Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.


Kritiek hebben is oke, maar het ging echt veel verder dan alleen dit. Dat hij ondanks alle gebash nog wil toegeven dat hij te ver is gegaan met een perma ban vind ik wel pluspuntjes waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'collega's' die de wc niet schoonmaken als ze er lekker hebben zitten schijten :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.

Mee eens, ook vooral omdat mijn reden van stoppen op jordy geschoven wordt. Wat een bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.

Mee eens, ook vooral omdat mijn reden van stoppen op jordy geschoven wordt. Wat een bullshit.


<3

alle kleine kindertjes moeten tikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.


Kritiek hebben is oke, maar het ging echt veel verder dan alleen dit. Dat hij ondanks alle gebash nog wil toegeven dat hij te ver is gegaan met een perma ban vind ik wel pluspuntjes waardig.

Dat verdient ook de waardering inderdaad na al dat gebash!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.


Kritiek hebben is oke, maar het ging echt veel verder dan alleen dit. Dat hij ondanks alle gebash nog wil toegeven dat hij te ver is gegaan met een perma ban vind ik wel pluspuntjes waardig.

link waar hij dit heeft gezegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij heeft het in de shout gezegd, is nog terug te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovenburen die tijdens dodenherdenking de muziek keihard aan laten staan en volgens mij zelfs nog een tandje harder zetten... Kan daar echt heel slecht tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Bovenburen die tijdens dodenherdenking de muziek keihard aan laten staan en volgens mij zelfs nog een tandje harder zetten... Kan daar echt heel slecht tegen.


Ik kwam er middenin het maaien op de verse Team Red liveset achter dat het al 20:05 was >.<

Kuch. :lol: Gebeurt ook 1x en nooit meer dusja. Volgend jaar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja dan ben je een andere keer twee minuten stil als je het nodig acht. Ik verstoor zeker weten niet iemands anders stilte aangezien dat heel respectloos is. Maar voor de rest vind ik het wel een beetje geforceerd gedoe allemaal. Sta vaak genoeg stil bij het werk van militairen (bij het kijken van een film bijv) dus ik vind die 2 minuten een beetje overbodig voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

M'n volume stond ook zacht en heb alles dicht dus denk niet dat iemand iets meekregen heeft. Bij mij is het gewoon dat ik de oplettendheid van een zeef heb en om 19:50 er dan nog aan denk, en voor ik het weet ben ik te laat. Iig blij dat geen gekkie ben die bewust dit soort dingen wil verstoren (zoals die mensen die er dan weer lekker tegen moeten zijn en gaan schreeuwen op de dam edg.)

Edit: He, Opeens ben je mod ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Bovenburen die tijdens dodenherdenking de muziek keihard aan laten staan en volgens mij zelfs nog een tandje harder zetten... Kan daar echt heel slecht tegen.


B2S was ook niet heel tactisch met Radicals set up te loaden om 20u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er respect voor en ben ook stil maar vind het ook allemaal geforceerd... ben gewoon gaan sporten en ben daar wel netjes 2 minuten stil geweest. Waren wel een paar importpolen die verbaasd om zich heen kijken en zich afvroegen waarom de hele sportschool opeens hun bakkes hield en niets deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ach ja dan ben je een andere keer twee minuten stil als je het nodig acht. Ik verstoor zeker weten niet iemands anders stilte aangezien dat heel respectloos is. Maar voor de rest vind ik het wel een beetje geforceerd gedoe allemaal. Sta vaak genoeg stil bij het werk van militairen (bij het kijken van een film bijv) dus ik vind die 2 minuten een beetje overbodig voor mezelf.


Heb ik ook een beetje, vind geen probleem om 2 minuten stil te zijn om anderen hun rust te respecteren, maar ik heb geen speciaal moment nodig om iets uit de geschiedenis te herdenken. Te geforceerd voor mij persoonlijk.

Edit: Meteen een irritatiemomentje erbij aangezien ik het niet in dat topic wil doen. De mensen in DQ topic die door blijven gaan over de bans en de mod uitdagen, trieste zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
Ach ja dan ben je een andere keer twee minuten stil als je het nodig acht. Ik verstoor zeker weten niet iemands anders stilte aangezien dat heel respectloos is. Maar voor de rest vind ik het wel een beetje geforceerd gedoe allemaal. Sta vaak genoeg stil bij het werk van militairen (bij het kijken van een film bijv) dus ik vind die 2 minuten een beetje overbodig voor mezelf.


Heb ik ook een beetje, vind geen probleem om 2 minuten stil te zijn om anderen hun rust te respecteren, maar ik heb geen speciaal moment nodig om iets uit de geschiedenis te herdenken. Te geforceerd voor mij persoonlijk.

Edit: Meteen een irritatiemomentje erbij aangezien ik het niet in dat topic wil doen. De mensen in DQ topic die door blijven gaan over de bans en de mod uitdagen, trieste zooi.

...En weer gaan huilen als ze een warn of ban krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 07:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zat tijdens dodenherdenking in de auto. Maar t blijft me verbazen dat mensen hun auto op de vluchtstrook parkeren, ik vind dat echt levensgevaarlijk en bovendien hartstikke verboden.

Zorg dan dat je op tijd een afrit heb genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me herinneren dat er in eerdere jaren op borden boven de weg stond dat dat gewoon mocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee juist niet.
Op die borden staat dat je een veilige plek moet opzoeken om stil te staan.

Men heeft blijkbaar echt geen idee dat je dus het risico loopt dat er een vrachtwagen met 90 km/h je autootje in boert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 11:10 
 
Hardtraxxer

Als je gewoon zorgt dat je genoeg snelheid opbouwt bij het wegrijden op de vluchtstrook, voordat je terug de snelweg opgaat kan er niet veel mis gaan toch? Als een vrachtwagen op jou in rijd terwijl je op de vluchtstrook staat is dat altijd 100% zijn fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Als je gewoon zorgt dat je genoeg snelheid opbouwt bij het wegrijden op de vluchtstrook, voordat je terug de snelweg opgaat kan er niet veel mis gaan toch? Als een vrachtwagen op jou in rijd terwijl je op de vluchtstrook staat is dat altijd 100% zijn fout.

Wel top om te weten dat het niet je eigen fout is als je wordt doodgereden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 11:35 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
joostmakaay schreef:
Als je gewoon zorgt dat je genoeg snelheid opbouwt bij het wegrijden op de vluchtstrook, voordat je terug de snelweg opgaat kan er niet veel mis gaan toch? Als een vrachtwagen op jou in rijd terwijl je op de vluchtstrook staat is dat altijd 100% zijn fout.

Wel top om te weten dat het niet je eigen fout is als je wordt doodgereden :thumbup:


Haha doelde meer op deze opmerking:

Citaat:
Men heeft blijkbaar echt geen idee dat je dus het risico loopt dat er een vrachtwagen met 90 km/h je autootje in boert.


Lijkt me dat dit enkel mogelijk is wanneer je tijdens het wegrijden meteen de snelweg opschiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben je nog nooit een vrachtwagen tegengekomen (of een ander voertuig) die ff niet op zit te letten of te appen en daarbij van de eigen rijstrook afwijkt. Sta je daar dan met je goeie gedraag 2 minuten stil te wezen. BAM.

Daar doel ik op.
Het opnieuw invoegen moet inderdaad zoals je beschrijft, alhoewel er ook zat idioten zijn die dat niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin frenchcore weer leuk te vinden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik begin frenchcore weer leuk te vinden :cry:


Daar hoef je je toch niet voor te schamen gab. Ik ga eens in het jaar ook naar een Frenchcore feestje voor de gein. En wat die Sefa allemaal produceerd (sic)... (L)
Vorige  1 ... 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic