Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
jeffrey2107 wrote:die knuppels bij ziggo sport "ja iedereen is er otch kapot van thuis" terwijl ze het over de crash van verstappen hadden.

wees eens niet zo extreem partijdig, de enigste rede dat ik ziggo kijk is dat het makkelijker is dan een sky sport stream aan te zetten maar door openlijk zo partijdig te zijn maakt die moeite ineens niet zo erg meer.

er staat formule 1 aan, niet formule max verstappen

of ze moeten de naam verandere van ziggo f1 oid naar max verstappen fanclub ofzo
Italiaanse sportzenders zullen vast ook niet partijdig naar Ferrari zijn of in het bovenstaande geval, meer informatie verschaffen over Ferrari dan de rest. Naar je publiek cateren heet dat.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Je kunt prima meer aandacht aan Max geven, maar mensen zoals Plooj en Coronel word ik strondziek van. Alleen Doornbos en misschien van der Garde kunnen zonder oranje bril kijken naar Max.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
makrooy wrote:Je kunt prima meer aandacht aan Max geven, maar mensen zoals Plooj en Coronel word ik strondziek van. Alleen Doornbos en misschien van der Garde kunnen zonder oranje bril kijken naar Max.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

doornbos deed net zo hard mee, van der garde geen idee maar die vind ik uberhaput irritant. vind het ook jammer dat olav mol af en toe zo partijdig is la houdt hij het het grootste deel van de tijd wel neutral

vind nog steeds het oude RTLGP team vele malen beter(het intro ook btw want dat van ziggo is kut met peren.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Wat nou lachende smileys, Doornbos is de enige die enigszins nog kritiek durft te geven aan Max. Is ook altijd Doornbos tegen Coronel in discussie. En dan heb ik het niet over vandaag, heb niet gekeken. Maar over het algemeen.

En er is een verschil tussen partijdig zijn en objectief zijn he. Natuurlijk is Ziggo voor Max, net als RTL voor alle duitsers is, spaanse TV voor Alonso, en Italianen voor Ferrari en de Britten voor Lewis.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
dat doornbos net zo partijdig deed als die andere gast. ja hij gaat er wel eens tegein maar het is niet altjd even serieus te nemen.

ik krijg het idee dat als ik ziggo f1 kijk dat ze alleen maar willen dat verstappen wint, en dat blijkt.
ik wil een spannende race zien en als hij dan wint leuk voor hem, zo zou het commentaar ook moeten zijn

over andere landen kan ik niet echt oordelen, behalve sky sport, die zijn niet zo partijdig naar mijn idee als mensen zeggen
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik kijk zelf geen Sky, maar als ik verhalen van anderen hoor en clips zie van Sky dan lijkt het echt alsof ze in Lewis zijn hol zit :lol: Ik heb zelf vroeger veel via de Duitsers gekeken, dit was ook altijd Schumacher dit, Vettel dat. Iedereen klaagt altijd over zijn eigen land die te partijdig is. Dat trekt de casual kijkers nou eenmaal meer, de mensen die al langer into F1 zijn zullen zich logischerwijs ook sneller aan ergeren.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
makrooy wrote:Ik kijk zelf geen Sky, maar als ik verhalen van anderen hoor en clips zie van Sky dan lijkt het echt alsof ze in Lewis zijn hol zit :lol: Ik heb zelf vroeger veel via de Duitsers gekeken, dit was ook altijd Schumacher dit, Vettel dat. Iedereen klaagt altijd over zijn eigen land die te partijdig is. Dat trekt de casual kijkers nou eenmaal meer, de mensen die al langer into F1 zijn zullen zich logischerwijs ook sneller aan ergeren.
ik keek hiervoor altijd sky en heb echt de lewis bias die iedereen noemt niet gezien of gehoord.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Twee vrienden waarmee ik naar intents weekend ga hebben een tent gekocht die daar al opgezet staat waardoor ik in Mn eentje mijn tent ergens neer moet keilen >.<
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nuracore wrote:Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut
Heb ik dus ook steeds last van....
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
N-Vitral die gisteren een early/millennium stage afsloot met Uptempo :/
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Hard4Us wrote:
Nuracore wrote:Het forum die continu vraagt om de cookies te accepteren maar mij ook steeds weer uitlogt op hardtraxx. Super kut
Heb ik dus ook steeds last van....
Had dit een tijdje geleden al gemeld. Best vervelend ja.
Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic (page 18)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote:Zaterdag kampioen geworden met de voetbal en voor de tweede keer in drie jaar de platte kar (inclusief DJ booth) op gemogen. 6 uur lang op die kar rond gereden met zijn allen. Blijft de beste uitvinding ooit :loving: :loving: .
De bijbehorende kater.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Dit :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Werk zoeken als starter dat vooral in het westen aanwezig is en (nog) niet de financiële middelen hebben om daar naartoe te verhuizen. Voelt soms als een hond die zijn eigen staart achterna zit.
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Morgen het begin van mijn examens t/m donderdag. Elke avond dus weinig slaap.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Y-me wrote:Elke avond dus weinig slaap.
Tip: voldoende slaap is bevorderlijk voor het leerproces ;)
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Grim wrote:
Y-me wrote:Elke avond dus weinig slaap.
Tip: voldoende slaap is bevorderlijk voor het leerproces ;)
Ik was wel van plan om te gaan slapen, maar door spanning gaat dat een lastig verhaal worden :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Jacin Trill
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Deze warmte als ik in bed lig. Zweet me dood..
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Muggenjacht :/
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Rowanyt1309 wrote:Deze warmte als ik in bed lig. Zweet me dood..
Yup. Same :/
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Dikke bromvlieg die mij rond 4u wakker maakte en amper geslapen tot ik enkele uurtjes later maar uit bed ben gekropen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
JeroenB93 wrote:Muggenjacht :/
Door een combinatie van:

https://www.bol.com/nl/p/elektrische-vl ... lsrc=aw.ds

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 130x150-cm

en

http://www.xenos.nl/wonen-en-sfeer/gord ... 10-cm-hoog

heb ik hier dus voor het eerst in 4 jaar tijd geen last meer van. Vooral die horgordijnen. Zo blij mee. Zijn gewoon uit te knippen en op de plakken, wat ideaal is gezien het feit dat mijn raam naar binnen open gaat. Slaap nu al een tijd lang met raam en deur open zonder dat er nog maar 1 mug naar binnen is gekomen. En met de bovenste link heb ik hem zo dood, mocht er toch een naar binnen glippen. :loving:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Steffnov wrote:Werk zoeken als starter dat vooral in het westen aanwezig is en (nog) niet de financiële middelen hebben om daar naartoe te verhuizen. Voelt soms als een hond die zijn eigen staart achterna zit.
Randstad is leven.