Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hele internet staat er vol mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na net een reparatie gehad te hebben aan mijn iPhone, is nu mijn audio Jack stuk waardoor maar een kanaal het doet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Hele internet staat er vol mee :lol:

Dan kom je inderdaad echt niet verder dan hardtraxx. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha lekker kortzichtig.

Het zal wel een rede hebben dat er bij mij wat anders staat in de google ads. Wellicht omdat ik me sowieso niet voor spelletjes interesseer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige wat ik daarvan weet is dat het een online game is dat je met meerdere personen kan doen en dat t heel populair is. Maar dat ik het verder niet ken heeft niets te maken met onder een steen leven. Ik denk meer gewoon in een andere levensfase zitten ofzo haha. Ik zou echt niet weten wanneer ik tijd zou moeten hebben om spelletjes te spelen. Samenwonen en fulltime werken zorgt er aardig voor dat je dat soort dingen niet meer doet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde het uiteraard ook niet als een beledigend opmerking :P Het is gewoon grappig dat ik word gebombardeerd met fortnite terwijl er iemand is die het eigenlijk amper kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

misschien zegt dat meer over jouw surfgedrag :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
misschien zegt dat meer over jouw surfgedrag :P ;)


Oh dat sowieso, ben wel een pc/game nerd, kende het al voordat het überhaupt een ding was. Maar het is nu op het punt gekomen dat het echt overal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Fortnite ook zwaar overrated. De reden dat iedereen het speelt is puur, omdat veel mensen het spelen. Mensen zijn gewoon kuddevolk wat dat betreft. Heb het een halfuur gespeeld, maar snap ook de hele hype eromheen niet. In tijden van RuneScape was dat ook zo. Speelde iedereen dat en was dat ook na een tijdje voorbij. Vooral, omdat het gratis is, laagdrempelig en je het samen met vrienden kan spelen maakt het aantrekkelijk voor mensen. Maar is voor mij niet echt weggelegd. Speel liever iets met wat meer inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik vind Fortnite ook zwaar overrated. De reden dat iedereen het speelt is puur, omdat veel mensen het spelen. Mensen zijn gewoon kuddevolk wat dat betreft. Heb het een halfuur gespeeld, maar snap ook de hele hype eromheen niet. In tijden van RuneScape was dat ook zo. Speelde iedereen dat en was dat ook na een tijdje voorbij. Vooral, omdat het gratis is, laagdrempelig en je het samen met vrienden kan spelen maakt het aantrekkelijk voor mensen. Maar is voor mij niet echt weggelegd. Speel liever iets met wat meer inhoud.

Zoals het 2e Wereldoorlog topografie spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Runescape was vroeger ook gewoon de :bomb:. Speel het nog steeds wel af en toe, alleen is natuurlijk minder leuk als er zoveel minder vrienden spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker interviews uittypen voor mijn scriptie op mijn vrije dag met dit weer. Kan niet wachten totdat ik klaar ben met deze zooi. Onderzoek doen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hekzitter schreef:
Ik vind Fortnite ook zwaar overrated. De reden dat iedereen het speelt is puur, omdat veel mensen het spelen. Mensen zijn gewoon kuddevolk wat dat betreft. Heb het een halfuur gespeeld, maar snap ook de hele hype eromheen niet. In tijden van RuneScape was dat ook zo. Speelde iedereen dat en was dat ook na een tijdje voorbij. Vooral, omdat het gratis is, laagdrempelig en je het samen met vrienden kan spelen maakt het aantrekkelijk voor mensen. Maar is voor mij niet echt weggelegd. Speel liever iets met wat meer inhoud.

Zoals het 2e Wereldoorlog topografie spel.


Er is maar 1 rijk en dat is het 3e rijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut geslapen
over enthousiaste mensen op werk met kutverhalen

ik ga straks echt mensen slaan :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal naar de Markthal gegaan om daar even Urbandesigner te checken, disst 'ie me en zit hij met de Hekzitter op Soenda. :thumbdown:. Daarna uit frustratie een döner gözleme bij zijn Turkse buurman gegeten en toen mijn mond verbrand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik vind Fortnite ook zwaar overrated. De reden dat iedereen het speelt is puur, omdat veel mensen het spelen. Mensen zijn gewoon kuddevolk wat dat betreft. Heb het een halfuur gespeeld, maar snap ook de hele hype eromheen niet. In tijden van RuneScape was dat ook zo. Speelde iedereen dat en was dat ook na een tijdje voorbij. Vooral, omdat het gratis is, laagdrempelig en je het samen met vrienden kan spelen maakt het aantrekkelijk voor mensen. Maar is voor mij niet echt weggelegd. Speel liever iets met wat meer inhoud.

Zo, lekker kortzichtig. 'Ik vind het niet leuk dus ik verzin een reden waarom het niet leuk moet zijn en iedereen die het wel speelt is kuddevolk'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is dat simpele juist hetgeen wat het zo vet maakt. Zelf speel ik het niet omdat ik er niet echt tijd voor heb, maar heb het een paar dagen gespeeld en het is best een tof spel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het ook een enorm overrated spel, kon er zelf ook niet echt veel lol in vinden t.o.v. PUBG. Vind die hele lifestyle van het nadoen van die dansjes en schreeuwende kids ook behoorlijk cringy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Fortnite ook heel vet. Scheelt ook dat veel van m'n maten het spelen. Gisteren solo win met 8 kills, met duo/squads is m'n record 9 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overrated? Misschien. Maar het is en blijft gewoon een gratis een spel dat ook nog eens wekelijks geupdate wordt. Dat doen zelfs Triple A games niet. En het heeft gewoon zijn eigen unieke speelwijzen, bouwen. Je kunt je zelf uit vrijwel elke situatie krijgen, als je bij PUBG gepakt wordt, is de kans dat je dood bent vrij groot. Ik vind beide spellen vet, alleen Fortnite is wat sneller paced, wat mij wel trekt. En het grootste probleem bij PUBG vond ik dat het in het begin totaal niet rewarding was om te spelen/te winnen. Won je op PUBG, kreeg je extra punten, waarmee je een kistje kon openen om weer iets kut te krijgen. Van wat ik hoor is dit nu wel anders en heb je een level systeem, maar dan nog vind ik Fortnite meer rewarding om te spelen dan PUBG, dat is voor mij vooral de reden geweest om over te stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Overrated? Misschien. Maar het is en blijft gewoon een gratis een spel dat ook nog eens wekelijks geupdate wordt. Dat doen zelfs Triple A games niet. En het heeft gewoon zijn eigen unieke speelwijzen, bouwen. Je kunt je zelf uit vrijwel elke situatie krijgen, als je bij PUBG gepakt wordt, is de kans dat je dood bent vrij groot. Ik vind beide spellen vet, alleen Fortnite is wat sneller paced, wat mij wel trekt. En het grootste probleem bij PUBG vond ik dat het in het begin totaal niet rewarding was om te spelen/te winnen. Won je op PUBG, kreeg je extra punten, waarmee je een kistje kon openen om weer iets kut te krijgen. Van wat ik hoor is dit nu wel anders en heb je een level systeem, maar dan nog vind ik Fortnite meer rewarding om te spelen dan PUBG, dat is voor mij vooral de reden geweest om over te stappen.


League Of Legends, Dota, World Of Tanks? Zat spellen die dit doen en deden.

En het reward systeem boeit me helemaal niet. Levelen is leuk ja, maar die skins e.d. boeien me niet, zeker met die cartoon stijl is me dat te kinderachtig. Het is maar hoeveel waarde je aan zoiets hecht om het rewarding te maken.

Fortnite heeft zijn eigen systeem qua bouwen idd, maar er waren wel meer survival/shooters (wel van die early access dingen die nooit af werden gemaat) die zoiets deden, misschien niet zo fast paced als Fortnite maar het was er wel.

PUBG is voor mij gewoon beter omdat het realistischer is. Ja, je gaat snel dood, dat maakt het spannend imo. Ik kan me in PUBG veel meer inleven, wat een win rewarding maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PUBG krijgt binnenkort ook een map die veel kleiner is dan normaal, om het wat sneller paced te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
kut geslapen
over enthousiaste mensen op werk met kutverhalen

ik ga straks echt mensen slaan :yawn: :yawn:


Holy shit dit is precies mijn dag :lol: overenthousiaste collega's en extreem geirriteerde klanten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lootboxes (zoals in de genoemde games) blijven toch kut, en vooral binnenkort mogelijk illegaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kegel77w schreef:
Overrated? Misschien. Maar het is en blijft gewoon een gratis een spel dat ook nog eens wekelijks geupdate wordt. Dat doen zelfs Triple A games niet. En het heeft gewoon zijn eigen unieke speelwijzen, bouwen. Je kunt je zelf uit vrijwel elke situatie krijgen, als je bij PUBG gepakt wordt, is de kans dat je dood bent vrij groot. Ik vind beide spellen vet, alleen Fortnite is wat sneller paced, wat mij wel trekt. En het grootste probleem bij PUBG vond ik dat het in het begin totaal niet rewarding was om te spelen/te winnen. Won je op PUBG, kreeg je extra punten, waarmee je een kistje kon openen om weer iets kut te krijgen. Van wat ik hoor is dit nu wel anders en heb je een level systeem, maar dan nog vind ik Fortnite meer rewarding om te spelen dan PUBG, dat is voor mij vooral de reden geweest om over te stappen.


League Of Legends, Dota, World Of Tanks? Zat spellen die dit doen en deden.

En het reward systeem boeit me helemaal niet. Levelen is leuk ja, maar die skins e.d. boeien me niet, zeker met die cartoon stijl is me dat te kinderachtig. Het is maar hoeveel waarde je aan zoiets hecht om het rewarding te maken.

Fortnite heeft zijn eigen systeem qua bouwen idd, maar er waren wel meer survival/shooters (wel van die early access dingen die nooit af werden gemaat) die zoiets deden, misschien niet zo fast paced als Fortnite maar het was er wel.

PUBG is voor mij gewoon beter omdat het realistischer is. Ja, je gaat snel dood, dat maakt het spannend imo. Ik kan me in PUBG veel meer inleven, wat een win rewarding maakt.


League was ik inderdaad even vergeten, Dota en World of Tanks zelf niet gespeeld, dus dat wist ik niet. PUBG vond ik ook heel vet, maar doordat ik wel waarde hecht aan rewards, hield dat bij mij wel op na een tijdje. Bij PUBG moet je idd nadenken bij wat je doet, wat het ook heel leuk maakt. Maar denk zelf dat PUBG te langzaam was met updaten, en nieuwe dingen uitbrengen. Ook was die nieuwe map totaal niet goed ontvangen door iedereen, en doordat je niet kon kiezen welke map je speelt, heeft hun dat ook heel veel spelers gekost uiteindelijk.
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic