Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
RvD wrote:Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping
Dacht dat op Intents de beveiling daar juist zo streng op was?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ligt er aan welke beveiliging ze huren, vaak boeit het de beveiligers namelijk zelf geen zak en vermijden ze liever de confrontatie dan dat ze je daarmee helpen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
Rickzel wrote:En je weet dat je het kan verwachten, ik weet van mezelf dat ik daar enorm chagrijnig van kan worden, dus ik zou nooit op een festival camping gaan staan...
Dit dus, egens vind ik dat zelf natuurlijk wel jammer maar ik weet wat voor een klootzakken er rond lopen die dan denken dat ze gigantisch leuk zijn op zo'n camping en dit soort gein kan ik gewoon niet hebben na zo'n vermoeide dag.
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Chroman wrote:Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?
Joardy Film :worship:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je net wakker bent.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
PEPii wrote:
Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.
Fixed
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Indy wrote:
PEPii wrote:
Doel je op de afterparty in het wc gebouw vannacht? De after had ook gewoon twee stages xd Maar wat een takkeherrie. Of als je wakker word met van die terror, snap niet dat je dat kan draaien als je nog wakker bent.
Fixed
Haha, nog erger..
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.

Zo dat moest er even uit. :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Parvuz wrote:Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.

Is ook gewoon een gouden gast. Hij gaat ook 1 keer per week vrijwillig op bezoek bij eenzame bejaarden.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
RvD wrote:Fransen en Italianen op de camping
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Mensen die gaan janken omdat Wout Weghorst met passie het volkslied meezingt bij Oranje. Is er een keer één die het volkslied met passie zingt is het nog niet goed. We vinden het prachtig als het bij andere landen is. Maar als het bij Nederland is, dan is het nep en overdreven. Volgens mij hebben dat soort mensen standaard iets tegen Weghorst. Als hij een kop koffie zou zetten zou het al camerabewust zijn en theatraal denk ik. Beetje klaar mee met dat gezeur. Tuurlijk is Weghorst geen wereldvoetballer en misschien een tikkeltje te fanatiek. Maar er is geen andere speler die met zoveel inzet zo ver is gekomen.

Weghorst, mooie gast!
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Indy wrote:
PEPii wrote:
Fixed
Nog wakker idd :lol:
En nee bedoelde zeker niet de afters, die waren geweldig :worship: Bedoelde de vers kaalgeschoren buitenlandse tjappies die een meter of 25 van ons af zaten.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
MelvinFR wrote:Rowan die een Spoontech-shirt heeft besteld
1 Edgy Punt voor Melvin

Image
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Branchewerkstuk die vlak voor het diploma half afgekeurd word. Gelukkig kan ik het nog wel verbeteren en kan ik gewoon mijn diploma nog halen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Ik wil al heel lang een nieuwe Los met Lof van onze FromRussiaWittlof maar die komt maar niet :cry:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Plaatje van een gekke scheidsrechter
Grim wrote:Steeds dezelfde oneliners en sarcastische opmerkingen van een select groepje leden
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
MelvinFR wrote:
Broken Balance wrote:Plaatje van een gekke scheidsrechter
heh dat is cruelty toch?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
ErikZ wrote:Ik wil al heel lang een nieuwe Los met Lof van onze FromRussiaWittlof maar die komt maar niet :cry:
Haha FromRussiaWittlof is niet de maker daarvan, er is nog een gebruiker genaamd Witlof :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Te lang niet op teennagel gelet na nagelbeugel waardoor hij weer verkeerd is gaan groeien.

Op tijd nog ingegrepen door bij te knippen maar wel een pijnlijke wond waardoor djensn kut wordt op Phuture Noize fissa. Kan geen afspraak meer maken voor een nieuwe nagelbeugel voor die tijd dus dat wordt improviseren met watten en pleisters of kalm doen.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Het drugsbeleid in Australië
Image
Last edited by Pannenkoek on 07 Jun 2018 14:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 54 minutes ago
Mijn werkgever die even verwacht dat we vanwege een opening in pak vandaag lopen xd dik 31 graden
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pannenkoek wrote:Het drugsbeleid in Australië
Dan had ik het sowieso gelaten als ik dat zou lezen :D
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dus als je nog een volgesnoven 10 euro biljet in je portemonnee heb, gekregen als wisselgeld in de kroeg. Ben je al de lul :)