Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moe zijn
keelpijn
teveel werk
wat een kut dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Steffnov schreef:
Werk zoeken als starter dat vooral in het westen aanwezig is en (nog) niet de financiële middelen hebben om daar naartoe te verhuizen. Voelt soms als een hond die zijn eigen staart achterna zit.


Randstad is leven.


Ik ben een karpervisser
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Deze warmte als ik in bed lig. Zweet me dood..

Dit wel ja, m'n slaapkamer zit aan de voorkant van het huis en daar schijnt de zon eigenlijk de hele dag. Raam dicht houden en gordijn dicht scheelt wel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

29 graden warm in huis... heb toch maar even de Airco uit de kelder getrokken en de huiskamer zo verbouwt dat die er weer kan staan. Beetje trekken en duwen met de kozijnen en de slang past weer lekker door het raam (kleine ielige openingen.... )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
JeroenB93 schreef:
Muggenjacht :/


Door een combinatie van:

https://www.bol.com/nl/p/elektrische-vl ... lsrc=aw.ds

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 130x150-cm

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 10-cm-hoog

heb ik hier dus voor het eerst in 4 jaar tijd geen last meer van. Vooral die horgordijnen. Zo blij mee. Zijn gewoon uit te knippen en op de plakken, wat ideaal is gezien het feit dat mijn raam naar binnen open gaat. Slaap nu al een tijd lang met raam en deur open zonder dat er nog maar 1 mug naar binnen is gekomen. En met de bovenste link heb ik hem zo dood, mocht er toch een naar binnen glippen. :loving:

Heb gelukkig 2 ramen op m'n kamer met 2 horren ervoor, maar dan nog heb ik ouders die vooral de tuindeur open laten staan..en ik reageer ook zo lekker heftig op muggenbeten, van die steenharde bulten vol vocht om vervolgens een stuk van je huid af te krabben omdat het zo jeukt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warmte is bij mij 's nachts goed te handelen. Overdag de achterdeur en slaapkamerramen open, deuren open zodat het lekker doortocht. Heb alleen 's ochtends last van de zon die bij mij op het slaapkamerraam staat, waardoor ik echt m'n bed uit zweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overigens is de hitte op mijn slaapkamer nog steeds niet te harden. Zon komt er juist eind van de dag op en het is geen uitzondering als het ergens tussen de 26 en de 31 graden is op mijn slaapkamer :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Overigens is de hitte op mijn slaapkamer nog steeds niet te harden. Zon komt er juist eind van de dag op en het is geen uitzondering als het ergens tussen de 26 en de 31 graden is op mijn slaapkamer :cry: .

Zon staat bij mij van 13u tot zonsondergang op m'n kamer boven :cry:
Gelukkig heb ik een kasteel van een airco apparaat staan, maar zodra die uit staat komt alle hitte net zo snel weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de zon was het nog te doen, maar die ging zonet weg. Wat een benauwdheid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk moeie ogen van de hele dag met m'n hoofd voor een ventilator zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sonos die wel AirPlay 2 van Apple gaat ondersteunen, maar net niet met de Sonos producten die ik heb..
Zoals de Play:1 en playbar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hertentamens met dit weer. Zit me al vanaf zondag af te zonderen van de buitenwereld en me kapot te zweten. 26 graden in de woonkamer en 32 op mijn slaapkamer. Gelukkig morgen de laatste. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oren die pijn gaan doen van mijn oordopjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nou wat doe je dan?


Ticket terug boeken en me afvragen hoe dronken ik nu weer ben geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oortjes ter reparatie op moeten sturen en nu de komende weken crappy Samsung oortjes gebruiken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dat je gewoon wakker wordt in een verlaten pand en je weet helemaal niet waar je bent en je hebt geen schoenen aan en dat je om je heen kijkt, je ziet gewoon geen herkenningspunten, je loopt naar buiten toe en je vraagt aan de eerste de beste medemens van; "Hé, waar ben ik dan, waar loop ik?" En die zegt: "Jongen, je bent in Zaïre, het is hier oorlog." Nou wat doe je dan? Toch huilen?

Gaat ie Jeff?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Old story dan, dat heet al 20 jaar Congo jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticketswap waar alles binnen een milli-seconde meteen weg is >.<
Iemand nog tips? heb mijn telefoon al constant ontgrendeld en push berichten aanstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Een DefQon warm up set maken en daarin wat oude HC platen stoppen..GVD wat mis ik Wasted Mind :cry:

Wat een gruwelijk platen heeft die man gemaakt!

Voor degene die niet weten wie dat is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Ticketswap waar alles binnen een milli-seconde meteen weg is >.<
Iemand nog tips? heb mijn telefoon al constant ontgrendeld en push berichten aanstaan


Enige dat hielp bij ons was ticketswap open laten staan in een browser en om de tijd vernieuwen en hopen dat je uit puur geluk per ongeluk de eerste bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ingegroeid vingernagel hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Een ingegroeid vingernagel hebben...


Tip: Nagelbeugel.

Goedkoper en minder pijnlijk dan laten verwijderen. Had ook een nagel die op het punt stond in te groeien, naar een podoteherapist gegaan en die zette er een beugel op, pijn was heel snel weg en zodoende ook snel hersteld. Was over 2 jaar 80 eu kwijt geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 10:42 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
Dag en nacht terrordraaiende mongooltjes op de camping


Snap niet dat hier nooit wat van gezegd wordt, tuurlijk het is een feestje en het draait om de muziek, maar als je andersmans nachtrust gaat verstoren zonder reden ben je gewoon een lul.
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic