Ach de vrouwen van 1,60-1,65 hebben helemaal een kut leven op zo’n feest 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat ik eerder irritant vind zijn die opgetutte kut barbie poppen die proberen dwars door je heen te maaien vanuit je rug zonder aan te tikken. Maar als je er wat van zegt heb je 3 van die zonnepanelen gasten achter je staan om te vragen wat je probleem is...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zonnepanelen gasten

Iddwrote:Ach de vrouwen van 1,60-1,65 hebben helemaal een kut leven op zo’n feest
Ook heel herkenbaar.. 8 vd 10 vragen of je er langs mag of kan, maar er zijn altijd weer van die tutjes die denken dat ze wat zijn en je vol in je rug duwen terwijl jij lekker staat te maaien..wrote:Wat ik eerder irritant vind zijn die opgetutte kut barbie poppen die proberen dwars door je heen te maaien vanuit je rug zonder aan te tikken. Maar als je er wat van zegt heb je 3 van die zonnepanelen gasten achter je staan om te vragen wat je probleem is...
Jij heb nog nooit een podium gezien johwrote:Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!
Met snelle plangaswrote:Zonnepanelen gasten![]()
Ja een dwarslaesie staat je vast leuk.wrote:Jij heb nog nooit een podium gezien johwrote:Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!ik kan beter zo'n plateautje op mijn rug doen waar je op kan gaan staan
Dan mag je achterop mijn rolstoel!wrote:Ja een dwarslaesie staat je vast leuk.wrote:Jij heb nog nooit een podium gezien johwrote:Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!ik kan beter zo'n plateautje op mijn rug doen waar je op kan gaan staan
Wat een vervelende gast!wrote:Hugo Borst
Bezig zijn met een herkansing voor praktische toets die al stressvol is en dan tijdens de toets op een fout gewezen worden waarop ik NOOIT ben verbeterd. Ook bij de eerste toets deed ik hetzelfde fout maar er stond niks aangegeven op beoordelingsformulier. Gaf ze als reden ‘ja als je een grote fout daarvoor maakt, kijken we niet meer naar de kleinere’. Wat een onzin zeg
. Als ik daarvoor een onvoldoende mocht krijgen, zijn ze nog niet van me af
Wij hier thuis ook allemaal mee eens.wrote:Wat een vervelende gast!wrote:Hugo Borst
Klinkt als een waterdichte zaak voor ze examen commissie. Zou het gewoon aanvechten. Heb ik ook gedaan met mijn scriptie en uiteindelijk ook gewonnen.wrote:Bezig zijn met een herkansing voor praktische toets die al stressvol is en dan tijdens de toets op een fout gewezen worden waarop ik NOOIT ben verbeterd. Ook bij de eerste toets deed ik hetzelfde fout maar er stond niks aangegeven op beoordelingsformulier. Gaf ze als reden ‘ja als je een grote fout daarvoor maakt, kijken we niet meer naar de kleinere’. Wat een onzin zeg. Als ik daarvoor een onvoldoende mocht krijgen, zijn ze nog niet van me af
Helaas een lekkage gevonden die vanuit de badkamer onder het laminaat naar de slaapkamer is gelopen. Laminaat flink opgezet en onderkant flink doordrenkt incl de schimmel. Snel de slaapkamer leeg gehaald, douche is verboden terrein tot lek is gefixt en van de huiskamer een studio gemaakt.
3 weken lang zo leven totdat de lek is gemaakt, badkamer opnieuw is gekit en opnieuw betegeld en de laminaat is vervangen in de slaapkamer... man man man, heb ik weer
3 weken lang zo leven totdat de lek is gemaakt, badkamer opnieuw is gekit en opnieuw betegeld en de laminaat is vervangen in de slaapkamer... man man man, heb ik weer
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vind hem dus echt een baas! Uitgesproken mening, eloquent en neemt geen blad voor de mond. Verademing om naar te luisterenwrote:Hugo Borst
Precies. Helemaal naast simpele nietszeggende NOS analisten (Hooijdonk, Raf, etc.) en oersaaie/slechte presentators (Schut/Egbers) is Hugo een verademing.
Ik vind Hugo ook erg goed! van Hooijdonk vind ik dan juist weer een mega zakkenwasser...
Vind Hugo echt een vage hippie, moeilijk irritant. Maar er zit sowieso niks goeds daar sinds Van Gelder.
Vind Hugo vooral onsympathiek. Komt ook vaak arrogant over.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
De kicks in de insta story van Caine. (Axe in ur face)
En eigenlijk gewoon Caine in het algemeen.
En eigenlijk gewoon Caine in het algemeen.