...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scenewrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.
...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scenewrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
Wel dat ie produceert met een d schrijft.wrote:...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scenewrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.
Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks.wrote:...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scenewrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
Ik ben zeker geen expert of liefhebber in de Frenchcore, laat dat ff voorop staanwrote:Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks.wrote:...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scenewrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.wrote:Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
Ach, scheelt dat het rustig is op het werk. Beetje forummen etcwrote:Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.wrote:Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
wrote:Werken met dit weer.
Ik heb dit ook altijd als ik vroeg moet opstaan en niet kan uitslapen. Wekker stond vanmorgen om 7:45 en ik heb gewoon 7,5 uur geslapen. Alsnog ben ik zo moe dat ik bij college half lig te pitten. Ga binnenkort eens een weekje proberen om 11 uur te gaan slapen en als ik dan echt niet in slaap kan vallen (ben savonds en snachts altijd fris en fruitig), dan ga ik maar eens naar de huisarts ervoor. Irriteert me mateloos dat ik dan weer overdag dutjes moet doen of in slaap val bij college als ik niet kan uitslapen door de wekkerwrote:Kapot moe zijn for no reason. De ene na de andere capuccino drinken helpt ook niet meer.
Duizend maal ditwrote:Merk echt een wereld van verschil sinds ik zo'n blauw licht filter heb(twilight). Sliep voorheen ook echt waardeloos. Meestal 11 uur in bed en 1 uur nog niet in slaap(soms later). Daarnaast veel wakker en onrustig 's nachts. Nu springt rond 8/9 uur dat filter aan en kan ik prima de hele avond op m'n telefoon lezen, maar zodra ik in bed ga liggen ben ik meteen weg tot de volgende morgen.
Dat zal de leeftijd wel zijnwrote:Ik heb het tegenovergestelde (wat op zich niet zo héél vervelend is) ik ben echt een ochtendmens, ik word voor m'n wekker wakker, als ik in m'n normale werkweek zit slaap ik rond 11 uur. In het weekend lig ik (normaal gesproken) niet na 9 uur in m'n nest omdat ik gewoon actief ben als ik wakker ben.
Maar heeft wel als gevolg dat ik tegenwoordig na een paar biertjes in het weekend, rond een uur of 01:00 al verlang naar m'n nest, ik taai 'm op normale "kroeg avonden" in 99 van de 100 gevallen als eerste af