Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1291  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Lijkt me toch het resultaat van tientallen jaren achter elkaar coke gebruiken.

Dat is Jean idd, niet jan. Want doordeweeks is hij gewoon jan en drinkt hij alleen maar water...

Vond de reactie van Johan Derksen wel goud. :lol: "Hij heeft zeker met mijn vrouw gebeld."
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.


Komende week tentamens en herkansingen en dan rijden er door heel Limburg geen bussen en treinen. Perfecte timing ook weer :/
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.


Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Joey schreef:
Vanaf maandag staking van streekvervoer voor onbepaalde tijd... Ik word nogal moe van die chauffeurs die anderen met problemen opzadelen. Snap dat de werkdruk veel te hoog is, maar doe dan iets waarmee je niet een flink deel van de maatschappij ontwricht. De bussen en treinen laten rijden en gewoon iedereen gratis vervoeren raak je de vervoersbedrijven volgens mij veel harder mee, omdat ze dan meer kosten maken maar geen inkomsten krijgen.


Volgens mij is dat het doel juist? Zodat de werkgever door de maatschappij onder druk wordt gezet.


Staken heeft geen zin als niemand er last van heeft natuurlijk!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.


Precies. Vorige keer hebben ze er ook rekening mee gehouden dat er eindexamens waren voor middelbare scholieren, dat vind ik dan nog best netjes van ze.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Broken Balance schreef:
Het geeft ze wel meer aandacht, slechte aandacht is ook aandacht.


Precies. Vorige keer hebben ze er ook rekening mee gehouden dat er eindexamens waren voor middelbare scholieren, dat vind ik dan nog best netjes van ze.


Dan mogen ze ook best rekening houden dat ik maandag graag nog naar huis wil na Defqon :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustig op het werk dus tijd die extreem langzaam wegtikt aangezien je alleen maar aan Defqon kan denken.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bericht 500 van urbandesigner die op een of andere manier aangeeft dat hij zin heeft aan Defqon.

garpje HYPE!1!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bericht 500 van urbandesigner die op een of andere manier aangeeft dat hij zin heeft aan Defqon.

garpje HYPE!1!

Ben benieuwd of z'n vriendin al gek wordt van de hardstyle die hij nu luistert voor Defqon
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd of hij überhaupt wel zin heeft in Defqon. :x
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwahhh
Bericht Geplaatst op 19 jun 2018 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phuture Noize album dat nu pas geleverd kan worden terwijl gepre ordert
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:22 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:


Balen man, mijn verkoudheid begint nu net weer op te spelen na ongeveer 2 maanden niet verkouden meer te zijn geweest. Nja daar valt wel mee te leven, maar kiespijn is echt focktop.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
THArdstyler schreef:
Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:


Balen man, mijn verkoudheid begint nu net weer op te spelen na ongeveer 2 maanden niet verkouden meer te zijn geweest. Nja daar valt wel mee te leven, maar kiespijn is echt focktop.

Ja de verkoudheid slaat bij mij ook weer toe. Gisteren de hele avond met een voorhamer lopen slaan, om een houten krat te demonteren (hout hadden we nodig voor andere doeleinden). Knetter bezweet in je t-shirt buiten staan is niet goed :lol:
Seeker of Fire schreef:
Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen

Heftig man, sterkte er mee!
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 08:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks, jij ook!
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ontsteking in mn schouder waardoor ik mn hele rechter arm niet meer kan bewegen

Ik verwacht jou gewoon vrijdag om 20:00 kickrollend in de blue aan te treffen hoor.. >.<
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Julian loopt hier in de buurt al een paar dagen zonder shirt om alvast te wennen aan de weersomstandigheden.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vanmorgen wakker geworden van de pijn, veroorzaakt door een verstandskies. Gvd dit kan ik niet gebruiken voor dit weekend gvd :cry:

Oké, zat dus blijkbaar nog een stuk pinda van een borrelnootje bij m'n kies die de irritatie en zwelling veroorzaakte. Blijkbaar hele nacht dus daar gezeten, vals alarm en is inmiddels al weer zo goed als weg :lol:
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Julian loopt hier in de buurt al een paar dagen zonder shirt om alvast te wennen aan de weersomstandigheden.

Die brede kast moet gezien worden.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wakker wordennmet diarree en half uur later overgeven. Ideaal 2 dagen voor Defqon :thumbdown:
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic