Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook gestopt met frisdrank doordeweeks. Nu ook op water. Koffie en water op kantoor. Thuis vooral water. Heerlijk koud uit de koelkast. Moest nodig beetje afvallen. Ben ook gaan hardlopen. Na een week al resultaat te merken, ook al op de weegschaal. :oh:

En trouwens ook Crystal Clear in de koelkast, fijn spul.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag gewoon eerlijk zeggen dat je 't niet meer kan betalen door het samenwonen hoor Parv.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja oke sorry.. :cry:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Joey schreef:
Er bestaat niet zoiets als gezonde suikers. Met mate is het alleen niet heel ongezond (zoals zoveel dingen dus).


Natuurlijke suikers bedoel ik dan, zoals fruitsuikers en geen gerafineerd suiker.

Waar ik last van heb is dus zwaar schommelende suikerspiegels, dus ik kan beter gewoon mijn lichaam ff echt laten wennen aan minder suiker. Denk dat de 1-1,5 liter roos vicee per dag de grootste aanstichter is. Is toch 85 g suiker haha. Als ik tintelfruit ga drinken, zit ik aan de helft daarvan
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Crystal Clear Lemon Cactus is inderdaad de bomdiggy :love:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gewoon alleen maar bier drinken
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 10:53 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Gewoon alleen maar bier drinken


Dat is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oma is binnenkort jarig en ik dacht, aangezien ze het zo leuk vind om met mij uit eten te gaan, haar te verwennen met een uitgebreid diner met mij en haar dan een cadeaubon voor een restaurant naar keuzen te geven maar man, wat zijn die bonnen en zijn restauranten triest tegenwoordig zeg...

Denk dat ik zelf maar wat in elkaar flans en vervolgens haar op die manier uitnodig

Edit: oh en bloeduitstortingen krijgen van het trainen :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 jul 2018 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slecht slapen door een zeurende pijn in de nek en zwelling in de keel/hals. Ja de aanslag op m'n weerstand na een weekendje Zwarte Cross begint nu wel te komen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ja de aanslag op m'n weerstand na een weekendje Zwarte Cross begint nu wel te komen.

Idem...
Bericht Geplaatst op 19 jul 2018 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mijn oma is binnenkort jarig en ik dacht, aangezien ze het zo leuk vind om met mij uit eten te gaan, haar te verwennen met een uitgebreid diner met mij en haar dan een cadeaubon voor een restaurant naar keuzen te geven maar man, wat zijn die bonnen en zijn restauranten triest tegenwoordig zeg...

Denk dat ik zelf maar wat in elkaar flans en vervolgens haar op die manier uitnodig

Edit: oh en bloeduitstortingen krijgen van het trainen :whistle:

Het kan voor restaurants niet meer uit om mee te doen met al die acties. Zelfs VVV bonnen zijn al klote voor ondernemers. Je moet dan overal acceptant van worden en aansluitkosten betalen.

Net als al die websites waar je zogenaamd kan reserveren terwijl wij daar helemaal niet bij aangesloten zijn...
Bericht Geplaatst op 19 jul 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er precies triest aan? Herken me hier niet echt in haha
Bericht Geplaatst op 19 jul 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat is er precies triest aan? Herken me hier niet echt in haha

Ik bedoelde het aanbod, niet de restaurants zelf. Ik had wat duidelijker moeten zijn haha

Het zijn tegenwoordig gewoon cafetarias of houtje touwtje keukens diende op staan. Vroeger stonden echt goede restaurants van Arnhem nog als aanbod
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In nog geen 3 dagen:
- einde relatie
- werkloos worden.

Life what are you trying to tell me.
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
In nog geen 3 dagen:
- einde relatie
- werkloos worden.

Life what are you trying to tell me.


Dat er wat beters voor je op het pad ligt, ook al voelt dat alles behalve nu zo
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt heerlijk naar Dominator toeleven zit er deze week gewoon niet in... Zucht.. Teringzooi altijd
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 16:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je hebt ons nog!
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je hebt ons nog!

Dat moet er ook nog eens bij komen...
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Je hebt ons nog!

Dat moet er ook nog eens bij komen...


Moet hier veel te hard om lachen :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 jul 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je hebt ons nog!

En een shiny Aerodactyl!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpjes van Dominator zien. Wat is er toch allemaal gebeurd op die paar jaar tijd joh... Dingen zoals Luminite - Rap Saga opgepitched naar 200BPM op de Mainstage, stormloop naar "Wonderkind" Sefa, die nieuwe hardstyle platen (lees: 160BPM tok-kick bagger). Diep triest.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van Sefa vind ik dan nog niet zo erg. Gewoon heel populair geworden, kan die jongen natuurlijk niet veel aan doen want dit stijltje heeft die al vanaf het begin.

Dat van het oppitchen van hardstyle platen ben ik het helemaal mee eens. Weet je toevallig bij welke artiest dat was? Gokje op Partyraiser, heeft toch een plaatkeuze van lik me vestje de laatste paar jaar. (Ja, zo een 3 jaar geleden kon ik dat nog wel handelen) Maar tegenwoordig klinkt het allemaal als Raw-Hardstyle op 200 bpm. Komt ook wel overeen met wat hier ergens op het forum staat dat Uptempo tegenwoordig van die Gearbox herrie op hoger bpm is.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd zelf echt heel vrolijk van die set van Sefa. Je moet er alleen niet heen gaan om er met een serieuze blik naar te luisteren want het blijft soms gewoon simpel leedvermaak (wat zullen we drinken remix bijv). De sfeer was trouwens wel echt goud en heb me prima vermaakt met het volk dat er rondliep. Erg gezellig uurtje!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad hoor jongens, maar ik had het meer op de verandering in het algemeen. Op een enkele artiest na is het gewoon één grote grap geworden daar op Dominator.
Bericht Geplaatst op 22 jul 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je helemaal gelijk in! Niet bar veel artiesten konden me ook interesseren
Vorige  1 ... 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic