Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 21:22 
 

jezus tering die kicks zijn wel heel erg ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kinderachtige hypes in de raw hardstyle scene zoals Maren Kessel Tunnelrave nu. Kan me daar mateloos aan irriteren dat dit soort dingen helemaal gehyped worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Kinderachtige hypes in de raw hardstyle scene zoals Maren Kessel Tunnelrave nu. Kan me daar mateloos aan irriteren dat dit soort dingen helemaal gehyped worden


MKT laat juist zien hoe belachelijk het is, het is een parodie op de scene en zou je dus juist moet kunnen waarderen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dan heb ik het verkeerd geformuleerd. Het gaat erom dat zoiets aanslaat in die scene.

Vriend van mij had ook iemand gesproken die de MC kent. Hij gaf ook aan dat je in de Raw scene komt door zoiets onnozels/kinderachtig te doen omdat het aanslaat bij het simpele volk. Ik vind het nog steeds redelijk kinderachtig dat zoiets wordt gehyped, maar dat ligt dan meer aan de mensen dan aan MKTR
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf is Maren Kessel Tunnelrave
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf is Maren Kessel Tunnelrave

idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran


RSU staat helemaal vol met Maren Kessel Tunnelrave. GPZ hebben alweer een remix gemaakt, Rebellion ook.

Liep met een doos op hun hoofd op Defqon met daarop Maren-Kessel Tunnelrave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?

Een 'anthem' voor een huisfeest, wat de maker zo'n 12738 keer in RSU gepost heeft zodat het opgepikt zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
De soundcheck van Guns 'n Roses aanhoren die vanavond een concert geven op de Goffert :D


Aangezien ik vroeg naar bed wil aangezien ik om half 4 op moet morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik snap het niet, wat is de grap hieraan?


EARLY TERROR!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Een 'anthem' voor een huisfeest

Kan echt niet wachten op het anthem van het kelderfeest van IBB59
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:

RSU staat helemaal vol met Maren Kessel Tunnelrave. GPZ hebben alweer een remix gemaakt, Rebellion ook.

Liep met een doos op hun hoofd op Defqon met daarop Maren-Kessel Tunnelrave.


Ook wel heel toevallig dat precies die twee acts hier een remix van maken, weer beetje aandacht vestigen door op deze hype in te spelen :sick:

Vind het overigens wel gewoon een grappige plaat, mijn vrienden die zowat allemaal niet van hardstyle houden vinden het ook wel grappig om te horen op een zaterdagavond na wat drankjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geblokkeerd op fb chat omdat ik heel mijn vriendenlijst mijn enquête wilde doorspammen. Mooi klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen waaronder(Bekende) DJ’s die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen.. stop it please :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mensen die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen... stop it please :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 uur lang de nieuwste Release video gerenderd en er achter komen dat je de intro van mei hebt gebruikt ipv Juni...

Aanpassen en weer opnieuw renderen dan maar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 04:43 
 
Hardtraxx Elite

Heel de nacht wakker blijven voor een gevecht en dan er achter komen dat juist dat gevecht niet op die zender wordt uitgezonden, en je die zender niet hebt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Heel de nacht wakker blijven voor een gevecht en dan er achter komen dat juist dat gevecht niet op die zender wordt uitgezonden, en je die zender niet hebt :/


Altijd streamen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Mensen waaronder(Bekende) DJ’s die je op instagram gaan volgen, in de hoop dat je ze terugvolgt. En daarna weer ontvolgen.. stop it please :lol:


Gebeurd vaak automatisch met allerlei tools. Als ik het mij goed herinneren had Thera hier ooit eens iets over gemeld dat hij met iets gelijkaardig aan het experimenteren was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van die dagen waarop ik zo vermoeid ben dat ik niks kan uitvoeren, zoals vandaag. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die op ticketswap hun kaart verkopen als een ander type dan dat ze daadwerkelijk hebben, waardoor ik nu een zaterdag kaart heb gekocht die als een weekendkaart is aangeboden :thumbdown:

Via de klantenservice de koop meteen ongedaan kunnen maken, al moet ik nu wel weer een paar dagen wachten tot ik mn geld terug heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gejank met berekeningen voor huurtoeslag en daardoor nu lekker veel moeten terugbetalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gejank met berekeningen voor huurtoeslag en daardoor nu lekker veel moeten terugbetalen.

Been there.... 1600 euro terug...
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic