Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Levelen is leuk ja, maar die skins e.d. boeien me niet, zeker met die cartoon stijl is me dat te kinderachtig. Het is maar hoeveel waarde je aan zoiets hecht om het rewarding te maken.


En net die custom skins en de cartoon stijl is wat voor velen (voornamelijk minderjarigen) toch echt een grote meerwaarde.

Zelfs als is het enkel cosmetisch, een grote multiplayer game zonder skins ga je vandaag de dag nooit krijgen.
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Printer die kaduk is waardoor ik geen eigen werk kan afdrukken voor een sollicitatiegesprek >.<
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritant waus/dronken wijf dat m'n bandana tot twee keer toe probeerde te jatten na Soenda :')
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Speciaal naar de Markthal gegaan om daar even Urbandesigner te checken, disst 'ie me en zit hij met de Hekzitter op Soenda. :thumbdown:. Daarna uit frustratie een döner gözleme bij zijn Turkse buurman gegeten en toen mijn mond verbrand.

Sorry :cry:
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Straalbezopen thuis komen om 3 uur 's nachts en de volgende dag moeten werken. Heb het godverdomme nog nooit zo slecht gehad.
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Straalbezopen thuis komen om 3 uur 's nachts en de volgende dag moeten werken. Heb het godverdomme nog nooit zo slecht gehad.



:aww:
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:41 
 

vriendeloterij die zit te bellen, ik heb ze al eens gemailt erover dat ze moeten ophouden

PLEUR OP
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
vriendeloterij die zit te bellen, ik heb ze al eens gemailt.

PLEUR OP


kutloterijen

je wint alleen als je 70+ bent of al genoeg geld op de bank hebt staan dat je het niet eens nodig hebt.
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn werk dat volledig afhankelijk is van studenten. Als er opeens een leegloop komt, kunnen ze die tent wel opdoeken. Hoe kan je een apotheek nou draaiende houden via oproepkrachten.. ik ben er misschien ook wel weg over een maand voor ander werk en dr is nu al iemand weg dus dan komen ze helemaal in de problemen
Bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jordy schreef:
Hekzitter schreef:
Ik vind Fortnite ook zwaar overrated. De reden dat iedereen het speelt is puur, omdat veel mensen het spelen. Mensen zijn gewoon kuddevolk wat dat betreft. Heb het een halfuur gespeeld, maar snap ook de hele hype eromheen niet. In tijden van RuneScape was dat ook zo. Speelde iedereen dat en was dat ook na een tijdje voorbij. Vooral, omdat het gratis is, laagdrempelig en je het samen met vrienden kan spelen maakt het aantrekkelijk voor mensen. Maar is voor mij niet echt weggelegd. Speel liever iets met wat meer inhoud.

Zoals het 2e Wereldoorlog topografie spel.


Er is maar 1 rijk en dat is het 3e rijk.


Is Hearts of Iron 4 niks voor je Job?
Bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Hekzitter schreef:
Er is maar 1 rijk en dat is het 3e rijk.


Is Hearts of Iron 4 niks voor je Job?



Hij zit in het development team om de historische accuraatheid te waarborgen.
Bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
Hekzitter schreef:
Er is maar 1 rijk en dat is het 3e rijk.


Is Hearts of Iron 4 niks voor je Job?



Hij zit in het development team om de historische accuraatheid te waarborgen.


:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 mei 2018 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
Hekzitter schreef:
Er is maar 1 rijk en dat is het 3e rijk.


Is Hearts of Iron 4 niks voor je Job?



Hij zit in het development team om de historische accuraatheid te waarborgen.


Duitsland Op confirmed
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met een stageverslag waarin ik al op +10.000 woorden zit en nog niet klaar ben. :yawn:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het pre-orderen van BMS ook meteen Statement of Intent en Cryptology gekocht want impulsief, beide CD hoesjes zijn beschadigd aangekomen.. :x
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

26 graden binnen op kantoor, supergoed voor de focus dit :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
26 graden binnen op kantoor, supergoed voor de focus dit :whistle:


Ventilator op gezichtshoogte 50 cm van je hoofd af plaatsen ^^
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Fantazoo schreef:
26 graden binnen op kantoor, supergoed voor de focus dit :whistle:


Ventilator op gezichtshoogte 50 cm van je hoofd af plaatsen ^^


Als we die nou eens hadden was dat een goed idee geweest, maar helaas :cry:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Pedaalemre schreef:
Fantazoo schreef:
26 graden binnen op kantoor, supergoed voor de focus dit :whistle:


Ventilator op gezichtshoogte 50 cm van je hoofd af plaatsen ^^


Als we die nou eens hadden was dat een goed idee geweest, maar helaas :cry:


Ah. Kun je het daar niet over hebben met je werkgever? :P

Ik doe dat namelijk altijd als ik thuis zit het zo warm is dat alle ramen opdoen weinig uithaalt. Is superchill (letterlijk) :worship:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gebrek aan concentratie. 8 juni scriptie deadline :cry:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een stok oude Arriva bus zitten waar de airco het niet van doet...
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem mentosje , extra fresh
Bericht Geplaatst op 25 mei 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vrijdagavond bezig met m'n scriptie... Bah
Bericht Geplaatst op 26 mei 2018 14:55 
 
Hardtraxxer

De verhoogde loonheffing op mijn vakantie geld, 25% extra loonheffing omdat het als een bonus gezien wordt. 'Gelukkig' verdien ik jaarlijks als student niet zo heel veel en krijg ik alle loonheffing weer terug bij de belastingaanslag, maar had die 25% nu wel goed kunnen gebruiken voor de zomer.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2018 16:11 
 

die knuppels bij ziggo sport "ja iedereen is er otch kapot van thuis" terwijl ze het over de crash van verstappen hadden.

wees eens niet zo extreem partijdig, de enigste rede dat ik ziggo kijk is dat het makkelijker is dan een sky sport stream aan te zetten maar door openlijk zo partijdig te zijn maakt die moeite ineens niet zo erg meer.

er staat formule 1 aan, niet formule max verstappen

of ze moeten de naam verandere van ziggo f1 oid naar max verstappen fanclub ofzo
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic