Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

De gevallen namen dus. Pour some alcohol for my fallen brothers
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon.1 topic. Sund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe jezus. Dit vind ik wel zonde :surrender:. Waarom niet gewoon een tijdelijke ban van 3-6 maanden ofzo? Daarmee leren ze het toch ook wel? Je wordt ook niet levenslang de cel in gegooid als je iemand beledigt #dommevergelijkingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je wordt ook niet levenslang de cel in gegooid als je iemand beledigd


ligt er aan in welk land je woont :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Vooral omdat het puur uit "humor" ontstaan is. Het is niet zo dat deze leden echt voorstander waren van de ideeën van toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eens. Vooral omdat het puur uit "humor" ontstaan is. Het is niet zo dat deze leden echt voorstander waren van de ideeën van toen.


het was totaal niet grappig na de eerste 3 posts, maar iedereen perma ban is wel overdreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ieder zijn humor natuurlijk. Ik kan om Hitlergrappen persoonlijk wel lachen, om het belachelijk maken van Hitler.

Ik snap echter wel dat mensen dingen omtrent de Holocaust dan te ver vinden gaan. Ik zou een warm/korte ban + verwijderen dan logisch vinden.

Maar volgens mij, gezien de ban van Teup eerder ook, dat Jor-D gewoon een persoonlijke vendetta hier tegen heeft, of een hekel aan Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stonden er wel paar tussen waar ik stiekem wel om moest grinniken. Maar moet ook zeggen dat ik bewust geen plaatjes ben gaan plaatsen want gaat me net wat te ver. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer inderdaad dat het dan op deze manier moet aflopen. Heb de berichten helaas niet meegekregen, dus kan misschien ook niet helemaal goed oordelen, maar als ik de berichten lees van andere users hadden ze er ook makkelijk op een andere manier vanaf kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Stonden er wel paar tussen waar ik stiekem wel om moest grinniken. Maar moet ook zeggen dat ik bewust geen plaatjes ben gaan plaatsen want gaat me net wat te ver. :$


Haha dit had ik ook inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Stonden er wel paar tussen waar ik stiekem wel om moest grinniken. Maar moet ook zeggen dat ik bewust geen plaatjes ben gaan plaatsen want gaat me net wat te ver. :$

Ik had er al wat bedacht in mijn hoofd maar heb me met opzet maar afzijdig gehouden, ook omdat de grap al te ver uitgemolken was.

Toen Geertsen zijn tracklist poste dacht ik eerst van 'Oh nee. gaan we weer' maar die was gewoon wel erg sterk.
In dat opzicht snap ik wel waarom hij alleen een warn heeft gekregen. Maar verder zijn permanente verbanningen buiten proportioneel. En als Jordy nog meer van deze acties heeft dan kan je er donder op nemen dat iedereen straks weg blijft. En dat zou zonde zijn. De groep met veelal ook nieuwe leden zorgt normaliter voor een goede gezellige sfeer en meetings met nieuwe mensen op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met Hardtraxx. Post toch al niet meer zoveel de laatste tijd, maar dit is wel de druppel.

Dat een beheerder, die nooit naar de site omkijkt, doodleuk allemaal leden permanent banned die (grotendeels) daadwerkelijk bijdrage leveren aan dit forum, is simpelweg belachelijk. Kan me herinneren dat er destijds bij Teupie ook al zo’n ‘’overreactie’’ van Jor-D was, omdat ie een nazi-gerelateerde grap postte. Als je enig beeld hebt van de trouwe HT community, zou je hier geen permaban aan koppelen. Maargoed, daar hebben Timothy en BB al genoeg over gezegd in het Defqon topic. Krijg echt het idee dat Jor-D het platform kapot wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkcolleges waarbij de opdrachten nabesproken worden ipv dat je het zelf uitzoekt mbv de antwoorden. Pleur gewoon de antwoorden online en doe niet zo moeilijk. Vind het zo hinderlijk om rekenwerk klassikaal te bespreken. Dat snap ik ook wel mbv de antwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Krijg echt het idee dat Jor-D het platform kapot wil hebben


Dan doe je gewoon net als Duncan. Van de 1 op de andere dag de stekker eruit trekken. (ID&T forum)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een rood oog door mijn lens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Krijg echt het idee dat Jor-D het platform kapot wil hebben


Dan doe je gewoon net als Duncan. Van de 1 op de andere dag de stekker eruit trekken. (ID&T forum)


Volgens mij is Hardtraxx nog altijd winstgevend, daarom zal Jor-D de stekker er voorlopig niet uit trekken.
(uit zijn eigen posts te lezen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mits we allemaal niks doen en een van de mods svb banned zodat alle posts stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen een adblocker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is ad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En waarom moet hij geblockt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
En waarom moet hij geblockt worden?


Laten we beginnen met waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pipa schreef:
Die vertyfde zonnebrilletjes waar iedereen het over heeft op dit moment

Pff, dit. Vorig jaar was dit leuk maar nu is het echt 'groot' geworden en kun je niet meer fatsoenlijk op een festival lopen of een mafklapper loopt er mee én heel mijn timeline op Facebook staat er mee vol. Op Facebook is een besloten groep 'Mensen met snelle zonnebrillen' , dat is de original en daar stond de volgende post:

Citaat:
Hallo mensen.

Ik wil naar aanleiding van Donnie's "snelle plangas" toch even mijn mening (en die van de ereleden) hierover uiten. Donnie is de laatste tijd in het nieuws met z'n brilletjes. Cool natuurlijk. Maar 'het fenomeen' bestaat al jaren, deze groep bestaat ook al geruime tijd. Wereldwijd is dit een ding, het is niet zo dat meneer het wiel heeft uitgevonden.
Een eervolle vermelding zou in onze ogen op z'n plaats zijn maar niets is minder waar. Er verschijnen verschillende sites als: http://www.schnellebrillen .nl en http://www.snelleplangas .nl. Dit is jammer gezien het alle charme van snelle brillen weghaalt. Wat is begonnen als het spotten van mensen met fantastische zonnebrillen is omgetoverd naar een hype. Mensen kopen de brillen voor een belachelijke prijs terwijl je ze ook van aliexpress kan halen voor een schamele 3 euro. Daarnaast zijn deze ‘uber’ brillen ook niet snel. Het is een verbastering van wat snelle brillen zijn; sportieve zonnebrilletjes. Alle charme die daarnaast vooral het afstruinen van kringloopwinkels en het willekeurig tegenkomen van die ene perfecte bril bevat wordt hierdoor ondermijnd en dat is zonde. Het concept is namelijk zo vet.
Mensen die het niet snappen vinden het nu helemaal de shit maar hebben geen idee van de historie.
Wij maken bij deze een statement hierover; Maradonnie is een schande voor de snelle brillen movement en het concept. Snap dat deze meneer alleen een fenomeen heeft opgepikt en hier verder niks aan toevoegt. Laten we vooral doorgaan met de movement, zoals ik al eerder zei: het concept is namelijk zo vet. Maar stop met de verheerlijking ervan, de charme zit in ook in het feit dat niet iedereen het kent.
Blijf schnell.


https://www.facebook.com/bolpuntcom/pho ... =3&theater

Dit ga je vast lachen vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het gebash op Jor-D in elk topic. Dat je het er niet mee eens bent, oke. Maar sommigen reageren alsof hun leven er vanaf hangt. Man man het is maar een internetforum.


Het draait allemaal om status!
Vorige  1 ... 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic