Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
jezus tering die kicks zijn wel heel erg ja
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Kinderachtige hypes in de raw hardstyle scene zoals Maren Kessel Tunnelrave nu. Kan me daar mateloos aan irriteren dat dit soort dingen helemaal gehyped worden
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Pipa wrote:Kinderachtige hypes in de raw hardstyle scene zoals Maren Kessel Tunnelrave nu. Kan me daar mateloos aan irriteren dat dit soort dingen helemaal gehyped worden
MKT laat juist zien hoe belachelijk het is, het is een parodie op de scene en zou je dus juist moet kunnen waarderen :huh:
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dan heb ik het verkeerd geformuleerd. Het gaat erom dat zoiets aanslaat in die scene.

Vriend van mij had ook iemand gesproken die de MC kent. Hij gaf ook aan dat je in de Raw scene komt door zoiets onnozels/kinderachtig te doen omdat het aanslaat bij het simpele volk. Ik vind het nog steeds redelijk kinderachtig dat zoiets wordt gehyped, maar dat ligt dan meer aan de mensen dan aan MKTR
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Wtf is Maren Kessel Tunnelrave
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Wtf is Maren Kessel Tunnelrave
idd
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
View on YouTube
RSU staat helemaal vol met Maren Kessel Tunnelrave. GPZ hebben alweer een remix gemaakt, Rebellion ook.

Liep met een doos op hun hoofd op Defqon met daarop Maren-Kessel Tunnelrave.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
makrooy wrote:Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?
Een 'anthem' voor een huisfeest, wat de maker zo'n 12738 keer in RSU gepost heeft zodat het opgepikt zou worden.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Unknown wrote:De soundcheck van Guns 'n Roses aanhoren die vanavond een concert geven op de Goffert :D
Aangezien ik vroeg naar bed wil aangezien ik om half 4 op moet morgen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
makrooy wrote:Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?
EARLY TERROR!!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Joey wrote:Een 'anthem' voor een huisfeest
Kan echt niet wachten op het anthem van het kelderfeest van IBB59
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Zuur
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Pipa wrote:View on YouTube
RSU staat helemaal vol met Maren Kessel Tunnelrave. GPZ hebben alweer een remix gemaakt, Rebellion ook.

Liep met een doos op hun hoofd op Defqon met daarop Maren-Kessel Tunnelrave.
Ook wel heel toevallig dat precies die twee acts hier een remix van maken, weer beetje aandacht vestigen door op deze hype in te spelen :sick:

Vind het overigens wel gewoon een grappige plaat, mijn vrienden die zowat allemaal niet van hardstyle houden vinden het ook wel grappig om te horen op een zaterdagavond na wat drankjes.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Geblokkeerd op fb chat omdat ik heel mijn vriendenlijst mijn enquête wilde doorspammen. Mooi klote.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Mensen waaronder(Bekende) DJ’s die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen.. stop it please :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
RoyAPO wrote:Mensen die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen... stop it please :lol:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 23 minutes ago
3 uur lang de nieuwste Release video gerenderd en er achter komen dat je de intro van mei hebt gebruikt ipv Juni...

Aanpassen en weer opnieuw renderen dan maar :lol:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Heel de nacht wakker blijven voor een gevecht en dan er achter komen dat juist dat gevecht niet op die zender wordt uitgezonden, en je die zender niet hebt :/
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
immuunm wrote:Heel de nacht wakker blijven voor een gevecht en dan er achter komen dat juist dat gevecht niet op die zender wordt uitgezonden, en je die zender niet hebt :/
Altijd streamen dus
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
RoyAPO wrote:Mensen waaronder(Bekende) DJ’s die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen.. stop it please :lol:
Gebeurd vaak automatisch met allerlei tools. Als ik het mij goed herinneren had Thera hier ooit eens iets over gemeld dat hij met iets gelijkaardig aan het experimenteren was.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Van die dagen waarop ik zo vermoeid ben dat ik niks kan uitvoeren, zoals vandaag. Bah.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Mensen die op ticketswap hun kaart verkopen als een ander type dan dat ze daadwerkelijk hebben, waardoor ik nu een zaterdag kaart heb gekocht die als een weekendkaart is aangeboden :thumbdown:

Via de klantenservice de koop meteen ongedaan kunnen maken, al moet ik nu wel weer een paar dagen wachten tot ik mn geld terug heb...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gejank met berekeningen voor huurtoeslag en daardoor nu lekker veel moeten terugbetalen.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 23 minutes ago
Broken Balance wrote:Gejank met berekeningen voor huurtoeslag en daardoor nu lekker veel moeten terugbetalen.
Been there.... 1600 euro terug...