Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach de vrouwen van 1,60-1,65 hebben helemaal een kut leven op zo’n feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ik eerder irritant vind zijn die opgetutte kut barbie poppen die proberen dwars door je heen te maaien vanuit je rug zonder aan te tikken. Maar als je er wat van zegt heb je 3 van die zonnepanelen gasten achter je staan om te vragen wat je probleem is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zonnepanelen gasten :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ach de vrouwen van 1,60-1,65 hebben helemaal een kut leven op zo’n feest :P

Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wat ik eerder irritant vind zijn die opgetutte kut barbie poppen die proberen dwars door je heen te maaien vanuit je rug zonder aan te tikken. Maar als je er wat van zegt heb je 3 van die zonnepanelen gasten achter je staan om te vragen wat je probleem is...


Ook heel herkenbaar.. 8 vd 10 vragen of je er langs mag of kan, maar er zijn altijd weer van die tutjes die denken dat ze wat zijn en je vol in je rug duwen terwijl jij lekker staat te maaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!

Jij heb nog nooit een podium gezien joh :P ik kan beter zo'n plateautje op mijn rug doen waar je op kan gaan staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zonnepanelen gasten :lol: :worship:

Met snelle plangas
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!

Jij heb nog nooit een podium gezien joh :P ik kan beter zo'n plateautje op mijn rug doen waar je op kan gaan staan

Ja een dwarslaesie staat je vast leuk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!

Jij heb nog nooit een podium gezien joh :P ik kan beter zo'n plateautje op mijn rug doen waar je op kan gaan staan

Ja een dwarslaesie staat je vast leuk. :P

Dan mag je achterop mijn rolstoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeej!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OV :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
OV :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hugo Borst :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Hugo Borst :sick:

Wat een vervelende gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig zijn met een herkansing voor praktische toets die al stressvol is en dan tijdens de toets op een fout gewezen worden waarop ik NOOIT ben verbeterd. Ook bij de eerste toets deed ik hetzelfde fout maar er stond niks aangegeven op beoordelingsformulier. Gaf ze als reden ‘ja als je een grote fout daarvoor maakt, kijken we niet meer naar de kleinere’. Wat een onzin zeg :/. Als ik daarvoor een onvoldoende mocht krijgen, zijn ze nog niet van me af
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pannenkoek schreef:
Hugo Borst :sick:

Wat een vervelende gast!


Wij hier thuis ook allemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Bezig zijn met een herkansing voor praktische toets die al stressvol is en dan tijdens de toets op een fout gewezen worden waarop ik NOOIT ben verbeterd. Ook bij de eerste toets deed ik hetzelfde fout maar er stond niks aangegeven op beoordelingsformulier. Gaf ze als reden ‘ja als je een grote fout daarvoor maakt, kijken we niet meer naar de kleinere’. Wat een onzin zeg :/. Als ik daarvoor een onvoldoende mocht krijgen, zijn ze nog niet van me af


Klinkt als een waterdichte zaak voor ze examen commissie. Zou het gewoon aanvechten. Heb ik ook gedaan met mijn scriptie en uiteindelijk ook gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas een lekkage gevonden die vanuit de badkamer onder het laminaat naar de slaapkamer is gelopen. Laminaat flink opgezet en onderkant flink doordrenkt incl de schimmel. Snel de slaapkamer leeg gehaald, douche is verboden terrein tot lek is gefixt en van de huiskamer een studio gemaakt.

3 weken lang zo leven totdat de lek is gemaakt, badkamer opnieuw is gekit en opnieuw betegeld en de laminaat is vervangen in de slaapkamer... man man man, heb ik weer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Hugo Borst :sick:

Ik vind hem dus echt een baas! Uitgesproken mening, eloquent en neemt geen blad voor de mond. Verademing om naar te luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Precies. Helemaal naast simpele nietszeggende NOS analisten (Hooijdonk, Raf, etc.) en oersaaie/slechte presentators (Schut/Egbers) is Hugo een verademing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Hugo ook erg goed! van Hooijdonk vind ik dan juist weer een mega zakkenwasser...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Hugo echt een vage hippie, moeilijk irritant. Maar er zit sowieso niks goeds daar sinds Van Gelder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Hugo vooral onsympathiek. Komt ook vaak arrogant over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

De kicks in de insta story van Caine. (Axe in ur face)

En eigenlijk gewoon Caine in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
De kicks in de insta story van Caine. (Axe in ur face)

En eigenlijk gewoon Caine in het algemeen.

Jezus wat kut :lol:
Vorige  1 ... 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic