Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar weet je wat het is, Aristo. De meeste namen die je daar opnoemt, schaar ik zelf helemaal niet meer onder raw hardstyle. Ga MYST, B Freqz, PN etc niet in hetzelfde hokje gooien als Delete, Rebelion, Clockartz etc. Raw is hard en vooral duister in mijn opinie. En de meeste artiesten die je zoal opnoemt zijn verre van duister. Die namen zijn voor mij gewoon hardstyle. Het zit namelijk tussen euphoric en raw in. Tracks die over t algemeen energieker en harder zijn dan euphoric maar wel de duisterheid missen van raw hardstyle


Toegegeven, er zitten -wat raw betreft- softere artiesten tussen zoals myst en frequencerz. Feit blijft wel dat ik daar 14 artiesten opnoem die op de blue en indigo geprogrammeerd staan. Zij vertegenwoordigen daarmee toch een aanzienlijk deel van het scala aan raw wat er gedraaid wordt. Jij kunt ze persoonlijk niet onder raw hardstyle scharen, maar dat hokje is toch breder dan de muziek die een rebelion/ncrypta/noemeenswatgelijksoortigenamen maken. Ben het wel met je eens dat uit die laatste groep een hoop ongeïnspireerde bagger komt, waarmee
die kant idd in een dal zit zoals je het zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daarom noemde Frequencerz hun album ook Medium Raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil het draaien weer beetje oppakken want vind de hardstyle van nu best wel weer leuk. Maar moet wel zeggen dat ze het, op de niet zo legale manier, downloaden van muziek best moeilijker hebben gemaakt... Zelfs dat was vroeger beter. :x Niet dat ik illegaal muziek gedownload heb hoor!! Maar als ik het zou willen, dan was het lastig... dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt mee hoor.
Bestaan nog steeds download forums waarop alles wordt aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Medium-Raw :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Helicaze schreef:
Endan zie je Eli in RSU helemaal kapotgemaakt worden door gastjes die nog maar maximum 2 jaar de scene volgen, terwijl hij gewoon 100% gelijk heeft.

Ja pfoe echt HEEL RAAR dat onze Professor/Hoogleraar van de Scantraxx University zo wordt "kapotgemaakt".


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap jou heel goed Helicaze. Ik heb ook een fase gehad dat hardstyle mij gewoon minder kon boeien en dat ik ook echt enorm gefrustreerd was welke kant hardstyle op ging en dat artiesten die ik vroeger vet vond nu gewoon eigenlijk heel kut waren. Dit had ik vooral in de periode rond 2012 toen platen als lessons in love uit kwamen enzo en hardstyle voor mijn gevoel veel kaziger en softer werd. Nu zie je eigenlijk hetzelfde alleen dan omgekeerd. Het is zo zonde dat al die tyfus meuk van bijvoorbeeld Rebelion, Malice, maar ook van Warface imo, zoveel aandacht krijgt. Ik snap werkelijk waar niet waarom zulke eentonige muziek zoveel aandacht krijgt en dat mensen daar ook nooit kritisch over kunnen zijn. Het frustreert mij ook dat dit soort hardstyle nu ook een beetje de bovenhand voert en dat artiesten die het juist verdienen niet de aandacht krijgen. In tegenstelling tot jou vind ik euforisch wel heel leuk op feesten de laatste tijd, alleen daar zie je ook minder man tegenwoordig. Dit is ook vooral het probleem. Het volk op hardstyle feesten is tegenwoordig zo simpel en kut geworden. Die pikken echt alles wat op hun afkomt, zo lang het maar "hard" is en een overkill aan kickrolls heeft. Dit gaan artiesten dan ook produceren.

Aan hardstyle in het algemeen opzich ligt het niet. Want er worden hele goede platen uitgebracht de laatste 2 jaar. Het is alleen jammer dat je deze muziek minder vaak hoort op feesten. Dat is ook de reden waarom ik ook minder feesten pak tegenwoordig, alleen nog degene met een (echt) goede line-up. Het is jammer, maar het zij maar zo. Ik zal altijd van hardstyle blijven houden en luisteren. Ook al is de ontwikkeling van feesten gewoon kut op het moment, er komt een tijd dat het wel weer verandert, hopelijk voor het goede. Ik hoop ooit nog dat muziek van gearbox etc zich volledig afscheidt van de hardstyle scene en gewoon een eigen genre wordt, zodat we dat niet meer hoeven te aanschouwen op feesten. Dit gaat helaas makkelijk gezegd dan gedaan. Gelukkig is mijn muzieksmaak erg breed (ben gewoon muziekliefhebber, niet alleen hardstyle liefhebber) dus kan ik in de tussentijd gewoon naar ander soort feesten. Ben zelf ook erg fan van (psy)trance en zou ook nog wel een keer naar liquicity o.i.d. willen. Ik houd ook niet meer alle gearbox achtige muziek in de gaten, dat schiet niet meer op en je wordt er alleen maar gefrustreerder van.

Wat betreft hardcore, die scene is voor mij al zo goed als dood (helaas).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raw is voor mij gewoon de typische screech/kick combinatie.

Zelfs het duistere van B-Front valt mijn inziens niet echt onder raw, eveneens bijvoorbeeld Paralyzed of America van Radical. Valt voor mij gewoon onder hardstyle, en die randzaken ga ik ook niet opzoeken, de grens tussen wel en niet.

Je hoort gewoon vaak duidelijk of iets typisch raw of mainstream is. Is ook geen goed streven om je zelf aan een zo'n hokje te binden.

Bij Raw hoor ik nu eigenlijk puur Gearbox, Delete, E-Force, Warsjees e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schaar Paralyzed en America en eigenlijk bijna alle platen van radical wel onder raw. De vocals en melo/screeches van Paralyzed geven me wel degelijk een raw feeling. Zit ook totaal niks happy’s in ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alles dat niet "happy" is is niet meteen per definitie raw.
Jouw "feeling" bepaalt een genre natuurlijk niet.

Zoals ik zei, ik vind het onnodig om randgevallen geforceerd in hokjes te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alles dat niet "happy" is is niet meteen per definitie raw.
Jouw "feeling" bepaalt een genre natuurlijk niet.

Zoals ik zei, ik vind het onnodig om randgevallen geforceerd in hokjes te plaatsen.

Met dat laatste ben ik het wel volkomen met je eens!

Ik vind Paralyzed en America alleen gewoon geen randgeval. Dat iets mainstream is, hoeft nog niet meteen te betekenen dat het geen raw meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Alles dat niet "happy" is is niet meteen per definitie raw.
Jouw "feeling" bepaalt een genre natuurlijk niet.

Zoals ik zei, ik vind het onnodig om randgevallen geforceerd in hokjes te plaatsen.

Met dat laatste ben ik het wel volkomen met je eens!

Ik vind Paralyzed en America alleen gewoon geen randgeval. Dat iets mainstream is, hoeft nog niet meteen te betekenen dat het geen raw meer is


Waar haal je dat vandaan :lol:

Paralyzed en America zijn mijn inziens gewoon wat duister, maar hebben gewoon een melodie en een stevige kick. Daarom zou ik ze niet meteen onder raw neerzetten, als snap ik wel dat het natuurlijk meer daar naartoe neigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Je hoort gewoon vaak duidelijk of iets typisch raw of mainstream is. Is ook geen goed streven om je zelf aan een zo'n hokje te binden.


Hier :P

Maar een track als Vyral - Gripless en veel spoontech platen bevatten ook melodie en een stevige kick zoals je zegt. Als een kick zo stevig is en een plaat zoveel explosiviteit bevat, is het voor mij gewoon raw. Mja meningen hierover kunnen gewoon verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met mainstream bedoelde ik euforisch eigenlijk :P.

Dat vind ik dus ook weer niet, ja je hebt raw met een stevige kick, zoals Mind Dimension, Delete, The Purge.

Maar Zimmersion, Musicbox, Far From Home e.d. noem ik bijvoorbeeld geen raw. Dat is gewoon melodieus met een stevige kick.

Maar ik zei ook al. Voor typische raw moet er in mijn ogen niet echt een melodie in terugkomen en moeten het vooral screeches en anti's zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Agressieve mailings van bedrijven.
Je kan toch tegenwoordig geen bestelling meer plaatsen of je wordt daarna direct bestookt met allerlei reclamemails.
Zelfs wanneer ik fysiek een product bij de BCC heb gekocht, krijg ik daarna meerdere e-mails met winacties, en dat ik me nog niet heb ingeschreven voor de nieuwsbrief: NEE, DAT HEEFT EEN REDE!

Zo'n e-mail begint dan ook met: Beste meneer, mevrouw 'Achternaam'
Want ondanks dat ik net in de winkel ben geweest weten ze niet of ik een meneer of mevrouw ben.
En dan onderaan de mail in een bijna onzichtbare letterkleur: Je ontvangt deze e-mail omdat je recent een aankoop hebt gedaan bij BCC. Je kunt je hiervoor niet afmelden.

Fijn.
Dan verander ik m'n e-mailadres wel naar [email protected]. Optiefen met je onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze temperaturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die denken dat het groter worden van hardstyle alleen maar goed is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen die denken dat het groter worden van hardstyle alleen maar goed is :/


Het heeft zijn voor en nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toegezegd naar m'n eeste techno feest te gaan (Connected in Düsseldorf, feest van Awakenings & Timewarp, mij is vertelt dat dat goei'n shit is)

duurt dat feest tot FUCKING 10:00 in de ochtend, wie bedenkt dat :lol:

Oja en ook tegelijkertijd met VWAB zie ik nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Toegezegd naar m'n eeste techno feest te gaan (Connected in Düsseldorf, feest van Awakenings & Timewarp, mij is vertelt dat dat goei'n shit is)

duurt dat feest tot FUCKING 10:00 in de ochtend, wie bedenkt dat :lol:

Oja en ook tegelijkertijd met VWAB zie ik nu xd

Gewoon niet beginnen aan die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Mensen die denken dat het groter worden van hardstyle alleen maar goed is :/


Het heeft zijn voor en nadelen.


Voor mij zijn de nadelen groter dan de voordelen. Wat is volgens jou een voordeel van bijvoorbeeld het programmeren van hardstyle artiesten op de tomorrowland mainstage of op het TV komen van hardstyle festivals etc.?

Gewoon een legit vraag btw, ben wel benieuwd wat voor positieve kanten hieraan zitten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meer populariteit = meer feesten, meer muziek en dagjesvolk gaat meer naar de standaard feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rickzel schreef:
Toegezegd naar m'n eeste techno feest te gaan (Connected in Düsseldorf, feest van Awakenings & Timewarp, mij is vertelt dat dat goei'n shit is)

duurt dat feest tot FUCKING 10:00 in de ochtend, wie bedenkt dat :lol:

Oja en ook tegelijkertijd met VWAB zie ik nu xd

Gewoon niet beginnen aan die onzin.


Ja het wordt me niet makkelijk gemaakt, maar toch wel nieuwsgierig. Muziek vind ik super dik. Lijkt me vet om weer eens verrast te worden, keer wat anders na 8 jaar hardstyle feesten >.<

Wordt wel last minute besluit denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt al toegezegd, toch? Beloofd is beloooooooofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Meer populariteit = meer feesten, meer muziek en dagjesvolk gaat meer naar de standaard feestjes.


Er is nu best wel overkill aan feesten in Nederland. En denk je echt dat t dagjesvolk alleen maar naar standaard feesten gaat? Het dagjesvolk gehalte is nu al groter dan de liefhebbersgehalte bij sommige feesten heb ik het idee.
Vorige  1 ... 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic