Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toets voor de tweede keer niet halen vanwege gebrekkig onderwijs :/. Wat kan ik me er mateloos aan irriteren als ze je moedwillig bepaalde dingen fout laten doen, om het dan pas na een tweede toets te verbeteren. Dat moet toch niet de bedoeling zijn van onderwijs, zelfs niet op een universiteit lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 14:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Toets voor de tweede keer niet halen vanwege gebrekkig onderwijs :/. Wat kan ik me er mateloos aan irriteren als ze je moedwillig bepaalde dingen fout laten doen, om het dan pas na een tweede toets te verbeteren. Dat moet toch niet de bedoeling zijn van onderwijs, zelfs niet op een universiteit lijkt me

Welk vak? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bereiden niveau 2 :x. Het zijn wel domme fouten opzich maar als ik er gewoon even 1 seconde op gewezen was, had ik die fouten ook niet hoeven maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Telefoon kwijt geraakt gisteren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 21:02 
 

ben aan het kutten met blu ray rips maar dit gaat voor geen meter

handbrake werkt met de audio prima maar gaat de resolutie van de video aan zitten passen (instellingen veranderen doet niet zoveel) en premiere pro lust de audio niet (DTS-HD 7.1)

heb nu een of ander vaag programma dat het blijkbaar doet ofzo, maar dat kan niet exporteren naar DTS-HD dus is het maar gewoon 7.1 wav.
probleem is dat het een eeuw duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 21:04 
 
Hardtraxxer



WTF is Villian aan het doen hier? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 21:51 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Waar?


Random momenten waar hij met de melodieeën begint mee te schreeuwen, 6.48 als voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 06:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het vele malen irritanter dat dj's de muziek wegdraaien om het publiek de melodie te horen schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn suikerverslaving die nu ik sport, me wel parten gaat spelen. Immens droge bek elke keer tijdens het sporten en amper energie om terug naar huis te fietsen. En dan weer blij zijn als ik thuis wat zoetig drinken achterover kan slaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mijn suikerverslaving die nu ik sport, me wel parten gaat spelen. Immens droge bek elke keer tijdens het sporten en amper energie om terug naar huis te fietsen. En dan weer blij zijn als ik thuis wat zoetig drinken achterover kan slaan :lol:


Als je zoet wilt en te uitdroogt drink je toch te weinig water.

Dan raad ik dit wel aan:

Afbeelding

Werk je je droge bek bij en zo krijg je energie. Zit geen suiker, zoetstoffen, calorieen oid in, het is water met citroensap en mineralen. Het heeft dus wel een zoete smaak, je hebt ook nog bosbessen als je dat wat meer ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drink wel bijna liter water tijdens het trainen. Maar ik zweet daarentegen ook best veel.

Hmm Thanks voor de tip! Misschien dat dat zou kunnen werken. Denk dat die zoete smaak toch een beetje een placebo effect veroorzaakt. Ga het snel proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
makrooy schreef:
Waar?


Random momenten waar hij met de melodieeën begint mee te schreeuwen, 6.48 als voorbeeld.


Volgens mij is dat meer een soort 'aankondiging' dat het publiek mee moet gaan schreeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Drink wel bijna liter water tijdens het trainen. Maar ik zweet daarentegen ook best veel.

Hmm Thanks voor de tip! Misschien dat dat zou kunnen werken. Denk dat die zoete smaak toch een beetje een placebo effect veroorzaakt. Ga het snel proberen


Je suiker inname stilletjes aan afbouwen is geen optie? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik lastig :P. Het is net als stoppen met roken eigenlijk, misschien nog wel lastiger. Kan denk ik beter gewoon eerst proberen cold turkey te stoppen en crystal clear als vervanger te drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind ik lastig :P. Het is net als stoppen met roken eigenlijk, misschien nog wel lastiger. Kan denk ik beter gewoon eerst proberen cold turkey te stoppen en crystal clear als vervanger te drinken


WC-ontstopper is ook een goeie vervanger :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crystal Clear appel/peer (uit pak!) is echt goeie shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind ik lastig :P. Het is net als stoppen met roken eigenlijk, misschien nog wel lastiger. Kan denk ik beter gewoon eerst proberen cold turkey te stoppen en crystal clear als vervanger te drinken


Ik zou dan wel drinken pakken met zo min mogelijk zoetstoffen en suiker. Liefst zonder beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crystal clear bevat geen suikers :). Dus dat scheelt al heeel veel. Heb sws nog wel zoet drinken nodig om Mn verslaving beetje te voeden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Crystal clear bevat geen suikers :). Dus dat scheelt al heeel veel. Heb sws nog wel zoet drinken nodig om Mn verslaving beetje te voeden


Snap ik, maar Dubbel Fris, Wicky, en Jumbo Tintelfris hebben pakken drinken dat beiden niet of weinig heeft terwijl het zoet blijft.

Deze bijv. Het is zoet, maar naast dat het meer vult, zit er dus ook echt geen kunstmatige suiker in of zoetstoffen.

Afbeelding

Wil je alleen naar gezonde suikers overstappen, dan zou ik Perleare, Appeleare of Flevosap oid pakken, de pure sap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 08:18 
 
Hardtraxx Elite

Heb ook altijd die struggle met drinken. Mag bijna niks qua zoet drinken, light dranken krijg ik vaak honger van. En net als gewone cola vind ik te ongezond / niet echt lekker. Oftewel dan blijft er vrij weinig over. Water en light ranja werken het best voor me. Af en toe een ijsthee, maar da's ook niet het gezondste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er bestaat niet zoiets als gezonde suikers. Met mate is het alleen niet heel ongezond (zoals zoveel dingen dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 08:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Er bestaat niet zoiets als gezonde suikers. Met mate is het alleen niet heel ongezond (zoals zoveel dingen dus).


Natuurlijke suikers bedoel ik dan, zoals fruitsuikers en geen gerafineerd suiker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik drink eigenlijk nooit iets anders dan water, zeker niet doordeweeks. Hooguit een kop thee. Soms in het weekend iets van light / crystal clear of (uiteraard) bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik drink ook alleen groene thee (4 kopjes in de ochtend) en water doordeweeks (hooguit 1 bakje espresso op een dag). Thuis heb ik de laatste tijd af en toe een fles Crystal Clear (of ander merk) in de koelkast staan. Deze is gruwelijk (© Remi).

Afbeelding

In het weekend komt er dus nog een sloot bier bij. Ik drink echt nooit frisdrank. Kan me de laatste keer cola niet meer voor de geest halen ook.
Vorige  1 ... 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic