Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 28 minutes ago
urbandesigner wrote:Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.
Dat is Jean idd, niet jan. Want doordeweeks is hij gewoon jan en drinkt hij alleen maar water...

Vond de reactie van Johan Derksen wel goud. :lol: "Hij heeft zeker met mijn vrouw gebeld."
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Joey wrote:Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.
Komende week tentamens en herkansingen en dan rijden er door heel Limburg geen bussen en treinen. Perfecte timing ook weer :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Joey wrote:Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.
Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote:
Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.
Staken heeft geen zin als niemand er last van heeft natuurlijk!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote:Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.
Precies. Vorige keer hebben ze er ook rekening mee gehouden dat er eindexamens waren voor middelbare scholieren, dat vind ik dan nog best netjes van ze.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Berenfiets wrote:
Broken Balance wrote:Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.
Precies. Vorige keer hebben ze er ook rekening mee gehouden dat er eindexamens waren voor middelbare scholieren, dat vind ik dan nog best netjes van ze.
Dan mogen ze ook best rekening houden dat ik maandag graag nog naar huis wil na Defqon :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Rustig op het werk dus tijd die extreem langzaam wegtikt aangezien je alleen maar aan Defqon kan denken.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Bericht 500 van urbandesigner die op een of andere manier aangeeft dat hij zin heeft aan Defqon.

garpje HYPE!1!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote:Bericht 500 van urbandesigner die op een of andere manier aangeeft dat hij zin heeft aan Defqon.

garpje HYPE!1!
Ben benieuwd of z'n vriendin al gek wordt van de hardstyle die hij nu luistert voor Defqon
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Ik ben benieuwd of hij überhaupt wel zin heeft in Defqon. :x
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Mwahhh
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Phuture Noize album dat nu pas geleverd kan worden terwijl gepre ordert
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
THArdstyler wrote:Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:
Balen man, mijn verkoudheid begint nu net weer op te spelen na ongeveer 2 maanden niet verkouden meer te zijn geweest. Nja daar valt wel mee te leven, maar kiespijn is echt focktop.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Hard4Us wrote:
THArdstyler wrote:Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:
Balen man, mijn verkoudheid begint nu net weer op te spelen na ongeveer 2 maanden niet verkouden meer te zijn geweest. Nja daar valt wel mee te leven, maar kiespijn is echt focktop.
Ja de verkoudheid slaat bij mij ook weer toe. Gisteren de hele avond met een voorhamer lopen slaan, om een houten krat te demonteren (hout hadden we nodig voor andere doeleinden). Knetter bezweet in je t-shirt buiten staan is niet goed :lol:
Seeker of Fire wrote:Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen
Heftig man, sterkte er mee!
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Thanks, jij ook!
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Seeker Of Fire wrote:Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen
Ik verwacht jou gewoon vrijdag om 20:00 kickrollend in de blue aan te treffen hoor.. >.<
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
online now
Julian loopt hier in de buurt al een paar dagen zonder shirt om alvast te wennen aan de weersomstandigheden.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Oké, zat dus blijkbaar nog een stuk pinda van een borrelnootje bij m'n kies die de irritatie en zwelling veroorzaakte. Blijkbaar hele nacht dus daar gezeten, vals alarm en is inmiddels al weer zo goed als weg :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Remi wrote:Julian loopt hier in de buurt al een paar dagen zonder shirt om alvast te wennen aan de weersomstandigheden.
Die brede kast moet gezien worden.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Wakker wordennmet diarree en half uur later overgeven. Ideaal 2 dagen voor Defqon :thumbdown: