Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wakker wordennmet diarree en half uur later overgeven. Ideaal 2 dagen voor Defqon :thumbdown:


Wie noemt haar dochter nou diarree
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Wakker wordennmet diarree en half uur later overgeven. Ideaal 2 dagen voor Defqon :thumbdown:

Het bed uit gedreven dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
kegel77w schreef:
Wakker wordennmet diarree en half uur later overgeven. Ideaal 2 dagen voor Defqon :thumbdown:

Het bed uit gedreven dus?


Viel nog wel mee, gok dat ik iets verkeerd gegeten heb. Geen koorts verder, nu alleen nog barstende koppijn en misselijk gevoel in mijn maag, maar dat komt vast omdat die leeg is gegooid :lol:.

@BB xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg van dit verhaal nu een heel ander beeld, vanwege het plaatje van Roy in de nieuwe whatsapp groep :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik krijg van dit verhaal nu een heel ander beeld, vanwege het plaatje van Roy in de nieuwe whatsapp groep :x

Ik moet dat verhaal nog even terug luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
THArdstyler schreef:
Ik krijg van dit verhaal nu een heel ander beeld, vanwege het plaatje van Roy in de nieuwe whatsapp groep :x

Ik moet dat verhaal nog even terug luisteren.

Ik heb dit net terug geluisterd. O my...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dure In-Ear monitors bestellen bij Bax-Shop die vervolgens door DHL thuis worden afgeleverd terwijl ik niet thuis ben waar de koerier gewoon onder zijn eigen naam een handtekening heeft gezet voor het in ontvangst nemen. Vervolgens kom je thuis en vind je gewoon het pakketje recht voor je deur die voor iedereen voor het oprapen zo even klaar ligt.

WTF is er mis met die koerier joh, toch maar even een klacht ingediend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik krijg van dit verhaal nu een heel ander beeld, vanwege het plaatje van Roy in de nieuwe whatsapp groep :x


:lol: :lol: nee ik was op tijd gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had vorige week precies hetzelfde, ook bij DHL. Had die bezorger mn pakket ook gewoon voor de deur gelegd.

Volgens de track&trace was het pakket bezorgd rond 2 uur smiddags, ikzelf was pas tegen middernacht thuis. Heeft mn pakket dus bijna 10 uur lang zo voor het oprapen gelegen. Uiteraard ook een klacht ingediend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DHL is sws een kut vervoerder. Mijn pakketje die ik 6 dagen geleden besteld heb, is er kwijt geraakt en heb nog steeds niks binnen... wordt eens tijd dat Bax met PostNL in zee gaat want daar heb ik nooit problemen mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles nog inpakken/bij elkaar zoeken voor Defqon en eigenlijk totaal geen tijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Alles nog inpakken/bij elkaar zoeken voor Defqon en eigenlijk totaal geen zin :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vloer in de blue op Defqon. Echt belachelijk dat Q genoegen neemt met deze constructie . Enkelbreuk gevaarlijk :mad: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Defqon closing ceremony vid, Youtube zegt 1080p maar soms ziet er echt uit alsof het met een aardappel is gefilmd. Zal wel door de compressie van de stream komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
De vloer in de blue op Defqon. Echt belachelijk dat Q genoegen neemt met deze constructie . Enkelbreuk gevaarlijk :mad: :thumbdown:

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon heimwee voor de rest van de week :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Defqon heimwee voor de rest van de week :cry:

Maak daar maar 'tot de volgende editie' van. De post-Defqon depressie is flink aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer je niet al te groot bent en een een of andere pipo bij de indigo stage denkt dat ie heel wat is en pal voor mijn neus gaat staan. Dus ik probeer hem een beetje in de rug te duwen omdat hij ineens mijn plek inneemt, gaat die vent me beetje aankijken met een blik van wtf doe jij. En de indigo was al niet zo groot.. Echt haat aan zulke gozers, toch wel een voordeel op een feest als je wat groter bent helaas. Ben ook vaak slachtoffer van looppaden enzo omdat ik niet breed en groot ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Wanneer je niet al te groot bent en een een of andere pipo bij de indigo stage denkt dat ie heel wat is en pal voor mijn neus gaat staan. Dus ik probeer hem een beetje in de rug te duwen omdat hij ineens mijn plek inneemt, gaat die vent me beetje aankijken met een blik van wtf doe jij. En de indigo was al niet zo groot.. Echt haat aan zulke gozers, toch wel een voordeel op een feest als je wat groter bent helaas. Ben ook vaak slachtoffer van looppaden enzo omdat ik niet breed en groot ben :(


Gebeurt toch op elk feest wel dat er mensen voor je gaan staan? Als ik me daaraan zou gaan ergeren zou ik elk feest een kutdag hebben omdat zoiets om de 10 mins wel gebeurd. Langer dan een halfuur een 'vaste staplek' hebben is mij nog nooit gelukt. En wat is niet groot? Ik ben 1.79 wat voor NL begrippen wellicht iets ondergemiddeld is maar heb nooit ergens last van qua 'ondergesneeuwd worden' ofzo. Zijn ook genoeg (veel) kleinere. Los van dit alles is dit Defqon en dat is dan ook gelijk wel een van de drukse/grootste feesten -> minder plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier had ik zondags tijdens The Purge ook last van, stond lekker mijn ding te doen (niet overdreven los te gaan) en komen van die gasten rondom heen staan, beetje breed en stoer te doen maar niet los gaan op de muziek. Maar gewoon heletijd op en neer bewegen en express tegen mij aanstoten..
Later begon 1 ervan met een groen shirt echt te vervelen waarop ik hem al 2x vroeg dit niet te doen, maar bleef doorgaan.. Hij had zoon kinderachtig barbie pop geval dus die uit zijn hand gepakt en weggegooid en die vent een duw gegeven. Gelukkig stopte het hierna en geen last meer van gehad...

Kon wel heel goed merken dat dit "gearbox volk" was helaas....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
PEPii schreef:
Wanneer je niet al te groot bent en een een of andere pipo bij de indigo stage denkt dat ie heel wat is en pal voor mijn neus gaat staan. Dus ik probeer hem een beetje in de rug te duwen omdat hij ineens mijn plek inneemt, gaat die vent me beetje aankijken met een blik van wtf doe jij. En de indigo was al niet zo groot.. Echt haat aan zulke gozers, toch wel een voordeel op een feest als je wat groter bent helaas. Ben ook vaak slachtoffer van looppaden enzo omdat ik niet breed en groot ben :(


Gebeurt toch op elk feest wel dat er mensen voor je gaan staan? Als ik me daaraan zou gaan ergeren zou ik elk feest een kutdag hebben omdat zoiets om de 10 mins wel gebeurd. Langer dan een halfuur een 'vaste staplek' hebben is mij nog nooit gelukt. En wat is niet groot? Ik ben 1.79 wat voor NL begrippen wellicht iets ondergemiddeld is maar heb nooit ergens last van qua 'ondergesneeuwd worden' ofzo. Zijn ook genoeg (veel) kleinere.


Jaa klopt, gebeurt altijd wel enkele keren per feest. Ik ben ongeveer 1m77, wat opzich nog wel meevalt. Maar heb meer het gevoel omdat ik niet zo groot en breed gebouwd ben, dat ik er wat vaker last van heb dat mensen langs mij lopen of voor mij gaan staan. Maar het was meer de manier waarop hij voor me ging staan, voor de rest geen last van gehad de rest van de dag gelukkig ;) Misschien volgende keer maar wat beter aansluiten op de personen voor me haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man, lange lui gaan altijd voor mij staan. En dan niet de lui van 1.85, nee van die lui van minimaal 2.10... Terwijl ik met mijn 1.70 echt niet klein ben natuurlijk... jullie zijn gewoon lang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, aan de andere kant...ik ben ook lang en vrij breed, maar ookal probeer ik niet tegen andere mensen aan te beuken (niet bewust in ieder geval), shit gebeurt soms nu eenmaal, zeker in combinatie met wat alcoholische versnaperingen. En ik probeer ook zeker te staan waar naar mijn idee het geluid en "beeld" (vaak minder een probleem) goed is, ik betaal namelijk net zoveel als ieder ander. Bewust gebeurt het echt niet, maar in een massa gaat het soms moeilijk anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze moeten ons gewoon op lengte sorteren voor we een area in mogen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ze moeten ons gewoon op lengte sorteren voor we een area in mogen!!


:lol:

Zie je als DJ wel een mooi oplopend patroon van gezichten denk ik hahah
Vorige  1 ... 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic