Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endan zie je Eli in RSU helemaal kapotgemaakt worden door gastjes die nog maar maximum 2 jaar de scene volgen, terwijl hij gewoon 100% gelijk heeft. Ik heb zoveel respect voor die man die het maar blijft proberen. Ik heb dat echt al lang opgegeven. Het wordt voor mij bijna tijd om niet meer naar feesten te gaan en gewoon goeie rock muziek te gaan luisteren in m'n stamcafé. Ik heb echt niks meer met de Rebelion, Malice, Deadly Guns generatie. Artiesten die al jaren zo hard hun best doen, heel veel talent hebben en creatief proberen te zijn, krijgen zelfs geen grote podia (meer). Zo ver is het al gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet je, ik heb ook niks met heel die raw generatie van nu. En zoek die namen ook niet meer op. Scheelt een hoop gezever. Laat die mensen lekker en gewoon naar je muziek gaan die je leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Weet je, ik heb ook niks met heel die raw generatie van nu. En zoek die namen ook niet meer op. Scheelt een hoop gezever. Laat die mensen lekker en gewoon naar je muziek gaan die je leuk vindt.


Doe ik ook, met het gevolg dat ik het ene na het andere festival voor mij persoonlijk als optie zie verdwijnen en er maar weinig leuks overblijft...maakt het er niet makkelijker op om dan ook de namen die ooit dikke sets neerzetten (voor mij bijvoorbeeld een N-Vitral of Dither) tot een bedenkelijk niveau af zie zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Weet je, ik heb ook niks met heel die raw generatie van nu. En zoek die namen ook niet meer op. Scheelt een hoop gezever. Laat die mensen lekker en gewoon naar je muziek gaan die je leuk vindt.

Wat Steffnov zegt.

En ik mijd tegenwoordig zoveel artiesten, dat ik het gevoel krijg dat ik er maar gewoon beter mee stop. Best jammer aangezien ik nog redelijk wat dingen wel heel leuk vind, maar die krijgen dan weer bijna geen podia, wat ik al eerder aanhaalde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
rakkietakkie schreef:
Weet je, ik heb ook niks met heel die raw generatie van nu. En zoek die namen ook niet meer op. Scheelt een hoop gezever. Laat die mensen lekker en gewoon naar je muziek gaan die je leuk vindt.

Wat Steffnov zegt.

En ik mijd tegenwoordig zoveel artiesten, dat ik het gevoel krijg dat ik er maar gewoon beter mee stop. Best jammer aangezien ik nog redelijk wat dingen wel heel leuk vind, maar die krijgen dan weer bijna geen podia, wat ik al eerder aanhaalde :/


STOP DAN GVD MET FEESTEN!!!!!!!! Of stap volledig over naar techno zoals velen u reeds hebben voorgedaan.

Nog meer dan genoeg leuke dingen, ge staart u helemaal dood op de 'slechte' (tussen '' omdat mening) kant van hardstyle dat ge geen zicht meer hebt op al het goede dat er is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal zelf echt never nooit volledig naar techno overstappen. Ik mis in andere dance genres gewoon het gevoel en de beleving die hardstyle/hardcore biedt voor mij. Techno is voor mij niets meer dan een dagje lekker naar vaag gebliep luisteren en een beetje dansen. Bij hardstyle komt veel meer kijken. Misschien ben ik de hardstyle ooit wel zat, kan makkelijk. Maar dan ga ik wel naar klassieke concerten ofzo xd. Duurt toch nog wel een paar jaar voordat de interesse verdwijnt

Hardstyle zelf zit namelijk nog steeds op een hoog niveau. Voor de melodieuze kant van de scene zijn het gewoon ijzersterke jaren, een van de beste tot nu toe naar mijn mening. Het enige wat naar een diep dal aan het dalen is, is de raw hardstyle. Ik kan nog steeds uit relatief genoeg feestjes kiezen, als ik alleen naar de melodieuze hardstyle wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me wel vinden in de posts van Helicaze. Ik ga dit jaar daardoor ook veel minder naar feesten. Ik ben de laatste jaren eigenlijk steeds meer gaan waarderen (vooral de euforische kant weer en industrial), alleen dat wordt een steeds kleiner deel van het aanbod. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens, je kan het zeuren noemen, maar je kan het ook het verdwijnen van iets wat je altijd heel vet hebt gevonden noemen, waar je mee opgegroeid bent.

Voor mij is mainstream hardcore onderhand ook wel dood op Angerfist, Miss K8, Ophidian, Tha Playah en Nosferatu na, en zelfs die laatste twee zijn niet meer wat het was.

Want er is geen betere beschrijving voor de huidige hardcore dan, simpel. Iedereen ziet dat je het simpele volk, dat steeds meer wordt, makkelijk kan lokken met gewoon een simpele 180+ bpm aan alleen matige kicks. Waarom dan ook meer moeite doen. Dat idee geldt ook voor sommigen in de hardstyle scene.

Dat verneukt toch je integriteit als artiest zijnde. Ja je bent een artiest, die met een plug in een kick naar een uptempo kick kan vormen (ja die is er, de preset gaat rond) en vervolgens geen tot weinig geluidjes er om heen doet, of je jat een stuk muziek van iemand anders en gooit het er over.

Wat straal je dan uit als artiest/scene terwijl je namen als Ophidian en Tha Playah die echt meesterwerken kunnen maken daarmee lekker op de achtergrond zet. Waarom zouden ze zo veel moeite er in steken om zo iets goeds te maken, als het toch niet wordt opgepakt. Dat moet echt enorm demoraliserend zijn en dat is ook echt een, zo niet de, oorzaak van de verpaupering en het simpel zijn van de hardcore tegenwoordig.

Dat is gewoon het hele frustrerende aan die scene en precies waarom hij voor mij dood is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zal zelf echt never nooit volledig naar techno overstappen.


Dit heb ik ook veel mensen horen zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Of je luistert gewoon maar net waar je zin aan hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Endan zie je Eli in RSU helemaal kapotgemaakt worden door gastjes die nog maar maximum 2 jaar de scene volgen, terwijl hij gewoon 100% gelijk heeft.

Ja pfoe echt HEEL RAAR dat onze Professor/Hoogleraar van de Scantraxx University zo wordt "kapotgemaakt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan nou niet bepaald medelijden hebben met mensen als Helicaze, en zijn eindeloze stroom aan huil en klaag berichten over een bepaalde kant van de raw/hardcore. Hij weet van zichzelf dat hij Malice, Rebelion, Caine, Gearbox, Uptempo etc de grootst mogelijke tyfus aids vind die er is, maar toch steevast iedere release, LQ filmpje van een nieuwe plaat, en album van bovenstaande opzetten :'), en de topics voorzien van comments als:
Helicaze schreef:
Wat mij betreft mag hier een bom op gegooid worden, zijn we meteen van al die hersenloze debielen af.

:sick: :sick: :sick:


Je kunt er nu al donder op zeggen dat ie straks - net als het Rebelion album - ook het nieuwe Malice album weer van voor naar achter gaat beluisteren, en het desbetreffende topic verrijkt met vele krachttermen over 'hoe kut het wel niet is!!' Lekker constant zelf alles blijven opzoeken wat je zo frustreerd en irriteert. Wat doe je in de eerste plek jezelf aan... Serieus waarom zou je constant alles van Rebelion en Malice etc blijven luisteren als je het zo giga kut vind :lol:. Je hebt er maar één persoon mee, en dat is jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Jij snapt het uberhaupt al niet als iemand iets kut vindt, want jouw vocabulaire bestaat enkel uit :yay: :clap: :yay: :thumbsup: he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Jij snapt het uberhaupt al niet als iemand iets kut vindt, want jouw vocabulaire bestaat enkel uit :yay: :clap: :yay: :thumbsup: he.


Boeiend, hij geeft tenminste eindelijk zn eerlijke mening. Vind mooi.
Snap Helicaze wel. Heb er zelf gelukkig geen last van, maar het gevoel dat je muziek steeds verder wordt onderdrukt door aids als gearbox, lijkt me niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Gehuil van een Gearbox fanboy


Heeft duidelijk de bovenstaande argumenten niet gelezen als je met precies de zelfde comment komt als eerst werd aangehaald en waar ook al argumenten voor zijn gegeven.

Weer een mooi verhaaltje neergezet zonder naar de rest van de discussie te kijken. Een verhaaltje waar je waarschijnlijk toch niet verder op ingaat. Want het ging over de hardcore scene en Dominator, niet Gearbox.

Dus voor jou nog even.

JA, je kan het negeren, en dat doet/probeert hij ook. Maar een tegenwoord geven met eigen argumenten kan prima. Het hoeft niet allemaal "random aspect van een plaat" is geweldig "smiley1" "smiley2" "smiley3" "smiley4" te zijn. Het gene waar jij hem van beschuldigt doe jij ook maar dan precies andersom. Waar je hersenloos kan bashen, kan je ook hersenloos maar alles leuk vinden. Als je elkaar eens lekker laat daarin he, je hoeft niet alles vet te vinden en ook niet alles te haten.

Laatste wat je wilt is dat de hele scene zo gaat klinken en dat er te weinig waardering is voor mensen die wel iets unieks neerzetten en niet zulke simpele shit. Zoals er nu in de hardcore gebeurt. En eveneens het feit dat inderdaad veel feesten als optie verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kan nou niet bepaald medelijden hebben met mensen als Helicaze, en zijn eindeloze stroom aan huil en klaag berichten over een bepaalde kant van de raw/hardcore. Hij weet van zichzelf dat hij Malice, Rebelion, Caine, Gearbox, Uptempo etc de grootst mogelijke tyfus aids vind die er is, maar toch steevast iedere release, LQ filmpje van een nieuwe plaat, en album van bovenstaande opzetten :'), en de topics voorzien van comments als:
Helicaze schreef:
Wat mij betreft mag hier een bom op gegooid worden, zijn we meteen van al die hersenloze debielen af.

:sick: :sick: :sick:


Je kunt er nu al donder op zeggen dat ie straks - net als het Rebelion album - ook het nieuwe Malice album weer van voor naar achter gaat beluisteren, en het desbetreffende topic verrijkt met vele krachttermen over 'hoe kut het wel niet is!!' Lekker constant zelf alles blijven opzoeken wat je zo frustreerd en irriteert. Wat doe je in de eerste plek jezelf aan... Serieus waarom zou je constant alles van Rebelion en Malice etc blijven luisteren als je het zo giga kut vind :lol:. Je hebt er maar één persoon mee, en dat is jezelf.

Leuk dat je er even een quote bijneemt van wat nu wel echt de kutste plaat ooit gemaakt is. Lekker relevant met wat ik met mijn reacties hier probeer aan te geven. Maar dat is niet erg, jij begrijpt sowieso niet wat ik bedoel. Ik luister al zo'n 15 jaar dagelijks naar harddance muziek (van jump, early hardstyle en hardcore tot de hedendaagse platen) en heb zo'n 120-130 "harddance" feesten bezocht. Niet om interessant te doen, maar ik heb de scene wel voor een groot deel meegemaakt en zien veranderen. Veel artiesten die ik vroeger heel vet vond zijn nu zo'n grote eenheidsworsten geworden dat ik ze gewoon niet meer bezoek. Jij met je paar jaartjes hardstyle op de teller hebt in mijn ogen de goude periode niet eens meegemaakt. Dan kan je, zoals jij, zeggen dat je die platen niet moet luisteren, maar ik wil alles altijd nog een kans geven aangezien deze muziek toch een aanzienelijk deel van mijn leven is/was.

Je kan echt niet meer ontkennen dat de laatste 2 jaar die artiesten die je opnoemt de raw hardstyle scene enorm hebben veranderd. In mijn ogen veranderd naar iets wat echt gruwelijk simpel en kut is. Tja, euforisch is er ook nog kan je dan zeggen, maar dat is voor mij leuke muziek voor thuis. Niet voor op festivals op los te gaan. Iedereen heeft zo wel iets persoonlijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Leuk dat je er even een quote bijneemt van wat nu wel echt de kutste plaat ooit gemaakt is. Lekker relevant met wat ik met mijn reacties hier probeer aan te geven. Maar dat is niet erg, jij begrijpt sowieso niet wat ik bedoel. Ik luister al zo'n 15 jaar dagelijks naar harddance muziek (van jump, early hardstyle en hardcore tot de hedendaagse platen) en heb zo'n 120-130 "harddance" feesten bezocht. Niet om interessant te doen, maar ik heb de scene wel voor een groot deel meegemaakt en zien veranderen. Veel artiesten die ik vroeger heel vet vond zijn nu zo'n grote eenheidsworsten geworden dat ik ze gewoon niet meer bezoek. Jij met je paar jaartjes hardstyle op de teller hebt in mijn ogen de goude periode niet eens meegemaakt. Dan kan je, zoals jij, zeggen dat je die platen niet moet luisteren, maar ik wil alles altijd nog een kans geven aangezien deze muziek toch een aanzienelijk deel van mijn leven is/was.

Je kan echt niet meer ontkennen dat de laatste 2 jaar die artiesten die je opnoemt de raw hardstyle scene enorm hebben veranderd. In mijn ogen veranderd naar iets wat echt gruwelijk simpel en kut is. Tja, euforisch is er ook nog kan je dan zeggen, maar dat is voor mij leuke muziek voor thuis. Niet voor op festivals op los te gaan. Iedereen heeft zo wel iets persoonlijks.


Mag je wel X-aantal jaar naar de muziek luisteren en een x-aantal jaar naar feesten gaan, ik vind het wel een beetje droevig om steeds maar weer dezelfde discussies onder filmpjes op RSU (in het hol van de leeuw) te krijgen met altijd weer dezelfde personen. Of nouja discussiëren, je krijgt dom gelul over kwaliteit, over hoe het wel hoort te gaan en over hoe goed de muziek vroeger wel niet was. Nou en, laat het los dat mensen een andere smaak dan jou hebben. Wat schiet je er godsnaam mee op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je kan echt niet meer ontkennen dat de laatste 2 jaar die artiesten die je opnoemt de raw hardstyle scene enorm hebben veranderd. In mijn ogen veranderd naar iets wat echt gruwelijk simpel en kut is. Tja, euforisch is er ook nog kan je dan zeggen, maar dat is voor mij leuke muziek voor thuis. Niet voor op festivals op los te gaan. Iedereen heeft zo wel iets persoonlijks.


RoyAPO schreef:
Het enige wat naar een diep dal aan het dalen is, is de raw hardstyle.


Persoonlijk vind ik de raw juist weer leuker dan pakweg 1-2 jaar geleden. Tuurlijk, van die gearbox meuk moet ik nog steeds niks hebben. Dit gaat ook helemaal langs me af omdat ik die muziek niet volg en de artiesten niet bezoek. Maar waar ik 2 voorgaande jaren op Defqon de blue/indigo haast niet bezocht heb kon ik dit jaar juist wel weer genieten van namen als Adaro, B-Freqz, Clock Artz, Deetox, Delete, Frequencerz, Myst, Phuture Noize, en op de indigo bijvoorbeeld Chris One, Rejecta, Prefix & Density, Avio en The Machine bijvoorbeeld. Als ik Adaro neem als voorbeeld, spreek ik volgens mij toch wel namens meerdere hier dat die de laatste tijd weer erg interessant is geworden. Maargoed, blijft allemaal persoonlijke smaak natuurlijk. :P

Nou heb ik sowieso best wel een brede smaak binnen Hardstyle, omdat ik Classics/Euforisch/Raw allemaal vet vind. Enkel platen met gearbox achtige kickjes en geluiden en in mindere mate spoontech stal kunnen me totaal niet bekoren. 2 jaar geleden was ik het beslist eens geweest met jullie stelling. Was ook in die tijd dat Audiofreq zo'n loopje had gemaakt van raw nummers die allemaal hetzelfde klonken, die in 1 maand tijd uitgekomen waren. Edit: Deze dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Helicaze schreef:
Leuk dat je er even een quote bijneemt van wat nu wel echt de kutste plaat ooit gemaakt is. Lekker relevant met wat ik met mijn reacties hier probeer aan te geven. Maar dat is niet erg, jij begrijpt sowieso niet wat ik bedoel. Ik luister al zo'n 15 jaar dagelijks naar harddance muziek (van jump, early hardstyle en hardcore tot de hedendaagse platen) en heb zo'n 120-130 "harddance" feesten bezocht. Niet om interessant te doen, maar ik heb de scene wel voor een groot deel meegemaakt en zien veranderen. Veel artiesten die ik vroeger heel vet vond zijn nu zo'n grote eenheidsworsten geworden dat ik ze gewoon niet meer bezoek. Jij met je paar jaartjes hardstyle op de teller hebt in mijn ogen de goude periode niet eens meegemaakt. Dan kan je, zoals jij, zeggen dat je die platen niet moet luisteren, maar ik wil alles altijd nog een kans geven aangezien deze muziek toch een aanzienelijk deel van mijn leven is/was.

Je kan echt niet meer ontkennen dat de laatste 2 jaar die artiesten die je opnoemt de raw hardstyle scene enorm hebben veranderd. In mijn ogen veranderd naar iets wat echt gruwelijk simpel en kut is. Tja, euforisch is er ook nog kan je dan zeggen, maar dat is voor mij leuke muziek voor thuis. Niet voor op festivals op los te gaan. Iedereen heeft zo wel iets persoonlijks.


Mag je wel X-aantal jaar naar de muziek luisteren en een x-aantal jaar naar feesten gaan, ik vind het wel een beetje droevig om steeds maar weer dezelfde discussies onder filmpjes op RSU (in het hol van de leeuw) te krijgen met altijd weer dezelfde personen. Of nouja discussiëren, je krijgt dom gelul over kwaliteit, over hoe het wel hoort te gaan en over hoe goed de muziek vroeger wel niet was. Nou en, laat het los dat mensen een andere smaak dan jou hebben. Wat schiet je er godsnaam mee op?

Doe ik ook niet (meer). ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was overigens ook niet persoonlijk naar jou bedoelt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast deze hete discussie ook het hete weer van aankomende week. Jeetje, code geel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh lekker man, eindelijk eens echt een hele zomer hitte ipv de kwakkel zomers van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ah joh lekker man, eindelijk eens echt een hele zomer hitte ipv de kwakkel zomers van de laatste jaren.

Ik vind dit ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Svbtwee schreef:
Kan nou niet bepaald medelijden hebben met mensen als Helicaze, en zijn eindeloze stroom aan huil en klaag berichten over een bepaalde kant van de raw/hardcore. Hij weet van zichzelf dat hij Malice, Rebelion, Caine, Gearbox, Uptempo etc de grootst mogelijke tyfus aids vind die er is, maar toch steevast iedere release, LQ filmpje van een nieuwe plaat, en album van bovenstaande opzetten :'), en de topics voorzien van comments als:
Helicaze schreef:
Wat mij betreft mag hier een bom op gegooid worden, zijn we meteen van al die hersenloze debielen af.

:sick: :sick: :sick:


Je kunt er nu al donder op zeggen dat ie straks - net als het Rebelion album - ook het nieuwe Malice album weer van voor naar achter gaat beluisteren, en het desbetreffende topic verrijkt met vele krachttermen over 'hoe kut het wel niet is!!' Lekker constant zelf alles blijven opzoeken wat je zo frustreerd en irriteert. Wat doe je in de eerste plek jezelf aan... Serieus waarom zou je constant alles van Rebelion en Malice etc blijven luisteren als je het zo giga kut vind :lol:. Je hebt er maar één persoon mee, en dat is jezelf.

Leuk dat je er even een quote bijneemt van wat nu wel echt de kutste plaat ooit gemaakt is. Lekker relevant met wat ik met mijn reacties hier probeer aan te geven. Maar dat is niet erg, jij begrijpt sowieso niet wat ik bedoel. Ik luister al zo'n 15 jaar dagelijks naar harddance muziek (van jump, early hardstyle en hardcore tot de hedendaagse platen) en heb zo'n 120-130 "harddance" feesten bezocht. Niet om interessant te doen, maar ik heb de scene wel voor een groot deel meegemaakt en zien veranderen. Veel artiesten die ik vroeger heel vet vond zijn nu zo'n grote eenheidsworsten geworden dat ik ze gewoon niet meer bezoek. Jij met je paar jaartjes hardstyle op de teller hebt in mijn ogen de goude periode niet eens meegemaakt. Dan kan je, zoals jij, zeggen dat je die platen niet moet luisteren, maar ik wil alles altijd nog een kans geven aangezien deze muziek toch een aanzienelijk deel van mijn leven is/was.

Je kan echt niet meer ontkennen dat de laatste 2 jaar die artiesten die je opnoemt de raw hardstyle scene enorm hebben veranderd. In mijn ogen veranderd naar iets wat echt gruwelijk simpel en kut is. Tja, euforisch is er ook nog kan je dan zeggen, maar dat is voor mij leuke muziek voor thuis. Niet voor op festivals op los te gaan. Iedereen heeft zo wel iets persoonlijks.

Dat is ook zeker zo ja. Vanuit jou kant, na je verhaal gelezen te hebben, kan ik me ook wel voorstellen dat zoiets je enorm kan frustreren. Zelf zou ik de artiesten niet kans op kans blijven geven, en het gewoon lekker langs me heen laten gaan, maar iedereen is anders natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weet je wat het is, Aristo. De meeste namen die je daar opnoemt, schaar ik zelf helemaal niet meer onder raw hardstyle. Ga MYST, B Freqz, PN etc niet in hetzelfde hokje gooien als Delete, Rebelion, Clockartz etc. Raw is hard en vooral duister in mijn opinie. En de meeste artiesten die je zoal opnoemt zijn verre van duister. Die namen zijn voor mij gewoon hardstyle. Het zit namelijk tussen euphoric en raw in. Tracks die over t algemeen energieker en harder zijn dan euphoric maar wel de duisterheid missen van raw hardstyle
Vorige  1 ... 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic