Dacht dat op Intents de beveiling daar juist zo streng op was?wrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ligt er aan welke beveiliging ze huren, vaak boeit het de beveiligers namelijk zelf geen zak en vermijden ze liever de confrontatie dan dat ze je daarmee helpen.
En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...
Dit dus, egens vind ik dat zelf natuurlijk wel jammer maar ik weet wat voor een klootzakken er rond lopen die dan denken dat ze gigantisch leuk zijn op zo'n camping en dit soort gein kan ik gewoon niet hebben na zo'n vermoeide dag.wrote:En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...
Joardy Filmwrote:Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?
Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stageswrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping
Fixedwrote:Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stageswrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de campingMaar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.
Haha, nog erger..wrote:Fixedwrote:Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stageswrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de campingMaar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.
Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.
Zo dat moest er even uit.
Is ook gewoon een gouden gast. Hij gaat ook 1 keer per week vrijwillig op bezoek bij eenzame bejaarden.wrote:Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.
wrote:Fransen en Italianen op de camping
Weghorst, mooie gast!wrote:Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.
Nog wakker iddwrote:Fixedwrote:Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stageswrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de campingMaar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.
En nee bedoelde zeker niet de afters, die waren geweldig
Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld
1 Edgy Punt voor Melvinwrote:Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld
Branchewerkstuk die vlak voor het diploma half afgekeurd word. Gelukkig kan ik het nog wel verbeteren en kan ik gewoon mijn diploma nog halen.
Ik wil al heel lang een nieuwe Los met Lof van onze FromRussiaWittlof maar die komt maar niet 
wrote:Plaatje van een gekke scheidsrechter
wrote:Steeds dezelfde oneliners en sarcastische opmerkingen van een select groepje leden
heh dat is cruelty toch?wrote:wrote:Plaatje van een gekke scheidsrechter
Haha FromRussiaWittlof is niet de maker daarvan, er is nog een gebruiker genaamd Witlofwrote:Ik wil al heel lang een nieuwe Los met Lof van onze FromRussiaWittlof maar die komt maar niet
Te lang niet op teennagel gelet na nagelbeugel waardoor hij weer verkeerd is gaan groeien.
Op tijd nog ingegrepen door bij te knippen maar wel een pijnlijke wond waardoor djensn kut wordt op Phuture Noize fissa. Kan geen afspraak meer maken voor een nieuwe nagelbeugel voor die tijd dus dat wordt improviseren met watten en pleisters of kalm doen.
Op tijd nog ingegrepen door bij te knippen maar wel een pijnlijke wond waardoor djensn kut wordt op Phuture Noize fissa. Kan geen afspraak meer maken voor een nieuwe nagelbeugel voor die tijd dus dat wordt improviseren met watten en pleisters of kalm doen.
Het drugsbeleid in Australië

Last edited by Pannenkoek on 07 Jun 2018 14:27, edited 1 time in total.
Mijn werkgever die even verwacht dat we vanwege een opening in pak vandaag lopen
dik 31 graden
Dan had ik het sowieso gelaten als ik dat zou lezenwrote:Het drugsbeleid in Australië