Verklaar uw nader
Ik heb geen naderwrote:Verklaar uw nader
Ik heb geen naderwrote:Verklaar uw nader
Een beetje jammer ja...wrote:Joel Beukers en co. bij DumpertReeten
Geen idee wie dat waren, maar heb het na een paar minuten afgezet. Wat een irritante gasten.wrote:Joel Beukers en co. bij DumpertReeten
SCOOPIE ERBIJ????wrote:Geen idee wie dat waren, maar heb het na een paar minuten afgezet. Wat een irritante gasten.wrote:Joel Beukers en co. bij DumpertReeten
Toch maar naar het werk gegaan omdat ik vanavond iets heb waar ik heel graag heen wilwrote:Niet kunnen slapen van een loopneus, hoestbuien en keelpijn.
nu zwaar chagrijnigwrote:Toch maar naar het werk gegaan zodat ik de komende 8 uur van hond verlost benwrote:veel te laat naar werk gegaan omdat hond zwaar fucked up aan het doen was
wrote:Geen idee wie dat waren, maar heb het na een paar minuten afgezet. Wat een irritante gasten.wrote:Joel Beukers en co. bij DumpertReeten
Door de nieuwe privacy wetgeving hebben de mods leeftijd weggehaald bij de accounts volgens mij, misschien daardoor?wrote:Hardtraxx zegt: Er zijn geen jarigen vandaag.
Terwijl ik toch echt jarig ben! Jeetje zeg! Hoor ik er niet meer bij ofzo?
Correct.wrote:Door de nieuwe privacy wedgeving hebben de mods leeftijd weggehaald bij de accounts volgens mij, misschien daardoor?wrote:Hardtraxx zegt: Er zijn geen jarigen vandaag.
Terwijl ik toch echt jarig ben! Jeetje zeg! Hoor ik er niet meer bij ofzo?
Ik zie ook mensen die dansjes nadoen op festivals, het is echt pijnlijk om aan te zien.wrote:Fortnite.
Volgens mij is er bijna niemand die het niet speelt. Voelt echt alsof ik één van de weinigen ben. Snap die hype niet echt.
Zou niet weten wat het is.wrote:Fortnite.
Volgens mij is er bijna niemand die het niet speelt. Voelt echt alsof ik één van de weinigen ben. Snap die hype niet echt.
Misschien een idee om je kip wat langer erop te laten liggen dan 2 minuten..?wrote:Elke keer als ik ben wezen bbqen, grillen of gourmetten dat ik binnen een uur alles eruit loop te schijten.
Maakt niet uit. Zelfs dan ga ik aan de schijt. Zal wel komen dat ik geopereerd ben aan de darmen. Mis namelijk een behoorlijk stukje darm.wrote:Misschien een idee om je kip wat langer erop te laten liggen dan 2 minuten..?wrote:Elke keer als ik ben wezen bbqen, grillen of gourmetten dat ik binnen een uur alles eruit loop te schijten.