Juist, vandaar ook. Die klagerts krijgen nu weer een aantal jaar regenachtige, lauwe kwakkelzomers aangezien dit nogal een uitzondering is op de meeste zomers hier, dus laat ons mensen die van zomer houden hier van genieten. Je kan er gvd ook niet omheen, als ik op internet al het geklaag wil ontwijken beginnen mensen om me heen er wel over. Als verdoemme in de winter m'n klauwen eraf vriezen heb ik niemand om over de kou te klagen want kou, daar kan iedereen blijkbaar wel tegen. HUULN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat wel zorgwekkend zijn als dit de standaard gaat worden hier. Das wel een hele dikke hint dat we het milieu aan het verneuken zijn met z'n allen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Heel Nederland die doet alsof de wereld vergaat als het een aantal weken warm is.

Als het straks december is en ik weer een keer m'n handschoenen vergeet en 5 minuten buiten ben en m'n handen blauw, verrot en afgestorven zijn denk ik fijn terug aan dit zonnetje.


Ja echt zo. Ik snap dat het voor de mensen die met dit warme weer buiten of ergens op een kantoor zonder airco werken dat het echt kut is. Maar ik vind dit echt prima vol te houden. Vandaag was wel beetje extreem, maar gewoon rustig aan doen en gewoon genieten. Enige minpunt is dat we echt weinig regen hebben wat niet goed is voor de natuur en landbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het gaat wel zorgwekkend zijn als dit de standaard gaat worden hier. Das wel een hele dikke hint dat we het milieu aan het verneuken zijn met z'n allen. >.<


Mwah deze zomer heeft vooralsnog weinig met klimaatverandering te maken las ik laatst ergens, wel dat we de komende jaren meer van dit soort zomers gaan krijgen wat niet los gezien kan worden van klimaatverandering.

Maar ik vind dit weer prima, gewoon veel drinken, niet te veel inspannende dingen doen ook al is dat makkelijk praten als je vakantie hebt. Winter vind ik eerlijk gezegd net zo lekker al helemaal als het gewoon droog vriesweer is. Ik bedoel tegen de kou kun je je kleden, tegen de hitte niet dus wat dat aangaande snap ik wel dat mensen meer last hebben van dit weer dan de kou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t wel prima aangezien ik niet hoef te leren, maar als dit tijdens het collegejaar zou zijn, zou ik ook wel moeilijk chagrijnig worden. In deze hitte zou ik écht niet kunnen leren. Hersenen werken niet mee dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op kantoor een heerlijk aircootje, maar wel afzien als je de deur uit stapt. Je zou maar dakdekker met dit weer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff ja ik werk dus voornamelijk buiten en dit weer is echt niet goed.
Een wandeling in de zon en t zweet staat al tot aan Mn anus maar als ik me dan ook nog in moet gaan spannen/werken dan drijf ik helemaal Mn string uit.

De afgelopen weken waren perfect, tussen de 25/30 graden, kan ik echt van genieten.
Maar deze extreme temperaturen hoeven niet van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 04:30 
 
Hardtraxx Elite

Schiphol.

Verder die hitte is ook n irritatie puntje.

Op naar Mallorca! Zoepn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die warmte wel prima, al hoeft 38 graden ook niet perse, alleen ik maak me meer zorgen om de aanhoudende droogte. Ik heb filmpjes voorbij zien komen dat het op plekken met bakken uit de lucht komt vallen, maar bij ons (Holten, Overijssel) is echt al in geen maand meer een drup gevallen. Het natuurgebied bij ons, de Sallandse Heuvelrug/Holterberg, kan bij één vonkje volledig in vlammen op gaan. Er hoeft maar één gek een peuk in het bos weg te gooien en een prachtig gebied kan verloren gaan. Doe mij dus maar een beetje van dat natte spul uit de lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Er hoeft maar één gekke rokende baby een peuk in het bos weg te gooien en een prachtig gebied kan verloren gaan.

Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pauzes die kut verdeeld zijn op t werk. Na 1,5 uur al eerste pauze en als je pech hebt van 12-13 pauze, waardoor je 6 uur op rij zonder pauze moet werken :(
Vorige  1 ... 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic