Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
simon10pont wrote: En wat die Sefa allemaal produceerd...
...Is misschien nog wel de meest kazige, ongeïnspireerde zooi in de scene :lol:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Steffnov wrote:

Maar goed, het blijft uiteraard je eigen smaak, niks om je voor te schamen of te irriteren in ieder geval.
Wel dat ie produceert met een d schrijft.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Stam+ t , ik weet het. :P Ik ben lekker bezig voor een leerkracht in het basisonderwijs... :$

En ik schreef ook gein met een 'ij' .....
Last edited by simon10pont on 06 May 2018 09:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Steffnov wrote:

Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks. :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
TSFH wrote:
Steffnov wrote:

Noem jij eens ff betere shit op dan en nee dit is geen aanval of iets dergelijks. :P
Ik ben zeker geen expert of liefhebber in de Frenchcore, laat dat ff voorop staan :P Maar ik dan toch iets moet noemen, heb ik liever dit:

View on YouTube

Maar op een dergelijk tempo heb ik toch liever iets wat meer de industriële of UK kant op gaat, zoals onderstaand:

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Oplader vergeten bij vriendin, die morgen de hele dag weg is >.<
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
rakkietakkie wrote:Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
yannickvk wrote:
rakkietakkie wrote:Brak zijn, moe voelen en moeten gaan werken.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten kerel.
Ach, scheelt dat het rustig is op het werk. Beetje forummen etc
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Het OV wat deze week ook nog werkt met een vakantieregeling terwijl iedereen al wel weer naar school moet. Tering wat een drukte en warmte in die bus
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
bijna zeker toets verkloot, zo leuk dat er stof in de toets zit die in de lessen en in het boek niet behandeld worden
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Werken met dit weer.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rowanyt1309 wrote:Studeren met dit weer.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rowanyt1309 wrote:Werken met dit weer.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Kapot moe zijn for no reason. De ene na de andere capuccino drinken helpt ook niet meer.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hard4Us wrote:Kapot moe zijn for no reason. De ene na de andere capuccino drinken helpt ook niet meer.
Ik heb dit ook altijd als ik vroeg moet opstaan en niet kan uitslapen. Wekker stond vanmorgen om 7:45 en ik heb gewoon 7,5 uur geslapen. Alsnog ben ik zo moe dat ik bij college half lig te pitten. Ga binnenkort eens een weekje proberen om 11 uur te gaan slapen en als ik dan echt niet in slaap kan vallen (ben savonds en snachts altijd fris en fruitig), dan ga ik maar eens naar de huisarts ervoor. Irriteert me mateloos dat ik dan weer overdag dutjes moet doen of in slaap val bij college als ik niet kan uitslapen door de wekker
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Kan je nu al wel zeggen wat die huisarts gaat vragen. Zit je op je mobiel, tv of pc vlak voor het slapen? Eet je vlak voor het slapen? Beweeg je misschien veel avonds? Gaat wrs standaard lijstje bij af of je niet eerst zelf je slaap kan fixen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vergeet voeding, cafeïne en beweging (overdag) niet. :yes:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Nouja als ik de symptomen zo bekijk, lijk ik vertraagd slaapfase syndroom te hebben, m.a.w. extreem avondmens. Enige wat dan nog gecheckt moet worden, is of ik in slaap kan vallen om 11 uur. Als dat wel zo is, is het wss wat anders zoals bijv een slecht slaappatroon

Cafeine drink ik sws bijna niet. Vind koffie verschrikkelijk :P. Red bull maar heel soms. Ik wijt dit probleem aan mijn studentenleven haha
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Merk echt een wereld van verschil sinds ik zo'n blauw licht filter heb(twilight). Sliep voorheen ook echt waardeloos. Meestal 11 uur in bed en 1 uur nog niet in slaap(soms later). Daarnaast veel wakker en onrustig 's nachts. Nu springt rond 8/9 uur dat filter aan en kan ik prima de hele avond op m'n telefoon lezen, maar zodra ik in bed ga liggen ben ik meteen weg tot de volgende morgen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
ThaBomba. wrote:Merk echt een wereld van verschil sinds ik zo'n blauw licht filter heb(twilight). Sliep voorheen ook echt waardeloos. Meestal 11 uur in bed en 1 uur nog niet in slaap(soms later). Daarnaast veel wakker en onrustig 's nachts. Nu springt rond 8/9 uur dat filter aan en kan ik prima de hele avond op m'n telefoon lezen, maar zodra ik in bed ga liggen ben ik meteen weg tot de volgende morgen.
Duizend maal dit :yes: Heb het op m'n pc en het is geweldig. Had altijd al moeite met slapen maar met deze app is het echt zo erg vooruit gegaan. Soms als je avonds laat heel even app uitzet om te zien waar je normaal naar kijkt zie je pas het contrast.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Heb niet echt een slaap probleem. Ga meestal rond half 12 naar bed en slaap om half 1. Tot 07:00 uur. Sinds ik van dat snoozen af ben stap ik ook sneller uit bed, eerste paar keer wel verslapen maar nu niet meer. Wil nog wel eens geregeld rond 19:00 uur ff een powernapje pakken tot half 8.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik heb het tegenovergestelde (wat op zich niet zo héél vervelend is) ik ben echt een ochtendmens, ik word voor m'n wekker wakker, als ik in m'n normale werkweek zit slaap ik rond 11 uur. In het weekend lig ik (normaal gesproken) niet na 9 uur in m'n nest omdat ik gewoon actief ben als ik wakker ben.

Maar heeft wel als gevolg dat ik tegenwoordig na een paar biertjes in het weekend, rond een uur of 01:00 al verlang naar m'n nest, ik taai 'm op normale "kroeg avonden" in 99 van de 100 gevallen als eerste af :lol:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:Ik heb het tegenovergestelde (wat op zich niet zo héél vervelend is) ik ben echt een ochtendmens, ik word voor m'n wekker wakker, als ik in m'n normale werkweek zit slaap ik rond 11 uur. In het weekend lig ik (normaal gesproken) niet na 9 uur in m'n nest omdat ik gewoon actief ben als ik wakker ben.

Maar heeft wel als gevolg dat ik tegenwoordig na een paar biertjes in het weekend, rond een uur of 01:00 al verlang naar m'n nest, ik taai 'm op normale "kroeg avonden" in 99 van de 100 gevallen als eerste af :lol:
Dat zal de leeftijd wel zijn :P ;)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 16 days ago
RoyAPO wrote:Ik wijt dit probleem aan mijn studentenleven haha
Dus je hebt hier je eigen oplossing al ;)