Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je voor de gein dit topic op Reddit doorlezen, over hoe feesten in Australië gerund worden. Dan valt er hier toch een stuk minder te klagen.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:33 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Pannenkoek schreef:
Het drugsbeleid in Australië


Dan had ik het sowieso gelaten als ik dat zou lezen :D


Ook al ga je naar Defqon Australië zonder drugs op zak, je loopt nog tegen een muur van 50 politie agenten en honden aan. Best kut manier om je feest te beginnen
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
DonnyD schreef:
Pannenkoek schreef:
Het drugsbeleid in Australië


Dan had ik het sowieso gelaten als ik dat zou lezen :D


Ook al ga je naar Defqon Australië zonder drugs op zak, je loopt nog tegen een muur van 50 politie agenten en honden aan. Best kut manier om je feest te beginnen


Waarom zit jij daar niet in de bak dan? :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:10 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Waarom zit jij daar niet in de bak dan? :lol:


Kut vent :lol:
Zat ik wel maar heb mezelf er weer uitgekocht met het belasting geld dat ik daar nog moet betalen
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Hekzitter schreef:
Waarom zit jij daar niet in de bak dan? :lol:


Kut vent :lol:
Zat ik wel maar heb mezelf er weer uitgekocht met het belasting geld dat ik daar nog moet betalen


haha belastinggeld ja? hoeveel? :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:

haha belastinggeld ja? hoeveel? :lol:


1600 dollar. Tax agent maar genegeerd en niet meer via Australië vliegen :x
Toch 160 biertjes daar
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Hekzitter schreef:

haha belastinggeld ja? hoeveel? :lol:


1600 dollar. Tax agent maar genegeerd en niet meer via Australië vliegen :x
Toch 160 biertjes daar


Maar denk je niet dat ze daar ooit nog achteraan gaan? :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verspakketten bezorgen in een busje waar geen airco in zit :/ dit was 6 uur lang afzien
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Jezelf filmen en op RSU zetten :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Jezelf filmen en op RSU zetten :lol:


Filmpje van Watch Your Back? :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of deze?

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Hardfestivalnl/videos/900888760072115/
Dit dan :lol:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:

Die is ook ernstig ja xd
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cringe
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Die allemaal gewoon. 1..2 klaplong en dan sta je daar te huppelen alsof Hans en grietje onderweg zijn naar oma.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dansen ze ook bij de EO jongerendag joh...
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu we toch op dit onderwerp zitten:

Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Nu we toch op dit onderwerp zitten:


Zie:

THArdstyler schreef:


;)

Maar heb hier echt met een grote wtf naar zitten kijken... :huh:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Ziet er uit als een groepje kleuters die hun eerste festival pakken, moeten toch met leuk beeldmateriaal voor thuis en op school thuis komen...
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal over de link gekeken. Maar wat een volk joh
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan hip hop volk dat ook altijd zo stoer moet doen :sick:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ziet er uit als een groepje kleuters die hun eerste festival pakken, moeten toch met leuk beeldmateriaal voor thuis en op school thuis komen...


Dit is hun CKV project denk ik
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een arme sodemieters. :lol:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn steeds groter wordende gebrek aan motivatie voor mijn studie... en ik moet nog 4 jaar xd. Ik vind mijn studie wel interessant enzo maar ik kan me er vaak gewoon niet toe zetten om iets uit te gaan voeren. Misschien maar eens op gesprek gaan
Bericht Geplaatst op 09 jun 2018 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Nu we toch op dit onderwerp zitten:



Het dieptepunt is bereikt, kan alleen maar beter worden.

Kijk mama, ik sta op Intents in mij blote kippenborstje omgedraaid naar de stage kicks mis te slaan. Ongelofelijk xd
Vorige  1 ... 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic