Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
En wat die Sefa allemaal produceerd...

...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scene :lol:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
simon10pont schreef:
En wat die Sefa allemaal produceerd...

...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scene :lol:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.

Wel dat ie produceert met een d schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stam+ t , ik weet het. :P Ik ben lekker bezig voor een leerkracht in het basisonderwijs... :$

En ik schreef ook gein met een 'ij' .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
simon10pont schreef:
En wat die Sefa allemaal produceerd...

...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scene :lol:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.


Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Steffnov schreef:
simon10pont schreef:
En wat die Sefa allemaal produceerd...

...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scene :lol:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.


Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks. :P


Ik ben zeker geen expert of liefhebber in de Frenchcore, laat dat ff voorop staan :P Maar ik dan toch iets moet noemen, heb ik liever dit:



Maar op een dergelijk tempo heb ik toch liever iets wat meer de industriële of UK kant op gaat, zoals onderstaand:



Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oplader vergeten bij vriendin, die morgen de hele dag weg is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 06:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.


Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 09:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
rakkietakkie schreef:
Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.


Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.


Ach, scheelt dat het rustig is op het werk. Beetje forummen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 09:18 
 
Hardtraxxer

Het OV wat deze week ook nog werkt met een vakantieregeling terwijl iedereen al wel weer naar school moet. Tering wat een drukte en warmte in die bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:27 
 

bijna zeker toets verkloot, zo leuk dat er stof in de toets zit die in de lessen en in het boek niet behandeld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken met dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Studeren met dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Werken met dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:35 
 
Hardtraxx Elite

Kapot moe zijn for no reason. De ene na de andere capuccino drinken helpt ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Kapot moe zijn for no reason. De ene na de andere capuccino drinken helpt ook niet meer.

Ik heb dit ook altijd als ik vroeg moet opstaan en niet kan uitslapen. Wekker stond vanmorgen om 7:45 en ik heb gewoon 7,5 uur geslapen. Alsnog ben ik zo moe dat ik bij college half lig te pitten. Ga binnenkort eens een weekje proberen om 11 uur te gaan slapen en als ik dan echt niet in slaap kan vallen (ben savonds en snachts altijd fris en fruitig), dan ga ik maar eens naar de huisarts ervoor. Irriteert me mateloos dat ik dan weer overdag dutjes moet doen of in slaap val bij college als ik niet kan uitslapen door de wekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je nu al wel zeggen wat die huisarts gaat vragen. Zit je op je mobiel, tv of pc vlak voor het slapen? Eet je vlak voor het slapen? Beweeg je misschien veel avonds? Gaat wrs standaard lijstje bij af of je niet eerst zelf je slaap kan fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergeet voeding, cafeïne en beweging (overdag) niet. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja als ik de symptomen zo bekijk, lijk ik vertraagd slaapfase syndroom te hebben, m.a.w. extreem avondmens. Enige wat dan nog gecheckt moet worden, is of ik in slaap kan vallen om 11 uur. Als dat wel zo is, is het wss wat anders zoals bijv een slecht slaappatroon

Cafeine drink ik sws bijna niet. Vind koffie verschrikkelijk :P. Red bull maar heel soms. Ik wijt dit probleem aan mijn studentenleven haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk echt een wereld van verschil sinds ik zo'n blauw licht filter heb(twilight). Sliep voorheen ook echt waardeloos. Meestal 11 uur in bed en 1 uur nog niet in slaap(soms later). Daarnaast veel wakker en onrustig 's nachts. Nu springt rond 8/9 uur dat filter aan en kan ik prima de hele avond op m'n telefoon lezen, maar zodra ik in bed ga liggen ben ik meteen weg tot de volgende morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Merk echt een wereld van verschil sinds ik zo'n blauw licht filter heb(twilight). Sliep voorheen ook echt waardeloos. Meestal 11 uur in bed en 1 uur nog niet in slaap(soms later). Daarnaast veel wakker en onrustig 's nachts. Nu springt rond 8/9 uur dat filter aan en kan ik prima de hele avond op m'n telefoon lezen, maar zodra ik in bed ga liggen ben ik meteen weg tot de volgende morgen.


Duizend maal dit :yes: Heb het op m'n pc en het is geweldig. Had altijd al moeite met slapen maar met deze app is het echt zo erg vooruit gegaan. Soms als je avonds laat heel even app uitzet om te zien waar je normaal naar kijkt zie je pas het contrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Heb niet echt een slaap probleem. Ga meestal rond half 12 naar bed en slaap om half 1. Tot 07:00 uur. Sinds ik van dat snoozen af ben stap ik ook sneller uit bed, eerste paar keer wel verslapen maar nu niet meer. Wil nog wel eens geregeld rond 19:00 uur ff een powernapje pakken tot half 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het tegenovergestelde (wat op zich niet zo héél vervelend is) ik ben echt een ochtendmens, ik word voor m'n wekker wakker, als ik in m'n normale werkweek zit slaap ik rond 11 uur. In het weekend lig ik (normaal gesproken) niet na 9 uur in m'n nest omdat ik gewoon actief ben als ik wakker ben.

Maar heeft wel als gevolg dat ik tegenwoordig na een paar biertjes in het weekend, rond een uur of 01:00 al verlang naar m'n nest, ik taai 'm op normale "kroeg avonden" in 99 van de 100 gevallen als eerste af :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Ik heb het tegenovergestelde (wat op zich niet zo héél vervelend is) ik ben echt een ochtendmens, ik word voor m'n wekker wakker, als ik in m'n normale werkweek zit slaap ik rond 11 uur. In het weekend lig ik (normaal gesproken) niet na 9 uur in m'n nest omdat ik gewoon actief ben als ik wakker ben.

Maar heeft wel als gevolg dat ik tegenwoordig na een paar biertjes in het weekend, rond een uur of 01:00 al verlang naar m'n nest, ik taai 'm op normale "kroeg avonden" in 99 van de 100 gevallen als eerste af :lol:


Dat zal de leeftijd wel zijn :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik wijt dit probleem aan mijn studentenleven haha

Dus je hebt hier je eigen oplossing al ;)
Vorige  1 ... 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic