Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
die knuppels bij ziggo sport "ja iedereen is er otch kapot van thuis" terwijl ze het over de crash van verstappen hadden.

wees eens niet zo extreem partijdig, de enigste rede dat ik ziggo kijk is dat het makkelijker is dan een sky sport stream aan te zetten maar door openlijk zo partijdig te zijn maakt die moeite ineens niet zo erg meer.

er staat formule 1 aan, niet formule max verstappen

of ze moeten de naam verandere van ziggo f1 oid naar max verstappen fanclub ofzo


Italiaanse sportzenders zullen vast ook niet partijdig naar Ferrari zijn of in het bovenstaande geval, meer informatie verschaffen over Ferrari dan de rest. Naar je publiek cateren heet dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt prima meer aandacht aan Max geven, maar mensen zoals Plooj en Coronel word ik strondziek van. Alleen Doornbos en misschien van der Garde kunnen zonder oranje bril kijken naar Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:57 
 

makrooy schreef:
Je kunt prima meer aandacht aan Max geven, maar mensen zoals Plooj en Coronel word ik strondziek van. Alleen Doornbos en misschien van der Garde kunnen zonder oranje bril kijken naar Max.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

doornbos deed net zo hard mee, van der garde geen idee maar die vind ik uberhaput irritant. vind het ook jammer dat olav mol af en toe zo partijdig is la houdt hij het het grootste deel van de tijd wel neutral

vind nog steeds het oude RTLGP team vele malen beter(het intro ook btw want dat van ziggo is kut met peren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat nou lachende smileys, Doornbos is de enige die enigszins nog kritiek durft te geven aan Max. Is ook altijd Doornbos tegen Coronel in discussie. En dan heb ik het niet over vandaag, heb niet gekeken. Maar over het algemeen.

En er is een verschil tussen partijdig zijn en objectief zijn he. Natuurlijk is Ziggo voor Max, net als RTL voor alle duitsers is, spaanse TV voor Alonso, en Italianen voor Ferrari en de Britten voor Lewis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 17:50 
 

dat doornbos net zo partijdig deed als die andere gast. ja hij gaat er wel eens tegein maar het is niet altjd even serieus te nemen.

ik krijg het idee dat als ik ziggo f1 kijk dat ze alleen maar willen dat verstappen wint, en dat blijkt.
ik wil een spannende race zien en als hij dan wint leuk voor hem, zo zou het commentaar ook moeten zijn


over andere landen kan ik niet echt oordelen, behalve sky sport, die zijn niet zo partijdig naar mijn idee als mensen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk zelf geen Sky, maar als ik verhalen van anderen hoor en clips zie van Sky dan lijkt het echt alsof ze in Lewis zijn hol zit :lol: Ik heb zelf vroeger veel via de Duitsers gekeken, dit was ook altijd Schumacher dit, Vettel dat. Iedereen klaagt altijd over zijn eigen land die te partijdig is. Dat trekt de casual kijkers nou eenmaal meer, de mensen die al langer into F1 zijn zullen zich logischerwijs ook sneller aan ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 18:16 
 

makrooy schreef:
Ik kijk zelf geen Sky, maar als ik verhalen van anderen hoor en clips zie van Sky dan lijkt het echt alsof ze in Lewis zijn hol zit :lol: Ik heb zelf vroeger veel via de Duitsers gekeken, dit was ook altijd Schumacher dit, Vettel dat. Iedereen klaagt altijd over zijn eigen land die te partijdig is. Dat trekt de casual kijkers nou eenmaal meer, de mensen die al langer into F1 zijn zullen zich logischerwijs ook sneller aan ergeren.

ik keek hiervoor altijd sky en heb echt de lewis bias die iedereen noemt niet gezien of gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee vrienden waarmee ik naar intents weekend ga hebben een tent gekocht die daar al opgezet staat waardoor ik in Mn eentje mijn tent ergens neer moet keilen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 18:23 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut


Heb ik dus ook steeds last van....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

N-Vitral die gisteren een early/millennium stage afsloot met Uptempo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nuracore schreef:
Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut


Heb ik dus ook steeds last van....

Had dit een tijdje geleden al gemeld. Best vervelend ja.
mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637-425.html#p1811012
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zaterdag kampioen geworden met de voetbal en voor de tweede keer in drie jaar de platte kar (inclusief DJ booth) op gemogen. 6 uur lang op die kar rond gereden met zijn allen. Blijft de beste uitvinding ooit :loving: :loving: .


De bijbehorende kater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werk zoeken als starter dat vooral in het westen aanwezig is en (nog) niet de financiƫle middelen hebben om daar naartoe te verhuizen. Voelt soms als een hond die zijn eigen staart achterna zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen het begin van mijn examens t/m donderdag. Elke avond dus weinig slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Elke avond dus weinig slaap.


Tip: voldoende slaap is bevorderlijk voor het leerproces ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Y-me schreef:
Elke avond dus weinig slaap.


Tip: voldoende slaap is bevorderlijk voor het leerproces ;)


Ik was wel van plan om te gaan slapen, maar door spanning gaat dat een lastig verhaal worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Jacin Trill
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze warmte als ik in bed lig. Zweet me dood..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Muggenjacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 03:09 
 
Hardtraxx Crew

Rowanyt1309 schreef:
Deze warmte als ik in bed lig. Zweet me dood..

Yup. Same :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke bromvlieg die mij rond 4u wakker maakte en amper geslapen tot ik enkele uurtjes later maar uit bed ben gekropen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Muggenjacht :/


Door een combinatie van:

https://www.bol.com/nl/p/elektrische-vl ... lsrc=aw.ds

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 130x150-cm

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 10-cm-hoog

heb ik hier dus voor het eerst in 4 jaar tijd geen last meer van. Vooral die horgordijnen. Zo blij mee. Zijn gewoon uit te knippen en op de plakken, wat ideaal is gezien het feit dat mijn raam naar binnen open gaat. Slaap nu al een tijd lang met raam en deur open zonder dat er nog maar 1 mug naar binnen is gekomen. En met de bovenste link heb ik hem zo dood, mocht er toch een naar binnen glippen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Werk zoeken als starter dat vooral in het westen aanwezig is en (nog) niet de financiƫle middelen hebben om daar naartoe te verhuizen. Voelt soms als een hond die zijn eigen staart achterna zit.


Randstad is leven.
Vorige  1 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic